Іван Семенович Нечуй-Левицький, «Кайдашева сім’я» Тест

Про матеріал
Мета - перевірка засвоєння учнями матеріалу про життя і творчість Івана Семеновича Нечуй-Левицького, зміст та персонажів повісті "Кайдашева сімя", особливостей мови твору. Десять питань тесту мають один варіант правильної відповіді, одне завдання - на встановлення відповіднсті, одне - для власного висловлення учня. Наявне питання з теорії літератури, міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Іван Семенович Нечуй-Левицький, «Кайдашева сім’я» Тест

                                                  І варіант

1. «Кайдашева сім’я» - це  А оповідання  Б повість  В роман Г дилогія

2.Твір «Кайдашева сім’я» написаний у  А  1879 Б  1889  В 1887 році

3.Твір виданий у А 1887 р. в Харкові  Б 1885р. в Києві  В 1887 р. в Києві

4. «Кайдашева сім’я» - приклад А реалізму Б сентименталізму В романтизму

5.Описані події відбуваються в селі А Бієвці  Б Семигори  В Охтирка Г Грунь

6.Село розкинулося біля річки А Ташань  Б Охтирка  В Рось  Г Ворскла

7.Продовжіть речення «Хата потонула в …»   А старому садку   Б барвистих квітах   В  білих, немов молоко, вишнях   Г високих і гнучких вербах

8.Установіть відповідність між персонажем та його зовнішністю:

   Персонаж                     Опис зовнішності персонажа

1.Кайдаш      А Був широкий у плечах, з батьківськими карими гострими

                         очима, з блідуватим лицем. Гострі темні очі були ніби сердиті.

2.Кайдашиха Б Широке лице було сухорляве й бліде, неначе лице в ченця. На

                         сухому високому лобі набігали густі дрібні зморшки.

3.Карпо          В Молоде довгасте лице було рум’яне. Веселі сині, як небо, очі

                         світились привітно й ласкаво.

4.Лаврін  Г Висока, рівна, з довгастим лицем, сірими очима, з тонкими губами.

                        Д  Одна брова варта вола, другій брові й ціни нема.

9.У реченні   «На дзвіниці вдарили в дзвін, і тонкий дзвінкий гук задрижав і розлився по селі на всі долини» автор ужив  А епітет  Б метафору В порівняння  Г оксиморон

10. «Він був добрий стельмах, робив панам і селянам вози, борони, плуги та рала і заробляв добрі гроші…» - це характеристика

 А Карпа  Б Омелька Кайдаша  В  Мирона Гудзя   Г Лавріна

11.Омелько Кайдаш не міг вдержати гроші в руках, тому що   А  їх забирала дружина  Б  вони витрачалися на підтримку господарства  В гроші втікали до шинкаря  Г грошей було занадто мало

12. Підберіть із запропонованих  необхідне слово за змістом даного речення

«Всі поснули в хаті, тільки …. довго не спав»   А Карпо   Б місяць   В Лаврін

13. «Колосальним, всеобіймаючим оком» Іван Франко назвав

А Марка Вовчка  Б Тараса Шевченка  В Івана Левицького  Г Панаса Мирного

13.Хто з персонажів твору справив на вас найкраще враження ? Чим саме? Відповідь аргументуйте, наведіть конкретні приклади.

 

Іван Семенович Нечуй-Левицький, «Кайдашева сім’я» Тест

                                             ІІ варіант

1. «Кайдашева сім’я» - це  А повість  Б роман  В оповідання  Г новела

2.Твір «Кайдашева сім’я» написаний у А  1887 Б 1879 В 1889 році

3.Твір виданий у А 1887р. у Києві  Б 1887р. у Харкові  В 1885р. у Києві

4.Описані події відбуваються в селі А Піски Б Нагуєвичі В  Бієвці  Г Семигори

5.Село розкинулося біля річки   А Охтирка   Б  Рось   В Ташань   Г Ворскла

6.Уставте в речення необхідне за змістом слово: «Старі … росли скрізь по дворі й кидали од себе густу тінь»   А  вишні   Б  груші   В черешні   Г верби

7.Установіть відповідність між персонажем та його зовнішністю:

   Персонаж                     Опис зовнішності персонажа

1.Кайдашиха  А Тонкі брови, русяві дрібні кучері на голові, тонкий ніс, рум’яні

            губи – все дихало молодою парубочою красою. Він був схожий на матір.

2.Кайдаш  Б Він був білявий, але волосся на його голові звершечку було трохи

 рудувате. Тонкі пружки молодого лиця з тонкими губами мали щось неласкаве.

3.Лаврін    В Широкі рукава закачались до ліктів; з-під рукавів було видно здо -

                      рові загорілі жилаві руки. Кучеряве посічене волосся стирчало на

                      голові, як пух, і блищало сивиною.

4.Карпо      Г   Вона була вже не молода, але й не стара, уміла добре куховарить.

   Д Ходить легенько, наче в ступі горох товче, а як говорить, то носом свистить.

8. У реченні «З маленького личка хоч води напийся, а сама пишна, як у саду вишня, а тиха, наче вода в криниці»  А оксиморон  Б метафора  В  порівняння

9. «Він був добрий стельмах, робив панам і селянам вози, борони, плуги та рала і заробляв добрі гроші» - сказано про  А Карпа  Б Омелька Кайдаша  В Лавріна   

10. Омелько Кайдаш не міг вдержати гроші в руках, тому що   А  гроші втікали до шинкаря  Б  вони всі витрачалися на  господарство   В  їх забирала дружина   Г  гроші він віддавав синам

11. «Це нечиста сила мене давила… Двадцять пасок з’їла в Києві, а за двадцять першою такий гріх трапився. Послинив нечистий усе лице…» -   ці  слова належать    А  Кайдашисі    Б  Мотрі    В  Мелашці   Г бабі Палажці

12. «Висока ні зріст, рівна станом але не дуже тонка, з кремезними ногами... з чорними косами, вона була ніби намальована на білій стіні..» -  це  портрет               А  Мелашки  Б  Кайдашихи  В  Мотрі   Г Мелашчиної матері

13. Кому з персонажів ви віддаєте свої симпатії, хто з дійових осіб твору справив на вас найкраще враження ? Чим саме? Відповідь аргументуйте, наведіть конкретні приклади.

 

 

docx
До підручника
Українська література 10 клас (Міщенко О.І.)
Додано
25 липня 2022
Переглядів
427
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку