Фотомистецтво та реклама

Про матеріал
Додатковий матеріал з предмету "Мистецтво" для учнів 9 класу за темою " Фотомистецтво та реклама"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Фотомистецтво та реклама

Номер слайду 2

Пригадаймо. Що означає в перекладі слово «фотографія»Світло, пишу

Номер слайду 3

пригадаймо. Винахідниками фотографії є…Жозеф Нісефор Ньєпс і Луї Жак Дагерр

Номер слайду 4

пригадаймоІснує два напрями фотографії, які?Документальна і художня

Номер слайду 5

пригадаймо. Хто є легендою американського і світового фотомистецтва, автор чорно-білих пейзажів?Ансел Адамс

Номер слайду 6

Реклама стала нині частиною повсякденна, без неї важко уявитисучасне життя. Вона створює віртуальний світ і залучає до нього споживача, формуючи його інтереси й потреби Реклама (від лат. «виголошувати») – елемент культури, спосіб впливу на споживача, щоб донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби

Номер слайду 7

За спрямованістю розрізняють рекламу комерційну (бізнесову, товарну) та соціальну, зокрема політичну, просвітницьку

Номер слайду 8

Залежно від території рекламу поділяють на локальну (охоплює торговельний заклад або населений пункт); регіональну (охоплює певний регіон), загальнонаціональну (в масштабах однієї держави) і міжнародну

Номер слайду 9

Реклама є комунікативним процесом, її сенс схоплюється миттєвоі засвоюється на рівні підсвідомості. Для цього використовують спеціальні рекламні прийоми: повтори тексту, гіперболізація, думка фахівців, креативні візуальні ідеї

Номер слайду 10

Реклама існувала починаючи з античних глашатаїв, що сповіщали про театральні або спортивні видовища. Її вплив підвищився з поширенням друку. Стимулюючи прагнення людей до задоволення різнихпотреб, реклама сприяла продуктивності виробництва.

Номер слайду 11

До засобів розповсюдження рекламної продукції належать:кіно, відео, телебачення

Номер слайду 12

До засобів розповсюдження рекламної продукції належатьрадіо (інтерв’ю, рекламні передачі та повідомлення,радіорепортажі);періодичні друковані видання (газети, журнали з рекламними оголошеннями й статтями);

Номер слайду 13

До засобів розповсюдження рекламної продукції належать: поліграфічна продукція (плакати, афіші, листівки, буклети, каталоги);

Номер слайду 14

До засобів розповсюдження рекламної продукції належать:зовнішня реклама (білборди, плазмові екрани, транспаранти, вказівники, панно, вивіски та вітрини магазинів)

Номер слайду 15

До засобів розповсюдження рекламної продукції належать:реклама на транспорті (зовнішнє оформлення автомобілів, трамваїві тролейбусів, вагонів метро, реклама в салонах громадського транспорту)

Номер слайду 16

До засобів розповсюдження рекламної продукції належать:ярмарки, виставки (презентації, прес-конференції, демонстрація товарів, дегустація продуктів);

Номер слайду 17

Під час розповсюдження реклами поширюють складові елементифірмового стилю виробника: товарний знак або емблему, логотип,слоган, корпоративний колір, сувенірну продукцію.

Номер слайду 18

Прогрес технологій у галузях фотографії, поліграфії, а такожу комп’ютерній техніці, а надто — в комп’ютерній графіці, дав поштовхрекламному дизайну

Номер слайду 19

Домашнє завдання. Запропонуйте ідею або розробіть сценарійрекламного відеоролика про охорону довкілля

pptx
Пов’язані теми
Мистецтво, 9 клас, Презентації
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
30 листопада 2023
Переглядів
283
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку