Інтерактивні педагогічні посиденьки

Про матеріал
В інтерактивній формі повторити моделі, форми і методи навчання, поділитися власним педагогічним досвідом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтерактивні педагогічні посиденьки

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Навчання та його моделі Навчання – організована двостороння діяльність, спрямована на максимальне засвоєння та усвідомлення навчального матеріалу і подальше застосування отриманих знань, умінь та навичок на практиці. Моделі навчання пасивна активна інтерактивна

Номер слайду 12

__________модель навчання _________ модель навчання При використанні ________ моделі навчання учень виступає в ролі «об'єкта» навчання, повинен засвоїти та відтворити матеріал, переданий йому вчителем. вчитель учень учень учень

Номер слайду 13

Пасивна модель навчання Пасивна модель навчання При використанні пасивної моделі навчання учень виступає в ролі «об'єкта» навчання, повинен засвоїти та відтворити матеріал, переданий йому вчителем. вчитель учень учень учень

Номер слайду 14

_______модель навчання _________ модель навчання При використанні _________ моделі навчання учень виступає «суб'єктом» навчання, виконує творчі завдання, вступає в діалог з учителем.  вчитель учень учень учень Учитель та учень ростуть разом… Конфуцій

Номер слайду 15

Активна модель навчання Активна модель навчання При використанні активної моделі навчання учень виступає «суб'єктом» навчання, виконує творчі завдання, вступає в діалог з учителем.  вчитель учень учень учень Учитель та учень ростуть разом… Конфуцій

Номер слайду 16

Мета ________ навчання: розумне поєднання педагогічного управління з власною ініціативою та самостійністю учнів, їх активністю. _________ модель навчання вчитель учень учень учень __________ модель навчання

Номер слайду 17

Мета інтерактивного навчання: розумне поєднання педагогічного управління з власною ініціативою та самостійністю учнів, їх активністю. Інтерактивна модель навчання вчитель учень учень учень Інтерактивна модель навчання

Номер слайду 18

Інтерактивні технології навчання Технологія навчання – система методів, прийомів, дій вчителів та учнів в процесі навчання. Інтерактивні технології навчання: базуються на активній взаємодії всіх учасників навчального процесу; це взаємонавчання, що визначає учнів та вчителів як рівноправних партнерів навчального процесу. інтер ( inter) активне (act) взаємний діяти Інтерактивний – здатний до взаємодії, діалогу.

Номер слайду 19

Інтерактивні технології навчання Сприяють розвитку критичного мислення, пізнавальних інтересів учнів. Учні – активні учасники навчального процесу, що сприяє розвитку комунікативних здібностей. Сприяють формуванню активної творчої особистості. Завдання вчителя: створити умови для прояву ініціативи учнів, спонукати учнів до самостійного пошуку, розвивати пізнавальну та розумову діяльність учнів. Головна риса інтерактивного навчання: використання власного досвіду учнями під час розв’язання проблемних завдань.

Номер слайду 20

-

Номер слайду 21

- Пріоритети корпоративного навчання

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Завдання: приготувати салат «Асоціації під шубою», де «шарами» салату будуть: 1 шар – назва; 2 шар – трактування методу (білий). Перевірка результатів приготування.

Номер слайду 24

https://learningapps.org/watch?v=p7gm3ru7a20

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Перебуваючи у нашому закладі ви не можете не приготувати та продегустувати холодну закуску «Асорті», кожний компонент якого покращує апетит в очікуванні смачного. До складу цієї закуски входить більше ніж 20 основних компонентів. Завдання: по асоціаціям за малюнками назвати інноваційні технології та сучасні методи і прийоми навчання.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Шановні колеги! Пропоную вам скласти рецепт приготування уроку, використовуючи терміни («Кипить», «вариться», «замішувати», «закуска», «перемелювати», «напівфабрикат», «ліпити», «родзинки», «температура», «міцний напій», «фрукти», «смакуючи»). Щоб рецепти підготовки до уроків були смачні та корисні, не забудьте рясно посипати їх добрим гумором та прикрасити гілочками радості і доброти.

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Пропонується картинка(фото), необхідно описати одним слово задіявши органи відчуття:БАЧУ, ЧУЮ, ВІДЧУВАЮ, ВІДЧУВАЮ СМАК, ВІДЧУВАЮ У ДУШІ і т.д.

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Я з’їв (ла) би ще цього …. Найсмачніше для мене було…. Я майже переварив …. Будь-ласка, можна мені добавку …. Ця неокухня….

Номер слайду 38

Вкажіть 3 форми роботи, які були новими для вас … Вкажіть 2 форми роботи, які були корисними… Вкажіть 1 форму роботи, яку використаєте у своїй роботі…

Номер слайду 39

Номер слайду 40

  РЕЦЕПТ ПЕДАГОГІЧНОЇ МОЛОДОСТІ   Шановні колеги, щоденно вживайте: каву ентузіазму; настоянку терпимості; екстракт гуманізму; узвар пунктуальності; вітаміни працелюбності; коктейль креативності; йогурт активності; краплі оптимізму; лимонад наснаги; воду життя. Залишайтеся завжди молодими!

Номер слайду 41

ppt
Додано
20 березня
Переглядів
34
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку