Інтегрований урок в 4 класі

Про матеріал
  • Вчитель початкових класів
  • Товстенко
  • Людмила Григорівна
  • Великодимерського НВО

Інтегрований урок

в 4 класі

(математика , образотворче мис-тво, РЗМ)

КОЛО. КРУГ. РАДІУС. ДІАМЕТР.

МАЛЮВАННЯ ЗА УЯВОЮ. СКЛАДАННЯ РОЗПОВІДІ ЗА МАЛЮНКОМ.

Мета:

поглибити, узагальнити і систематизувати знання, уміння,

навички учнів про коло і круг;

навчити знаходити радіус, якщо є діаметр і навпаки;

залучати всіх учнів до активної роботи в парах, колективі;

розвивати спостережливість, увагу, кмітливість,

креативність, зв'язне мовлення, творчу уяву учнів, пізнавальні

інтереси та вміння спостерігати;

удосконалювати навички орієнтування на площині і у просторі,

користування креслярським приладдям ;

вчити побувати коло, радіус, діаметр;

активізувати мовну діяльність дітей;

вчити підпорядковувати свої дії інструкціям;

Обладнання:

циркуль, лінійка, олівець;

роздатковий матеріал: кольорові кола;

відеоматеріал про коло , круг, радіус, діаметр;

аркуші паперу для малювання і написання творів.

ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина

Лиш дзвіночок забринить,

Стаєш серйозним в цю ти мить..

До роботи час, бо багато її в нас!

Девіз уроку:

Чим більше я знаю,

Тим більше умію…

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Загадки відгадайте і головні слова теми уроку прочитайте….

Я без сторін і без кутів,
Як звуся, відгадай.
І на малюнках дітлахів
У сонечку впізнай.
(Круг)

Сонечко на небі сяє,

Форму чого воно має?

І тарілка і годинник

М'яч і колесо в машині.

(Коло)

На сьогоднішньому уроці ми з вами закріпимо одержану раніше інформацію про коло та круг і навчимося знаходити радіус, якщо є діаметр і навпаки. А також відправимося в подорож по країні Знань. Побуваємо в Країні «Мультляндії», Країні « Креслень»; Країні «Фантазії і Уяви»; Країні «Картинна Галерея» . А наприкінці побуваємо в Країні «Творців Історій», де ми будемо і активними учасниками, і уважними слухачами..

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  • 1.Мозковий штурм
  • -Що ми вже знаємо про коло і круг?
  • (Коло – це замкнена лінія , яка складається з усіх точок площини.
  • Круг - це заповнена всередині площина)

- Наша планета Земля має форму круга і рухається вона по….(Орбіті)

- Яку форму має орбіта? (Еліпса) Чому?

- Чи є еліпс кругом або колом? Чому?

2. Робота з загадкою

Сьогодні на уроці в нагоді стане,

І коло нам накреслить,

Друг цікавий й вправний.

З двома ніжками однакими.

У однієї колінко гнеться

А от інша, як стріла

В точку намертво упреться

Ні туди , і ні сюди…
(Циркуль)

  • -За допомогою чого креслять коло? (За допомогою циркуля)
  • -Чи можна без циркуля накреслити коло? Чому?

У вас у групах на партах лежать зразки кола. Згорніть його навпіл..

Ця лінія буде - діаметр кола. )

  • -Хто сформулює що ж таке діаметр?
  • Діаметр кола - це лінія, яка з'єднує дві точки кола і проходить через центр кола.
  • -Тепер свої зразки кола згорніть ще навпіл, у нас утворився радіус кола….
  • -А що таке радіус кола?
  • Радіус кола -це половина діаметру кола

4.Країна Мультляндії

  • -(перегляд відео про коло, круг)

5. Країна Креслень

Робота в парах

У вас на партах лежать циркулі, олівці та лінійки.

- Перша пара в четвірці побудують коло з діаметром 5 см….

- Друга пара в четвірці побудують коло з радіусом 2 см і 5 мм..

- Перевіримо чи вірно ви побудували коло..

- Передайте протилежним парам свої зошити для перевірки…

- Що потрібно знати, щоб накреслити коло?

6. Країна Фантазії і Уяви

- Я вам пропоную пофантазувати кожному і трішки попрацювати художниками. Всім вам потрібно пригадати все що складається в світі з кола і намалювати це на листочках.

Але є обов'язкова умова : так , як сьогодні 2 число вам потрібно, щоб на кожному малюнку було намальовано не менше ніж два кола, малюнків повинно бути не менше десяти. Час пішов…

7. Картинна Галерея

- Пропоную всім з стільцями сісти по колу навколо першої парти з своїми малюнками і зеленими ручками.

- Розгляньте свої малюнки ще раз і по часовій стрілці передайте їх експертам, які сидять поряд. Роздивіться уважно і знову по часовій стрілці передайте далі.. У вас у руках є зелена ручка, пропоную обведіть ручкою в коло три малюнки, які сподобалися на картинці. Чому три ? - тому, що завтра в нас буде третє число. Обвели і передаємо далі малюнки по часовій стрілці. Наступним експертам потрібно підписати ці малюнки , дати назву малюнку

( 1-2 слова)

8. Фізкультхвилинка

Треба трішки відпочити, щоб в країну творчості нам полинути.

Фізкультхвилинка в нас незвична,

вона сьогодні геометрична.

Скільки фігура має кутів,

стільки вправу ти раз зроби.

(Виходить до дошки учень, показує геометричну фігуру і вправу,

яку повинні зробити діти стільки разів, скільки в ній кутів )

9. Країна Креативності

(Всі діти повертаються на свої місця)

  • -Діти, юні творці я пропоную вам об'єднати ці три малюнки в одну цікаву історію , скласти розповідь..
  • Правила написання
  • -Час на розповідь 10 хвилин…Час пішов..

10.Уважні слухачі і творчі маленькі поети

- Прошу знову об'єднатися у велике коло, так як у нас сьогоднішня головна тема коло і круг..

- Хто з вас бажає прочитати свій твір – розповідь першим?

(Учні по колу читають свої твори)

ІV. Рефлексія

- Ось і закінчилася наша подорож по країні Знань..

- Мені дуже було приємно з вами сьогодні подорожувати..

- Чи було цікаво вам на уроці?

- Що найбільше сподобалося?

- Кожна людина з подорожі щось привозить напам'ять.

- Що ви візьмете з нашого уроку?

Перегляд файлу

Вчитель початкових класів вищої категорії,

старший вчитель, вчитель - методист:

                                Товстенко

 Людмила  Григорівна

Великодимерського НВО

 

 

Інтегрований урок

в 4 класі

(математика , образотворче мис-тво, РЗМ)

КОЛО. КРУГ. РАДІУС. ДІАМЕТР.

МАЛЮВАННЯ ЗА УЯВОЮ. СКЛАДАННЯ РОЗПОВІДІ ЗА МАЛЮНКОМ.

Мета:            

            поглибити, узагальнити і систематизувати знання, уміння,

             навички  учнів  про коло і круг;

             навчити знаходити радіус, якщо є діаметр і навпаки;

             залучати всіх учнів до активної роботи в парах, колективі;

             розвивати спостережливість, увагу, кмітливість,

             креативність, звязне мовлення, творчу уяву учнів, пізнавальні

            інтереси  та вміння спостерігати;

            удосконалювати навички орієнтування на площині і у просторі, 

            користування креслярським приладдям ;

            вчити  побувати коло, радіус, діаметр;

            активізувати мовну діяльність дітей;

            вчити підпорядковувати свої дії інструкціям;

 

Обладнання:

                циркуль, лінійка, олівець;

                роздатковий матеріал: кольорові кола;

                відеоматеріал про коло , круг, радіус, діаметр;

                аркуші паперу для малювання і написання творів.

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина

Лиш дзвіночок забринить,

Стаєш серйозним в цю ти мить..

До роботи час, бо багато її в нас!

Девіз уроку:

Чим більше я знаю,

Тим більше умію…

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Загадки відгадайте і головні слова теми уроку прочитайте….

Я без сторін і без кутів, 
Як звуся, відгадай. 
І на малюнках дітлахів 
У сонечку впізнай.
(Круг)

Сонечко на небі сяє,

Форму чого воно має?

І тарілка і годинник

Мяч і колесо в машині.

(Коло)

 

      На сьогоднішньому уроці ми з вами закріпимо одержану  раніше інформацію про коло та  круг  і навчимося  знаходити радіус, якщо є діаметр і навпаки. А також відправимося в подорож  по країні Знань. Побуваємо в Країні «Мультляндії»,  Країні « Креслень»; Країні «Фантазії і Уяви»; Країні «Картинна Галерея» . А наприкінці побуваємо в Країні «Творців Історій», де ми будемо і активними  учасниками, і  уважними слухачами..

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Мозковий  штурм
  • Що ми вже знаємо про коло і круг?

(Коло – це замкнена лінія , яка складається з усіх точок площини.

  Круг - це заповнена всередині площина)

-  Наша планета Земля має форму круга і  рухається вона по….(Орбіті)

- Яку форму має орбіта? (Еліпса) Чому?

- Чи є еліпс  кругом  або колом?  Чому?

2. Робота з загадкою

Сьогодні  на уроці  в нагоді стане,

І коло нам накреслить,

Друг цікавий й вправний.

З двома ніжками однакими.

У однієї колінко гнеться

А от інша, як стріла

В точку намертво упреться

Ні туди , і ні сюди
(Циркуль)

  • За допомогою чого креслять коло? (За допомогою циркуля)
  • Чи можна без циркуля накреслити коло? Чому?

      У вас у групах на партах лежать зразки кола. Згорніть його навпіл..

      Ця лінія буде -  діаметр кола. )

  • Хто сформулює що ж таке діаметр?

Діаметр кола - це лінія, яка з’єднує дві точки кола і проходить через центр кола.

  • Тепер свої зразки кола згорніть ще навпіл, у нас утворився радіус кола….
  • А що таке радіус кола?

Радіус кола -це половина діаметру кола

4.Країна Мультляндії

  • (перегляд відео про коло, круг)

Картинки по запросу цікава історія про геометричну фігуру коло

5. Країна Креслень

  Робота в парах

У вас на партах лежать циркулі, олівці та лінійки.

- Перша пара в четвірці побудують коло з діаметром 5 см….

- Друга пара в четвірці побудують коло з радіусом 2 см і 5 мм..

- Перевіримо чи вірно ви побудували коло..

- Передайте  протилежним парам свої зошити для перевірки…

- Що потрібно знати, щоб накреслити коло?

C:\Users\Admin\Desktop\МИЛА\Новая папка\20180319_091053.jpg          C:\Users\Admin\Desktop\МИЛА\Новая папка\20180319_091029.jpg

C:\Users\Admin\Desktop\МИЛА\Новая папка\20180319_090958.jpg

6. Країна Фантазії і Уяви

- Я вам пропоную пофантазувати кожному і трішки попрацювати художниками. Всім вам потрібно пригадати все що складається в світі з кола і намалювати це на листочках.

  Але є обов’язкова умова : так , як сьогодні 2 число вам потрібно, щоб на кожному малюнку було намальовано не менше ніж два кола, малюнків повинно бути  не менше десяти. Час пішов…C:\Users\Admin\Desktop\МИЛА\Новая папка\20180319_131116.jpg  C:\Users\Admin\Desktop\20180325_151240-1.jpg

 

7. Картинна Галерея

- Пропоную всім з стільцями сісти по колу навколо першої парти з своїми малюнками і зеленими ручками.

- Розгляньте свої малюнки ще раз і по часовій стрілці передайте їх експертам, які сидять поряд. Роздивіться уважно і знову по часовій стрілці передайте далі.. У вас у руках є зелена ручка, пропоную обведіть ручкою в коло три малюнки, які сподобалися на картинці. Чому три ? - тому, що завтра в нас буде третє число. Обвели і передаємо далі малюнки по часовій стрілці. Наступним експертам потрібно підписати ці малюнки , дати назву малюнку

 ( 1-2 слова)

C:\Users\Admin\Desktop\МИЛА\Новая папка\20180319_091610.jpg

8. Фізкультхвилинка

Треба трішки відпочити, щоб в країну творчості нам полинути.

Фізкультхвилинка в нас незвична,

вона сьогодні геометрична.

Скільки фігура має кутів,

стільки вправу ти раз зроби.

(Виходить до дошки учень, показує геометричну фігуру і вправу,

яку повинні  зробити діти стільки разів, скільки в ній кутів )

 

9. Країна Креативності

(Всі діти повертаються на свої місця)

  • Діти, юні творці я пропоную вам обєднати ці три малюнки в одну цікаву історію , скласти розповідь..

Правила написання

  • Час на розповідь 10 хвилин…Час пішов..

C:\Users\Admin\Desktop\МИЛА\Новая папка\20180319_090255.jpg

10.Уважні слухачі і творчі маленькі поети

- Прошу знову обєднатися у велике коло, так як у нас сьогоднішня головна тема коло і круг..

- Хто з вас бажає прочитати свій твір – розповідь першим?

C:\Users\Admin\Desktop\МИЛА\Новая папка\20180319_091256.jpg

(Учні по колу читають свої твори)

 

ІV. Рефлексія

- Ось і закінчилася наша подорож по країні Знань..

- Мені дуже було приємно з вами сьогодні подорожувати..

- Чи було цікаво вам на уроці?

- Що найбільше сподобалося?

- Кожна людина з подорожі щось привозить напамять.

- Що ви візьмете з нашого уроку?

 

 

  

1

 

docx
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
666
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку