Географічна гра-змагання.

Про матеріал

Географічна гра-змагання пропонується для учнів 6-7 класів з наступними конкурсами:

!. Розминка

2. Географічна естафета

3.Командний

4.Чорний ящик

5.Пантоміма

6. Музичний

7. Юні метеорологи

8.Пошуки загиблого корабля

9. Капітанів.

10. Боцманів

11. Вітродуви

12.Хитромудрі запитання.



Перегляд файлу

 

 

Географічна гра-змагання для учнів 7-8 класів

 

Дві команди готують назву та девіз, представлення команд. Кількість учнів залежить від бажання учнів.

 

І команда

ІІ команда

I конкурс 15 балів. Розминка

1. Річка, яка два рази перетинає екватор.

(Конго)

2. Найменший материк ( Австралія)

3. Країна на півдні Африки (ПАР)

4. Найбільший водоспад. (Анхель)

5. Ім”ям якого мореплавця названо у Західній півкулі частину світу. (Америго Веспучі)

6. Канал,що поєднує Африку з Євразією.

(Суецький)

7. Гори на півночі Африки. (Атлас)

8. Острів біля південних берегів

Південної Америки. (Вогняна Земля)

9. Найдовша річка на світі.

(Ніл)

10. Найжаркіший материк на Землі.

(Африка)

11. Найвологіший материк світу

(Південна Америка)

12. Найповноводніша річка в світі.

(Амазонка)

13. Найбільша пустеля світу (Сахара)

14. Найменша пташка в світі ( Колібрі)

15. Біля якого материка знаходиться найбільший кораловий риф?

( біля Австралії)

I конкурс 15 балів. Розминка

1.З якої глибини вода у Чорному морі насичена сірководнем? (200 м)

2.Сиваш у перекладі з тюркської мови означає... («Гниле море»)

3.Найдовша річка України.

4.Площа суходолу України. (603,7 тис. км2)

5.Найбільше озеро України

6.Крайня південна точка України. (Мис Сарич) '

7. Яка область багата на озера? (Волинська)

8.Яка протяжність території України із заходу на схід? (1316 км)

9.Рівнина, на якій знаходиться територія України. (Східноєвропейська)

10. яка природна зона займає найбільшу площу?

11. Де знаходиться в Україні найдовша печера?

12.Найвища точка кримських гір?

13. Найбільша тварина України?

14. Де в Україні найбільше боліт?

15.Назвіть найбільшу тектонічну структуру.

 

 

II конкурс. Географічна естафета

Скласти карту

II конкурс. Географічна естафета

Скласти карту

ІII конкурс «Командний»

Поки буде звучати музика , вам потрібно на аркуші паперу написати якнайбільше назв географічних обєктів Африки, Австралії та Південної Америки.

Це мають бути назви : гір, річок, озер, водоспадів,і т.д.

IIІ конкурс «Командний»

Поки буде звучати музика , вам потрібно на аркуші паперу написати якнайбільше назв географічних обєктів України

Це мають бути назви : гір, річок, озер, водоспадів,і т.д.

 

 

ІV. Конкурс . „ Чорний ящик”

Виносять чорний ящик, всередині об’єкт. Який потрібно відгадати. Вчитель дає командам 3 описи одного і того самого об’єкту. Відповідає та команда, яка перша підніме руку.

 

З першого разу- 5 балів.

З другого разу- 3 бали.

З третього разу- 2 бали.

 

1. Зголоднілі іспанці кинулися в пошуках їжі. Та нічого їстівного не було. Один із них знайшов правда, якісь дивні жовтуваті горішки. Голод – не тітка. Зважився- таки і скуштував. Горішки здалися напрочуд смачними, і за мить ними ласував увесь загін . Один іспанський мореплавець писав « Це особливий рід земляних горіхів. Варені, вони стають ще м’якішими,як печений каштан. Іспанці їдять їх так само охоче, як і індіанці»

 

2. Довший час милувалися лише квітками цієї рослини, прикрашали ними одяг. Квіти ці коштували дуже дорого, тому придбати могли їх хіба що заможні люди. Нікому вона не припала до смаку. Річ в тім,що в більшості країн її їли сирою. Інколи замість підземних бульб споживали насіння- зелені бульбочки,що росли на бадиллі і нерідко отруювалися ними. Саме тому у Франції її вважали отруйною рослиною, що псує грунт.

 

3. Вважають, що в Європу її завіз пірат, англ.. мореплавець сер Френсіс Дрейк, який промишляв тоді на морі та суходолі. До Росії її привіз в 18 ст. Петро 1. Поступово до неї звикають. У деяких країнах видають навіть укази, що зобов’язують селян садити її у себе не городах і споживати вареною, печеною та смаженою.

Ведучий 2. Отож, що знаходиться в шкатулці?

 

ІV. Конкурс . „ Чорний ящик”

Виносять чорний ящик, всередині об’єкт. Який потрібно відгадати. Вчитель дає командам 3 описи одного і того самого об’єкту. Відповідає та команда, яка перша підніме руку.

 

З першого разу- 5 балів.

З другого разу- 3 бали.

З третього разу- 2 бали.

 

1. Зголоднілі іспанці кинулися в пошуках їжі. Та нічого їстівного не було. Один із них знайшов правда, якісь дивні жовтуваті горішки. Голод – не тітка. Зважився- таки і скуштував. Горішки здалися напрочуд смачними, і за мить ними ласував увесь загін . Один іспанський мореплавець писав « Це особливий рід земляних горіхів. Варені, вони стають ще м’якішими,як печений каштан. Іспанці їдять їх так само охоче, як і індіанці»

 

2. Довший час милувалися лише квітками цієї рослини, прикрашали ними одяг. Квіти ці коштували дуже дорого, тому придбати могли їх хіба що заможні люди. Нікому вона не припала до смаку. Річ в тім,що в більшості країн її їли сирою. Інколи замість підземних бульб споживали насіння- зелені бульбочки,що росли на бадиллі і нерідко отруювалися ними. Саме тому у Франції її вважали отруйною рослиною, що псує грунт.

 

3. Вважають, що в Європу її завіз пірат, англ.. мореплавець сер Френсіс Дрейк, який промишляв тоді на морі та суходолі. До Росії її привіз в 18 ст. Петро 1. Поступово до неї звикають. У деяких країнах видають навіть укази, що зобов’язують селян садити її у себе не городах і споживати вареною, печеною та смаженою.

Ведучий 2. Отож, що знаходиться в шкатулці?

 

VКонкурс «Пантоміма» .

 

Умовами цього конкурсу є – за допомогою жестів, міміки, рухів тіла,діями , звуками, - учасники повинні представити на суд журі дане явище. Виграє команда, яка вірніше та виразніше виконає завдання.

Максимальна оцінка 3 бали.

Ведучий 2.Запрошуємо по 1 представнику від команди.

Потрібно зообразити : вулкан, землетрус, водоспад.

 

V Конкурс «Пантоміма» .

 

Увага. Умовами цього конкурсу є – за допомогою жестів, міміки, рухів тіла,діями , звуками, - учасники повинні представити на суд журі дане явище. Виграє команда, яка вірніше та виразніше виконає завдання

 Максимальна оцінка 3 бали.

Ведучий 2.Запрошуємо по 1 представнику від команди.

Потрібно зообразити : вулкан, землетрус, водоспад.

 

VІКонкурс

 Музичний

Команда отримає стільки балів, на стільки обійде суперника

Команди на протязі 2 хвилин записують пісні та вірші у яких згадуються географічні назви чи об’єкти. Коли закінчиться час команди по черзі зачитують вірші, заспівують фрагменти пісень про природу.

VІКонкурс

Музичний

Команда отримає стільки балів, на стільки обійде суперника

Команди на протязі 2 хвилин записують пісні та вірші у яких згадуються географічні назви чи об’єкти. Коли закінчиться час команди по черзі зачитують вірші, заспівують фрагменти пісень про природу.

VІІ Конкурс

Конкурс 2 Юні метеорологи

  1. Чим визначити напрямок вітру? (Флюгером)
  2. Чим вимірюють вологість повітря? (Гігрометром)
  3. Рух повітря в горизонтальному напрямку. (Вітер)
  4. Волога, яка випадає на земну поверхню. (Опади)
  5. Льодяні частини, які випадають під час грози. (Град)
  6. Вітри катастрофічної сили. (Урагани)
  7. Без рук, без ніг, а ворота відчиняє. (Вітер)
  8. Різнобарвне коромисло через річку повисло. (Веселка)
  9. Чим вимірюють висоту снігового покриву? (Сніговою рейкою)
  10. Чим визначити тиск повітря? (Барометром)
  11. Скупчення води на висоті в повітрі. (Хмари) 
  12. Без ніг біжить, без крил летить. (Вітер)

 

VІІ Конкурс

Конкурс 2 Юні метеорологи

  1. Передбачення погоди. (Прогноз)
  2. Випадання сильного дощу за короткий час. (Злива)
  3. Поява низької температури повітря на початку осені, наприкінці весни! (Приморозок)
  4. Я вода, і на воді плаваю. (Лід (крига))
  5. На дворі горою, а в хаті — водою. (Сніг)
  6. Чим вимірюють кількість опадів? (Опадоміром)
  7. Чим вимірюють температуру повітря? (Термометром
  8. Люди, які проводять спостереження за погодою. (Метеорологи
  9. Зошит або аркуш, в якому щодня відмічають спостереження за погодою
  10. Утворення шару льду на дорогах, небезпечного для людей і машин.] (Ожеледиця)
  11. Протягом тривалого часу немає опадів. (Засуха)
  12. Без пилки, без сокири, а мости будує. (Мороз)

 

VІІІ Конкурс «Пошуки загиблого корабля».

Команди отримують записки, де позначені географічні координати двох точок, які вони повинні знайти на карті.

23*пн. ш.,122*сх. д (о.Тайвань)

32*пн. ш., 65*зх. д. (Бермудські  о-ви)

 

VІІІ Конкурс «Пошуки загиблого корабля».

Команди отримують записки, де позначені географічні координати двох точок, які вони повинні знайти на карті.

23*пн. ш.,122*сх. д (о.Тайвань)

32*пн. ш., 65*зх. д. (Бермудські  о-ви)

 

ІX Конкурс «Конкурс капітанів».

Двом капітанам по черзі називають загально вживані означення предметів, пов`язаних з мореплавством, а вони повинні знати відповідні морські терміни. За кожен правильно названий термін – по 1 балу.

*Каюта - кімната

* Кухня-камбуз

* Їдальня для офіцерів - кают-компанія

*Сходинки - трап

*Передня частина корабля - ніс

*Задня частина корабля - корма

*Рульове колесо - штурвал

 

ІX Конкурс «Конкурс капітанів».

Двом капітанам по черзі називають загально вживані означення предметів, пов`язаних з мореплавством, а вони повинні знати відповідні морські терміни. За кожен правильно названий термін – по 1 балу.

*Каюта - кімната

* Кухня-камбуз

* Їдальня для офіцерів - кают-компанія

*Сходинки - трап

*Передня частина корабля - ніс

*Задня частина корабля - корма

*Рульове колесо - штурвал

 

X Конкурс «Конкурс – боцманів».

Боцманам дається завдання на карточках  і через 2 хв. обговорення з командою вони, повинні дати визначення всім словам. За правильну відповідь по 1балу.

Перша команда.

Атакама - пустеля

Анхель - водоспад

Косцюшко - гора

Еребус - вулкан

Ніагарський - водоспад

Фернан Магеллан – географ-мандрівник

Тасманове - море

Друга команда.

Сахара - пустеля

Ер - озеро

Джеймс Кук - географ-мандрівник

Фудзіяма - вулкан

Волга - річка

Аконкагуа – гора

Гренландія - острів

 

X Конкурс «Конкурс – боцманів».

Боцманам дається завдання на карточках  і через 2 хв. обговорення

з командою вони, повинні дати визначення всім словам. За правильну відповідь по 1балу.

Перша команда.

Атакама - пустеля

Анхель - водоспад

Косцюшко - гора

Еребус - вулкан

Ніагарський - водоспад

Фернан Магеллан – географ-мандрівник

Тасманове - море

Друга команда.

Сахара - пустеля

Ер - озеро

Джеймс Кук - географ-мандрівник

Фудзіяма - вулкан

Волга - річка

Аконкагуа – гора

Гренландія - острів

 

XІ Конкурс «Конкурс – «Вітродуви».

На нитку начеплено конус з паперу, який необхідно прогнати по нитці. Той, хто перший це зробить - переможець. Команда переможець отримує 5 балів, а друга – 4 бали.

XІ Конкурс «Конкурс – «Вітродуви».

На нитку начеплено конус з паперу, який необхідно прогнати по нитці. Той, хто перший це зробить - переможець. Команда переможець отримує 5 балів, а друга – 4 бали.

 

XІІ. Хитромудрі запитання.

Кожна правильна відповідь– 1 бали. Питання на швидкість.

 

1.18  жовтня   1520  року  флот  Магеллана  у  Південній  Америці  обігнув  великий  мис,  за  яким  починається  вузький  прохід  води,  і  дав  наказ  зачерпнути  води.  Для  чого?  (Солона  чи  прісна  вода:  протока  це  чи  річка)

 

2.Водорість  ламінарія  накопичує  у  своїх  тканинах  цей  медичний препарат  у  такій  кількості,  яка  перевищує  вміст  цього  препарату

в  морській  воді  в  100  тис разів.  Назвіть  цей препарат.  (Йод)

 

3  античні  часи  на  берегах  морів  знак  кораблям  уночі  подавали  за  допомогою  вогню,  а  як  це  робили  вдень?  (За  допомогою  диму)

 

4.Давні греки звали її Борисфен, римляни – Данаприс, турки — Узу, слов’яни –Славутич. Як її називають українці? (Дніпро)

 

5. Яку річку можна ламати? (Прут)

 

6. Про нього говорили, що він першовідкривач без відкриття. Про кого йдеться мова. (про Колумба)

 

7.За висловом середньовічного ченця Кузьми Індикоплава, у раю беруть початок чотири річки. Перша – Тигр, друга – Євфрат, третя – Ганг, а яка четверта? (Ніл)

 

8.Про неї кажуть, що це величезний котел, який кипить на повільному вогні. Що це? (мантія)

 

9.  Європейські купці спочатку говорили про нього як про східну іграшку для розваг, а пізніше він прийшов до нас на службу. Назвіть його. (компас)

 

10.Що можна назвати «гарячою кров’ю Землі»? (вулкани)

 

11.      Про нього кажуть, що воно вічний мандрівник, який не знає кордонів. Назвіть його. (повітря)

 

12.      Яку протоку змушений був переплисти д’Артаньян, щоб привезти підвіски для королеви Франції. (Ла-Манш)

 

Підведеня підсумків.

Нагородження команд

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Варфоломєєва Ірина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
3 березня 2018
Переглядів
2298
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку