ГРА - звіт з теми «Десяткові дроби»

Про матеріал
Позаурочний захід призначений для перевірки знань і умінь учнів 5 класу під час вивчення теми «Десяткові дроби»
Перегляд файлу

ГРА - звіт з теми «Десяткові дроби»

Позакласний захід для учнів 5 класу

Клас урочисто прикрашено. На захід запрошені батьки, вчителі, учні старших класів переодягнені в костюми казкових героїв. Учні заходять до класу й одержують картки—перепустки. Завдання на перепустці : записати у вигляді десяткового дробу звичайний дріб. Учні записують на картці десятковий дріб, віддають перепустку журі й підходять до своїх столів.

Вчитель. Сьогодні ви покажете, яких знань і умінь набули під час вивчення теми «Десяткові дроби». А що знання у вас є, засвідчує те, що кожен із вас отримав перепустку для участі у грі – звіті. Сьогодні у вас в гостях побувають ваші улюблені казкові герої. Першим зі своїм завданням проситься Радник Снігової Королеви. Він звертається до учнів.

Радник Снігової Королеви. Зима завтра закінчується, а я ще не визначився, який літак для Снігової Королеви вибрати. За своїми таємними каналами роздобув я дані про літаки пасажирські. Проте ніяк не можу вибрати. Допоможіть розібратися, зима закінчується, а летіти нам далеко. Не допоможете — розтане Снігова Королева. А яка ж казка без неї? От вам моє завдання. У таблиці вписані дані про літаки.

Марка літака

Рік випуску

Швидкість, м/с

Середня дальність польоту, тис.км

ТУ - 154

1970

15,83

6,6

ІЛ - 62

1972

16,66

10,3

ІЛ - 86

1975

16,33

4,2

ТУ - 144

1975

41,67

6,5

ЯК - 42

1984

13,67

2,9

 

Запишіть марки літаків у порядку зростання:

А) швидкостей;

Б) середньої дальності польоту.

Учні записують у зошитах. На дошку проектуються правильні відповіді. Вчитель пропонує помінятись зошитами та провести взаємо перевірку.

До класу входить Клоун.

Клоун. Я також завітав до вас у гості. Я теж вивчав десяткові дроби. Навіть додавати та віднімати навчився. Приклади всі порозв’язував! Але поки до вас дійшов, коми втекли. А я ж слово честі правильно розв’язав! От вам моє завдання: розставте коми так, щоб мої коми були розставлені правильно:

26 + 14 = 4

5 + 108 =608

42 + 17 = 212

623 – 223 = 4

68 - 4 = 28

63 – 27 = 603

(Учні по черзі розв’язують завдання біля дошки.) Спасибі вам, дітки розумні, виручили мене, врятували від ганьби.

Пірат. Стільки років морями мандрував, стільки шкоди наробив, а розуму тільки зараз набиратися почав. От уже й дроби десяткові майже вивчив. А ви отут, кажуть, знання свої показуєте. Покажіть мені як ви додавати – віднімати вмієте. Може кого небудь у свої скарбники візьму, у мене вакансія з’явилася, помічника шукаю. Завдання вам своє приніс. Клас розбивається на дві команди, і на дошці вивішуються завдання:

Зліва                                                                    Справа

0,36 + 0,54                                                           0,46 + 0,2

14,123 + 5,036                                                    15,423 + 7,056

245,578 – 6,587                                                  198,009 – 102,6

60 – 0,062                                                           50 – 3,205

0,341 + 54,749                                                   61,254 + 0,72

49,2 * 0,3                                                           5,7 * 0,08

0,2* 0,013                                                          4 * 0,0029

0,25*0,3*4                                                         1,25*3*0,8

7,5 :50                                                                8,5 : 3,4

2,5 :0,05                                                            8,4 : 0,02

А щоб допомогти вам, я і відповіді підготував, вам тільки правильну відповідь підібрати треба та закріпити біля кожного прикладу. (Роздає у конвертах по 15  карток з правильними і неправильними відповідями)

Підбиваються підсумки. Визначаються переможці.

Попелюшка. Ніколи мені, все працюю. А тут якісь рівняння незвичні. В житті стільки невідомих знаходити доводиться, а от з цими рівняннями сама аж ніяк не впораюся. Ось вам моє завдання: рівняння розв’яжіть, корені підберіть, а моя підказка:

а

м

т

к

е

и

9

4

3

1

8

2

Відповідь: МАТЕМАТИКА

         7.63 + х = 57,01

         10 – х = 5,07

          Х – 1,47 = 0,72

Учні самостійно розв’язують рівняння і знаходять слово, яке є ключем до розв’язку рівнянь

Баба –Яга. Почула я що у вас десяткові дроби сьогодні в гостях. Сіла на мітлу й полетіла. А мітла моя стара взяла і зламалася. Довелося терміново річкою Байбуте зі швидкістю 7,2 км/год пливти на човнику. Розумні люди мені підказали, що пливу я за течією і швидкість течії річки 1,4 км/год.

Допоможіть мені віднайти:

  1.                   Яка швидкість човна в стоячій воді?
  2.                   З якою швидкістю буде пливти човен проти течії? (Учні розв’язують і проводять пояснення).
  3.                   Яку відстань я подолала, якщо пливла до вас 3,5 год?

Незнайко. Я також таємну інформацію підкину, а ви вже розбирайтеся у ній.

Роздає конверти із завданнями.

Записані букви з цифрами:

А(1,1); Р(0,8);  Д(1,3);  М(9,4); К(1,25).

Їх треба розставити на координатному промені.

Для кмітливих і винахідливих у мене є ще завдання.

Відновити пропущені цифри:

3,*5*                               *6,*7*

+                                        _

*,4*                                    *,0*

---------                                 --------

4,187                                    26,865

 

Де треба поставити дужки, щоб рівність стала правильною:

35-1,5*104-14,28:14=25,47?

 

Вчитель. Сьогодні ми всі дуже старалися і показали, що повністю впоралися із запропонованими завданнями. Подальше знайомство з цим цікавим світом чисел ми продовжимо на наступних уроках.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 січня 2021
Переглядів
1012
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку