Інтегроване заняття з пріоритетом мовленнєвих завдань з елементами грамоти. "Звук (м). Літери М м"

Про матеріал
Тема: "Звук (м). Літери М м" Мета: учити дітей уважно слухати вірш і розуміти зміст, відповідати на запитання. Познайомити з твердим приголосним звуком [м], учити визначати його місце в словах, використовуючи умовну позначку синього кольору. Навчати звуко - буквеного аналізу слів. Познайомити з літерами М м як позначенням звука [м] на письмі, навчити писати друковані літери за зразком.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтегроване заняття з пріоритетом мовленнєвих завдань з елементами грамоти. Звук (м). Літери Мм.

Номер слайду 2

Малювали мавпенята Мавпу-маму, мавпу-тата, Малювали мальву-квітку. Будуть малярами дітки. (Т. Коломієць)Який звук частіше зустрічається в цьому віршику?Як ви гадаєте звук (м) голосний, чи приголосний?Яким значком ми її позначимо кружечком, чи рисочкою?М

Номер слайду 3

Дві сестрички невеличкіОдягли нові спіднички,Узялись вони за рукиІ гулять мерщій на луки. Біжимо — не доженем. Не сестричок — букву е. М. Розгляньте букву м. На що вона схожа?

Номер слайду 4

Викладіть букву М з лічильних паличок. Покажіть її руками.

Номер слайду 5

Назвіть назви – предметів, які розпочинаються на звук (м)

Номер слайду 6

«Місце звука в слові»

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Звуко - буквений аналіз слова.мак

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Правила написання літери «М»

pptx
Додано
21 квітня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку