Ігри на уроках навчання грамоти 1 клас

Про матеріал
В презентації розписані ігри, які допоможуть вчителеві розвивати у першокласників фонетико-фонематичний слух, увагу ,мислення, пам'ять на уроках навчання грамоти та математики.
Перегляд файлу

             Ігри, які розвивають фонематичний слух, увагу та пам’ять                            

                                                   1 клас

 

  1. Розвиток фонетико-фонематичного сприйняття.

Завдання «Знайди помилку»

З-С

Господиня зварила зуп.

Хлопчик сламав тин і забрався в город.

У дівчинки болів суб.

У лузі паслася коса.

П-Б

Воду зберігали в почці.

На квітці сиділа пджола.

Хлопчик бив воду зі склнки.

Із чайника йшла бара.

Д-Т

Я прочитала цілий дом.

У мене доросла тонька.

На лузі росла густа драва.

Г-К

Футболісти забили кол.

Собака гриз гістки.

Мама наварила гострулю борщу.

Ми забралися на Коверлу.

Ж-Ш

Хлопчик не зав’язав жнурки.

Після дощу утворилася велика калюша.

Улітку я шив у бабусі.

Розпечена грубка давала сильний шар

Ш-С

На злодієві горить сапка.

Я люблю пити томатний шік.

З нори вибігла лишиця.

Він відрізав сматок ковбаши.

2.Розвиток пам’яті.

      Завдання «Хто більше запам’ятає слів».

Учитель називає іменник КІТ, учень повторює . Учитель називає друге слово ЛИСТ. Учень повторює 2 слова…

Приклади ланцюжків слів:

  • Рак, міст, халат, торшер, павутина, рукавички, термометр, бідон,сопілочкаю горище, капелюх, ядро.
  • Ліс, шило, бджола, клумба, носоріг, полуниця, портфель, рушниця, вертоліт, автобус, ковдра, кавун, мило.

 

3.Розвиток слухової уваги.

          Завдання «Слухай звуки вулиці»

У тиші учні слухають звуки, що доносяться з вулиці ( гул машин, гуркіт дверцят автомобіля, дитячий сміх, спів птахів, сирену» швидкої допомоги» тощо).

Завдання «Пограємо в індіанців».

Учитель спеціально створює шуми ( шарудить ппером, дзенькає монетами, стукає каблуками тощо), а діти відгадують, од чого відбулися ці звуки.

           Завдання «Відгадай, хто говорить»

Учитель вимовляє фрази відповідним голосом, а діти відгадують, хто це говорить.

-Київський час- десята година.

-Налити вам ще чаю?

-Відкрий рот і скажи «а-а-а».

-Один, два, три- тобі водити!

-Морозиво вершкове, полуничне, шоколадне!

-Удень очікується хмарна погода, без опадів.

-Обережно, двері зачиняютьсяю . Наступна зупинка «Молодіжна».

         4.Розвиток уваги

                     Завдання «Хто точніше намалює?»

             Матеріал до завдання: картки з геометричними фігурами і цифрами всередині них; для кожного учня- чистий аркуш  паперу і кольорові олівці.

Учитель на 5с показує картку і прибирає її. Учні повинні  намалювати те, що побачили.

У кого більше правильних малюнків, той виграє.

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Завдання «Визнач фігуру»

Обладнання: у кожної дитини картка з фігурами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. З’єднати стрілками однакові фігури .
  2. Зафарбувати червоним олівцем фігуру, розташовану в нижньому рядку в правому стовпчику.Чи є така сама фігура в лівому стовпчику?
  3. Зафарбувати синім олівцем фігуру, розташовану в середньому рядку у лівому стовпчику. Чи є ще така фігура?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 січня 2020
Переглядів
987
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку