Стаття "Інноваційні технології в організації освітнього простору в навчальній групі"

Про матеріал

Даний виховний матеріал спрямований для студентів, викладачів, кураторів, класних керівників, батьків та інформує про створення навчально-виховного середовища та втілення сучасних інформаційних технологій.

Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВСП «ТЕХНОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО НАУ»

 

 

 

загружено.jpg

 

 

Інноваційні технології в організації освітнього простору в навчальній групі

 

 

 

 

  Статтю підготувала

   викладач фізики та астрономії

     Москаленко Л.Б.

 

 

 

2020

Пріоритетом розвитку сучасної освіти України є впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечує подальше вдосконалення освітнього процесу, доступність та ефективність освіти при підготовці молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві. У зв’язку з цим особливе значення має організація інформаційної освіти, підвищення інформаційної культури (інформаційної компетентності) особистості спеціаліста у професійній сфері.

Виховання інформаційної культури в загальному розуміння – це виховання у сфері культури, пов’язаної із функціонуванням та користуванням інформацією в суспільстві.

Модель інформаційної культури особистості становлять три компоненти:

  •     Когнітивний блок (інтернет-грамотність; навики поводження з інформацією; уміння організовувати пошук необхідної інформації; уміння працювати з відібраною інформацією; структурувати, систематизувати, узагальнювати; уміння спілкуватися з іншими людьми за допомогою сучасних засобів інформації)
  •     Праксеологічний блок (способи пошуку та канали одержання необхідної інформації; інтенсивність звернення до різних джерел інформації та їх характеристика; застосування одержаної інформації в різних сферах своєї діяльності; форми діяльності в інтернеті тощо)
  •     Емоційно-ціннісний блок (зміст інформаційних потреб та інтересів; мотиви звернення до різних джерел інформації та пов’язані з ним очікування; самооцінка інформаційної компетентності тощо)

Виховання інформаційної культури починається з формування знань. Саме вони, трансформуючись далі в уміння і навики закладають основу  та впливають на рівень інформаційної культури студентів. Інформаційна культура студентів стає визначальним фактором їхньої майбутньої трудової діяльності.

Освітня платформа (сайт) є цінним помічником всім учасникам навчально-виховного процесу в надолужуванні навчальної програми у разі дистанційного навчання.

Метою вебсайту є:

  • створення навчально-виховного середовища;
  •     виховання культурних, політичнозрілих, високваліфікованих фахівців з урахуванням їхніх індивідуальних можливостей, психофізичних та інтелектуальних здібностей;
  •     розяснення студентам їхніх прав та обовязків, передбачених Конституцією України;
  •     покращення навчальної та виховної дисципліни студентів, виховання добросовісного ставлення до навчання, професійної мотивації;
  •     виховання у студента відповідальності перед суспільством і державою, його ставлення як громадянина, патріота;
  •     формування у студентів відчуття корпоративності, згуртованості за навчальну і суспільну роботу, розвиток етичних норм поведінки, етичних якостей;
  •     залучення студентів навчальної групи до активної участі в суспільній, культурній і спортивно-масовій роботі, студентській науково-дослідній роботі, розвиток творчих здібностей;
  •     формування у студентів здорового способу життя, профілактика негативних явищ серед студентської молоді: паління, алкоголізму, наркоманії, булінгу, профілактики короновірусу тощо;
  •     в цілях розвитку студентського самоврядування організація зустріч з цікавими людьми, ветеранами війни і праці, учасниками АТО тощо.
  •     співпраця між куратором, студентами, батьками, викладачами;
  •     освітлення сучасної інформації навчально-виховного середовища, а саме положення щодо дистанційного навчання;
  •     поширення передового педагогічного досвіду;
  •     підвищення власного фахового рівня;
  •     можливість зробити навчально-виховний процес більш гнучким;
  •     розміщення виховних матеріалів, освітлення виховної роботи із студентами групи, створення проектів тощо;
  •     надання можливості на відстані отримувати інформацію про виховну роботу та ін.

 Сучасний навчально-виховний процес неможливий без використання інформаційних технологій. Їх використання дозволяє оптимізувати та вдосконалити форми та методи виховної роботи сучасного куратора, формує компетентності кожного студента, дозволяє розвивати особистісно-орієнтований підхід до кожного учасника процесу.

   Сторінки вебсайту «Виховна робота», «Проєкти», «Колегам» містять інформацію та поради виховникам – колегам щодо основних аспектів втілення сучасного діалогу зі студентами та батьками.

 Сайт куратора є відкритою інтерактивною та сучасною формою ведення роботи зі студентами. Автор демонструє теоретичну та практичну обізнаність зі способами розв’язання соціальних проблем студентів, а саме: булінг, алкоголізм, наркоманія, тютюнопаління. У роботі куратора відстежується авторська позиція. Сайт містить методичні рекомендації для реалізації виховних ідей у нових умовах; представлені нормативні документ, листи МОН щодо організації дистанційного навчання.

До Вашої уваги коротко інформаційне наповнення освітнього вебсайту викладача фізики та астрономії Москаленко Л.Б.

Для того щоб зайти на даний ресурс потрібно у браузері, в поле пошуку, ввести адресу: http://lmoskalenko232.wixsite.com/  В результаті завантажиться головна сторінка сайту.

 

 

docx
Додано
9 грудня 2020
Переглядів
314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку