Індивідуальна робота з учнями класу

Про матеріал
Розробка індивідуальної роботи з учнями на весь навчальний рік, як розділ до виховної роботи з класом
Перегляд файлу

п/п

Індивідуальна робота з учнями

                                                                                  

                                                                                                                                                            Дата  проведення                              

Вересень

 1.

Анкетування  учнів з метою уточнення індивідуальних да­них

 

04.09

 

 

 

 2.

Уточнення списків: соціальний паспорт класу;

 

 

13.09

 

 

3.

Бесіда з Баранніком М. на тему «Права і обов’язки учнів”

 

 

 

18.09

 

4.

Засідання активу класу «Я ― лідер»

 

 

 

 

27.09

Жовтень

 

5.

Повторення правил для учнів. Профілактика булінгу серед учнів.

 

02.10

 

 

 

6.

Бесіда з Кушніром М.  про ставлення до однокласників

 

11.10

 

 

7.

Спостереження за поведінкою учнів.

Аналіз зауважень вчителів

 

 

 

18.10

 

8.

Засідання активу класу «Виконання доручень окремими учнями класу»  

 

 

 

 

23.10

Листопад

 

9.

Спостереження та оцінка готовності учнів до уроків. (Дяченко В.,Кушнір М.)

 

06.11

 

 

 

10.

Бесіда з Брощан Т. на тему «Як побороти свою невпевненість»

 

 

15.11

 

 

11.

Обмін думками  з дівчатами про зовнішній вигляд «Мій діловий стиль в одязі».

 

 

 

20.11

 

12.

Відверта розмова про толерантне ставлення до своїх однокласників з Крекотень М.  

 

 

 

 

29.11

Грудень

 

13.

Діагностика успішності учнів класу 

 

04.12

 

 

 

14.

Бесіди з учнями: Диченковою А,Федорець К. на тему «Інтереси та захоплення»

 

 

13.12

 

 

15.

Розмова з Брощан Т. «.Яким ти бачиш своє майбутнє»

 

 

 

18.12

 

16.

Опитування учнів «Проведення моїх канікул»

 

 

 

 

27.12

Січень

 

17.

Індивідуальна бесіда з учнями за результатами навчання І семестру

 

 

 

 

 

18

Бесіда з Панасенком Д. на тему «Учись володіти собою»

 

 

 

 

 

19

Провести спостереження за змінами у поведінці учнів (Кушнір М, Панасенко Д.,Бараннік М.)

 

 

 

 

 

20

Засідання активу класу «Виконання доручень окремими учнями класу»  

 

 

 

 

 

Лютий

 

21

Індивідуальна бесіда з учнями ― порушниками дисципліни(Кушнір М., Бараннік М.)

 

 

 

 

 

22

Бесіда з  Дяченком В.  про стан підготовки до уроків

 

 

 

 

 

23

Тренінг «Безпека в інтернеті»

 

 

 

 

 

24

Обмін думками «Що таке іронія і сарказм».(Крекотень М.)

 

 

 

 

 

Березень

 

25

Спостереження та оцінка готовності учнів до уроків ( Брощан Т.,Дячок В.)

 

 

 

 

 

26

Індивідуальні бесіди з хлопцями про ставлення до праці.

 

 

 

 

 

27

Бесіда з хлопцями  про шкідливі звички

 

 

 

 

 

28

Бесіда про зовнішній вигляд учнів

 

 

 

 

 

Квітень

 

29

Індивідуальна бесіда з хлопцями про особисту гігієну.

 

 

 

 

 

30

Бесіди з учнями «Ставлення до навчання»

 

 

 

 

31

Засідання активу класу «Виконання класних доручень»

 

 

 

 

 

32

Анкетування «Схильності та інтереси підлітків під час вибору професії»   

 

 

 

 

 

Травень

 

33

Спостереження та оцінка готовності учнів до уроків(Дяченко В.,Кушнір М.)

 

 

 

 

 

34

Бесіди з учнями про стан успішності.

 

 

 

 

 

35

Опитування учнів «Проведення моїх канікул»

 

 

 

 

 

36

Готовність учнів класу до здачі ДПА

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Рудницька Алла Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кравченко Олена Вікторівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Соколенко Лілія Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
13 вересня 2019
Переглядів
29122
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку