Фрагмент уроку для розвитку фонетичної компетенції

Про матеріал
Фрагмент уроку для розвитку фонетичної компетенції Клас: 2 Мета: навчити учнів упізнавати звук [æ] і правильно його вимовляти ( на рівні окремих слів та речень). Обладнання: картки, аудіоматеріал.
Перегляд файлу

Фрагмент уроку для розвитку фонетичної компетенції

Клас: 2

Мета: навчити учнів упізнавати звук [æ] і правильно його вимовляти ( на рівні окремих слів та речень).

Обладнання: картки, аудіоматеріал.

Етапи. Мета. Прийом.

Зміст роботи

Етап 1. Виконання вправ на гімнастику язика.

Мета: Підготувати артикуляційну базу для вимови звука [æ].

Прийом: Колективне виконання розпоряджень учителя.

 

Етап 2. Відпрацювання вимови окремого звука у словах і словосполученнях.

Мета: Навчити учнів вимовляти звук [æ] та впізнавати його на слух.

Прийом: Хорове повторення, індивідуальне повторення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап 3. Відпрацювання вимови звуків в опозиції у словах та словосполученнях.

Мета: Навчити учнів розрізняти на слух звуки [æ] та [e] і правильно вимовляти їх в опозиції.

Прийоми: Виконання розпорядження учителя, пояснення, хорове та індивідуальне повторення.

 

 

 

 

 

 

 

Етап 4. Відпрацювання вимови нового звука в римовах віршиках.

Мета: Навчити учнів правильно вимовляти новий звук у потоці мовлення. Сформувати вміння та навички вживати наголосу та певного потрібного тону.

Прийом: Хорове повторення за вчителем, індивідуальне декламування вірша по частинах.

 

 

Т: Підготуйтесь до вимови нового вам звуку: [æ] «Ann, Ann, сome as quickly as you can», «That handsome man standing with his back to the track has a hat in his hand.»

 

 

Т: А тепер слухайте мене, дивіться, як я вимовляю звук [æ]. «Ann, Ann, сome as quickly as you can», «that», «track», «Ann»,  [æ]. 

Для вимови цього звуку вам потрібно широко відкрити рот, при цьому кінчик язика повинен торкатися нижніх зубів, а тепер спробуйте видихнути повітря. [æ] схожий на український звук [е], але відрізняється від нього. Під час вимови українського [е] ми розкриваємо рот не так широко, спробуйте. Рот відкриваємо настільки широко, ніби бажаємо відкусити великий шматок від яблука.

T-Class: Повторюйте зі мною хором van, land, cattle, pack, Ann, pat, mat.

T: Зараз давайте кожний із вас спробує за мною по черзі повторити слова зі звуком [æ]: gladness, sadness, handbag, back, black, pack, backpack, taxi…

T: Прослухайте слова та підійміть руку, коли почуєте слово зі звуком [æ]: wag, vend, clap, jam, well, merry, tram.

 

Прослухайте пари слів із звуками та визначте однакові чи різні їх голосні звуки. Якщо однакові ставте знак «+», якщо вони різні то «-» біля відповідної пари.

1.had – head (-)

2.bag – beg (-)

3.can – pat (+)

4.pan – pack (+)

5. land – lend (-)

6. wack – wag (+)

7. vat – van (+)

8. val – vet (-)

9. fad – fan (+)

10. marry – merry (-)

 

Т: А тепер прослухайте аудіозапис пари слів з цим звуком, і після кожного слова буде невелика пауза, під час якої ви повинні підняти картку зелену картку, якщо впізнаєте цей звук та повторити за диктором слово.

Audio- Cl: add, bell, man, rat, map, cat, well, fat, fell, grab, hand, apple.

Т: Прослухайте віршик про те, Нєта та Рєта, які вміють перекладати з італійської та іспанської мов.  

Повторюйте за мною кожний рядок хором.

T-Cl: Nat can translate from Italian to Spanish,

    Pat can translate from Spanish to Italian.

    Can Pat translate from Italian to Spanish?

    Can Nat translate from Spanish to Italian?

А зараз давайте послухаємо віршик про те, що Єн та Дєн носять у своїх сумках.

Е-Cl: Ann has a hat in her handbag,

         Dan has a cap in his backpack.

         If Ann didn’t have the hat in her handbag,

        Would Dan have the cap in his backpack?

Т: Хто хоче почати  спробувати розказати віршик Єн та Дєна по одному рядочку.Я вам допоможу.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Квіточка Яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
3335
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку