Анотація Гра – серйозне заняття для дитини. Розумно організована гра є дійовим мате – ріалом для формування таких рис особис – тості, як дисциплінованість, кмітливість, сміливість, стриманість, винахідливість, рішучість, організованість. Крім того, гра вчить напружувати зусилля, керувати со – бою, дотримуватись правил поведінки.
Чарівне місто Алфавіт Заселяємо будиночки жителями казкового міста А Б В (І так далі… в порядку вивчення букв. Кожен «житель поселяється» на своє місце. Над голосними звуками черво – ний дашок, над приголосними – синій. Таблиця висить на стіні до закінчення 1 класу. Вивчаємо не тільки голосні й приголосні звуки, а й алфавіт.)
«Чарівний кубик» Для гри потрібно виготовити кубик. На гранях написати числа 1,2,3,4,5,6. Кубик може бути довільного розміру, але не над- то великий, щоб його було зручно тримати в руках. Прокручуємо кубик в руках і швидко ло – жимо на парту. Випало число 3. Яку третю букву (або який третій звук) ми вивчили? (Букву У). Можна зробити ще один кубик, продовжити ряд чисел (7 – 12) і гру продовжити. Разом з тим учні краще запам’ятають і вивчені числа.
«Інсценізація» букв - Здогадайтеся яку букву показують Аліна з Оленкою? (Дівчатка стоять струнко на відстані близько 40 см.,взяв – шись за руки.)(М) Яку букву зобразив Тарас? (Хлопчик стоїть струнко, розставивши руки в сторони.)(Т) А яку букву має Денис? (Хлопчик стоїть струнко, взявши руки в боки.)(Ф) І так далі…
Вилучити зайве слово 1. Яблуко, груша, слива, морква, вишня. 2. Буряк, морква, цибуля, черешня, картопля. 3. Горобець, синиця, котик, ластівка, ворона. 4. Заєць, вовк, лисиця, сова, білка. 5. Олівець, ручка, хмарка, зошит, пенал. 6. Ложка, виделка, чашка, миска, стілець. 7. Сосна, калина, клен, липа, береза, осика.