Інтелект- карта .Фрагмент уроку ЯДС в першому класі з її використанням

Про матеріал
Матеріал є авторською розробкою для захисту курсової роботи на навчаннях НУШ
Перегляд файлу

 

Фрагмент уроку «Я досліджую світ» в першому класі

«Чи можна навчитися бути здоровим?»

Повторення вивченого.

-         На минулому уроці ми з вами говорили про здоров’я, його ознаки. Міркували, що означає бути здоровим. Давайте пригадаємо прислів’я про здоров’я і пограємо в гру «Ромашка». (На дошці – ромашка, на пелюстках якої написані прислів’я. Діти «зривають» пелюстки, читають прислів’я і пояснюють, як вони розуміють їх зміст.

  • Здоров’я побажаєш – щастя зустрінеш.
  • Здоровому все здорово.
  • Здоров’я за гроші не купиш.
  • У здоровому тілі – здоровий дух.
  • Сонце, повітря і вода – найкращі друзі.
  • Здоров’я дорожче за багатство.

Ознайомлення з новим матеріалом.

-         Для того, щоб бути здоровим, варто дотримуватися певних правил. Зараз ми спробуємо їх записати разом на Карті знань.

-         Розгляньте світлини в підручнику й розкажіть, як тварини дбають про своє здоров’я.

-         Виберіть із запропонованих предмети, які допоможуть вам зміцнювати ваше здоров’я. Чому?

-         Перегляньте презентацію. Хто з дітей піклується про своє здоров’я?

-         А що робите ви, щоб бути здоровими?

-         Коли людина дбає про своє біологічне «я», тобто дихає свіжим повітрям, їсть свіжі продукти, багато рухається, не перевтомлюється, одягається по погоді, загартовується, дотримується особистої гігієни та розпорядку дня, спілкується з друзями, то, кажуть, що ця людина веде здоровий спосіб життя.

Здоровий сосіб життя – це повсякденна турбота про збереження та зміцнення здоров’я.

Отже, як буде виглядати наша Карта знань? Давайте пригадаємо всі правила.

G:\DCIM\147___06\IMG_3387.JPG

-         Запам’ятай: твоє здоров’я залежить від тебе. Дбай про нього!

Висновки.

Отже, ми переконалися, що Інтелект –карта дозволяє:

  • структурувати план;
  • продемонструвати концепції;
  • визначити головні ідеї, ключові слова;
  • вмотивовано шукати шляхи рішень;
  • аналізувати події і результати;
  • покращити пам’ять, нагадати факти, слова і образи.

Інтелект-карта (Карта знань) не лише зберігає факти, демонструє взаємозв’язки між ними, але й забезпечує глибше розуміння теми та демонструє її як систему.                    

Література:

  1. Будна Н.О., Бей П.І., Жирська Г.Я., Кікінежді О.М. «Уроки з основ здоров’я. 1 клас», Тернопіль, Навчальна книга-Богдан, 2003 р., с. 11,12.
  2. Володарська М.О., Пілаєва О.М. «Мій конспект. Математика 1 клас», Харків, «Основа», 2016 р., с. 94, 101,102.
  3. Головко З.Л., Походжай Н.Я. «Уроки математики в 1 класі», Тернопіль, Навчальна книга-Богдан, 2003 р. , с. 114-116.
  4. Грущинська Ірина, Хитра Зоя, Дробязко Ірина «Я досліджую світ. 1 клас. Ч.І», «Оріон», 2018 р., с. 14-16.
  5. MON-EDERA-Оsvitoria: Планування теми на основі Інтелект-карти. Модуль ІІІ.
  6. Скворцова С.О., Онопрієнко О.В. «Математика. 1 клас», «Ранок», 2018 р.
  7. Типова освітня програма для закладів загальної середньої  освіти під керівництвом Савченко О.Я., Київ, ТД «Освіта-Центр плюс», 2018 р., с. 207,208, 214, 215.

 

1

 

docx
Додано
15 січня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку