Календарне планування 3 клас ІІ семестр

Про матеріал

Календарно - тематичне планування з англійської мови у 3 класі на ІІ семестр до підручника автора Несвіт А.М. Планування складено відповідно до чинної програми, розраховано на навантаження у дві години в тиждень.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу за підручником А.Несвіт English

 І семестр (2 години на тиждень, 70 годин на рік)

 

    

Тема уроку

Мовлен-нєві

Фун-кції

Засоби вираження

 

Лексика

 

 

 

Аудіювання

 

Мовлення

 

      Письмо

 

Читання

 

Домашнє

завдання

Тема 1: Природа. Пори року(8  г.)

1

Повторення. Знову до школи.

Вміти: приві-татися; проща-тися; пред-стави-ти себе /друга /  батьків нази-вати когось / щось; запиту-вати / пові-домля-ти про вік; запиту-вати / пові-домля-ти про місце- проживання.

 Вміти: опису-вати погоду;розпо-відати про пори року; запиту-вати про погоду давати харак-терис-тику порам року / погод-ним яви-щам

Hello! Hi!

Nice to meet you.

Good morning. Nice to see you

What form are you in? What do you do…?

 

name,

Ann, Dan, Alex, Jane, Tom, Kim, Miss Alison

Ukraine, the USA

Ex. 3 p. 9

Ex. 3, 4 p. 7

At the English lesson

 

p.6

ex. 1, 2

Ex. 4 p.9

 

Ex. 2, 5 p. 6-7

Ex. 5 p. 9

2

Природа. Пори року.Урок англійської мови.

What’s the weather like today?

It’s …

What season is it now?

It’s …

Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty, winter, spring, summer, autumn.

 

Ex. 1 p. 10

Ex. 3, 4 pp.11

 

 

Ex. 2 p. 10

Ex. 1 p. 10 (learn)

Ex.5 p.11

3

Пори року. Погода.

Do you like…?

My favourite season is ..

Seasons, months, favourite,

 

Ex. 1 p. 12

Ex. 2, 4 p. 12-13

Vocabu-lary dictation

Ex. 3 p. 12

Ex. 1 p. 12 (test)

Ex. 5 p. 13

4

Моя улюблена пора року.

What can you do in …?

My favourite season is ..

 

Seasons

Ex. 1, 4 p. 14

Ex. 2-4 pp. 14-15

Vocabu-lary dictation

 

Ex. 1 p. 14 (learn)

Ex. 5 p. 15

5

Погода.

What is the weather like today

Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty

 

Ex. 1, 2 p. 16

Ex. 1(b), 3, 4 pp. 16-17

 

Ex. 2-3 pp. 16-17

Ex. 1 p. 16 (test)

Ex. 3 p. 17 (learn)

Ex. 5 p. 17

6

Погода в Україні та в світі.

 

 

Ex. 1 p. 18

Ex. 1-3 pp. 18-19

Vocabu-lary dictation

Ex. 4 p. 19

Ex. 4-5 p. 19

Text 3 p. 140

7

Читання – це цікаво.

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Ex. 1, 3 pp. 20-21

Ex. 1 p. 22

Ex. 2, 4 pp. 20-21

 

 

Ex. 3, 2 pp. 21-22

Ex. 5, 2 pp. 21-22

8

Підсумковий урок з теми «Природа. Пори року» (тестування)

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Тестові завдання

Ex. 5 p. 23

Тема 2:  Школа. Шкільне життя (9  г.)

9

Школа. Робочий тиждень учня.

 

Вміти: давати елементарну харак-терис-тику шкіль-ним приладдям; розпо-відати та запиту-вати про речі в класі / діяль-ність під час уроків / після уроків; опису-вати класну кімна-ту.

What do / does you / he / she do on …?

 

Days of the week? Read, write, come to school, do sums and play, study, sing songs, jump, run

Ex. 1 p. 24

Ex. 2-3 pp. 24-25

Ex. 4 p. 25

Ex. 1 p. 24

Ex. 5 p. 25,

days of the week (test)

10

Шкільні предмети.

What do / does you / he / she do on …?

Is it  a …?

A pen, a bag, a pencil, a ruler, a rubber, a desk, a pencil-case, an exercise-book, a textbook, a diary

Ex. 1 p. 26

Ex. 3, 4 (b) pp. 26-27

Vocabulary dictation

Ex. 2 p. 26

Ex. 1 p. 26 (test)

Ex. 2 p. 26

Ex. 5 p. 27

11

Мій улюблений шкільний предмет

What is your favourite subject?

 

A timetable, Reading, Maths, Ukrainian, Art, English, Music, PE, Nature Study, Computer Study

Ex. 1, 2 p 28

Ex. 3-4 p. 29

Vocabulary dictation

Ex. 2 p. 28

Ex. 1 p. 28 (test)

Ex. 2, 5 pp. 28-29

Text 1p. 138

12

На уроці. Мій улюблений шкільний предмет.  

Can you give me a …?

Here you are/

Yes, sure

To learn, to answer, to count, to play games, to do sums

Ex. 1, 4 pp. 30-31

Ex. 2-4 pp. 30-31

Vocabulary dictation

Ex. 4 p. 31

Ex. 1 p. 30 (test)

Ex. 4 (b), 5 p. 31

 

13

Речі в класі.

This is a …

That is a …

These are …

Those are …

Thing in the classroom

Ex. 1, 4 pp. 32-33

Ex. 3, 4 (b) pp. 32-33

Vocabulary dictation

Ex. 2 p. 32

Ex. 4 p. 33

Ex. 5 p. 33

14

Мій клас. Вивчення тематичного тексту.

 

A wall, a  blackboard, a window, a table, a desk, a floor, light

Ex. 1 p. 34

Ex. 2-4 pp. 34-35

 

Ex. 1 p. 34

Ex. 1 p. 34 (test)

Ex. 5 p. 35

15

Вільний час після уроків.

 

To do sports, to do one’s homework, to play games, to ride a bike, to skip, to watch TV, to go to the cinema / theatre, to be outdoors / indoors

Ex. 1 p. 36

Ex. 1, 3, 4 pp. 36-37

Vocabu-lary dictation

Ex. 2 p. 37

Ex. 1 p. 36 (test)

Ex. 2 p. 37

Ex.5 p. 37

16

Читати – це цікаво.

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Ex. 3 p. 38

Ex. 5 p. 39

Vocabu-lary dictation

Ex. 2, 3 p. 38

Ex. 4 p. 39

Ex.5 p. 39

Text 2 p. 139

17

Підсумковий урок з теми «Школа. Шкільне життя» (тестування)

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Тестові завдання

Ex. 4 p. 39

Тема 3: Я, моя сім’я та друзі (8  г.)

18

Моя сім’я.

 

Вміти: приві-татися; проща-тися; предс-тавити себе / друга / подру-гу / батьків нази-вати когось / щось; запи-тувати /пові-домля-ти про вік; запи-тувати /пові-домля-ти про місце прожи-вання

This is my …

That is my …

These are my…

Those are my…

Grandpa-rents,

a grandma,

a grandpa,

a grandson,

a sister, a mother, a father, an aunt, an uncle, a cousin

Ex. 1, 3 p. 40-41

Ex. 2 p. 41

Ex. 4 p. 41

Ex. 1 p. 40

Ex. 5 p. 41, test (family)

 

19

Сім’я мого друга / подруги.

What’s your name?

What’s your mother’s / father’s name?

Where does he / she work?

Hospital, farm, school, bank, mine, factory, plant

 

Ex. 2-4 pp. 42-43

Vocabu-lary dictation

Ex. 1 p. 42

Ex. 1 p. 42

Ex. 5 p. 43

20

Моє родинне дерево.

 

Nephew, niece

Ex. 3 p. 45

Ex. 1, 2, 4 pp. 44-45

 

 

Ex. 5 p. 45

21

Вік. Навчання діалогічного мов-лення.

How old are you / is he / she?

Numerals

Ex. 1-2 p. 46

Ex. 2-4 pp. 46-47

 

Ex. 5 p. 47

Ex. 5 p. 47

Test (numerals)

22

Професії членів моєї родини.

What does the (profession) usually do?

What’s your / his / her job?

Professions: a teacher, a doctor, a farmer, a bus driver, a miner, a baker, a business-man, a cook, a policeman, to tech, to cook, to grow vegetables

Ex. 1, 3 p. 48

Ex. 1-4 pp. 48-49

 

 

Test (professions),

Ex. 5 p. 49

23

Навчання аудіювання.

 

To get up, to make food, to feed, to talk, to clean, to go home. Time

Ex. 1, 4 p. 50-51

Ex. 2-4 pp. 50-51

Vocabu-lary dictation

Ex. 1 p. 50

Ex. 5 p. 51

24

Світ професій. Читання – це цікаво.

 

 

Ex. 1p. 52

Ex. 3 p. 53

Ex. 1, 2 p. 54

Ex. 2, 3p. 52, 54

Ex. 5 p. 53

 

25

Підсумковий урок з теми «Я, моя сім’я та друзі» (тестування)

 

 

Тестові завдання

Ex. 5 p. 55

Тема 4: Людина. Зовнішність (7 г.)

26

Зовнішність людини.

Вміти: опису-вати  тварин / людей; давати елементарну харак-терис-тику комусь /чо-мусь; розпи-тувати про зовніш-ність

This is my …

That is my …

These are my…

Those are my…

Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek, a chin,  face.

 

Ex. 1 p. 56

Ex. 2, 4, 5 pp. 56-57

 

Ex. 2, 3 pp. 56-57

Ex. 1 p. 56 (test)

Ex. 5 p. 57

Text 4 p. 141

27

Опис зовнішності. Розвиток навичок монологічного мовлення.

 

He / She has got …

Long fair hair, short dark hair, short red hair, tall, thin, slim, short, plump, straight,  wavy

 

Ex. 1 p. 58

Listening test

Ex. 2, 4 pp. 58-59

Vocabu-lary dictation

Ex. 3 p. 59

Ex. 1 p. 58 (oral test)

Ex. 3  p. 59

Ex. 5 p. 59 (КМ)

28

Опис зовнішності казкового героя.

 

I have got …

He / She has got …

A finger, a leg, a head, a shoulder,  an arm, a body, hips,  a hand, a knee, a toe, a foot, feet, a tooth, teeth.

Ex. 1, 4 p. 60-61

Ex. 2-3 pp. 60-61

Oral test

Speaking test (topics)

 

 

Ex. 1 p. 60 (test)

Ex. 5 p. 61

29

Вивчення тематичного тексту.

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

 

Ex. 2-4 p. 63

Vocabu-lary dictation

Ex. 1 p. 62

Reading test

My classmate (КП)

Ex. 1, 5 pp. 62-63

30

Зовнішність моїх батьків.

 

 

Adjectives: nice, kind, funny, happy, tall, strong, oval, round

Ex, 1 p. 64

Ex. 3-4 p. 65

Writing test

Ex. 2 p. 64

Ex. 1 p. 64 (test)

Ex. 5 p. 65

31

Читання-це цікаво.

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Виконання завдань Ex. 1-4 pp. 66-67

Ex. 2, 5 pp. 66-67

32

Підсумковий урок з те-ми «Люди-на. Зовнішність» (тестування)

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Тестові завдання

pp. 68-69

 

Тема №5. Свята та традиції (11г.)

33

Свята. Моє улюблене свято.

Вміти: розпо-відати /розпи-тувати про свята; вітати зі свя-том; опису-вати дії під час святку-вання.

 

My favourite holiday

Birthday, New Year, Christmas, Easter

Ex. 1, 2 p. 70

Ex. 3, 4 pp. 70-71

 

Ex. 2 p. 70

Ex. 1 p. 70 (test)

Ex. 2 p. 70

Ex. 5 p. 71

34

Вечірка з приводу Дня народження. Вивчення граматичної структури have to / has to.

 

To write the invitations, to send the invitations, to clean the house, to open the presents, to give/get presents

Ex. 1 p. 72

Ex. 2-4 pp. 72-73

Vocabu-lary dictation

Ex. 2 p. 72

Ex. 2 p. 72

Ex. 5 p. 73

35

Запрошення на святкування дня народження. 

 

Welcome, to dance, to sing, to play games, to eat cakes, start, finish

Ex. 1 p. 74

Ex. 2-4 pp. 74-75

 

Ex. 2 p. 74

Ex. 5 p. 75

36

Мій день народження. Вечірка.

Who has got a party today?

To blow candles, to sing a song

Ex. 1 p. 76

Ex. 2(a), 3, 4 pp. 76-77

 

Ex. 2 (b) p. 77

Ex. 2 p. 76

Ex. 5 p. 77

37

Свята. Подарунки на свята.

 

A doll house, a book, a cup, a T-shirt, nice, cotton, interesting, glass

Ex. 1-2 p. 78

Ex. 2 p. 78

 

Ex. 3-4 p. 79

Ex. 5 p. 79

Text 5 p. 143

38

Новий рік та Різдво в Україні.

How do they decorate …?

To celebrate, to decorate, Snow Maiden, to wish, postcards

Ex. 1 p. 80

Ex. 3, 4 p. 81

 

Ex. 2 p. 80

Ex. 5 p. 81

39

Різдво у великій Британії та США.

 

Great Britain, Santa Claus, to decorate, to buy, to clean, to open, to phone, to write, to send

Ex. 1 p. 82

Ex. 3, 4 p. 82-83

Ex. 2 p. 82

Ex. 1 p. 82

Ex. 1 p. 82

Ex. 5 p. 83

40

Свята. Великдень.

 

A paska, an Easter egg, an Easter basket, an Easter present

Ex. 1 p. 84

Ex. 3-4 p. 85

 

Ex. 2 p. 84

Ex. 1 p. 84 (test)

Ex. 5 p. 85

Text 3 p. 144

41

Читання – це цікаво.

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Always, often, some-times

Виконання завдань Ex. 1-2, 4 pp. 86-87

Ex. 3 p. 87

42

Підсумковий урок з теми «Свята та традиції» (тестування)

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Тестові завдання

Ex. 5 p. 87

Тема 6.  Житло (8 г.)

43

Речі вдома.

Вміти: опису-вати

квар-тиру/ буди-нок, речі в квар-тирі/ будин-ку; запиту-вати про

місце-знахо-дження кімнат, речей

відпо-відати на запи-тання;

пові-дом-ляти про смаки, уподо-бання;

вира-жати своє

став-лення

висло-влюва-ти

схвальну/ несхвальну

оцінку пред-метам

Is there a … in …?

Are there … in …?

Where is / are ?

A computer, a bed, a wardrobe, a sofa, an armchair, a TV set, a bookcase, a clock, a curtain, a chair, a living room, a bedroom, the children’s room, under, next to, at, on, behind, above

Ex. 1 p. 88

Ex. 2 -4 pp. 88-89

 

Ex. 3 p. 89

Ex. 1 p. 88 (test)

Ex. 5 p. 89

44

Моя квартира.

There is …

There are …

A bath, a mirror, a sink, a towel, a fridge, a cooker, a cupboard, a carpet, stairs, a kitchen, a bathroom, a hall

Ex. 1 p. 90

Ex. 2, 4-5 pp.

Vocabu-lary dictation

Ex. 3 p. 90

Ex. 1 p. 90 (test)

Ex. 5 (b) p. 91

45

Розташування кімнат у квартирі / будинку.

This is the plan of…

Downstairs, upstairs,  under, next to, a toilet, a kitchen, a dining room, a bathroom, a bedroom, a hall, a living room

Ex. 3 p. 93

Ex. 2 p. 92

Vocabu-lary dictation

Ex. 1 p. 92

Ex. 4 p. 93

Ex. 1, 3 pp. 92-93

Ex. 5 p. 93 (draw and present)

46

Моя кімната.

Have you got?

Where is / are?

A drawer, a wardrobe, a bookcase, curtains, an armchair

Ex. 1 p. 94

Ex. 2 p. 95

 

Ex. 2, 4 pp. 94-95

Ex. 1 p. 94 (test)

Ex. 2 p. 94

Ex. 5 p. 95

47

Розвиток навичок монологічного мовлення в темі My Room.

What can you see in …?

Лексичний матеріал, вивчений за темою

 

 

Ex. 1, 3, 4 pp. 96-97

Vocabu-lary dictation

Ex. 2 p. 96

Ex. 2 p. 96

Ex. 5 p. 97

48

Домашні справи.

 

To feed the cat, to clean the floor, to water the plants, to wash the dishes, to walk the dog, to lay the table

Ex. 1 p. 98

Ex. 2-3 pp. 98-99

 

Ex. 4 p. 99

Ex. 1 p. 98 (test)

Ex. 5 p. 99

49

Читання – це цікаво.

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

His, her, he, she, its, they

 

 

Ex. 2, 4 p. 101

Vocabu-lary dictation

Ex. 3 p. 101

Ex. 1 p. 100

Ex. 1 p. 100

50

Підсумковий урок з теми «Житло» (тестування)

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

 

Тестові завдання

Ex. 5 p. 101

Тема№ 7. Робочий день (9 г.)

51

Розклад дня. Мій ранок.

Вміти: розпо-відати про робо-чий день свій/ дру-га/чле-нів сім’ї;

Запи-тувати та відпо-відати про час дій

Do you …?

What time do you …?

To get up, to wash, to clean, to go to school, to say “Good bye”, to have breakfast, to make a bed, to brush

Ex. 1-2 p. 102

Ex. 3-4 p. 103

 

Ex. 2-3 pp. 102-103

Ex. 5 p. 103

52

Час. Структура What time is it?

What’s the time?

It’s .. past / to ...

It’s a quarter to/past…

It’s half past..

Past, to, a quarter, half past

Ex. 1-2 p. 104

Ex. 2-4 pp/ 104-105

 

 

Ex. 5 p. 105

53

Що я роблю вдень? Розклад дня мого друга / подруги.

 

To have breakfast / dinner / lunch / supper

Ex. 1 p. 106

Ex. 3-5 p. 107

 

Ex. 1-2 p. 106

Ex. 1 p. 106

Ex. 6 p. 107

54

Мій вчорашній день. Past Simple Tense

I / He / She / It was…

They were …

 

Ex. 1, 3 pp. 108-109

Ex. 2, 5 pp. 108-109

 

Ex. 4 p. 109

Ex. 5 p. 109

55

Мій вчорашній день.

Was he / she ?

Were you / they?

In bed, at the circus, at the cinema

 

Ex. 1-3 pp. 110-111

 

 

Ex. 5 p. 111

56

Минулі вихідні.

 

At home, at the beach, at the shop, at the circus, at the cinema, at the playground, yesterday

 

Ex. 1,  3-4 p. 112-113

 

Ex. 2 p. 112

Ex. 2 p. 112

Ex. 5 p. 113

57

Порівняльна характеристика Present і Past Simple Tenses.

 

 

 

Ex. 2, 4 p. 115

Ex. 3 p. 115

Ex. 1 p. 114

Ex. 1 p. 114

Ex. 5 p. 115

58

Мої минулі вихідні.

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Ex. 2-4 pp. 116-117

Ex, 1 p. 116

 

 

Ex. 1 p. 116

Ex. 5 p. 117

Ex. 5 p. 119

Виконання завдань Ex. 1-4 pp. 118-119

59

Підсумковий урок з теми «Робочий день» (тестування)

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

 

Тестові завдання

 

Тема №8. Відпочинок та дозвілля (5 + 4 г.)

60

Дозвілля.

 

Вміти: запиту-вати про пред-мети; пові-домля-ти про щось; вико-нувати /відда-вати вказів-ки (коман-ди)

 

 

I like to …

Do you like to ?

To collect stickers / stamps, to skip, to ride a bike, to watch TV

Ex. 1-2 p. 120

Listening test

Ex. 3-4 pp. 120-121

 

 

Ex. 1 p. 120 (test)

Ex. 5 p. 121

Text 7 p. 146

61

Дозвілля. Порівняльна характеритика Present/ Future Simple Tenses.

 

A playground,

Hopscotch, hide-and-seek, to play badminton, tomorrow

Ex. 1 p. 122

Ex. 2, 4 pp. 122-123 Ex. 2, 3 pp. 128-129

Ex. 2 p. 130

Vocabulary dictation

 

Ex. 4 p. 129

Ex. 3, 5 (a) pp. 130-131

Ex. 1 p. 122 (test)

Ex. 5 p. 123 (КМ)

62

Плани на майбутнє.

 

 

To roller blade, to go skate-boarding, to go swimming

Ex. 1 p. 124

 

Vocabulary dictation

 

Ex. 2 p. 124

Ex. 2 p. 124

Ex. 5 p. 125(КП)

63

Підсумковий урок з теми «Дозвілля» (тестування)

What will you do…?

To gather fruit and vegetables, to go fishing, to help, to visit, to feed

Ex, 1 p. 126

 

 

Ex. 1, 2 pp. 126-127

Ex. 1 p. 126

Ex. 4 p. 127

64

Контроль читання

What will you do …?

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Ex. 1, 2 p. 128

Ex. 1, 2, 4 p. 130-131

 

Ex. 3 p. 122r

Rеading test

 

Ex. 2 p. 128

 

65

Контроль мовлення

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Ex. 1 p. 132

Ex. 3-4 p. 125

Speaking test

(topics)

 

Ex. 3 p. 133

Ex. 3 p. 133

 

66

Контроль письма

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

 

Виконання завдань Ex. 1-4 pp. 134-135  

Ex. 5 p. 133

67

Контроль аудіювання

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

 

Тестові завдання

Ex. 1 p. 135

68

Узагальнення вивченого

 

 

 

 

 

 

 

69-70

Додаткові уроки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу за підручником А. Несвіт

 (2015-2016 навчальний рік)

(Звірено з навчальними програмами з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 1-4 класи. Київ. Видавничий дім «Освіта». 2012)

На кінець 3 класу учні

Аудіювання

Монологічне мовлення

Діалогічне мовлення

Читання

Письмо

Реагують на запитання,

які вимагають відповідей

«так/ні» чи інших простих

відповідей;

розуміють інструкції,

сформульовані ретельно

та повільно на вербальному

та невербальному рівні;

розуміють діалогічне

мовлення в достатньо

повільному темпі з довгими

паузами та чіткою інтона-

цією;

розуміють основний зміст

віршованого чи писемного

тексту, який звучить

у повільному темпі за

підтримкою невербальних

засобів. Текст побудований

на засвоєному матеріалі

 

Використовують прості

речення та фрази для того

щоб:

описують місце (помеш-

кання, клас), явище (погода,

свято), об’єкт (людина, сім’я,

іграшки, предмети шкільного

вжитку, тварин);

роблять короткий переказ

змісту почутого, побаченого,

прочитаного повідомлення,

що містить знайомий мовний

і мовленнєвий матеріал;

коментують свої дії та дії

інших людей.

Обсяг висловлювання —

5—6 речень

Ставлять загальні,

спеціальні, альтернативні

запитання, засвоєні в усному

мовлення і відповідають на

них згідно з мовним

матеріалом і відповідно до

ситуації спілкування;

підтримують елементарне

спілкування у межах

мікродіалогів етикетного

характеру, а також мікро -

діалогів.

Висловлення кожного

співрозмовника — 5 реплік,

правильно оформлених

у мовному відношенні

 

Читають вголос та про себе з повним

розумінням короткі, прості тексти,

що містять мовний матеріал, засвоєний

в усному мовленні;

читають і розуміють нескладні короткі

тексти, де значення незнайомих слів

розкривається з опорою на ілюстративний

матеріал.

Обсяг — 150—200 друкованих знаків

 

Пишуть слова, словосполучення, короткі

речення;

пишуть адресу;

оформлюють лист, листівку-вітання;

описують себе, свою сім’ю, друзів,

предмети шкільного вжитку, тварин.

Обсяг письмового повідомлення —

5—6 речень

 

 

docx
Додано
29 серпня 2018
Переглядів
3296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку