Індивідуальний навчальний план із зарубіжної літератури (2 семестр) 6 класу сімейна (домашня) форма навчання

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план Із зарубіжної літератури (2 семестр) сімейна (домашня форма навчання. Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795 зарубіжна 5-6 кл. Складено до модельної навчальної програми «Зарубіжна література. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П., Туряниця В. Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.)
Перегляд файлу

Затверджую

 Директор__________________

 __________________

 

Індивідуальний навчальний план

Із зарубіжної літератури (2 семестр)

Учениці 6 класу Стратулат Катерини,

яка здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

 

 

 

 

 

 

Наказ  Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795 зарубіжна 5-6 кл

 

 

 

Складено до  модельної навчальної програми «Зарубіжна література. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П., Туряниця В. Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.)

 

 

 

Підручник «Зарубіжна література» для 6 класу закладів загальної середньої освіти (автори Ніколенко О. М., Мацевко-Бекерська Л. В., Рудніцька Н. П., Ковальова Л. Л., Туряниця В. Г., Базильська Н. М., Гвоздікова О. В., Лебедь Д. О.) Нова Українська школа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теми навчальних занять

Дата/час проведення консультацій,

видів контролю

Тема 3. НЕ ЗДАВАТИСЯ В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ

Очікувані результати:

І. Взаємодія з іншими особами усно,

сприймання і використання інформації у

різних комунікативних ситуаціях

уважно слухає монологічні/діалогічні

висловлювання, зважаючи на мету та умови

спілкування, особливості художніх

текстів/медіатекстів; відтворює основні думки

і факти, окремі висловлювання персонажів у

літературному творі, що розкривають зміст

почутого повідомлення; знаходить у почутому

художньому тексті/медіатексті відповіді на

поставлені запитання; розрізняє відому і нову

для себе інформацію; використовує вербальні

та невербальні засоби для ефективної

комунікації із співрозмовниками.

ІІ. Аналіз, інтерпретація, критичне

оцінювання інформації в текстах різних

видів

формулює тему та основну думку художнього

тексту/медіатексту; виокремлює в

художньому тексті/медіатексті мікротеми;

поєднує інформацію, подану в різні способи

(словесну, графічну, числову тощо) у межах

одного або кількох текстів (зокрема художніх

текстів/медіатекстів); характеризує і вчинки, виявляючи толерантність; проєктує

власну поведінку в ситуаціях, подібних до

тих, що зображено в художньому

тексті/медіатексті.

ІІІ. Висловлювання думок, почуттів,

ставлень, письмова взаємодія з іншими

особами, зокрема в цифровому середовищі

створює письмові тексти (зокрема художні

тексти/медіатексти) визначених типів, стилів і

жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний

життєвий досвід.

IV. Дослідження літературних і мовних

явищ, читацької діяльності та

індивідуального мовлення

наслідує окремі стильові риси прочитаних

художніх текстів/медіатекстів у процесі

створення власного тексту чи медіатексту для

взаємодії з іншими особами (наприклад,

портрет (Дж. Лондон), мотиваційний лист до

вступу у заклад освіти (А. Ґавальда), лист

знаменитій людині (К. Гагеруп), новий епізод

про казкові пригоди персонажів (М. Енде, К.

Нестлінґер) або ін.).

 

 

 

 Тема 4

БАРВИ СВІТОВОЇ ПОЕЗІЇ

 

Очікувані результати:

 

І. Взаємодія з іншими особами усно,

сприймання і використання інформації у

різних комунікативних ситуаціях

унаочнює та візуалізує почутий та/або

прочитаний художній текст (самостійно або з

допомогою інших осіб), використовуючи різні

засоби (малюнки, аплікації, фотоколаж та ін.)

для відтворення змісту; визначає ключові

слова в почутому та/або прочитаному

художньому тексті/медіатексті; формулює

тему та ідею почутого та/або прочитаного

художнього тексту, медіатексту; характеризує

особливості форми усного повідомлення

(зокрема художнього тексту/медіатексту),

зумовлені змістом; розповідає про власний

емоційний стан, описуючи окремі відтінки

настрою, почуттів, переживань під час

сприймання художнього тексту/медіатексту;

регулює власні емоції під час презентації

повідомлення (зокрема художнього

тексту/медіатексту), художньої декламації.

ІІ. Аналіз, інтерпретація, критичне

оцінювання інформації в текстах різних

видів визначає спільні та різні елементи змісту і

форми поетичних художніх текстів; розпізнає

в художньому тексті основні виражальні

засоби; за мотивами прочитаного художнього

тексту створює власний медійний продукт

(буктрейлер, мультфільм, відеоролик або ін.).

ІІІ. Висловлювання думок, почуттів,

ставлень, письмова взаємодія з іншими

особами, зокрема в цифровому середовищі

добирає доречні засоби мовної виразності для

оформлення власного висловлювання

(письмовий мінітвір за прочитаним художнім

текстом); знаходить і виправляє недоліки та

помилки в змісті, будові й мовному

оформленні власних висловлень; пояснює

окремі виправлення у власному

висловлюванні; аналізує зміст написаного з

погляду цілісності та повноти викладу.

IV. Дослідження літературних і мовних

явищ, читацької діяльності та

індивідуального мовлення

відтворює окремі художні засоби для втілення

власних творчих намірів; урізноманітнює

власне мовлення завдяки читанню

літературних творів, роботі із словниками та

довідковими джерелами.

 

 

 

Консультація з розділів 3,4

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу розділів « НЕ ЗДАВАТИСЯ В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ», «БАРВИ СВІТОВОЇ ПОЕЗІЇ» Контрольна робота.

 

Тема 5

 ЗАМИСЛЮЄМОСЯ ПРО МАЙБУТНЄ

 

Очікувані результати:

 

І. Взаємодія з іншими особами усно,

сприймання і використання інформації у

різних комунікативних ситуаціях

визначає основну мету (думку) почутого

та/або прочитаного художнього

тексту/медіатексту; прогнозує перебіг

комунікації та/або подій у художньому

тексті/медіатексті; розпізнає наявні в

почутому та/або прочитаному повідомленні

(зокрема художньому тексті/медіатексті)

факти, судження та аргументи; обґрунтовує

достовірність, повноту інформації, у разі

потреби звертаючись до відповідних джерел,

доречно цитуючи окремі фрагменти почутого повідомлення (зокрема художнього

тексту/медіатексту тощо); характеризує

почуте повідомлення (зокрема художній

текст/медіатекст) з погляду основних правил

спілкування; характеризує вплив художніх

деталей на сприйняття почутого та/або

прочитаного повідомлення (зокрема

художнього тексту/медіатексту).

ІІ. Аналіз, інтерпретація, критичне

оцінювання інформації в текстах різних

видів

пояснює функцію заголовка для розуміння

змісту художнього твору; піддає сумніву

інформацію з тексту (зокрема художнього

тексту/медіатексту) на підставі розрізнення

фактів і суджень про факти; визначає

актуальність художнього тексту/медіатексту

на основі власного досвіду та досвіду інших

осіб; використовує для розв’язання завдань

актуальні та достовірні текстові/медіатекстові

джерела інформації; переказує зміст тексту

(зокрема художнього тексту/медіатексту) у

різний спосіб відповідно до завдання; фіксує

елементи тексту (зокрема художнього тексту,

медіатексту), оптимізуючи написане за

допомогою окремих графічних позначок.

 ІІІ. Висловлювання думок, почуттів,

ставлень, письмова взаємодія з іншими

особами, зокрема в цифровому середовищі

дискутує (очно або в онлайн-середовищі) на

знайомі теми, пов’язані із власним читацьким

досвідом, літературними уподобаннями;

порівнює позиції учасників дискусії;

толерантно обстоює власну позицію, звертає

увагу на спільні й різні думки учасників

дискусії; взаємодіє з іншими особами у

цифровому середовищі, дбаючи про безпеку.

IV. Дослідження літературних і мовних

явищ, читацької діяльності та

індивідуального мовлення

наслідує окремі стильові риси текстів

(зокрема художніх текстів/медіатекстів) у

процесі створення власного фантастичного

тексту або медіатексту на тему майбутнього

для взаємодії з іншими особами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Консультація з розділу «ЗАМИСЛЮЄМОСЯ ПРО МАЙБУТНЄ»

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу розділу «ЗАМИСЛЮЄМОСЯ ПРО МАЙБУТНЄ»

Контрольна робота

 



 

      Ознайомлена, згодна ___________________

      

      Дата __________________

 

 

 

docx
Додано
2 січня
Переглядів
743
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку