Календарне планування 2 клас математика 2 семестр

Про матеріал
Календарне планування для 2 класу з математики за підручником Н.П.Листопад відповідно до програми О.Савченко НУШ
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків математики для 2 класу.

ІІ семестр

4 години на тиждень

 

Дата

Тема уроку

Примітка

 

65

 

Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд.розв’язування задач та прикладів.логічні вправи.(№475-483)

 

 

66

 

Міра маси-центнер.Порівняння іменованих чисел.Дії з іменованими числами.(№484-491)

 

67

 

Квадрат.Визначення значень невідомих компонентів віднімання.Розв’язування задач двома способами.(№491-500)

 

68

 

 

Узагальнення знань про додавання та відніманнядвоцифрових чисел з переходом через розряд.Календар.(501-507)

 

69

 

 

Повторення вивченого

 

                                                              Множення                                                                              

 

70

 

Ознайомлення з дією множення. Поняття «добуток». Розв’язування задач двома способами.

(508-515).

 

71

 

Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач ( 516-523).

 

72

 

Взаємозв’язок додавання та множення.знайомлення із задачами на знаходження добутку чисел.Діаграма (524-533).

 

73

 

Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на знаходження добутку чисел. Обчислення периметра трикутника

(534-542).

 

74

 

Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач

(543-550).

 

75

 

Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення ( 551— 559).

 

76

 

Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач ( 560-570).

 

77

 

Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач (571-578).

 

78

 

Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення зна­чень виразів на дві дії. Розв’язування задач

(579-586).

 

79

 

Складання таблиці множення на 3. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника (587-596).

 

80

 

Ознайомлення з поняттям «збільшити у кілька разів». Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач (597-603).

 

81

 

Засвоєння нонять «у кілька разів більше»,»удвічі старший», «удвічі дорожчий». Розв’язування і порівняння задач

 ( 604-611).

 

82

 

Діагностувальна робота № 5.

Закріплення вивчених випадків множення.

Розв’язування задач.

 

 

83

 

Аналіз перевірної роботи. Корекційно-рефлексійний урок.

 

       84

 

Ознайомлення з арифметичною дією-ділення.Поняття «частка»

Розв’язування задач (612-619).

 

85

 

Назви компонентів і результату дії ділення:ділене,дільник,частка.Запис виразів та обчислення їх значення. Розв’язування задач (620-627).

 

86

 

Взаємооберненість. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач ( 628-636).

 

87

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини (637- 644).

 

88

 

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника

 ( 645-651).

 

89

 

Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (652-661).

 

90

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (662- 669).

 

91

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником (670-677).

 

92

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач ( 678-684).

 

93

 

Порядок дій у виказах,що містять множення або ділення. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач

( 685-692).

 

94

 

Розрізнення задач на множення і ділення.Порядок дій у виразах. Порівняння виразу і числа. (693-700).

 

 

95

 

Повторення вивченого.

 

 

96

 

Складання таблиці множення числа 4. Обчислення значень виразів.Побудова відрізка. Розв’язування задач

(701- 710).

 

97

 

 Таблиця множення на 4. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (711-719).

 

98

 

Складання таблиці ділення на 4. Порядок виконання дій у виразах без дужок,що містять тільки множення і ділення. Розв’язування задач (720-729).

 

99

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення.Кратне порівняння. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел

(730- 737).

 

 

100

 

Діагностувальна  робота № 6.

Закріплення вивчених випадків множення.

Розв’язування задач.

 

 

101

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

102

 

Складання таблиць множення числа 5 та множення на 5. Складання і роз’язування задач на кратнепорівняння чисел.Визначення часу за годинником

(738-747).

 

103

 

Засвоєння таблиці  множення числа 5.Застосування  переставного закону множенняпри обчисленніизначень виразів.Ознайомлення з таблицею Піфагора(частково)

(748-757).

 

104

 

Визначення часу за годинником(година,хвилина). Порядок дій у виразах.Кратне порібняння сторін прямокутника.(758-766).

 

105

 

Складаннятаблиці ділення на 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником (767-774).

 

 

106

 

Засвоєння таблиць множення числа 5 та ділення на 5.Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач (775-782).

 

 

 

107

 

Порівняння та розрізнення відношень «на …більше», «у… разів більше»Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач різних типів( 783-790).

 

108

 

Повторення вивченого.

 

 

109

 

Складання таблиці множення числа 6. Застосування переставного закону множення при обчисленні значень виразів.Творча робота над задачею ( 791- 799).

 

110

 

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником ( 800-807).

 

111

 

Складання таблиці ділення на  6. Ознайомлення із задачею на знаходження двох добутків.Уточнення поняття «Ціна». «вартість» (808-816).

 

112

 

Засвоєння таблиці ділення на 6. Коло і круг. Порівняння виразів . Розв’язування задач (817-825).

 

       113

 

Складання таблиці множення на 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (826-834).

 

       114

 

Робота за таблицею Піфагора.Розв’язування задач з різницевим і кратним порівнянням. Способи обчислення периметра прямокутника.(835-843).

 

115

 

Складання таблиці ділення на 7.Обчислення периметра квадрата дією множення. Розв’язування задач. (844-852).

 

116

 

Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (853-860).

 

117

 

Повторення та узагальнення вивченого.

 

118

 

Складання таблиці множення на 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач (861-870).

 

119

 

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (871-880).

 

 

120

 

Повторення про взаємозв’язок множення та ділення. Складання таблиці ділення на 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (881-889).

 

 

121

 

Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач за планом ( 890-897).

 

125

 

Складання таблиці множення на  9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (898-907).

 

126

 

Робота за таблицею Піфагора. Відновлення рівностей. Розв’язування задач. (908-915)

 

127

 

Діагностувальна  робота № 7.

Закріплення вивчених випадків множення.

Розв’язування задач.

________________________________________________

 

 

128

 

Аналіз діагностувальної роботи. Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

129

 

Складання таблиці ділення 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (916-924).

 

130

 

Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (925-933).

 

 

131

 

Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (934-942).

 

132

 

Ділення на 1.Ділення рівних чисел. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (943-951).

 

133

 

Ділення числа 0(нуль).Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (952-960).

 

134

 

Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач ( 961-972).

 

135

 

Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Обчислення периметра  прямокутника (973-980).

 

136

 

Діагностична перевірна робота № 8.

Закріплення вивчених випадків множення.

Розв’язування задач.

________________________________________________

 

 

Повторення за рік

137

 

Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (981-986).

 

138

 

 

Повторення вивчених випадків множення ( 987-989).

(990-993).

 

139

 

Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником ( 994-998).

 

 

140

 

Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач (999-1001).Узагальнення і систематизація знань учнів.

Підсумок за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
3 січня 2023
Переглядів
1684
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку