Година спілкування "Добро починається з тебе"

Про матеріал

дати поняття добра і зла; показати переваги добра над злом; розвивати вміння аналізувати свої дії та протистояти злу; виховувати у дітей людяність, доброзичливість, повагу до людей; бажання творити добро.

Перегляд файлу

Добро починається з тебе

 

Мета:

навчальна: дати поняття добра і зла; показати переваги добра над злом;

розвивальна: розвивати вміння аналізувати свої дії та протистояти злу;

виховна: виховувати у дітей людяність, доброзичливість, повагу до людей;бажання творити добро.

Методично-дидактичне забезпечення: магнітофон, запис пісні з мультфільму «Кіт Леопольд», роздатковий матеріал (надруковані слова, сигнальні картки з мімікою обличчя, кольорові олівці, чисті аркуші паперу для запису добрих справ, картки з прислів’ями.)

Епіграф:

 «Потреба допомогти іншому, повага

до старших, відповідальність за

свою громаду, свідоме ставлення до

довкілля стають частиною особисті

 людини, якщо це виховувати змалку»

 

Катерина Ющенко

 

Девіз: «Твори добро, бо ти – Людина».

 

Вид діяльності: година спілкування з використанням інтерактивних технологій.

 

Хід заходу

1.Створення емоційного настрою

Слухання уривку пісні «Якщо добрий ти...» із мультфільму «Кіт Леопольд».

2.Мотивація навчальної діяльності учнів.

 - Добрим бути просто чи не просто?

Не залежить доброта від зросту.

Як людей полюбиш-пошануєш,

Силу для добра в душі відчуєш.

І закрутить всіх Земля скоріше,

Якщо разом станемо добріші!

Доброта з роками не старіє,

Доброта від холоду зігріє.

І якщо вона як сонце світить,

То радіють і дорослі, й діти.

3.Представлення теми.

 - А чи робите ви добро?

 - Що вчора ви зробили хороше?

 - Сьогодні ми поговоримо про добро.

Вправа «Мікрофон»

 - Ваші очікування від сьогоднішнього заходу?

«Павутинка доброти»

 - Якими ж позитивними якостями має володіти людина, щоб бути доброю?

 

------- Добра людина -------

 

(Складається «павутинка» з пропонованих слів)

Благородство   відвертість   великодушність

Цинізм    відповідальність  діловитість

Наклеп    добродійність  духовність

Любов    милосердя   грубість

Скромність   співчуття   порядність

  • А у вас є ці позитивні якості?
  • А як вони проявляються?

Вправа «Добро чи зло?»

  • Чи можете ви , дивлячись на фото, сказати добра людина чи ні? Чому? (Ні, бо не знаємо її вчинків).
  • Розглянемо малюнки, на яких школярі в різних ситуаціях: насміхаються над дитиною, яка впала; діти штовхаються; хлопці смикають дівчат за коси; хлопчик допомагає літній людині перейти дорогу; дівчинка поступилась бабусі місцем в автобусі…
  • Уявіть себе на місці цих дітей. Де вам соромно за себе? Чому? Де ви горді за ваш вчинок?

«Народна мудрість»

- Які прислів’я та приказки ви знаєте про добро, добрі вчинки?

Все добре переймай, а зла уникай. 
Добре чути далеко, а зле ще далі.
Хочеш собі добра, не роби нікому зла.

Сіяти Добро - добро і пожинати.

Добро творити - себе веселити.

Добре слово людині - що дощ у посуху.

Вчися доброму - погане на ум не піде.

Погано тому, хто добра не робить нікому.

 

Технологія « Дерево рішень» - робота в парах.

 - А які ж якості особистості заважають творити добро?

(На дошці намальоване дерево. Навколо прикріплені слова, з яких потрібно обрати правильне і розмістити на дереві.)

безсоромність   користолюбство

грубість     лицемірство

співчуття    повага

підступність   цинізм

ревнощі    чванливість

великодушність   витривалість

- Наведіть приклад з життя, коли користолюбство заважало творити добро.

 

Метод «Прес» (пам’ятка для учня)

- Доведіть, що добро починається з тебе.

1. Я вважаю, що…

2. Тому що…

3. Наприклад

4. Таким чином…

 Вчитель.   Я вірю в вашу силу доброти,

                   Добро завжди сильніше злого,

     Дає наснагу, щоб цвісти

       І світлу обирать дорогу.

     Я вірю в силу доброти,

     Що має долю роботящу.

        Що хоче, щоб і я, іти,

         І все було у світі кращим.

  ( В. Крищенко)

« Поради для учнів»

  • Допомагай слабким, маленьким, хворим. 
  • Не будь жадібним. 
  • Ніколи не заздри. 
  • Будь добрим, щирим. 
  • Вживай увічливі слова. 
  • Відповідай за кожен свій вчинок. 

Підбиття підсумків.

1.Рефлексія . Узагальнення вивченого.

(Учні висловлюють свої думки з приводу того, що вони знають та цінують (на основі даного заходу).)

2. «Мімічні обличчя»

 - Діти, чи здійснилися ваші очікування від сьогоднішнього заходу? Дайте відповідь сигнальною карткою з відповідною мімікою обличчя.

- Даруйте людям добро, радість, не чекайте віддачі. Робіть добро тим із ким ви зустрінетесь, можливо, лише раз у житті. Пам’ятайте, що все повертається, як бумеранг і добро починається з вас!

 

docx
Додано
26 липня 2018
Переглядів
1088
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку