Індивідуальний навчальний план із зарубіжної літератури (2 семестр) 10 класу сімейна (домашня) форма навчання

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план із зарубіжної літератури (2 семестр) 10 класу сімейна (домашня) форма навчання ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 10 – 11 класи Рівень стандарту Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698) «Зарубіжна література (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти Ковбасенко Ю. І.
Перегляд файлу

Затверджую

 Директор__________________

 __________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальний навчальний план

із зарубіжної літератури (2 семестр)

учня 10 класу Шишкова Іллі,

який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

 

 

 

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 10 – 11 класи Рівень стандарту Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)

 

 

 

 

«Зарубіжна література (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти Ковбасенко Ю. І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теми навчальних занять

Дата/час проведення консультацій,

видів контролю

Тема 3

    РОМАН XIX СТ

Очікувані результати :

Предметні компетентності Знаннєвий компонент знає історію формування жанру роману у світовій літературі, його різновиди; розуміє специфіку розвитку роману в XIX ст., називає його жанрові ознаки; Діяльнісний компонент виявляє ознаки типовості образів у реалістичному романі; характеризує й порівнює романні образи у зв’язках із дійсністю, середовищем, світоглядними шуканнями митців; на підставі прочитаних творів виокремлює ознаки різновидів; зіставляє образи персонажів; Ціннісний компонент висловлює судження щодо порушених у романах проблем; дає оцінку героям, використовуючи навички критичного мислення; Ключові компетентності Спілкування державною мовою пояснює суть поняття «роман»; Спілкування іноземними мовами читає тексти (уривки) іноземною мовою (за умови володіння нею); Математична компетентність установлює причиново-наслідкові зв’язки між типовими характерами й типовими обставинами їх формування; Компетентності в природничих науках і технологіях коментує та аналізує різні інтерпретації та оцінки критиків щодо прочитаних романів; Інформаційно-цифрова компетентність використовує цифрові технології для створення презентацій за прочитаними творами; Уміння вчитися використовує словники, довідники для здобуття теоретичних знань про розвиток жанру роману; Ініціативність і підприємливість Створює обкладинку або рекламу улюбленого роману, коментує свій задум; Соціальна та громадянська компетентності аналізує вплив соціуму на особистість; висловлює власну думку щодо суспільних і моральних питань, порушених у прочитаних творах; Обізнаність та самовираження у сфері культури зіставляє прочитані твори з екранізаціями, ілюстраціями тощо, критично оцінює їх;

 

Тема 4 ПЕРЕХІД ДО МОДЕРНІЗМУ. ВЗАЄМОДІЯ СИМВОЛІЗМУ Й ІМПРЕСІОНІЗМУ В ЛІРИЦІ

 

Очікувані результати :

Предметні компетентності Знаннєвий компонент розповідає про зміну світоглядних та естетичних засад літератури й мистецтва на межі XIX–XX ст.; називає характерні ознаки модерністських течій і явищ у художніх творах; знає основні віхи життя і творчості митців, риси їхнього індивідуального стилю; Діяльнісний компонент аналізує ліричні твори (цілісно і у фрагментах); виявляє у творах письменників провідні проблеми, теми, мотиви; виокремлює символи, пояснює їхній асоціативний зміст; розкриває зв’язок романтизму і модернізму (на ранньому етапі модернізму), реалізму і модернізму (на зрілому етапі модернізму); характеризує взаємодію імпресіонізму та символізму в ліриці кінця XIX – початку XX ст.; обговорює проблему призначення мистецтва й митця; висловлює власні думки щодо впливу французького символізму на розвиток української поезії; Ціннісний компонент сприймає й розуміє естетику образного слова; висловлює судження щодо художньої цінності прочитаних творів, образів ліричних героїв; Ключові компетентності Спілкування державною мовою знає та інтерпретує українські переклади творів поетів; Спілкування іноземними мовами читає й інтерпретує оригінали віршів іноземною мовою (за умови володіння нею); Математична компетентність визначає у прочитаних творах символи, створює їхні графічні зображення, тлумачить їх; Компетентності в природничих науках і технологіях cкладає тези (лекції вчителя чи власного виступу); Інформаційно-цифрова компетентність здійснює (за допомогою цифрових технологій) пошуководослідницьку діяльність у літературній царині (збирання відомостей про письменників, систематизація фактів, аналіз окремих літературних явищ, підготовка повідомлення, презентації тощо); Уміння вчитися використовує літературознавчі словники, енциклопедії та інші види джерел; Ініціативність і підприємливість навчається цінувати власну свободу, ініціативність, обстоює власні позиції; Соціальна та громадянська компетентності доводить значення краси мистецтва для розвитку особистості сучасної людини й світу; Обізнаність та самовираження у сфері культури усвідомлює зв’язок літератури й живопису, літератури й музики на етапі раннього модернізму (імпресіонізм, символізм); Екологічна грамотність і здорове життя визначає засоби художньої виразності для створення пейзажів у ліриці й образотворчому мистецтві.

 

 

 

 

 

 

Консультація з розділів «РОМАН XIX СТ», «ПЕРЕХІД ДО МОДЕРНІЗМУ. ВЗАЄМОДІЯ СИМВОЛІЗМУ Й ІМПРЕСІОНІЗМУ В ЛІРИЦІ».

 

 

 

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу розділів «РОМАН XIX СТ», «ПЕРЕХІД ДО МОДЕРНІЗМУ. ВЗАЄМОДІЯ СИМВОЛІЗМУ Й ІМПРЕСІОНІЗМУ В ЛІРИЦІ».

 

 

  Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 5

ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ

 

Очікувані результати :

Учень / учениця Предметні компетентності Знаннєвий компонент розуміє сутність кардинальних змін у драматургії на межі XIX–XX ст., ідейних та естетичних шукань представників «нової драми»; знає й коментує перебіг сюжету, розвиток дії (зовнішньої та внутрішньої); Діяльнісний компонент виокремлює новаторські риси в прочитаному творі; виявляє жанрові ознаки твору, розкриває особливості взаємодії різних елементів у них; з’ясовує значення символів у п’єсі; зіставляє розвиток європейської та української драми на межі XIX–XX ст.; висловлює погляди щодо особливостей «нової драми», а також прочитаних творів; Ціннісний компонент висвітлює актуальні проблеми, порушені у творі, інтерпретує їх на підставі власного досвіду, у проекції на сучасність; Ключові компетентності Спілкування державною мовою пояснює значення назви твору у зв’язку з його ідейнохудожнім змістом Математична компетентність установлює причиново-наслідкові зв’язки між мотивами та діями героїв; Компетентності в природничих науках і технологіях знаходить у творі образи та символи, пов’язані зі світом природи та людської діяльності, розкриває їхній зміст і роль у тексті; Інформаційно-цифрова компетентність складає план тексту (простий, складний, цитатний); Уміння вчитися

 

 

ТЕМА 6

СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ

 

Очікувані результати :

Предметні компетентності

Знаннєвий компонент

знає популярних сучасних письменників та їхні твори;

розуміє зв’язок творчості сучасного письменника з

національними традиціями й тенденціями розвитку

літератури, наводить приклади такого зв’язку в прочитаному

творі;

розповідає про основні події та персонажів прочитаних творів;

формулює критерії художності;

Діяльнісний компонент

розрізняє твори класичної та масової літератури;

аналізує й інтерпретує прочитані твори сучасності;

визначає особливості індивідуальних стилів митців (на

прикладі прочитаних творів);
Ціннісний компонент висловлює судження щодо порушених у творах питань та художніх образів; робить висновки про національне та загальнолюдське значення прочитаних творів; критично оцінює твори масової літератури; Ключові компетентності Спілкування державною мовою висловлює враження щодо прочитаного зв’язною українською мовою; Спілкування іноземними мовами користується іноземними порталами й виданнями сучасної літератури (за умови володіння іноземною мовою); Математична компетентність виявляє здатність до абстрактного мислення (на різних етапах роботи з твором); установлює причиново-наслідкові зв’язки між подіями художнього твору, етапами еволюції героя (героїні), змінами ставлення до нього (неї) інших персонажів; Компетентності в природничих науках і технологіях Здійснює пошукову діяльність, словесно оформлює результати дослідження; критично оцінює результати людської діяльності в природному середовищі, відображені у творах літератури; застосовує різні види інформації та читання; Інформаційно-цифрова компетентність використовує інтернет-ресурси для отримання нових знань; складає дописи в соціальних мережах щодо прочитаних творів; використовує сайти сучасних зарубіжних письменників, українські та зарубіжні інтернет-ресурси, пов’язані з художньою літературою;

 

 

 

Консультація з розділів: «ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ», « СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ»

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу розділів «ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ»,

« СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ»

Контрольна робота.

 

 

 

 

 


 

      Ознайомлена, згодна ___________________

      

      Дата __________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальний навчальний план

Із зарубіжної літератури (2 семестр)

учня 10 класу Накаїдзе Геннадія,

який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

 

 

 

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 10 – 11 класи Рівень стандарту Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)

 

 

 

 

«Зарубіжна література (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти Ковбасенко Ю. І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теми навчальних занять

Дата/час проведення консультацій,

видів контролю

Тема 3 РОМАН XIX СТ

Предметні компетентності Знаннєвий компонент знає історію формування жанру роману у світовій літературі, його різновиди; розуміє специфіку розвитку роману в XIX ст., називає його жанрові ознаки; Діяльнісний компонент виявляє ознаки типовості образів у реалістичному романі; характеризує й порівнює романні образи у зв’язках із дійсністю, середовищем, світоглядними шуканнями митців; на підставі прочитаних творів виокремлює ознаки різновидів; зіставляє образи персонажів; Ціннісний компонент висловлює судження щодо порушених у романах проблем; дає оцінку героям, використовуючи навички критичного мислення; Ключові компетентності Спілкування державною мовою пояснює суть поняття «роман»; Спілкування іноземними мовами читає тексти (уривки) іноземною мовою (за умови володіння нею); Математична компетентність установлює причиново-наслідкові зв’язки між типовими характерами й типовими обставинами їх формування; Компетентності в природничих науках і технологіях коментує та аналізує різні інтерпретації та оцінки критиків щодо прочитаних романів; Інформаційно-цифрова компетентність використовує цифрові технології для створення презентацій за прочитаними творами; Уміння вчитися використовує словники, довідники для здобуття теоретичних знань про розвиток жанру роману; Ініціативність і підприємливість Створює обкладинку або рекламу улюбленого роману, коментує свій задум; Соціальна та громадянська компетентності аналізує вплив соціуму на особистість; висловлює власну думку щодо суспільних і моральних питань, порушених у прочитаних творах; Обізнаність та самовираження у сфері культури зіставляє прочитані твори з екранізаціями, ілюстраціями тощо, критично оцінює їх;

 

Тема 4 ПЕРЕХІД ДО МОДЕРНІЗМУ. ВЗАЄМОДІЯ СИМВОЛІЗМУ Й ІМПРЕСІОНІЗМУ В ЛІРИЦІ

Предметні компетентності Знаннєвий компонент розповідає про зміну світоглядних та естетичних засад літератури й мистецтва на межі XIX–XX ст.; називає характерні ознаки модерністських течій і явищ у художніх творах; знає основні віхи життя і творчості митців, риси їхнього індивідуального стилю; Діяльнісний компонент аналізує ліричні твори (цілісно і у фрагментах); виявляє у творах письменників провідні проблеми, теми, мотиви; виокремлює символи, пояснює їхній асоціативний зміст; розкриває зв’язок романтизму і модернізму (на ранньому етапі модернізму), реалізму і модернізму (на зрілому етапі модернізму); характеризує взаємодію імпресіонізму та символізму в ліриці кінця XIX – початку XX ст.; обговорює проблему призначення мистецтва й митця; висловлює власні думки щодо впливу французького символізму на розвиток української поезії; Ціннісний компонент сприймає й розуміє естетику образного слова; висловлює судження щодо художньої цінності прочитаних творів, образів ліричних героїв; Ключові компетентності Спілкування державною мовою знає та інтерпретує українські переклади творів поетів; Спілкування іноземними мовами читає й інтерпретує оригінали віршів іноземною мовою (за умови володіння нею); Математична компетентність визначає у прочитаних творах символи, створює їхні графічні зображення, тлумачить їх; Компетентності в природничих науках і технологіях cкладає тези (лекції вчителя чи власного виступу); Інформаційно-цифрова компетентність здійснює (за допомогою цифрових технологій) пошуководослідницьку діяльність у літературній царині (збирання відомостей про письменників, систематизація фактів, аналіз окремих літературних явищ, підготовка повідомлення, презентації тощо); Уміння вчитися використовує літературознавчі словники, енциклопедії та інші види джерел; Ініціативність і підприємливість навчається цінувати власну свободу, ініціативність, обстоює власні позиції; Соціальна та громадянська компетентності доводить значення краси мистецтва для розвитку особистості сучасної людини й світу; Обізнаність та самовираження у сфері культури усвідомлює зв’язок літератури й живопису, літератури й музики на етапі раннього модернізму (імпресіонізм, символізм); Екологічна грамотність і здорове життя визначає засоби художньої виразності для створення пейзажів у ліриці й образотворчому мистецтві.

 

 

 

 

 

 

Консультація з розділів

 

 

 

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу розділів

  Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 5 ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ

 

Учень / учениця Предметні компетентності Знаннєвий компонент розуміє сутність кардинальних змін у драматургії на межі XIX–XX ст., ідейних та естетичних шукань представників «нової драми»; знає й коментує перебіг сюжету, розвиток дії (зовнішньої та внутрішньої); Діяльнісний компонент виокремлює новаторські риси в прочитаному творі; виявляє жанрові ознаки твору, розкриває особливості взаємодії різних елементів у них; з’ясовує значення символів у п’єсі; зіставляє розвиток європейської та української драми на межі XIX–XX ст.; висловлює погляди щодо особливостей «нової драми», а також прочитаних творів; Ціннісний компонент висвітлює актуальні проблеми, порушені у творі, інтерпретує їх на підставі власного досвіду, у проекції на сучасність; Ключові компетентності Спілкування державною мовою пояснює значення назви твору у зв’язку з його ідейнохудожнім змістом Математична компетентність установлює причиново-наслідкові зв’язки між мотивами та діями героїв; Компетентності в природничих науках і технологіях знаходить у творі образи та символи, пов’язані зі світом природи та людської діяльності, розкриває їхній зміст і роль у тексті; Інформаційно-цифрова компетентність складає план тексту (простий, складний, цитатний); Уміння вчитися

 

 

ТЕМА 6 СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ

Предметні компетентності

Знаннєвий компонент

знає популярних сучасних письменників та їхні твори;

розуміє зв’язок творчості сучасного письменника з

національними традиціями й тенденціями розвитку

літератури, наводить приклади такого зв’язку в прочитаному

творі;

розповідає про основні події та персонажів прочитаних творів;

формулює критерії художності;

Діяльнісний компонент

розрізняє твори класичної та масової літератури;

аналізує й інтерпретує прочитані твори сучасності;

визначає особливості індивідуальних стилів митців (на

прикладі прочитаних творів);
Ціннісний компонент висловлює судження щодо порушених у творах питань та художніх образів; робить висновки про національне та загальнолюдське значення прочитаних творів; критично оцінює твори масової літератури; Ключові компетентності Спілкування державною мовою висловлює враження щодо прочитаного зв’язною українською мовою; Спілкування іноземними мовами користується іноземними порталами й виданнями сучасної літератури (за умови володіння іноземною мовою); Математична компетентність виявляє здатність до абстрактного мислення (на різних етапах роботи з твором); установлює причиново-наслідкові зв’язки між подіями художнього твору, етапами еволюції героя (героїні), змінами ставлення до нього (неї) інших персонажів; Компетентності в природничих науках і технологіях Здійснює пошукову діяльність, словесно оформлює результати дослідження; критично оцінює результати людської діяльності в природному середовищі, відображені у творах літератури; застосовує різні види інформації та читання; Інформаційно-цифрова компетентність використовує інтернет-ресурси для отримання нових знань; складає дописи в соціальних мережах щодо прочитаних творів; використовує сайти сучасних зарубіжних письменників, українські та зарубіжні інтернет-ресурси, пов’язані з художньою літературою;

 

 

 

Консультація з розділів: «»

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу розділів:»

Контрольна робота.

 

 

 

 

 


 

      Ознайомлена, згодна ___________________

      

      Дата __________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальний навчальний план

із зарубіжної літератури (2 семестр)

учня 10 Калуцького Сергія  ,

який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

 

 

 

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 10 – 11 класи Рівень стандарту Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)

 

 

 

 

«Зарубіжна література (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти Ковбасенко Ю. І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теми навчальних занять

Дата/час проведення консультацій,

видів контролю

Тема 3 РОМАН XIX СТ

Предметні компетентності Знаннєвий компонент знає історію формування жанру роману у світовій літературі, його різновиди; розуміє специфіку розвитку роману в XIX ст., називає його жанрові ознаки; Діяльнісний компонент виявляє ознаки типовості образів у реалістичному романі; характеризує й порівнює романні образи у зв’язках із дійсністю, середовищем, світоглядними шуканнями митців; на підставі прочитаних творів виокремлює ознаки різновидів; зіставляє образи персонажів; Ціннісний компонент висловлює судження щодо порушених у романах проблем; дає оцінку героям, використовуючи навички критичного мислення; Ключові компетентності Спілкування державною мовою пояснює суть поняття «роман»; Спілкування іноземними мовами читає тексти (уривки) іноземною мовою (за умови володіння нею); Математична компетентність установлює причиново-наслідкові зв’язки між типовими характерами й типовими обставинами їх формування; Компетентності в природничих науках і технологіях коментує та аналізує різні інтерпретації та оцінки критиків щодо прочитаних романів; Інформаційно-цифрова компетентність використовує цифрові технології для створення презентацій за прочитаними творами; Уміння вчитися використовує словники, довідники для здобуття теоретичних знань про розвиток жанру роману; Ініціативність і підприємливість Створює обкладинку або рекламу улюбленого роману, коментує свій задум; Соціальна та громадянська компетентності аналізує вплив соціуму на особистість; висловлює власну думку щодо суспільних і моральних питань, порушених у прочитаних творах; Обізнаність та самовираження у сфері культури зіставляє прочитані твори з екранізаціями, ілюстраціями тощо, критично оцінює їх;

 

Тема 4 ПЕРЕХІД ДО МОДЕРНІЗМУ. ВЗАЄМОДІЯ СИМВОЛІЗМУ Й ІМПРЕСІОНІЗМУ В ЛІРИЦІ

Предметні компетентності Знаннєвий компонент розповідає про зміну світоглядних та естетичних засад літератури й мистецтва на межі XIX–XX ст.; називає характерні ознаки модерністських течій і явищ у художніх творах; знає основні віхи життя і творчості митців, риси їхнього індивідуального стилю; Діяльнісний компонент аналізує ліричні твори (цілісно і у фрагментах); виявляє у творах письменників провідні проблеми, теми, мотиви; виокремлює символи, пояснює їхній асоціативний зміст; розкриває зв’язок романтизму і модернізму (на ранньому етапі модернізму), реалізму і модернізму (на зрілому етапі модернізму); характеризує взаємодію імпресіонізму та символізму в ліриці кінця XIX – початку XX ст.; обговорює проблему призначення мистецтва й митця; висловлює власні думки щодо впливу французького символізму на розвиток української поезії; Ціннісний компонент сприймає й розуміє естетику образного слова; висловлює судження щодо художньої цінності прочитаних творів, образів ліричних героїв; Ключові компетентності Спілкування державною мовою знає та інтерпретує українські переклади творів поетів; Спілкування іноземними мовами читає й інтерпретує оригінали віршів іноземною мовою (за умови володіння нею); Математична компетентність визначає у прочитаних творах символи, створює їхні графічні зображення, тлумачить їх; Компетентності в природничих науках і технологіях cкладає тези (лекції вчителя чи власного виступу); Інформаційно-цифрова компетентність здійснює (за допомогою цифрових технологій) пошуководослідницьку діяльність у літературній царині (збирання відомостей про письменників, систематизація фактів, аналіз окремих літературних явищ, підготовка повідомлення, презентації тощо); Уміння вчитися використовує літературознавчі словники, енциклопедії та інші види джерел; Ініціативність і підприємливість навчається цінувати власну свободу, ініціативність, обстоює власні позиції; Соціальна та громадянська компетентності доводить значення краси мистецтва для розвитку особистості сучасної людини й світу; Обізнаність та самовираження у сфері культури усвідомлює зв’язок літератури й живопису, літератури й музики на етапі раннього модернізму (імпресіонізм, символізм); Екологічна грамотність і здорове життя визначає засоби художньої виразності для створення пейзажів у ліриці й образотворчому мистецтві.

 

 

 

 

 

 

Консультація з розділів

 

 

 

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу розділів

  Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 5 ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ

 

Учень / учениця Предметні компетентності Знаннєвий компонент розуміє сутність кардинальних змін у драматургії на межі XIX–XX ст., ідейних та естетичних шукань представників «нової драми»; знає й коментує перебіг сюжету, розвиток дії (зовнішньої та внутрішньої); Діяльнісний компонент виокремлює новаторські риси в прочитаному творі; виявляє жанрові ознаки твору, розкриває особливості взаємодії різних елементів у них; з’ясовує значення символів у п’єсі; зіставляє розвиток європейської та української драми на межі XIX–XX ст.; висловлює погляди щодо особливостей «нової драми», а також прочитаних творів; Ціннісний компонент висвітлює актуальні проблеми, порушені у творі, інтерпретує їх на підставі власного досвіду, у проекції на сучасність; Ключові компетентності Спілкування державною мовою пояснює значення назви твору у зв’язку з його ідейнохудожнім змістом Математична компетентність установлює причиново-наслідкові зв’язки між мотивами та діями героїв; Компетентності в природничих науках і технологіях знаходить у творі образи та символи, пов’язані зі світом природи та людської діяльності, розкриває їхній зміст і роль у тексті; Інформаційно-цифрова компетентність складає план тексту (простий, складний, цитатний); Уміння вчитися

 

 

ТЕМА 6 СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ

Предметні компетентності

Знаннєвий компонент

знає популярних сучасних письменників та їхні твори;

розуміє зв’язок творчості сучасного письменника з

національними традиціями й тенденціями розвитку

літератури, наводить приклади такого зв’язку в прочитаному

творі;

розповідає про основні події та персонажів прочитаних творів;

формулює критерії художності;

Діяльнісний компонент

розрізняє твори класичної та масової літератури;

аналізує й інтерпретує прочитані твори сучасності;

визначає особливості індивідуальних стилів митців (на

прикладі прочитаних творів);
Ціннісний компонент висловлює судження щодо порушених у творах питань та художніх образів; робить висновки про національне та загальнолюдське значення прочитаних творів; критично оцінює твори масової літератури; Ключові компетентності Спілкування державною мовою висловлює враження щодо прочитаного зв’язною українською мовою; Спілкування іноземними мовами користується іноземними порталами й виданнями сучасної літератури (за умови володіння іноземною мовою); Математична компетентність виявляє здатність до абстрактного мислення (на різних етапах роботи з твором); установлює причиново-наслідкові зв’язки між подіями художнього твору, етапами еволюції героя (героїні), змінами ставлення до нього (неї) інших персонажів; Компетентності в природничих науках і технологіях Здійснює пошукову діяльність, словесно оформлює результати дослідження; критично оцінює результати людської діяльності в природному середовищі, відображені у творах літератури; застосовує різні види інформації та читання; Інформаційно-цифрова компетентність використовує інтернет-ресурси для отримання нових знань; складає дописи в соціальних мережах щодо прочитаних творів; використовує сайти сучасних зарубіжних письменників, українські та зарубіжні інтернет-ресурси, пов’язані з художньою літературою;

 

 

 

Консультація з розділів: «»

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу розділів:»

Контрольна робота.

 

 

 

 

 


 

      Ознайомлена, згодна ___________________

      

      Дата __________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 січня
Переглядів
560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку