Інтегроване заняття з використанням мнемотехніки "Розкажи Їжачку про пори року"

Про матеріал
Мета: Активізувати в мові дітей вживання складних речень, прикметників (підбором визначень); Закріпити вміння описувати предмет за його основними ознаками; вправляти в регуляції темпу мовлення, інтонації і сили голосу, виділення звуку в слові Закріпити уявлення дітей про характерні особливості різних пір року; розвивати мислення, фантазію .
Перегляд файлу

 

       Інтегроване заняття з  використанням  

                        мнемотехніки

 «Розкажи  Їжачку про пори року»

Мета: Активізувати в мові дітей вживання складних речень, прикметників (підбором визначень);

     Закріпити вміння описувати предмет за його основними ознаками; вправляти в регуляції темпу мовлення, інтонації і      сили голосу, виділення звуку в слові

     Закріпити уявлення дітей про характерні особливості різних пір року; розвивати мислення, фантазію .

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала вихователь старшої групи №7   «Струмочок»

Олена  БАБЕНКО

 

 

 

( Діти вітаються – вихователь пропонує )

А  давайте з вами  розгадаємо  загадку :

 Гостроносий і малий ,

 Сіррий тихий і не злий .

 В день ховається

 А вночі – йде шукати собі харчі

 Весь із тонких голочок

 Як він зветься … ( їжачок)

 - Розповідь вихователя : жила собі на лісній  галявині  Їжачиха .

 Та було в неї четверо їжачинят ,  пригріло весняне сонечко .

Почала  виглядати  зелена травичка . Їжачата часто вибгали на прогуляки та бавились там. А ще  на прогулянці  вони розповідали  чистомовки та вірші. Які їм розповідала мама .

 

Дидактична гра: « Розкажи – чистомовки»

Мета: розвивати звязне мовлення ; збагачувати словниковий запас новими словами , розвивати память ; вчитись  виразно розповідати чистомовки .

--Ак-ак-  ак наколить яблука їжак.

--На городі їжачки – роздивляються кабачки – що це зацікаві

  штучки ? Жодної нема колючки .

--Де-де-де –тихо осінь іде.

--Ок-ок-ок –ось колючий їжачок,

 -- Ми-ми-ми приготуємось до зими

  -Чок- чок- чок – повна хата грушечок

  -Ок-ок-ок частуватимо діток –

 Вихователь Після весни  прийшло  літо – часто було дуже спекотно. Сонце гарно прогрівало землю . Приходилась всім ховатися під дерева.

 

Дидактична гра : « Літо яке? »

 Мета : познайомити дітей зі  словами – атонімами , розвивати логічне мислення , уточнити знання дітей про літо. Вчитись  висловлювати свої  думки.

Вихователь -  Влітку Їжачинятам  теж  весело . коли було спекотно вони  ховались  і  рахували голочки, грибочки.  яблучка  .

 

Дидактична  вправа :  « Полічи   - все навкруги »

Мета:  лічба  у  прямому та зворотному звязку . Вміти розвоязувати приклади  .

Закріплення складу числа на 2, 3,4.5.

 

 

Вихователь розповідає  - тут і літо промайнуло  Їжачата

 подорослішали ;  стали дружнішими , відповідальнішими, помічниками мамі – Їжачисі .

 Природа змінювалась , почали падаи листочки . вони були різнокольорові  , як наче хтось їх пофарбува

 Наступала пора року- осінь.

 

Дидактична гра  : « Вивчення вірша за допомогою – мнемотаблиці »

Мета : розвивати память ; вчитися розповідати за картинками

 

 

 .

 

 

 

 

 

Вихователь - інколи  погода   змінювалась  і накрапав

 міленький   дощ.

 Але прийшов час  готуватися до зими.

Треба  назбирати грибочків , яблучок, грушок,

 

 

 

 

 

 ОСЬ КОЛЮЧІ   ЇЖАЧКИ   - ГОТУЮТЬСЯ ДО ЗИМИ 

ПОВНА ХАТА ГРУШЕЧОК – ЧАСТУВАТИМУТЬ    діток.

 

 Вихователь . Взимку Їжачата разом з Їжачихою відпочивають до самої весни.

Дидактична гра  : «  Складання  розповіді   - як  Їжачата

готуються до зими»

 

 

 

 

 

 

 

Дидактична гра   :  « Відгадай  яка  пора року ?»

Мета : закріпити  пори  року за допомогою ігор . розвивати увагу.

Логічне мислення. збагачувати словниковий  запас.

Виховувати цікавість до  занять .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Бабенко Олена
Додано
7 березня
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку