Формувальне оцінювання

Про матеріал
Презентація "Формувальне оцінювання ? ( від теорії до практики).Мета: розкрити мету та цілі оцінювання в сучасній школі, познайомити з техніками формувального оцінювання та поділитися досвідом по даному питанню.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формувальне оцінювання ( від теорії до практики)

Номер слайду 2

Основними видами оцінювання результатів навчання учнів є: формувальне поточне підсумкове оцінюваннядержавна підсумкова атестація

Номер слайду 3

Формувальне оцінювання є невід’ємною складовою освітнього процесу та ціннісним орієнтиром здійснення оцінювання навчальних досягнень учнів. Мета: відстеження особистісного розвитку учнів, процесу опанування ними навчального досвіду, як основи компетентності, забезпечення індивідуальної траєкторії розвитку особистості.

Номер слайду 4

Особливості формувального оцінювання Націлене на визначення індивідуальних досягнень кожного учня. Не передбачає порівняння навчальних досягнень різних учнів. Широко використовує описове оцінювання. Застосовує зрозумілі критерії оцінювання. Забезпечує зворотний зв’язок. Визначає вектор навчання.

Номер слайду 5

Застосування формувального оцінювання дає можливість розв’язувати такі освітні завдання: Підтримання бажання вчитися. Прагнення досягти максимально можливих результатів. Формування упевненості в собі. Усвідомлення своїх сильних сторін. Забезпечення зворотного зв’язку. Здійснення діагностування особистісного розвитку та результатів навчання учнів на кожному з етапів навчання.

Номер слайду 6

Вчитель. Ставить перед учнями виклики у вигляді пошуку причинно-наслідкових зв’язків, розгляду проблемних задач, реалізації проєктів. Спонукає учнів до самостійного мислення і побудови відповіді. Заохочує до обгрунтування думок і способу міркування. Пропонує чіткі критерії оцінювання!!!Розвиває критичне мислення.

Номер слайду 7

Переваги формувального оцінювання. Для вчителя. Для учня. Чітко сформулювати освітній результат, який потрібно отримати та оцінити в кожному окремому випадку та організувати, відповідно до цього, свою роботу;Зробити учня суб’єктом освітньої та оцінювальної діяльностіВчитися на помилках;Зрозуміти, що є важливим, а що другорядним;Зрозуміти, в яких видах діяльності є успіхи;Визначити, чого вони не вміють робити

Номер слайду 8

Формувальне оцінювання. Підсумкове оцінювання. Перевіряє, як триває навчання. Перевіряє, що було вивчено. Діагностувальне: ідентифікує сфери, де необхідне покращення. Оціночне: вимірює досягнення певного рівняІдентифікує недоліки і покращує навчання. Судить про якість. Здійснюється під час навчального процесу. Відбувається в кінці навчального процесу. Допомагає учням вчитися один в одного. Змушує учнів конкурувати між собою

Номер слайду 9

Вербальні характеристики результатів навчання учнів під час формувального оцінювання{073 A0 DAA-6 AF3-43 AB-8588-CEC1 D06 C72 B9}Для учнів, які припускались помилок. Для учнів, які демонструють прогрес у навчанніДля учнів, які мають значні успіхиЄ над чим працювати, я тобі допоможу. Ти робиш значні успіхи. Бездоганна робота!Не все вдалося, наступного разу буде краще. Ти швидко вчишся. Цікава думка!Спробуй самостійно знайти помилку. Ми недарма працювали. Талановито!Виконай це завдання ще раз. Вітаю, тепер ти це розумієш!Я тобою пишаюсь!

Номер слайду 10

Аспекти роботи вчителя під час спостереження за проведенням навчального заняття. Визначає, що потребує виправлення або покращення у роботі учня. Вказує на напрями виправлення помилок та подальшої роботи учня. Заохочує до роботи в парах та групової роботи. Організовує самооцінювання та взаємооцінювання.

Номер слайду 11

ТЕХНІКИ формувального оцінювання۷ “Світлофор”۷ «Техніка піднятої руки»۷ «Однохвилинне есе»۷ “Дві зірки й побажання»۷ «Сигнали рукою»

Номер слайду 12

Техніка «СВІТЛОФОР»Я зрозумів — зелена картка;Я не зовсім зрозумів, або Я не все зрозумів — жовта;Я не зрозумів  — червона.

Номер слайду 13

ТЕХНІКА « ПІДНЯТОЇ РУКИ»Я зрозумів і можу пояснити — великий палець спрямований угору;Я не зовсім зрозумів, або Я не все зрозумів — помахати долонею;Я не зрозумів — великий палець спрямований униз.

Номер слайду 14

ТЕХНІКА «ОДНОХВИЛИННЕ ЕСЕ»Техніка, яка використовується з метою представлення учнями зворотного зв’язку про вивчене з теми. Для написання есе вчитель може поставити такі запитання: Що найголовніше ти дізнався сьогодні?Які питання залишилися для тебе незрозумілими?

Номер слайду 15

ТЕХНІКА «ДВІ ЗІРКИ І ПОБАЖАННЯ»Застосовується для оцінювання творчих робіт, творів, есе. Коли учні коментують роботи один одного, вони не виставляють оцінки, а вказують на два позитивні моменти – «дві зірки» – і на один момент, який потребує доопрацювання – «побажання».

Номер слайду 16

Нове формувальне оцінювання вимагатиме і нового сприйняття з боку батьків.

Номер слайду 17

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
14 лютого 2023
Переглядів
510
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку