Емоційне налаштування учнів НУШ

Про матеріал
Дана презентація допоможе вчителю НУШ легко та швидко підібрати спосіб чи метод емоційного налаштування учнів на урок.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток емоційного інтелекту здобувачів освіти в умовах НУШ Отже, як говорив Піфагор: «Початок – це половина цілого». І справді, початок – це шлях, який створює умови для наступної роботи. Сучасному вчителю, вчителю Нової української школи необхідно створювати такі умови для роботи на уроці, щоб навчання стало радістю, щоб дитина йшла на урок із задоволенням. І велику роль у цьому відіграє емоційне налаштування на урок. Воно є маленьким міцним містком між початком уроку та його основною частиною.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

«Прогноз погоди»

Номер слайду 5

«Екран настрою»

Номер слайду 6

«Смайл»

Номер слайду 7

Номер слайду 8

«Ланцюг довіри» Діти, для того, щоб ми ефективно працювали, маємо більше довіряти один одному, маємо бачити те, що є у нас спільного. Учням пропонується відшукати і назвати щось спільне з сусідом, утворюючи своєрідний ланцюг).

Номер слайду 9

«Від щирого серця» Учні, передаючи іграшку у вигляді серця, бажають одне одному всього найкращого від щирого серця.

Номер слайду 10

«Я в тобі впевнений» Учні дивляться в очі сусідові по парті. Потім по черзі висловлюються, щоразу починаючи фразу наступними словами: «Я впевнена, що ти ...» Наприклад: «Я впевнена, що ти допоможеш мені, якщо мені буде потрібно», «Я впевнений, що ти ніколи не скажеш про мене погано ».

Номер слайду 11

«Серветка» Учитель роздає учням серветки і дає інструкції: Візьміть серветку в руки. Складіть її вдвоє і відірвіть правий нижній кут. Знову складіть серветку вдвоє, відірвіть лівий нижній кут. Перегорніть серветку ще раз і відірвіть лівий верхній кут. Розгорніть серветку. Чи є однакові серветки?Чи є у когось правильна чи неправильна серветка?Тож і в класі ви всі різні. Немає двох однакових учнів. Тому кожен нехай працює так, як він може. Це обов’язково принесе успіх.

Номер слайду 12

«Кошик»Учитель тримає в руках кошик для сміття і говорить дітям: Добрий день! Саме добрий, адже якщо є щось, що може Вам завадити працювати на уроці або псує настрій, давайте запишемо це на аркуші паперу. (Діти пишуть). А тепер візьміть ці аркуші, зімніть їх і викиньте ось у цей кошик. (Діти викидають). Ми викинули увесь негатив, який може заважати нам працювати. Тепер неодмінно Ви отримаєте гарний результат.

Номер слайду 13

Учитель розказує дітям:- У народі існує думка: якщо посміхнутися перехожому – він усміхнеться у відповідь. Якщо посміхнутися небу – розійдуться хмари і засвітить сонце. Якщо посміхнутися Всесвіту – трапиться щось казкове. Тож давайте посміхнемося один одному, щоб нас чекав успіх на уроці.«Посмішка»

Номер слайду 14

Учитель пропонує учням обвести свою долоньку. Потім на кожному пальчику написати побажання сусіду по парті й обмінятися долоньками. «Долонька бажань» Учитель пропонує учням обвести свою долоньку. Потім на кожному пальчику написати побажання сусіду по парті й обмінятися долоньками.

Номер слайду 15

«Комплімент» Урок починається з того, що вчитель підходить до першого учня і говорить: «Ти мені подобаєшся, тому що ти дуже добрий», учень підходить до сусіда і говорить свій комплімент.

Номер слайду 16

Учитель тримає в руках коробку і говорить, що вона незвичайна, а чарівна, бо в ній є передбачення. Учні по черзі дістають аркуш і зачитують вголос передбачення:- Тобі сьогодні пощастить!- На тебе чекатиме гарна новина!- Ти подобаєшся протилежній статі!- Наполегливість принесе тобі успіх!- У тебе дуже гарна посмішка!- Тобі личить цей образ!- Твоя мрія обов’язково здійсниться!- Усе буде якнайкраще!- Те, про що ти зараз думаєш, матиме успіх! «Скринька передбачень» 

Номер слайду 17

«Чарівне заклинання» Учитель пропонує учням піднятися, закрити очі та уявити, що в них з’явилася можливість чаклувати. Тепер потрібно загадати бажання, змахнути руками і вимовити заклинання: «Тих-тиби-дих!»

Номер слайду 18

Теплий сонячний промінь упав на землю й зігрів насіннячко, що лежало в ній (сісти навпочіпки, голову й руки опустити). Із насіннячка проклюнувся паросток, а з нього виросла чудова квітка (голову підняти, розправити тулуб, руки підняти). Радіє квітка на сонці, тягнеться до тепла і світла кожною своєю пелюсткою, повертає голівку за сонцем. Я бажаю вам позитивних емоцій, як у квітки від тепла і сонця. «Соняшник»

Номер слайду 19

«Тепло душі»Вчитель:- Добрий день, діти! Прошу вас прочитати слова, записані на дошці, стоячи. Нехай першими сядуть уважні, другими - чуйні, а тепер - сердечні та щирі, згодом - добрі та милосердні.- Ви вагалися? Чому? Тому що ваші душі переповнені і одним, і другим, і третім. Поверніть, будь ласка, руки долонями один до одного. Ви відчуваєте тепло, яке посилає вам ваш товариш? Це тепло його серця, його душі, яке зігріє вас під час уроку.

Номер слайду 20

«Рожеві окуляри» Сонячні промені так щедро наповнили нашу класну кімнату, що потрібно одягнути чарівні сонячні окуляри, через які видно лише добре. Передаючи окуляри один одному, розказуйте про ті чудові риси, які бачите у своєму однокласникові.

Номер слайду 21

«Чарівна крамниця» Вчитель пропонує уявити, що вони знаходяться в чарівній крамниці, де він – продавець. Кожен учасник може обміняти риси (мудрість, сміливість, чесність тощо), яких, на його думку, забагато і ними можна поділитися з іншими, або ті, яких він хоче позбутися, на риси, яких не вистачає.

Номер слайду 22

«Метелики» Ті, хто вибрав метелика синього кольору, провідна риса вашого характеру – життєлюбність. Ті, кому сподобався метелик зеленого кольору, уміють ввідчувати себе щасливими. Якщо ваш вибір – червоний метелик, ви експресивна натура. Якщо вам сподобався жовтий метелик, мрійливість – провідна риса вашого характеру.

Номер слайду 23

Одного разу до батька прийшла дочка і скаржиться: Батьку, я втомилася долати труднощі та розв’язувати проблеми, я весь час пливу проти течії. Я виснажена, у мене більше нема сил. Що мені робити? Батько ж замість відповіді поставив на вогонь три однакові каструлі з водою. В одну вкинув моркву, в другу поклав яйце, а в третю насипав зерна кави. Через деякий час він вийняв з води моркву, яйце і налив у чашку кави. Що змінилося? – запитав він свою дочку. - Яйце і морква зварилися, а зерна кави розчинилися у воді, - відповіла вона. - Ні, доню моя, це лише на перший погляд так… Подивися – тверда морква в окропі стала м’якою та вразливою. Рідке яйце стало твердим. Зовні вони не змінилися, вони лише змінили свою структуру під впливом однаково несприятливих умов. Так і люди – сильні зовні можуть розклеїтись і стати слабкими там, де крихкі і ніжні лише тверднуть і міцніють. - А кава? - Це найцікавіше. Зерна кави повністю розчинилися в новому ворожому оточенні та змінили його – перетворили окріп в чудовий ароматний напій. Є особливі люди, які не змінюються через обставини – вони змінюють обставини і перетворюють їх на щось нове і прекрасне, отримуючи користь і знання в даній ситуації… Отже, бажаю Вам, шановні учні, ніколи не підлаштовуватися під обставини, а перетворювати їх на щось нове та прекрасне. Притча «Зерна кави»

Номер слайду 24

Вчитель: — Ви знаєте, що одним із засобів навіювання відповідного стану душі і тіла є музика. Ми чуємо зараз акорди 40-ї симфонії Моцарта. І це зовсім не випадково: вчені довели, що 5—10 хв. прослуховування творів цього композитора значною мірою сприяють зростанню інтелектуальних можливостей людини. А це нам сьогодні ( як і будь-коли) аж ніяк не зашкодить, тому що… Музика

Номер слайду 25

ДИХАЛЬНІ ВПРАВИ«Напни вітрила» Учні спочатку набирають повні легені повітря, а потім повільно випускають його, уявляючи, що напинають вітрила. «Трубач» Сидячи, кисті рук затиснути в трубочку, підняти догори. Повільно видихаючи, голосно промовляти „п-ф-ф-ф”. Повторити 4-5 разів.

Номер слайду 26

Моє життя спокійне та безпечне. Я люблю себе. Навколо мене мир і гармонія. Моє життя сповнене радості. Я живу в повній безпеці. У моїй душі мир і спокій. Я впускаю успіх у своє життя! Я - втілення здоров'я, енергії, життя!АФІРМАЦІЇ (позитивна думка)

Номер слайду 27

Демотиватори (або мотивацiйнi постери)

Номер слайду 28

Демотиватори

Номер слайду 29

СУГЕСТИВНА ПОЕЗІЯВізьмімось за руки! Надійно і дружно Мости побудуймо Міцні дуже-дуже. Мости, що єднають Знання й уміння, Збудуймо, додавши Наснаги й терпіння. (О. В. Самаруха) (Учні, що сидять поруч, за допомогою рук будують міст, що єднає їх під час роботи на уроці)

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Вовкоріз Тетяна Петрівна
    Щиро дякую!!!. Використала декілька вправ під час роботи з дітьми.
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тетяна Шевчук
    Щиро дякую за цікавий і корисний матеріал!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
17 листопада 2023
Переглядів
5299
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку