Інтегрований урок "29 січня - Світовий день пазлів"

Про матеріал
Урок розроблений з метою ознайомлення здобувачів освіти з міжнародною культурою і розвитку інтересу до загадок, пазлів, кросвордів через англійську мову.
Перегляд файлу

Інтегрований урок з культури англомовних країн

Тема: Міжнародний день пазлів

Мета: 1) навчальна: здобувачі освіти дізнаються історію виникнення пазлів, зможуть створити свій кросворд; 2) розвиваюча: відгадування загадок і складання пазлів сприятиме розвитку логічного і аналітичного мислення;

3) виховна: робота в парі і групі виховуватиме культуру спілкування і взаємодії.

Обладнання: набір букв англійського алфавіту, роздрукований матеріал (текст для читання з завданнями), дидактичні картки з зображенням предметів, інтерактивна дошка для демонстрації презентації, декоративний мішечок з загадками

Хід уроку

1.Привітання.

2.Бесіда

Вчитель розпитує дітей, чи вони люблять розв’язувати кросворди, збирати пазли, і повідомляє про те, що в світі існує свято призначене пазлам, загадкам, головоломкам.

Teacher: Do you like crosswords, puzzles, riddles?
               Do you know that   there is a holiday of crosswords, puzzles, riddles.       

              January, 29 is World Puzzle Day.

Вчитель пропонує дітям зібрати назву свята з великих картонних букв і прикріпити магнітами на дошку.

Teacher: Let we collect the letters for the name of this holiday.

 

 

 3.Лексичні вправи

Вчитель демонструє через презентацію або дидактичні картки зображення кросворду, пазла, головоломки, загадки і просить дітей за ним повторити ці слова.

Teacher: a crossword – crosswords, a puzzle – puzzles, a conundrum – conundrums, a riddle-riddles, Sudoku.

Потім здобувачам освіти пропонується утворити словосполучення з новими дієсловами, використавши подані слова. Учні виконують самостійно, а потім перевіряють себе через демонстрацію  правильних відповідей  на екрані дошки.

Teacher: Match nouns  with verbs: collect, solve, guess, do (x2).

               (In some minutes) Look at the   white interactive board and check your answers.

                                                                          

 

 

 

 

 

4. Говоріння

Вчитель пропонує дітям поспілкуватися в парах про своє відношення до кросвордів, пазлів, тощо. Для дітей демонструються запитання на екрані. Після обговорення один з одним діти розповідають для всіх і вчителю , що вони дізнались про свого сусіда по парті.

Teacher: Look at these questions. Ask your partner about his/her preferences , then tell what you we’ll learn.

Questions:

1) Do you like collecting puzzles?

2) Are you fond of doing crosswords?

3) Can you do Sudoku?

4) Are you interested in guessing riddles?

5.Аудіювання «Загадки».

Вчитель демонструє дітям декоративний мішечок і пропонує відгадати , що знаходиться всередині. Це цукерки, але з загадками. Кожна дитина бере одну і зачитує загадку групі. За визначений час (наприклад, 1 хвилина) одногрупники намагаються відгадати. На паперці з загадкою написана відповідь, тому дитина може підказувати навідними фразами.

Teacher: How do you think what is inside?    Yes, they are candies with riddles. One by one take a candy, read a riddle  to  your classmates. They have one minute to guess. You can help with suggestive words if it is difficult for them.

Riddles:

 

 

 

 

 

 

 

6.Читання. Робота з текстом

Вчитель пропонує дітям проглянути текст і сказати про що він.

Teacher: Look through the text and say what it is about.

Text

                                                                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після другого прочитування дітям пропонується завдання на визначення правдивих і хибних тверджень на основі тексту. Хибні твердження потрібно виправити. Діти самостійно виконують завдання, а потім разом з вчителем перевіряють і підтверджують свою думку реченнями з тексту.

Teacher: Will you do the task “True or False” to this text?  Let we check your answers together, correct false statements.

                                                                                                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель забирає текст і перше завдання, і роздає кожній парі набір речень, з яких потрібно відтворити той текст, який читали. Після перевірки правильності, дітям пропонується відповісти на запитання.

Teacher: You should collect the text from the sentences… then answer the questions.

January, 29  is International  Puzzle  Day.  

 

It is the perfect day to do a little brain exercise.

 

Englishman John Spilsbury, a London mapmaker, invented  the  first jigsaw puzzle in 1767. 

 

It was a map of the world to learn Geography.

 

Jodi Jill, a newspaper puzzle maker, created National Puzzle day in 2002.

 

Later it became International.

People  collected the biggest  puzzle  in the UAE. It was sheikh Zaid’s portrait.

 

The most complicated puzzle was collected in Vietnam. It was a flower of lotus.

 

Louise Figueiredo  has got the largest collection of puzzles, 1047 sets of puzzles.

 

Nowadays a lot of people are fond of collecting puzzles, doing crosswords.

 

They  are interesting activities and develop the brain.

 

Questions:

1.Who   invented   the first puzzle?

2.Who created National Puzzle Day?

3.Where did people collect the biggest puzzle?

4.How many  sets of puzzles in the largest collection?

 

Key Answers:

1.John Spilsbury.

2.Jodi Jill.

3.In the UAE.

4.1047

 

7.Творче завдання “My crossword”

Вчитель пропонує  дітям  створити за 5 хвилин власний кросворд. Покроково демонструється , як на  шаблоні вписати слова, не забути виписати їх на зворотній стороні, порахувати кількість, перевірити орфографію, заповнити пусті клітинки любими буквами.

Teacher: Would you like to do  a crossword?

                Listen to the manual:

                Step 1. Write  English words (nouns) across or down  in the table.

                Step 2. Make a list of your words on the back side  and count how many

                they are.

                Step 3. Complete empty squares with any letters.

                Step 4. Exchange crosswords with each other.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

s

c

h

o

o

l

 

 

 

 

a    

 

a

r

m

c

h

a

i

r

l

 

m

 

 

 

 

 

 

o

a

 

s

i

s

t

e

r

 

b

d

 

t

 

 

 

 

z

o

o

 

p

e

n

c

i

l

 

 

t

 

 

r

 

u

 

 

 

 

 

 

 

 

 

p

i

z

z

a

 

 

s

c

h

o

o

l

u

s

v

a

a    

d

a

r

m

c

h

a

i

r

l

n

m

u

h

e

k

i

l

o

a

b

s

i

s

t

e

r

a

b

d

o

t

c

e

l

o

z

o

o

g

p

e

n

c

i

l

e

a

t

y

e

r

a

u

t

d

n

m

v

e

u

a

s

p

i

z

z

a

d

 

8.Підсумок уроку.

Вчитель пропонує дітям коротке опитування “Quiz: what is wrong? ”  з доповненням до короткої відповіді за бажанням.

Teacher: What could you learn? What could you do? Do the quiz “What is wrong?” .

Quiz:

1)January, 29 is Ukrainian Puzzle Day. What is wrong?  (World)

2)John Spilbury made the first puzzle from cardboard. What is wrong?  (wood)

3)Collecting puzzles, doing crosswords exercise our eyesight.  What is wrong?  (brain)

4) A  lot  of  people hate guessing  riddles.  What is wrong?  (like)

9.Домашнє завдання.

Дітям пропонується придумати і записати 3 загадки про зиму і зимові свята. Загадка має бути на 1-2 речення.

10.Оцінювання.

11.Прощання.

 

docx
Додано
17 січня 2023
Переглядів
282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку