«Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912).
Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.
Принципи скаффолдингу, визначені Брунером зі співавторами, актуальні і у сьогоденні для педагогічної підтримки учнів з особливими освітніми потребами:1. Привернути увагу2. Обмежити свободу дій3. Утримувати увагу4. Наголошувати на важливих деталях5. Не допускати фрустрації учня6. Демонструвати рішення