Інформаційно-розважальна дископаті для учнів 7 класу "Капелюшна вечірка"

Про матеріал

Сценарій розважальної диско-програми для вечора відпочинку

Перегляд файлу

 

ПЕДАГОГІЧНА  МАЙСТЕРНЯ класного керівника Малахівської О. В. 

 

Ольга Вікторівна МАЛАХІВСЬКА, 

Ставрівський навчально-виховного комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний  навчальний заклад» Окнянського району Одеської області  

 

Капелюшна вечірка

(інформаційно-розважальна дископаті  для учнів 7-го класу)

Актуальність. Важливою характеристикою духовного світу людини є спосіб її життя. Культурно-дозвіллєва діяльність справляє вирішальний вплив на процеси формування духовності, визначення моральних цінностей, притаманних молодіжному середовищу. Однак, на нашу думку, ця сфера суспільного буття позначена суперечностями, що за сучасних умов не мають сталого механізму розв’язання. З одного боку, навчальні заклади покликані пропагувати високі культурні, моральні та духовні цінності, а з іншого – в умовах обмеженого фінансування навчальні заклади і установи культури змушені здійснювати заходи, які відповідають невибагливим потребам споживачів.

В умовах сільської школи – «Школи духовності» за шкільною творчою програмою «Сім духовних криниць» ми ведемо пошук нових, нестандартних шляхів вирішення цієї проблеми. Прикладом практичної реалізації культурно-дозвіллєвої діяльності молодих українців є організація та проведення таких виховних заходів інформаційно-розважального напряму, що впливають на особисті якості підлітків, формування їх способу життя, формування культури змістовного і повноцінного дозвілля. 

 

СЦЕНАРІЙ  ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗВАЖАЛЬНОЇ ДИСКОПАТІ

Мета: сприяти формуванню ціннісного ставлення учнів до культури та мистецтва, етики та естетичних смаків; розширити уявлення дітей про головні убори, про їх виникнення, призначення, види і форми; познайомити з народними обрядами та традиціями; сприяти підвищенню рівня культури спілкування; сприяти формуванню у дітей соціальної та комунікативної компетентності; виховувати почуття колективізму, дружби; сприяти формуванню у дітей компетентності організації змістовного і повноцінного дозвілля. 

 

Форма проведення: інформаційно-розважальна дискотека. 

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА ДО ВЕЧІРКИ:

1.              Підготовка творчою групою Центру інформації учнівського самоврядування класу інформації про головні убори з Інтернетресурсів та преси;

2.              Виготовлення творчою групою Центру порядку учнівського самоврядування класу наочності та декорацій для оформлення класної кімнати;

3.              Підготовка творчою групою Центру культури учнівського самоврядування класу роздаткового матеріалу для проведення конкурсів, виготовлення запрошень та оголошень. 

 

Оформлення: класна кімната святково прибрана, обладнана для проведення конкурсів; виставка фото та малюнків про національні головні убори; виставка деяких видів головних уборів.

На дошці – плакати з висловами: 

–  Мамина хустка – оберіг родини.

–  Шапка – для тепла, капелюх для іміджу.

–  Жупан як жупан, аби шапка добра! 

–  Не для шапки голова на плечах.

 

Дрес-код капелюшної вечірки: 

         дівчата – з аксесуарами у волоссі або у віночках;        хлопці – в головних уборах. 

Обладнання: мультимедійні засоби, роздатковий матеріал для конкурсів, наочність, виставка зразків головних уборів, медалі.

Запрошені: учні 6-го, 8-го класів, вчителі, батьки, бібліотекар.

 

ПЕРЕБІГ ЗАХОДУ

Організаційний момент 

Класний керівник: Доброго дня, шановні гості, дорогі діти! Сьогодні ви маєте нагоду взяти участь у неймовірно цікавій розважальній дискотеці. А відбудеться вона у новому форматі – капелюшна вечірка. Вечірка, де всі присутні будуть говорити, думати і співати про капелюхи. 

Довідка: Капелюшна дископаті (від англ. party – вечірка) – це сучасні танцювальні ритми з домішками розваг та конкурсів про головні убори. 

Вихід ведучого.

Вступний меседж «Історія розвитку капелюшків»

Ведучий: Сьогодні історія розвитку капелюшків має довгий шлях. Ще в первіснообщинному суспільстві люди прикривали голови від холоду та спеки. Потім навчились виробляти тканину, так з’явився одяг, а капелюшок є невід’ємною частиною одягу, це саме та деталь, яка надає завершеність ансамблю. У сучасному світі неможливо собі уявити життя без головного убору. Капелюшки стають обов’язковим доповненням до одягу, що дозволяє створити індивідуальний образ, що запам’ятовується. 

 

 

            Виступ творчої групи Центру інформації  учнівського самоврядування класу 

Виступ супроводжується мультимедійною презентацією.

1-й учень: Історія виникнення головного убору починається з Єгипту, де у Фівах на стіні гробниці намальований чоловік в головному солом’яному уборі. Греки прикривали голову тільки у подорожах. У ті часи капелюхи були атрибутом знатного прошарку і символом могутності. У давньому Єгипті велике покривало зі смугастої тканини був привілеєм фараонів, інші, окрім рабів, користувались перуками. 

В епоху Середньовіччя головні убори стали предметом розкоші. Їх почали прикрашати пір’ям, пухом, хутром, стрічками і коштовним камінням. 

Один із класичних уборів – берет з’явився приблизно в 400 році до н. е. Тоді його носили мисливці і селяни, а потім він став популярним в колі музикантів і художників. До цього часу берет асоціюється з богемним середовищем. Жінкам, відповідно до церковної доктрини, належало ходити з покритою головою протягом всього дня.  

В стародавні часи люди, які займали в суспільстві високе положення, носили високі головні убори. Чим вище положення, тим вищий убір на голові. І навпаки.

Прості люди, вшановуючи вельможних персон, зобов’язані були знімати свій головний убір, зменшуючи свій зріст. А щоб здаватися ще нижче, нахилялися, ставали на коліна і навіть падали долілиць.

2-й учень: Припускають також, що звичай знімати головний убір пішов від лицарських турнірів. А деякі вчені вважають, що звичай знімати головний убір походить з часів рабовласництва. Раби у Римі, зустрівши пана, повинні були зняти головний убір, щоб показати свою поголену голову – знак рабства. Рабиням голови не голили, напевне тому до теперішнього часу звичай знімати головний убір на жінок не поширюється.

3-й учень: В Україні колись вважали, що ходити з непокритою головою – гріх для чесного чоловіка. Це дозволялося лише біля церкви. Переступаючи поріг хати, треба також скинути шапку. Чоловіки знімають головний убір і тоді, коли вітаються.

Наші предки вірили, що шапки мають оберегову, магічну силу, захищають від усього злого. Відомо багато давніх різновидів: 

–   «мазниці» (з суконним дном);

–   «кучми» (високі суконні, знизу обшиті хутром); –         «вухаті» (суконні з навушниками) та ін.

У холодну пору одягали хутряні головні убори: баранячі, з видри, зайця, куниці. 

Про головні убори в Україні існують прислів’я, приказки, влучні вислови, фразеологізми. 

 

Вправа «Народна мудрість каже»

Ведучий: Запрошую всіх до участі у першому конкурсі. Створимо команди методом жеребкування за такими назвами: «Солом’яні брилі», «Хутряні вушанки», «Кумедні кашкети», «Модні картузики», «Блискучі шалики». 

Створення команд. 

Ведучий: За одну хвилину команда має скласти і продекла-мувати з розкиданих слів прислів’я про головні убори. 

Перемагають ті, хто швидше буде готовий надати відповідь.

Учні працюють у командах. Декламують прислів’я. 

–   Як часто за шапку береться, так не скоро піде.

–   Між який народ попадеш, таку й шапку одягай.

–   У нашого командира – ні капелюха ні мундира. 

–   У кожної людини під капелюхом свій театр.

–   Як пуста голова, то не допоможе ні капелюх, ні корона.

–   Чоловік – голова, але капелюх на ній – жінка. –           На злодієві шапка горить.

Гості доповнюють відповіді команд. 

Ведучий: Молодці, отже про капелюхи всі чули. 

1-й учень: Продовжуємо нашу розповідь. 

Гарна шапка була колись гордістю хлопця, козака, нареченого. Головні убори були різноманітними. Залежно від сезону, місцевих традицій тощо їх робили із різних матеріалів та багатьох форм. Деякі різновиди мали пишне оздоблення, особливо на Західній Україні. Носили шапки на всю голову, заломлюючи посередині, зсуваючи на потилицю або набакир. Козацька шапка була гостра, з хутряними околицями, які слугували воїнам за кишеню. Туди вони могли покласти люльку, кисет, кресало. Колір шапки: зелений, червоний, волошковий – варіював в залежності від приналежності до певного куреня і наявного чину. 

Хлопці демонструють різноманітні головні убори.

 

Хвилина духовної насолоди: учні хореографічного гуртку                    (5-7 класи) виконують танець «Гопак». 

 

 

Класний керівник: Минали століття, а одяг, як і раніше служив для того, щоб відобразити індивідуальність і положення того, хто його носив. Зараз носять шапки різних видів. Дуже поширені вироби спортивного крою: шерстяні, трикотажні, хутряні, а також кепки, берети та інші.

Завжди, як дівочий головний убір, світовою популярністю користувалися й українські народні вінки з живих квітів зі стрічками. Як правило, всього в ньому 12 основних квіток, кожна з яких є оберегом. Наші предки розуміли, що саме «головою» вони розуміють навколишній світ і впливають на нього. Тому за допомогою головних уборів прагнули захистити себе.  Дівчата класу демонструють українські народні віночки. 

 

Хвилина духовної насолоди: учениці хореографічного гуртку             (2-3 клас) виконують танець з віночками. 

 

Вправа «Скоро мовлю скоромовку»

Ведучий: Діти, а чи знаєте ви скоромовки про капелюхи?  А чи вмієте ви їх говорити? 

Я пропоную вам наступне завдання. За моїм наказом вся команда має проговорити таку скоромовку:  «У нашого діда капелюх не по-капелюхівськи».

А в кого вийде найкраще, той здобуває перемогу у нашому конкурсі та приз «Цукерку із сюрпризом».

Команди учнів демонструють вміння говорити скоромовку. 

Ведучий: Молодці, гарно впорались з завданням.  Тож продовжуємо вечірку. 

 

Хвилина духовної насолоди: 

танець «Віншувальний» з хустками

Ведучий: А чи вмієте танцювати з капелюшками? 

2-й учень: У світі існує безліч танців з головними уборами. 

В Україні танцюють з капелюшками, шаликами, віночками, стрічками та хустками. А танець з хусткою являє собою дивно багатогранне видовище. До вашої уваги український народний танець «Віншувальний» з хустками танець, яким величають та вшановують почесних гостей.  

 

Хвилина духовної насолоди: учасники хореографічного гуртку виконують танець. 

 

Ведучий. Молодці! Гарний і величальний танець з хустками. 

А що ви знаєте про жіночий головний убір – хустку? 

Сьогодні до нас на вечірку завітала родина Карпенків, господиня якої дуже добре знає все про хустку. Вітаємо її й просимо повідати нам про це народне вбрання. 

 

Інформація про хустку  Виступ мами одного з учнів класу.

Пані Катерина: Як елемент народного вбрання хустка використовувалась замість намітки у якості обов’язкового головного убору заміжньої жінки. Вбиралися у неї також незаміжні дівчата взимку, під палючим сонцем та у деяких регіонах пов’язували її як начільну пов’язку.

Хустку носили по всій території України. Влітку – полотняну або куповану ситцеву (вибійчану, мережану, вишиту), взимку – домоткану або фабричну вовняну.

Хустка була маркером соціального стану жінки. Молодиці носили білі або яскраві хустки, старші жінки – темні, вдови – чорні.

Незаміжні дівчата часто вив’язувались вінкоподібно.

Демонструє із помічницями вінкоподібне вив’язування.

Пані Катерина: Хустки свідчили про рівень достатку родини. Заможні жінки зазвичай купували дорогі шовкові та вовняні хустки. Про коштовність хусток свідчить той факт, що за польської влади на Західній Україні чоловік повинен був десять днів працювати аби купити своїй дружині хустку. У тому чи іншому вигляді хустка була присутня у традиційному вбранні більшості народів світу. Нині хустки продовжують залишатися частиною вбрання або аксесуаром до нього як жінок, так і, у деяких формах, чоловіків. 

Ведучий: Ми дуже вдячні Вам, пані Катерино, за таку ємку інформацію та практичну демонстрацію. 

Будемо вчитись вив’язувались вінкоподібно. 

Сьогодні на нашу вечірку завітала ще одна родина. Мама з донькою вміють дуже гарно співати. До вашої уваги пісня «Мамина хустка» у їх виконанні. Вітаємо! 

 

Хвилина духовної насолоди: пісня

                        «Мамина хустка»

Хвилина духовної насолоди: виступ родини, звучить пісня «Мамина хустка». Слова і музика: Зоя Красуляк.

«Мамина хустка»

Все минає з часом і з роками

Змінюється мода і пісні, А в матусі хустка з тороками

Схована у скрині десь на дні.

Приспів:

Біла пелюстка, червона пелюстка –  В'ється мереживо без кінця. Мамина хустка,мамина хустка, Як вона доні моїй до лиця! 

Сплетені віночком ніжні квіти

Квітнуть, наче долі оберіг,

А бабусі теплий літній вітер

Спомини приносить на поріг.

Приспів.

Ніжні, добрі і ласкаві руки Білу хустку, мов вінок, зав’ють, Дивиться бабуся на онуку –  Пригадає молодість свою. Приспів.

 

 

 

 

 Виступ творчої групи Центру культури  учнівського самоврядування класу 

Гра – руханка «Чарівний капелюх» 

Звучить музика.  

1-й учень: Давайте об’єднаємося в одне велике коло. Одному з вас одягнемо гарний літній капелюх. Як тільки починає грати музика, той, в кого капелюх, повертається навколо себе, знімає капелюх і передає сусідові. Той одягає, повертається навколо, знову передає за годинниковою стрілкою. 

Музика обривається раптово. Той, хто в капелюсі, вибуває і чекає інших. Гра триває до поки не залишиться один переможець, який отримує приз «Цукерку із сюрпризом».  

Ведучий. І знову ми поговоримо про капелюхи. 

 

Інформація «Найпопулярніші капелюхи світу»  Виступ супроводжується мультимедійною презентацією. 2-й учень: У ХVІІ столітті, під час тридцятирічної війни, вся Європа одягалася по-військовому і чоловіки носили м’який капелюх з широким полем, а жінки із загнутим. 

Близько середини ХVІІ століття капелюх придбав тверду форму і темний колір. Приблизно з 1670 року у всій Європі починається панування французької моди. 

У ХІХ столітті популярним був циліндр. 

Серед найпопулярніших капелюхів світу були: казанок, федора, канотьє, ковбойський капелюх, болівар, панама, треуголка, сомбреро, трілбі, капелюх Шерлока Холмса, хомбург, клош. 

А учням хореографічного гуртку до вподоби – циліндр. 

Хвилина       духовної            насолоди:         учні      хореографічного           гуртку (9-11 класи) виконують танець джазовий танець з циліндрами.  

 

Хвилина духовної насолоди: пісня

«Капелюх»

 

Ведучий: Сьогодні існує безліч різних капелюхів для чоловіків, жінок та дітей. Про них навіть складають пісні.  

Зараз я пропоную вам прослухати відому українську пісню Володимира Івасюка «Капелюх». 

Хвилина духовної насолоди: Звучить пісня «Капелюх». 

Слова і музика: Володимир Івасюк. 


«Капелюх»

Як ішов селом я

В літнє надвечір’я,

Вітер капелюха

Звіяв на подвір’я,

Мого капелюха Покотив подвір’ям.

Дівчина із хати

Вздріла і метнулась, – Йду сьогодні знову – Вітру вже немає,

Свого капелюха Сам туди кидаю.

Свого капелюха Сам туди кидаю. Вітру вже немає – В серці завірюха,


         Дала капелюха                        Дівчини не видно –

         Й весело всміхнулась,             Йду за капелюхом,

Дала капелюха Йду усім курям на сміх І мені всміхнулась. Сам за капелюхом.

 

Інтерактивна вправа                        

«Ваш погляд – до капелюха» 

 

Ведучий: Для виконання наступної вправи прошу створити команди вчителів, батьків, учнів та гостей. Кожна команда отримує капелюх різного кольору з різними завданнями. 

Завдання: Висловіть точку зору команди з цього приводу. 

       «Зелений капелюх» дає поради герою.

       «Білий капелюх» чого варто повчитися у героя.

       «Синій капелюх» продовження сюжету.

       «Червоний капелюх» порівняння сюжету з іншим твором.

Учасники заходу виказують свою думку, з гумором ведуть розмову від імені героя капелюха.

 

Хвилина духовної насолоди:

пісня – караоке  

 

Ведучий: А давайте зараз разом великою шкільною родиною заспіваємо цю пісню – караоке.

Хвилина духовної насолоди: співають всі.

 

Гра «Відгадай господаря головного убору» 

Ведучий: Капелюхи, шапки, панамки є звичними предметами одягу людини. Вони захищають голову від морозу, сонця, пилу і дощу та навіть прикрашають певний костюм. За капелюшком можна визначити, ким є його господар, чим займається. Ось, наприклад, відгадайте, хто є господарем цих капелюшків. 

Для гри знадобляться головні убори лікаря, кухаря, міліціонера, військового, пожежника, будівельника, клоуна, шахтаря, моряка. 

Ведучий та його помічники показують дітям по черзі кожен головний убір, а діти відгадують, кому він належить.  Гра триває. 

Вчитель мистецтва: Ось бачите, капелюшок може багато розповісти про свого господаря. Це – важливий предмет одягу людини. Капелюхи можна побачити на картинах, на фото, в модних журналах

 

 

Презентація виставки фото та малюнків про національні головні убори 

Творча група презентує виставку фото та малюнків про національні головні убори.

 

Презентація виставки деяких видів                         головних уборів та дрес-коду вечірки

Творча група презентує виставку деяких видів головних уборів. 

Демонстрація дівчатками та хлопчиками дрес-коду вечірки із коментуванням.

 

Конкурс «Справжні дизайнери» 

Вчитель мистецтва: Гарні виставки презентували нам творчі групи. А чи вмієте ви їх малювати капелюшок? 

Уявіть, що Незнайко загубив свого капелюха. Допоможіть йому.

Намалюйте новий чудовий капелюшок, як справжні дизайнери.

Учні працюють у командах. Захищають свій проект. 

 

Інформація про моделі головних уборів 

Бібліотекар: Кожен куточок землі відрізняється своїми моделями головних уборів. У казках народів світу і в творах письменників з тієї чи іншої країни, знаходять відображення ці предмети одягу. 

Як бачите, головні убори кожного народу світу становлять особливий інтерес. Вони вирізняються великим розмаїттям за формами, колоритом, використанням матеріалів. 

Ось наприклад, американські ковбої першими почали носити капелюх гаучо, що закриває голову від палючого спекотного сонця. 

Офіційний головний убір англійців – капелюх циліндр.

Французький капелюшок канотьє започаткувала відомий модельєр Коко Шанель. 

А хто не знає традиційний головний убір мексиканців? 

Звісно ж, це – сомбреро. 

Білий головний убір, схожий на пілотку, це – індійський ганді. 

Та, мабуть, мало хто знає, що китайці носять кепки та шапкивушанки. 

Світ головних уборів різноманітний та захоплюючий. 

Чоловічі і жіночі, молодіжні та дитячі, сучасні та модні. Популярність цих предметів одягу настільки зросла, що ми навіть не уявляємо собі життя без них. Фантазія автора привносить в них чудовластивості, або надає оригінальності пізнаваності персонажу. 

 

Вікторина «Улюблені герої в капелюшках» 

Бібліотекар: А які головні убори носили такі казкові герої?  Вікторина:

–  Буратіно – (ковпак зі шкарпетки).

–  Барон Мюнхаузен – (двокутний капелюх).

–  Черепаха Тортіла – (очіпок).

–  Незнайко – (гострий капелюх).

–  Червона Шапочка – (шапка).

–  Крокодил Гена – (фетровий капелюх).

–  Шапокляк – (капелюх-циліндр).

–  Дюймовочка – (дзвіночок).

–  Бармалей – (хустка).

–  Аладін – (чалма).

–  Івасик-Телесик – (солом’яний бриль).

 

Конкурс – вікторина «Капелюшна вікторина» 

–  В якому капелюсі сом плаває? (В сомбреро)

–  У яких головних уборах хизуються високі гори? (У сніжних шапках)

–  Які «геометричні» капелюхи використовують математики? (Циліндр і трикутник)

–  Кого б'ють по капелюшку? (Цвях)

–  «Головний убір» будинків, будівлі - це ... Що? (Дах)

–  Як називають         заголовок         великим           шрифтом,         під        яким надруковано кілька статей в газеті? (Шапка. Вона також є і у документів)

–  Назвіть головний убір Юлія Цезаря? (Вінок)

–  Який головний убір волів носити О.С. Пушкін? (Циліндр)

–  У якому головному уборі ходить наш Дід Мороз? (Шапкабоярка)

–  Назвіть незмінний головний убір Чарлі Чапліна. (Казанок)

–  Яку шапку не можна намалювати? (Казкову шапку-невидимку)

–  Назвіть головний убір листоноші Пєчкіна з мультфільму «Канікули в Простоквашино». (Шапка вушанка)

–  Головний убір «Розсіяного з вулиці Басейної» – це ... Що? (Сковорода)

–  Який головний убір вибрав собі Кіт у чоботях? (Капелюх з пером)

–  Головний убір нареченої – це … (Фата)

 

Конкурс супроводжується мультимедійною презентацією.

 

Гра «Веселі шапки»

Діти стають у коло. У центрі кола кладуть різноманітні головні убори капелюхи, шапки, кепки і т.п. Капелюхів має бути на один менше, ніж дітей. 

Ведучий включає музику і діти танцюють по колу, поки не зупиниться музика. Як тільки ведучий зупинить музику, діти кидаються до капелюхів і надягають їх на себе. 

Той, кому капелюх не дістався, виходить з гри. Один капелюх прибирається і гра продовжується до тих пір, поки не залишиться один переможець в колі.

 

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ 

ПЕРШОЇ ЧАСТИНИ ВЕЧІРКИ

Ведучий: Гарно сьогодні повеселилися, поспілкувалися, що й казати! Багато дізналися про історію виникнення головних уборів, їх моделі, види, призначення. Побачили, в яких капелюшках прийшли сьогодні на вечірку. Усі такі різні, такі чарівні. Кожен підкреслив свою оригінальність, впевненість у собі. Хочеться нагородити власників найкращих капелюшків у таких номінаціях:  Класний керівник вручає медалі у номінаціях:  

– Найбільший капелюх

– Найменший капелюх

– Найелегантніший капелюх

– Незвичайний капелюх

– Капелюх з найбільшими полями

– Найяскравіший капелюх

– Найкумедніший капелюх – Найпрактичніший капелюх...

 

Класний керівник: Вітаємо номінантів! Бажаємо кожному знайти свій стиль і завжди виглядати неперевершено, що допомагає досягнути приголомшливого успіху!

Ми дуже вдячні творчим групам Центрів інформації, порядку та культури учнівського самоврядування класу за організацію, підготовку та компетентне проведення першої половини вечірки. 

Дякуємо нашим батькам та вчителям, що завітали до нас на паті та прийняли активну участь. 

Наш український народ має багату культуру, величезний скарб якої складається з цінностей, надбаних багатьма поколіннями. Багатющий скарб звичаїв нашого народу ми отримали в спадок і маємо зберегти його та, нічого не втративши, передати нашим дітям, щоб не перервався зв'язок поколінь, щоб зберегти генетичну пам’ять нашого народу. 

Сьогодні ми говорили про головний убір. Наш національний головний убір, як оберіг, вже досить давно увійшов у наше життя. не зважаючи на те, що він з’явився кілька століть тому, але виявився настільки вдалою знахідкою, що до сих пір впевнено кочує з епохи в епоху, з покоління в покоління, залишаючись не менш актуальним, ніж у часи свого винаходу. Це свідчить про невмирущість народних традицій та їх активне повернення в обряди сучасних українців. 

Дякуємо всім за активну участь та запрошуємо на капелюшковий дископаті, щоб відчути красу танцювальних ритмів!  Танцюють всі!

 

ІНТЕРНЕТ – РЕСУРСИ 

1.              З історії виникнення капелюхи. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : info-mir.com.ua/z-istoriї-viniknennya-kapelyuxi/ 

2.              Капелюшок.      [Електронний   ресурс].            –          Режим доступу            : happypara.com/?language=ru&m0prm=4.

3.              Види    жіночих            капелюхів:        призначення     й          походження.

[Електронний ресурс]. – Режим доступу : coolwumen.ru/.../vidijinochih-kapelyuhiv-priz.

4.              Скринька знань з історії головних уборів. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://nbukids.wordpress.com/

 

 

 

 

 

              

 

ВІДОМОСТІ ПРО  АВТОРА 

 

МАЛАХІВСЬКА Ольга Вікторівна, вчитель англійської мови Ставрівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Окнянського району Одеської області, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, автор виховної системи класу «Від «Вулика ідей» до життєвої компетентності особистості» у Школі духовності» (впроваджується з 2010 року), лауреат обласного туру Всеукраїнського конкурсу

«Класний керівник року» (2012), переможець щорічної Премії

Одеської обласної ради талановитій молоді за особисті досягнення                у різних сферах суспільного життя в номінації «За педагогічні досягнення» у 2014 році, член обласної творчої групи класних керівників при Одеському обласному інституті удосконалення вчителів, керівник обласного майстер-класу (2017).  

 

Адреса передового досвіду: Ставрівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний заклад» Окнянського району Одеської області. 

Адреса: 67940, вул. Шевченка, 17, село Ставрово, Окнянський район,

Одеська область, Україна.  

Телефон:  (04861) 42 140  

E-mail:   stavrovoschool1904@gmail.com  

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Марчук Ольга Тихонівна
    Чудова розробка! Автори творчо підійшли до розкриття теми, запропонували ряд інтерактивних вправ і подарували естетичну насолоду.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ганжа Людмила Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Лісова Ніна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
26 грудня 2017
Переглядів
4099
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку