Іменник як частина мови. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Про матеріал
Презентація до уроку українськоі мови з теми : "Іменник як частина мови. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Психологічний аутотренінг «Настрій». Я- творча особистість. Я думаю, отже, я живу. Я вчуся аналізувати, співставляти. Я вмію висловлювати свої думки. Я хочу знати!

Номер слайду 3

Королівство “Морфологія”

Номер слайду 4

Кросворд{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 5

Кросворд{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Р І КЗАМЕТІ ЛЬОЖЕЛЕДИЦЯЯ Л И Н КА САНЧАТА ЛЮТИЙ КОВЗ А НИ

Номер слайду 6

Іменник як частина мови. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль Не талант знати – талант працювати. Народна творчість

Номер слайду 7

Іменник – це самостійна частина мови, що означає предмет і відповідає на питання хто? що?

Номер слайду 8

Морфологічні ознаки іменника. Відмінок Число Рід

Номер слайду 9

Вибірково-розподільний диктант “Знайди ключ”

Номер слайду 10

Однина Множина Доля Ножиці озеро екзамени берег приклади радість радощі експеримент обеліски дочка птахи іграшка абрикоси ліс дерева олівець експонати Добре діло не пропаде

Номер слайду 11

Дослідники Україна – це наша Батьківщина. Їли варення з яблук. Мова живе в душі.

Номер слайду 12

Іменники. Конкретні Абстрактні

Номер слайду 13

Назви істот (хто?) Назви неістот (що?)

Номер слайду 14

Загальні назви Власні назви

Номер слайду 15

Збірні іменники - сукупність однакових чи подібних предметів, що сприймається як одне ціле (козацтво, листя, волосся)Увага! Збірні іменники мають форму тільки однини!

Номер слайду 16

-Мама просить допомоги в прибиранні гарбузиння.-Шумить колосся за селом.-Молодь зібралася в центрі міста, щоб провести флешмоб.-Вербове гілля над водою повисло.-На вулиці дітвора грає в сніжки.

Номер слайду 17

Тест-контрольІ варіант II варіант1.  Іменник означає: А дію предмета;Б ознаку предмета; В предмет.2. Назвіть рядок, де всі слова Іменники: А школа, стіл, сміється. Б будинок, хліб, дошка. В учень, зимовий,десять3. У реченні іменник може бути: А підметом;Б будь-яким членом речення;В означенням;4. У якому рядку всі слова є конкретними назвами? А. дерево, м’яч, пісок. Б. тиша, четверо, зранку. В. мужність, двоє, сміятися1. Назвіть рядок, де всі слова Іменники: А магазин, хліб, дошка. Б стілець, сміється, дівчина. В красивий,десять , майдан,2. З великої букви пишуть: А загальні назви;Б власні назви;В іменники — назви істот. 3. У якому рядку всі слова - назви істот? А. хлопець, білка, учитель. Б. фарба, вікно, пошта. В. школа, стіл, велосипед4. У реченні іменник може бути: Адодатком;Б означенням;В будь-яким членом речення;

Номер слайду 18

Відповіді I варіант. II варіант1 – В2 – Б 3 – Б 4 – А 1 – А2 – Б 3 – А 4 – В

Номер слайду 19

Підсумок

Номер слайду 20

Весела квітка

Номер слайду 21

§22 вивчити теоретичний матеріал. Високий рівень: скласти казку про іменник. Достатній рівень: вправа 217

pptx
Додано
10 грудня 2021
Переглядів
822
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку