Гра-вправа "Історична абетка".

Про матеріал
Ігровий прийом "Історична абетка" дає можливість краще закріпити знання здобувачів освітнього процесу, підвищити якість засвоєного матеріалу на уроці; дозволяє активізувати увагу школярів під час вивчення теми; сприяє розвитку пізнавального інтересу, логіги, зору, мислення, пам`яті; збагачує словниковий запас, активізує пізнавальну діяльність здобувачів освітнього процесу. Прийом можно застосовувати на уроках вивчення нового матеріалу, узагальнення, перевірки знань .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методичний прийом««Підготувала учитель історіїСпеціаліст І категоріїКомунальної установи Сумська загальноосвітня Школа І-ІІІ ступенів №23, м. Суми, Сумської областіКузьменко Світлана Петрівна

Номер слайду 2

Всесвітня історія 6 клас. Тема «Утворення Афінської держави» Ігровий прийом «Історична Абетка» - для узагальнення і систематизації знань вивченого на уроці {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}14 А2356

Номер слайду 3

Опис прийому: Актуальність методичного прийому:перевірити і закріпити знання здобувачів освітнього процесу з теми уроку в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу, активності, розширенню кругозору, активізації уваги. Мета:- Гра-вправа «Історична Абетка» вчить практично застосовувати знання та вміння, креативно мислити;спонукає здобувачів освітнього простору за малюнком знаходити і визначати поняття, співвідносити його з відповідною буквою;сприяє збагаченню й активізації словникового запасу школярів;сприяє розвитку пізнавальної активності; розвиває пам`ять, увагу, мислення, зір; формує вміння аналізувати, співставляти, об`єднувати за спільною ознакою, виділяти головне;будувати короткі, зв’язні речення.

Номер слайду 4

Алгоритм роботи: Крок 11. Учитель по черзі показує літеру і пропонує здобувачам освіти назвати слова на літеру «А», «Б», «Д» тощо, які б починалися саме на цю букву й містили б нові факти, з якими вони познайомилися на уроці під час вивчення нового матеріалу.2. Здобувачам освітнього процесу необхідно згадати поняття, термін, ім’я, яке буде починатися саме на цю літеру, що є доречне до теми. Наприклад: «А»- Афіни, Афіна, Аттика, Акрополь, Архонт, Ареопаг, Аристократи «Б»- Басилей, Буле «Д»- Драконт, Демос, Демократія{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АБДЗКНПРСТФХ

Номер слайду 5

А

Номер слайду 6

Крок 2 Назвавши слово за вказаною учителем літерою, здобувачі освітнього процесу розглядають малюнки і по черзі називають кого і що вони на ньому бачуть відповідно названим словам. Наприклад: Сказавши слово на літеру «А»- «Аристократи», здобувачі освіти повинні показати малюнок, де вони зображені.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Ааристократи

Номер слайду 7

Крок 3 Щоб перевірити термінологію з теми, учитель пропонує за малюнком визначити поняття «аристократи», «архонти», «ареопаг». Аристократи-це знатні й багаті люди, які володіли землею й брали участь в управлінні державою. Архонти- правителі Афін Ареопаг- рада знаті; верховний судовий і урядовий контролюючий орган в стародавніх Афінах.2. Учитель пропонує здобувачам освітнього процесу відповісти на питання: - Що пов'язує аристократів з архонтами і ареопагом? Прогнозована відповідь: Ареопаг складався з службових осіб- 9 архонтів (правителів Афін), яких обирали з числа аристократів.

Номер слайду 8

А-архонти А- ареопаг (рада старійшин) -Що пов'язує аристократів з архонтами і ареопагом? А-аристократи (знатні, багаті люди в Стародавніх Афінах)?

Номер слайду 9

Онлайн-вправа в сервісі Learningapps «Знайди пару»https://learningapps.org/17480818

pptx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Бандровський О.Г., Власов В.С.)
Додано
19 лютого 2021
Переглядів
822
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку