Інтегрований урок із теми: «Агрегатний стан речовини» з активними формами навчання для 4 класу гімназії (англійською мовою)

Про матеріал

Урок фізики з теми «Агрегатний стан речовини» - урок повторення та систематизації знань учнів, з елементами практичної роботи учнів, використанням ІКТ. Мета уроку - залучення кожного учня в активний пізнавальний процес, причому в процес не пасивного оволодіння знаннями, а активної пізнавальної діяльності. В ході уроку діти планують свою роботу, проводять аналіз, самооцінку.

Зміст уроку відповідає освітній програмі і використовується для збагачення суб'єктивного досвіду учнів.

Перегляд файлу

Інтегрований урок із теми: «Агрегатний стан речовини»  з активними формами навчання для 4 класу гімназії
(англійською мовою)

 Мета уроку:  

 навчальна:

  • Формування предметних компетенцій та експериментальних навичок  із теми «Теплові явища»;
  • Установлення міжпредметних зв’язків між фізикою та англійською мовою.

 

розвивальна:

  • розвивати увагу, мислення, пам'ять, формувати культуру фізичного мовлення;
  • уміння працювати самостійно, в команді, уміння спілкуватися, допомагати іншим, аналізувати ситуацію, оцінювати свої дії та дії інших учнів;
  • уміння й навички щодо розв'язування завдань та їх оформлення;
  • продовжувати формувати загальноосвітні навички;
  • сприяти розвитку комунікативної, інформаційної, соціальної, полікультурної компетентностей, а також самоосвіти й саморозвитку продуктивної творчої діяльності;

 

виховна:

  • виховувати національну самосвідомість, уважність, кмітливість, акуратність, працьовитість, самостійність, дисциплінованість, самокритичність.

 

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок.

 

Методи  

 словесні:

  • розповідь, бесіда, використання ключових слів, коментар до виконання вправ, взаємонавчання, методи мотивації, збудження інтересу;

 наочні:

  • фізичний експеримент, презентація;

 практичні:

  • розв'язування вправ, самостійна робота, робота в командах, метод повторення, поступового ускладнення завдань, проведення експерименту.

Оцінюється:

  • рівень навчальних досягнень учнів.

 

Організаційно-психологічна частина.

 

Підготовка до свідомої навчальної праці:

  • постановка мети, мотивування,  актуалізація опорних знань, умінь.

 

Обладнання:

  • картки з індивідуальними завданнями на англійській мові, комп'ютер, таблиці, фізичний експеримент (дві свічки, пласке скло, штатив - шт, склянка, вода, дерев’яна палиця, металеві кнопки, сірники, вогнегасник)

ХІД УРОКУ

 

План уроку:

Lesson plan:

1.Постановка проблемы.

2.Конкурс питань.

3.Конкурс розв’язування кількісних  задач.

4. Фізкультхвилинка

5.Конкурс фізичного експерименту.

6.Підбиття підсумків.

1. Formulation of the problem.

2. The questions’ contest.

3. The competition on solution of quantitative problems.

4.Physical exercises

5. The physical experiment competition.

6. Reflection.

 

І. Організаційний момент

Учитель вітається з учнями та перевіряє готовність до уроку.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  Сьогодні ми підіб’ємо підсумки вивчення теми «Агрегатний стан речовини». Я сподіваюсь на успішну працю, що на уроці ви зможете продемонструвати  свої знання, уміння, кмітливість, то ж будьте уважними, думайте, запитуйте, пропонуйте.

 В класі ви завчасно  об'єдналися в команди «Вода» та «Сніг»,  тому протягом уроку, якщо буде бажання, можна всі питання обговорювати разом.

- На переможця чекає сюрприз.  Перегони розпочались!

 Підготуємо наші зошити до роботи. Пам’ятайте, що під час роботи з діловою документацією, її треба вести старанно, охайно, уважно ставитися  до цієї справи. (слайд 1)

(запис дати та теми)

Двадцять п’яте листопада

Класна робота

 Агрегатний стан речовини

III. Постановка проблеми (Слайд 2).

 Але сьогодні наш урок незвичайний – ми будемо спілкуватися двома мовами: рідною та англійською. Ви матиме змогу перевірити свою комунікативну компетентність із англійської мови та отримати оцінки з обох предметів. З нами працює вчитель англійської мови Шемук Євгенія Сергіївна.

 Увага на екран.

 The tourist has come to our country Ukraine. He does not know Ukrainian at all. He will ask us different questions in English. Because Ukrainians want to enter  the  European Union so they learn English and they can help our tourist. Let`s see how we are ready to communicate.

 Учні перекладають текст  українською мовою. (Турист приїхав до нашої країни - України. Він не знає українську взагалі.  Він буде ставити нам різні питання  англійською мовою. Оскільки українці прагнуть вступить  до Євросоюзу, вони вивчають англійську мову, тому зможуть допомогти  туристу.  Давайте перевіримо, на скільки готові ми до спілкування).

 ІІІ. Актуалізація опорних знань. Узагальнення і повторення раніше здобутих знань

  Перший конкурс «Питання з фізики» (Слайд 3,4):

 Учні перекладають питання  українською  та відповідають на питання англійською чи українською мовами. 

           The first team competition "Physic’s questions".

The team  «Water» answer the questions.

Команда «Вода»

a) How do we call water in the solid aggregate state? “Water in the solid aggregate state is called an ice”

b) How do we call the process of turning water into ice? “The process of turning water into ice is called solidification”

c) What is the unit of measuring temperature? “A degree is the unit of measuring temperature”

а) Як називається вода в твердому агрегатному стані?

 

б) Як називається процес перетворення води в лід?

 

в) Назвіть одиницю вимірювання температури.

The  team «Snow» answer the questions.

Команда  Сніг»

a) How do we call water in the gas-like state? ”Water in the gas-like state is called water vapor”

b) How do we call the process of turning liquid into steam? ”The process    of turning liquid into steam is called evaporation

c) What is the unit of measuring the quantity of heat? “Joule is the unit of measuring the quantity of heat

а) Як називається вода в газоподібному стані?

 

б) Як називається процес перетворення рідини в пару?

 

 

в) Назвіть одиницю вимірювання кількості теплоти.

 

 ІV. Закріплення вмінь та навичок

 

 Другий конкурс  «Розв’язування кількісних задач» (Слайд 5).

 

 The second competition  "The solution of quantitative tasks."

 

Учні перекладають  умови задач  українською  мовою та розв’язують на дошці

The team  «Water»

Команда «Вода»

The tourist decided to build an ice hill for children (the length is 3 m, the width is 2 m, the height is 1 m). How much heat does he need to take from the water, which was taken at a temperature of 200?

Турист вирішив побудувати для дітлахів крижану гірку (довжина – 3 м, ширина – 2 м, висота – 1 м). Яку кількість теплоти він повинен відняти у води, узятої при  температурі  20°С.

The  team «Snow»

Команда  Сніг»

A squib has a charge of 10 grams of powder. What energy will released in the explosion of this squib?. How much water can be heated with this energy from 36.6 0 C to 100 ° C?

Петарда має заряд – 10 г пороху. Яка енергія виділяється під час її вибуху? Яку кількість води можна нагріти цією енергією від 36,6°С до 100°С ?

 

Дано:

Розв’язання:

розрахунки:

Визначимо об’єм крижаної гірки

;

;

;

Визначимо масу криги

;

;

Визначимо кількість теплоти для отримання криги

 

 

Визначимо кількість теплоти, необхідне  для охолодження води від  20°С до 0°С.

Q ?

 

Визначимо загальну кількість теплоти

 

 

Відповідь:

 

Знак «минус» вказує на виділення теплоти під час охолодження та кристалізації води. 

 

Дано:

Розв’язання:

Розрахунки:

;

;

Визначимо кількість теплоти, яка виділяється при згоранні  пороху 

;

;

;

;

;

Запишемо формулу для розрахунку кількості теплоти, необхідної для нагріву води

 

Порівняємо ці кількості теплоти та визначимо масу води

 

 

 

Відповідь: 143 г

 

 

 

Фізкультхвилинка (слайд 6)

 

Третій конкурс «Фізичний експеримент» (слайд 7, 8).

 

The third competition "The physical experiment"

 

The team  «Water»

Команда «Вода»

The comparison of heat capacities of wood and steel.

The necessary equipment for the physical experiment: a candle, a wooden stick, a steel pin, paper.

1) Put the steel pins on the wooden stick.

2) Wrap the stick with paper.

3) Light the stick.

4) What did you find out?

5) How do you explain this?

Порівняння питомої теплоємності деревини та сталі

 

 

 

1) Прикріпити до дерев’яної палички сталеві кнопки.

2)Оберніть паличку папером.

3)Підпаліть паличку

4)Що ви виявили?

5)Як це пояснити? 

Після горіння папір над деревиною обвуглився, а над сталевими кнопками залишився білим. Це пояснюється тим, що сталь краще відводить тепло, ніж деревина. Значить питома теплоємність деревини більша, ніж у сталі.

The  team «Snow»

Команда  Сніг»

Creeping glass.

The necessary equipment for the physical experiment: a candle, a flat glass, a tripod, a glass, water.

1) Fix the flat glass at the angle to the horizon.

2) Water the edge of the glass and put it on the flat glass.

3) Heat the glass with the candle.

4) What can you see?

5) How do you explain this?

Повзуча склянка.

 

 

 

1)Закріпіть скло під кутом до горизонту.

2)Намочіть краї склянки водою та поставте її на скло.

3)Нагрійте склянку свічкою.

4)Що ви спостерігаєте?

5)Як це пояснити?

 

 

Повітря  в склянці нагрілось та трішки розширилось. Воно  підняло  склянку та вийшло назовні, але заважає вода, якою змочені краї. Склянка ніби «повзе» на водному прошарку. Тертя різко зменшилось, і  склянка поповзла донизу.

 

 

VІ. Підсумки уроку

 

 Закінчуючи урок, хочу подякувати вам за знання, уміння, способи діяльності.

 

Reflection:

Рефлексія:

1. What interesting and new did you learn during the lesson?

2. What skills did you get during the lesson?

3. Why is it dangerous to squib?

4. Would you like to study Physics in English?

 

  1. Що вам сподобалось на уроці?
  2. Які навички отримали на цьому уроці ?
  3. Чому небезпечно підривати петарди?
  4. Хотіли б ви вивчати фізику  англійською мовою?

 

Знання з яких предметів ми використовували протягом уроку.

 

 Домашнє завдання    (Слайд 9)

Work out the tests using the text book page 96

 

Опрацювати  тестові завдання за підручником (стор 96), які мають  диференційований зміст

 

 За відповіді на питання, команда, яка перемогла,  отримує
максимальну оцінку  з фізики та англійської мови.

\

(Слайд 10)

 Дякую за співпрацю! (Thank you for your work!)

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
До уроку
Підбиваємо підсумки розділу 1
Додано
23 травня 2018
Переглядів
566
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку