Інтегрований урок зарубіжної літератури та мистецтва "Античність-колиска європейської цивілізації"

Про матеріал
Урок містить цікаві матеріали з міфології Античної доби, який допоможе учням глибше познайомитись з шедеврами античного мистецтва. На уроці пропонуються різні види робіт з літератури та мистецтва( індивідуальні й групові) Також розповіді супроводжуються презентацією.
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Античність-колиска європейської цивілізації

Номер слайду 2

Мистецтво Античності   Архітектура Скульптура Живопис Література     

Номер слайду 3

«Аполлон Бельведерський» Леохар. Приблизно 330 до. н. э.

Номер слайду 4

Кліо-муза історії

Номер слайду 5

Мельпомена-муза трагедії

Номер слайду 6

Талія-муза комедії

Номер слайду 7

Полігімнія-муза священних гімнів

Номер слайду 8

Ерато- муза інтимної лірики

Номер слайду 9

Калліопа- муза епічної поезії

Номер слайду 10

Рафаель. Розпис зали Ватикану.

Номер слайду 11

Андреа Монтенья «Парнас»

Номер слайду 12

Саркофаг Муз. Лувр.

Номер слайду 13

Венера Мілоська

Номер слайду 14

Ніка. Самофракійська

Номер слайду 15

Давня мармурова статуя Афродіта, Пан і Ерос(100 до н.е.)

Номер слайду 16

Врубель «Пан»

Номер слайду 17

Кілік «Діоніс у човні»

Номер слайду 18

Ерехтейонприсвячений Посейдону, Афіні Палладі та знаменитому афінському цареві Ерехтею.

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Ордери Античності

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Парфенон. Афіни.

Номер слайду 26

Давньогрецький театр

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Маски давньогрецького театру

Номер слайду 30

Перегляд файлу

Тема: Античність – колиска європейської цивілізації

  Інтегрований урок мистецтва та зарубіжної літератури(слайд1)

Мета:

- розширити загально-естетичний  кругозір учнів, ознайомити з скульптурою, архітектурою та міфологією античного часу;

-  розвивати навички осмисленого сприйняття мистецьких творів;

- формувати емоційні, естетичні, моральні, загальнолюдські та національні якості особистості ;

- виховувати інтерес до мистецтва античності, ціннісне ставлення до шедеврів мистецтва , почуття прекрасного.

Тип уроку: комбінований, поглиблення знань.

Обладнання: підручник «Мистецтво» 8 клас, інтерактивна дошка,

    комп’ютер, картки.

Художній матеріал: репродукції робіт, презентація

 

Перебіг уроку

І. Організація класу .

Вітання.

Обмін очікуваннями, сподіваннями.

Оголошення теми уроку.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Вчитель зарубіжної літератури:

-На уроках зарубіжної літератури ми з вами вже знайомились з творчістю античної доби. Давайте пригадаємо  деякі відомості з вивчених тем.

  1. Фронтальне опитування

- Що означає слово античний?( Стародавній)

- На означення культури й мистецтва яких країн його вживають? (Стародавньої Греції, а також Стародавнього Риму, які існували в Середземномор’ї та Північному Причорномор’ї з III тисячоліття до н. е. до середини V ст. н. е.)

- Кого з митців античності ви можете назвати?( Гомер, Евріпід, Софокл, Сапфо)

- Назвіть найвідоміші твори Гомера( «Іліада», «Одіссея»).

  - Що стало підгрунтям цих поем?( міфологія)

- Хто був покровителем мистецтва в Стародавній Греції?( Аполлон)

 

ІІІ.  Мотивація навчальної діяльності.  Повідомлення мети, головних завдань уроку.

 

Вчитель мистецтва:

-Сьогодні ми розглянемо мистецтво античності, мистецтво  країн, які стали колискою європейської цивілізації, джерелом її величі.

Тема буде вивчатись 2 уроки. На сьогоднішньому уроці ми почнемо  заповнювати опорну схему «Античне мистецтво».  Наше завдання опрацювати 4 блоки: «Архітектура» , «Скульптура», «Живопис», «Література»(слайд2).

У зошитах створіть опорну схему, що складатиметься з  4 основних блоків:

 

    

 

 

 

Архітектура          Скульптура        Живопис             Література

 

 

 

 

 

Протягом уроку звертатимемось також  до Мистецької скарбнички.

(Словник, записаний на дошці)

 

IV. Вивчення нового матеріалу

 

Вчитель мистецтва:

-І у творчості, і у повсякденному житті греки намагалися наслідувати своїх богів і героїв. Образ довершеної людини став основою античного мистецтва, тісно пов’язаного з міфологією. Стародавні греки вірили в те, що кожна сфера їхнього життя, яку вони вважали найбільш важливою, має свою покровительку, музу.

 

     Вчитель літератури:

-Відповідно до класичної грецької міфології у верховного бога Зевса і Мнемозіни, дочки титанів Урана і Геї, народилися дев`ять дочок. Так як Мнемозина була богинею пам`яті, не дивно, що її дочки стали назватися музами, в перекладі з грецької це означає «мислячі». 

Вчитель мистецтва:

-9 муз,які опікувалися науками й мистецтвами , супроводжували  прекрасного Аполлона, бога натхнення і покровителя мистецтв. (слайд3)

Муза історії Кліо зображувалася із сувоєм пергаменту в руці, муза астрономії Уранія — з циркулем.

Калліопа, Полігімнія і Ерато надихали на створення епічної поезії, гімнів. Остання ніколи не розлучалася із солодкоголосою лірою. Театром опікувалися Мельпомена і Талія — покровительки трагедії і комедії, яких зображували з трагічною і комічною масками відповідно. Музу танців Терпсіхору і покровительку музики Евтерпу легко впізнати за інструментами-атрибутами — арфою і флейтою.

1.Гра «Впізнай музу»

Спробуйте за атрибутами визначити зображених муз.

(За зображеннями  презентації  учні визначають імена муз)(слайди4-9)

1.Кліо, «дарує славу» муза історії, чий постійний атрибут - сувій пергаменту або дошка з письменами, де вона записувала всі події, щоб зберегти їх в пам`яті нащадків. Як сказав про неї давньогрецький історик Діодор: «Найбільша з муз вселяє любов до минулого».

2. Мельпомена, муза трагедій. Дві її дочки мали чарівні голоси і вирішили кинути виклик музам, але програли і щоб покарати їх за гординю Зевс або Посейдон, тут думки міфотворців  розходяться, перетворив їх у сирен. Тих самих, що ледь не погубили аргонавтів. Мельпомена присягнулася вічно шкодувати про їхню долю і долю всіх тих, хто кидає виклик волі небес. Вона завжди закутана в театральну мантію, а її символ - скорботна маска, яку вона тримає в правій руці. В її лівій руці - меч, що символізує кару за зухвалість.

3.Талія, муза комедії, сестра Мельпомени, але ніколи не брала беззастережної віри сестри в те, що покарання неминуче, це часто ставало причиною їх сварок. Вона завжди зображується з комедійною маскою в руках, її голову прикрашає вінок з плюща, відрізняється веселою вдачею і оптимізмом.

4. Полігімнія, муза священних гімнів, віри, що знайшла своє вираження в музиці. Покровителька ораторів, від її прихильності залежала полум`яність їх промов і зацікавленість слухачів. Напередодні виступу випливало просити музу про допомогу, тоді вона зглянутися до прохачеві і користувалася його дар красномовства, здатність проникнути в кожну душу.

5.Ерато, муза любовної і весільної поезії. Її пісня про те, що немає сили, здатної розлучити люблячі серця. Поети-піснярі закликали музу надихнути їх на створення нових прекрасних творів. Атрибутом Ерато служить ліра або тамбурин, її голову прикрашають чудові троянди як символ вічної любов

6.Калліопа, що на грецькому означає «прекрасноголосая» - муза епічної поезії.

Старша з дітей Зевса і Мнемозіни і, крім того, мати Орфея, від неї син успадкував тонке розуміння музики.

 

Вчитель літератури:

Музи символізували собою приховані гідності людської натури і сприяли їх прояву. Згідно з уявленнями давніх греків, музи володіли дивовижним даром долучати душі людей до великих таємниць Всесвіту, спогади про яких вони потім втілювали у віршах, музиці, наукових відкриттях. Музи стародавньої Греції -покровительки  всіх творчих людей-  не терпіли марнославства і обману і жорстоко за них карали. У македонського царя Піерія було 9 дочок, які мали прекрасні голоси, вони  вирішили викликати муз на змагання. Калліопа виграла і була визнана переможницею, але піеріди відмовилися визнавати свою поразку і намагалися влаштувати бійку. За це їх наздогнала кара, і вони були перетворені в сорок. Замість чудового співу, вони різкими гортанними криками оголошують весь світ про свою долю. Тому розраховувати на допомогу муз і божественного провидіння можна тільки в тому випадку, якщо ваші помисли чисті, а устремління безкорисливі.

Вчитель мистецтва:

-Передбачалося, що улюбленим місцем проживання муз служили гори Парнас і Гелікон, де в тінистих гаях, під звук прозорих джерел, вони становили свиту Аполлона. Під звуки  його ліри вони співали і танцювали. Цей сюжет був улюблений багатьма художниками Відродження. Рафаель використовував його в своїх знаменитих розписах залів Ватикану(слайд10). Твір Андреа Монтенья «Парнас», на якому зображений Аполлон в оточенні муз, танцюючих для богів верховних Олімпу, можна побачити в Луврі(слайд11) Там же знаходиться знаменитий саркофаг Муз. Він був знайдений в XVIII столітті на римських  розкопках, його нижній барельєф прикрашений чудовим зображенням всіх 9 муз(слайд12).

Словник: Барельєф

Вчитель мистецтва:

Площі грецьких міст прикрашали статуями, виготовленими з дерева, бронзи, мармуру. У них скульптори  прагнули  втілити ідеал краси людини. За твердженням давньогрецького письменника, історика і філософа Плутарха, в Афінах було більше статуй, ніж живих людей. Імена деяких скульпторів дійшли до нас.

2.Робота з підручником:

-Знайдіть  у підручнику(стор.20) та випишіть у зошит імена найвідоміших скульпторів античності.( Мірон, Фідій, Поліклет, Скопас, Пракситель).

Вчитель мистецтва:

-Одна з найбільш відомих статуй античної доби -Афродіта (Венера) Мілоська.(Слайд 13)Переважній більшості людей Венера Мілоська відома, перш за все, як статуя без рук. І в цьому, як вважає багато хто, полягає її головна загадка. Але насправді з цією статуєю пов’язано куди більше загадок і таємниць.

3.Індивідуальні повідомлення учнів  (випереджальні завдання).

Афродіта Мілоська.jpg Поширена думка, що ця статуя зображує грецьку богиню любові і краси. Але греки називали цю богиню Афродітою, а Венера – римська назва.

8 квітня 1820 року фермер на ім’я Йоргос Кентротас натрапив на статую в руїнах стародавнього міста на острові Мілос. Спочатку Кентротас знайшов цю статую разом з французьким моряком Олів’є Вутье. Змінивши кілька власників при спробі її вивезення з країни, статуя в результаті потрапила до посла Франції в Стамбулі, маркізу де Рів’єр. Саме маркіз презентував Венеру французькому королю Людовику XVIII, який, в свою чергу, передав статую Лувру, де вона знаходиться до цього дня.

Створення статуї приписують Александросу Антиохійському.(Агесандр)

Скульптор Александрос, як вважають, вирізав з каменю цей шедевр між 130 і 100 роками до н.е. Спочатку статуя була знайдена з постаментом-плитою, на якій вона стояла. Там і було виявлено напис про творця. Згодом постамент загадково зник.

Деякі вважають, що скульптура зображує не Афродіту / Венеру, а Амфітріту – морську богиню, яка була особливо шанована на Мілосі. Треті ж і зовсім припускають, що це статуя богині перемоги Вікторії.

Кентротас знайшов фрагменти рук, коли він виявив статую в руїнах, але після того, як їх реконструювали, їх визнали дуже “грубими і незграбними”. Сучасні мистецтвознавці вважають, що це нітрохи не означає, що руки не належали Венері, швидше за все вони були пошкоджені протягом століть.

Венері не вистачає не тільки рук. Вона була спочатку прикрашена ювелірними виробами, в тому числі браслетами, сережками та тіарою. Ці прикраси зникли давним давно, але в мармурі залишилися отвори для кріплення.

Висота Венери Мілоської – 2,02 м. Вона зображає довершене жіноче тіло, втім, мабуть, найвідоміший з недоброзичливців Венери Мілоської, відомий художник-імпресіоніст Ренуар не був вражений статуєю й заявляв, що скульптура дуже далека від відображення жіночої краси.

Також точаться суперечки про те, що у статуї спочатку було в руках. Висловлюються різні версії, що це міг бути спис або прядка з нитками. Існує навіть версія, що це було яблуко.

Вчитель літератури:

Дискусія

-Пропоную подискутувати: що могло бути в руках у богині ?

-Чому, як ви вважаєте, у руках богині кохання Афродіти могло бути яблуко?

(Очікувані відповіді.Спис- скоріш за все міг бути у Афіни Паллади-богині справедливої війни. Афродіта навряд чи володіла зброєю.

Прядка з нитками ,вірогідніше, була б у Артеміди, яка чудово пряла.

А ось яблуко могло б таки бути у Афродіти. Це яблуко вона отримала з рук Паріса.)

-Можливо, хтось розкаже нам міф «Яблуко розбрату»?

(Слухання міфу)

ніка самофракійська.jpgПродовження  заслуховування індивідуальних повідомлень

Ніка Самофракійська - одна з найвідоміших статуй античної епохи, присвячена богині перемоги на ім'я Ніка. Створена із мармуру у родоській школі скульптури. Зберігається й донині у Луврі (Париж, Франція)(слайд14)

Статую спорудили жителі острова Родос на згадку про перемогу, здобуту ними над флотом сирійського царя. Вона стояла на стрімкій скелі над морем, її п'ядестал зображував ніс бойового корабля. Могутня й поважна Ніка в одязі, що розвивається від вітру, представлена в нестримному русі вперед. Крізь тонкий прозорий хітон просвічується прекрасна фігура, яка вражає глядача пластикою пружного і сильного тіла. Впевнений крок богині і гордий помах орлиних крил народжують почуття радісної та урочистої перемоги.

Статуя знайдена на грецькому острові Самотракі на території кладовища кабірів у квітні 1863 року французьким консулом і археологом-любителем Шарлем Шампуазо. Того ж року вона була відправлена до Франції. В наш час Ніка Самофракійська знаходиться на сходах Дару галереї Денон в Луврі. З 3 вересня 2013 року статую крилатої богині було перенесено в сусідній зал для проведення необхідних реставраційних робіт з очищення скульптури, яка була виконана з різних видів мармуру. Одночасно з реставрацією Ніки Самофракійської були проведені і відновлювальні роботи сходин Дару, які ведуть до статуї, сходами щорічно користувалося близько 7 мільйонів відвідувачів. Загальний бюджет відновлювальних робіт становить 4 мільйони євро, які музей сподівався зібрати в ході проведення акції «Всі меценати». Під час акції Лувр зібрав 5 мільонів євро за рахунок приватних пожертвувань в рамках кампанії «Всі меценати». В акції взяли участь близько 6700 чоловік, які зробили внески від 1 до 8500 євро. Ніка Самофракійська знову виставлена ​​на огляд громадськості влітку 2014 року, відновлення сходів завершено в березні 2015 року.

Цікавою є теж давня мармурова статуя, що зображає Пана,Афродіту й Ероса.(слайд15) Датована вона 100 ст.до н.е. Пан-бог лісів, полів, отар, пастухів,покровитель усієї природи.

Картинки по запросу скульптура пана      За однією з міфічних версій, Пана народила Одіссеєва дружина Пенелопа від Гермеса-бога-вісника. ). Народився Пан у горах Аркадії напівлюдиною-напівцапом — з цапиними ногами, рогами та бородою. Гермес забрав цапоногого хлопця на Олімп, де він веселив своїм виглядом богів. Олімпійське життя не сподобалося Панові, і він повернувся на землю, де міг стрибати по горах та бавитися з білими отарами. Він мав лагідну, веселу вдачу, грав на сопілці (Флейта Пана). Навколо нього танцювали німфи й сатири. Коли хтось порушував його спокій, Пан дуже гнівався і наганяв на людей неймовірний страх.

Вчитель літератури:

-Можливо ви знаєте афоризм, пов’язаний з цим міфом?

 (звідси — паніка, панічний страх тощо).

-Пана часто зображають з музичним інструментом. Що це за інструмент? Яка його історія?

(Із переказом про те, що Пан — винахідник сопілки, пов'язана оповідь про його кохання до німфи Сірінги. Він переслідував її доти, поки вона, втікаючи від нього, не сховалася в річці ЛадоніАркадії), де попрохала свого батька, річкового бога, перетворити її на очерет.  Пан вирізав кілька очеретин, зробив із них сім дудок різної довжини і з'єднав їх докупи в один ряд. Так виникла улюблена пастуша дудка, названа сірінгою.)

Вчитель мистецтва:

Цей персонаж грецьких міфів цікавив багатьох митців. Врубель створив неперевершену картину «Пан»(слайд 16).

-Яке враження справили на вас скульптури Античності?

-Що прагнули втілити митці-скульптори у своїх витворах?(ідеал краси людського тіла).

Запишіть у зошитах  у відповідний блок схеми цю основну ідею.

Вчитель мистецтва:

-Донині не збереглись пам'ятки грецького архаїчного монументального живопису, проте до нас дійшла безліч розписних ваз, наяких відтворювалися сюжети давньогрецьких міфів. Грецький вазопис був червоно- і чорнофігурним. Вази виготовляли найрізноманітніших форм, які підкреслювали орнаментом, зокрема меандром.

Словник:

А́мфора

Ки́лик

Меандр

Чорнофігурний  вазопис  досягає розквіту в 6 столітті до н. е. Зображення наносили густим чорним лаком і підфарбовували глину вохрою, від чого після обпалу вона набувала червоного відтінку.

Одним з найбільш майстерних вазописців в техніці чорнофігурного вазопису, чиї ім'я дійшло до нас, був гончар Ексекій, який творив близько 550—530 років до н. е. Знаменитий кілікс «Діоніс у човні», тондо якого зображує Діоніса в човні під виноградним гроном, оточеного дельфінами. Зворотна сторона чаші вкрита очима, які мали захистити того, хто пив з кілікса від пристріту(сглаза)(Слайд 17)

Вчитель літератури:

-Тут зображено легенду про те, як пірати вирішили продати Діоніса в рабство, не знаючи, хто він такий. Коли корабель вийшов в море, по палубі текло вино, щоглу обвили виноградні лози і з'явились хижі тварини — супутники Діоніса. Налякані пірати рятувались, стрибаючи у воду, проте не долітаючи до неї, перетворювались на дельфінів.

 

Вчитель мистецтва:

У середині 6 століття до н. е. вазописці створили техніку червонофігурного вазопису. Тепер вільна від зображень поверхня вкривалась чорним лаком, а фігури промальовувались тонким пензлем. Під час обпалу вони набували вохристого відтінку. В техніці червонофігурного вазопису працював сучасник Ексекія Евфімід.

Звернемося до зошитів. Відтворіть почуте у відповідному блоці схеми.

Вчитель мистецтва:

-Високого рівня розвитку досягла в Греції й архітектура(слайди18-19).Її велична й спокійна краса, гармонія і ясність служили зразком і джерелом для пізніших епох історії культури. Багато уваги приділялося будівництву храмів. Греки ще в епоху архаїки замінили дерево білим мармуром і вапняком. Такий матеріал не тільки виглядав благородно, але й відрізнявся своєю багатовіковою  міцністю. Храми оточували рядами колон, прикрашали рельєфами, статуями. До важливих досягнень античності у царині зодчества належить винахід ордерів: суворого доричного, граційного іонічного з колоною, що завершувалася волютою, і пишно декорованого коринфського з верхівкою колони у вигляді листя пальми чи лотоса.(слайди20-24)

-Порівняйте особливості грецьких ордерів. Який ордер використано в храмі Парфенон (с. 18-19підручника, слайд25)?

C:\Users\User\Desktop\урок курсова\9102084-2.jpg

 

Вчитель літератури:

-Давні греки захоплювалися театром.  Його будували на найвищому пагорбі у місті(слайди 26-27) 

C:\Users\User\Desktop\урок курсова\51656097.jpg  C:\Users\User\Desktop\урок курсова\chto-predstavljal-soboj-teatr-drevnej-grecii_1.jpg

Театр в Греції був державною установою, і організацію театральних вистав брала на себе сама держава, призначаючи для цієї мети спеціальних людей. Кожний з трагіків повинен був представити по чотири п’єси: три трагедії і одну сатирову драму (це весела п’єса на міфологічний сюжет з хором, що складається з сатирів). Три трагедії, пов’язані єдністю сюжету, складали трилогію, після неї і ставили сатирову драму. Трилогія і сатирова драма складали тетралогію. Змагання продовжувалися три дні.

 Театральні вистави відбувалися у дні всенародних свят Діоніса. Всі справи в цей час припинялися. Суди закривалися, боржники звільнялися від сплати боргів протягом всіх днів свята. Навіть ув’язнених випускали з в’язниць, щоб вони могли взяти участь в загальному святі. Разом з чоловіками в театрі бували жінки, діти і навіть слуги, домашні рабині. На ці вистави люди збиралися зі сходу сонця.

Вистави відбувалися на круглому майдані — орхестрі. Глядачі розміщалися навколо орхестра на пагорбах просто неба (слайд 28).

C:\Users\User\Desktop\урок курсова\teatr-v-drevnej-grecii.jpg

 Актори (тільки чоловіки) виступали в масках(слайд29), які відображали душевний стан і настрій персонажа. Ось чому атрибутом театру й сьогодні є маски.(слайд30) .Щоб стати вищими, актори  носили спеціальне взуття — котурни. Гру акторів супроводжував хор.

 

-Кого ви можете назвати з давньогрецьких драматургів?(Есхіл, Евріпід, Софокл).

-Які літературні твори вам відомі?

( Есхіл трилогія «Прометей», Софокл «Антігона»)

Вчитель мистецтва:

-Ми звернулись сьогодні до мистецтва Давньої Греції. Наступний урок буде присвячено мистецтву Давнього Риму.

 

 

Мистецька скарбничка:

Барельєф-(плоскорізьба)-скульптурна композиція, виконана на площині і пов’язана з тлом.

Меандр — грецький орнамент у вигляді безперервної ламаної під прямим кутом. Вважають, що назва виникла за асоціацією з однойменною звивистою річкою в Малій Азії.

 А́мфорадавньогрецька глиняна посудина зі звуженим дном, високим і вузьким горлом та двома ручками.

Ки́лик або кілікдавньогрецька широка посудина, найуживаніший різновид посудини для пиття води. Килик мав легку коротку ніжку або зовсім її не мав, більш-менш плаский корпус і пару ручок. Великий килик, у якому ніжка замінювалась низькою підставкою, був відомий під назвою «лепаста» .

Ордер — художня система оформлення конструкцій, зокрема верхівок колон — капітелей.

Форум — комплекс будов на центральній площі міста, призначений для масового спілкування.

 

 

V. Закріплення вивченого матеріалу

1. Робота в парах

Завдання 1 групі

1.Встановіть відповідність

А.         Б. 

Картинки по запросу давньогрецький меандр     Картинки по запросу амфора

 В.       Г.

 https://lh3.googleusercontent.com/MU8LiEqzv_7RHh_8zh810TSE3LYnYJXLyhLp-MitPb-sFZbhnlMV4oGMFMO92-ztB2-CYQ=s114   C:\Users\User\Desktop\урок ку1\250px-Lakonian_cup_BM_GR_1968.2-13.1.jpg

 

Д.      1.Пан. 2.Кілік. 3.Меандр.

      4.Ордер. 5.Амфора.

 Картинки по запросу древнегреческий бог пан     

 

 

 

Завдання 2 групі

Продовжіть  афоризм та розкрийте його зміст:

Ахіллесова-…вразливе місце

Авгієві …стайні-страшний безпорядок

Кануло в ..лєту-давно минуло

Панічний…страх-страх, при якому людина не контролює себе

Сізіфів…труд-виснажливий, але безкорисний,безрезультатний

Завдання 3 групі

 

Створіть Карту пам’яті, використовуючи кольорові олівці,стікери

(Колаж-відтворити те головне, про що дізнались на уроці)

 

 

Завдання 4 групі

Створити сенкани «Мистецтво Античної доби»

 

VІ. Підсумок уроку.

 

-Мистецтво яких країн ми сьогодні розглядали?

-Що лягло в основу скульптури та літератури доби Античності?

-Кого з митців ви запам’ятали?

 

Оцінювання

VІІ. Домашнє завдання (інструктаж)

1.Підручник стор. 18-21  . Прочитати.

2.Доповнити схему відомостями з підручника.

3.Створити ескіз рекламного плаката «Запрошуємо до Греції», використайте елементи античного мистецтва: архітектури, скульптури, зображень музичних інструментів, масок (матеріалина вибір). с.  (за вибором)

4.Знайти  цікаві відомості про архітектуру доби Античності(за вибором).

5.Намалювати давньогрецьку амфору(за вибором)

 

 

 

 

 

 

 


 

​​

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zip
До підручника
Мистецтво 8 клас (Масол Л.М.)
Додано
20 лютого
Переглядів
43
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку