Календарне планування 3 клас педагогічний патронаж

Про матеріал
Календарне планування розроблене на 10 годин на тиждень Математика, літературне читання, українська мова - 2 год на тиждень Анг мова. - 1 год Мистецтво - 1 год я досліджую світ 1 год фізична культура / дизайн - по 0,5 год
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Тема уроку

Дата

І семестр

Повторення  та  закріплення  вивченого  у  2 класі

Мова і мовлення

  1.  

Первинний інструктаж з БЖД. Мова в житті народу. Усне та писемне мовлення.

05.09

Впр.

1-9

  1.  

Культура мовлення. Слова ввічливості

08.09

Впр.

10-13

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення №1 . Складання діалогу. Спогади про літо.

12.09

       

  1.  

Діагностична робота. Діалог

15.09

 

Слово. Значення слова

  1.  

Слова з прямим і переносним значенням Слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням

19.09

Впр.

14-25

  1.  

Слова, близькі за значенням (синоніми) Слова ,  протилежні за значенням (антоніми)

22.09

Впр.

26-35

  1.  

Закріплення вивченого матеріалу з теми «Слово. Значення слова».

26.09

с .7-8

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення №2. Складання розповіді за малюнком. Ти і твій співрозмовник

29.09

 

  1.  

Діагностична  робота. Списування.

03.10

 

Будова слова

  1.  

Аналіз діагностичної роботи. Спільнокореневі слова. Корінь слова

06.10

Впр.

36-41

  1.  

Закінчення слова, його роль у реченні

 

10.10

Впр.

42-51

  1.  

Основа слова. Частини основи.

13.10

Впр.

52-57

  1.  

Будова слова. Закріплення.

17.10

Впр.

58-62

  1.  

Чергування голосних  і  приголосних   звуків  у коренях слів.

20.10

Впр.

63-73

  1.  

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у коренях слів

31.10

Впр.

74-79

  1.  

Перевірка правильності написання слів з ненагошеними голосними [е], [и] способом словозміни та добору спільнокореневих слів, також, що не перевіряються наголосом.

03.11

Впр.

80-91

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення 

№3  Гра в слова. Складаємо загадки «Золотий вогонь горить»

07.11

 

  1.  

Вимова і правопис слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками

10.11

Впр.

92-96

  1.  

Явища заміни у коренях слів дзвінких звуків глухими і навпаки.

14.11

Впр.

97-107

  1.  

Ознайомлення з префіксом як значущою частиною слів. Префікси і прийменники. Розрізнення значень і написання однозвучних префіксів і прийменників.

17.11

Впр.

108-119

  1.  

Правопис префіксів роз-, без-. Апостроф після префіксів

21.11

Впр. 120-140

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення 

№ 4. Працюємо з текстом. «Квіти українського віночка»

24.11

 

  1.  

Суфікс. Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. Повторення і закріплення матеріалу по темі «Будова слова»

28.11

Впр. 144-150

  1.  

Діагностична робота. Мовна тема. Будова слова.

01.12

 

Частини мови

  1.  

Аналіз діагностичної роботи. Загальне уявлення про частини мови: іменник,  прикметник, дієслово,  числівник,  прийменник

05.12

Впр. 151-161

  1.  

Діагностична робота. Диктант.

08.12

 

Іменник

  1.  

Аналіз  діагностичної роботи. Загальне поняття про іменник. Іменники — назви істот та неістот.

12.12

Впр. 162-166;

  1.  

Власні й загальні іменники. Велика буква у власних іменниках.

15.12

Впр. 172-177

  1.  

Поняття предметності на прикладах іменників, утворених від прикметників та дієслів. Вправи на творення іменників від прикметників і дієслів. Змінювання іменників за числами (однина і множина).

19.12

Впр. 178-182

  1.  

Діагностична робота. Письмовий переказ.

 

22.12

 

ІІ семестр

  1.  

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній.

09.01

Впр. 195-199

  1.  

Змінювання іменників за питаннями.

12.01

Впр. 200-203

  1.  

Закріплення вивченого матеріалу з теми «Іменник».

16.01

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення

 № 5 Складання тексту на тему « Моє місто»

19.01

Ст.20-21

Прикметник

  1.  

Загальне поняття про прикменник (питання, значення, роль у реченні). Значення прикметників у мовленні.

23.01

Впр. 204-208

  1.  

Зв’язок прикметників з іменниками. Змінювання прикметників за числами та питаннями.

26.01

Впр. 209-218

  1.  

Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників.

30.01

Впр. 219-224

  1.  

Вправи на визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми.

02.02

Впр. 225-34

  1.  

Спостереження за вживанням прикметників у прямому

і переносному значеннях.

06.02

Впр. 235-239

  1.  

Узагальнення й закріплення знань про прикметник

09.02

Впр. 240-244

  1.  

Діагностична робота. Мовна тема

13.02

 

Числівник

  1.  

Формування поняття про числівник.

16.02

Впр. 245-250

  1.  

Вимова і правопис числівників.

 

20.02

Впр. 251-262

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення

 № 6  Складання казки за уявою

23.02

Ст.22-23

  1.  

Діагностична робота. Диктант

27.02

 

Дієслово

  1.  

Загальне поняття про дієслово.

01.03

Впр. 263-267

  1.  

Спостереження за роллю дієслів у реченні. Вправи на встановлення зв’язку дієслів з іменниками у тексті.

05.03

Впр. 268-272

  1.  

Змінювання   дієслів за числами.

08.03

Впр. 273-277

  1.  

Змінювання дієслів за часами.

13.03

Впр. 278-287

  1.  

Вправи на розрізнення часових форм дієслів.

15.03

Впр. 288-292

  1.  

Змінювання дієслів за часами

19.03

Впр. 293-301

  1.  

Написання не з дієсловами. Закріплення вивченого матеріалу з теми «Дієслово».

22.03

Впр. 302-306

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення

 № 7  Переказуємо детально

02.04

Ст.27-28

  1.  

Діагностична робота. Диктант

05.04

 

Речення

  1.  

Види речень за метою висловлювання. Звертання. Спостереження за інтонацією та розділовими знаками.

09.04

Впр. 307-311

  1.  

Члени речення. Головні та другорядні члени речення.

12.04

Впр. 312-317

  1.  

Зв’язок слів у реченні.

16.04

Впр. 318-327

Текст

  1.  

Розвиток уявлень про текст. Заголовок. Найважливіші в тексті слова.

19.04

Впр. 329-337

  1.  

Діагностична робота. Списування

23.04

 

  1.  

Тема і головна думка (мета) тексту.

26.04

Впр. 338-343

  1.  

Текст-розповідь..

30.04

Впр. 344-347

  1.  

Текст-опис. Текст-міркування

03.05

Впр 348- 357

  1.  

Есе.

 

07.05

Впр. 358-362

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення

 № 8 Текст - міркування. Есе

10.05

Ст.35-36

  1.  

Діагностична робота. Мовна тема

14.05

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.  

Повторення матеріалу «Звуки і букви. Алфавіт. Наголос» «Слово. Значення слова»

17.05

 

  1.  

Повторення матеріалу «Будова слова»

21.05

 

  1.  

Повторення матеріалу «Іменник», «Прикметник»,«Числівник», «Дієслово»

24.05

 

  1.  

Повторення матеріалу «Речення», «Текст»

28.05

 

  1.  

Підсумковий  урок  за  рік.

31.05

 

 

 

      За програмою - 70                   Фактично - _________

        І семестр - 30                     І семестр - _________

       ІІ семестр - 40                    ІІ семестр - ________

 

 

 

Календарне планування розроблено вчителем початкових класів (педагогічний патронаж) ліцею №6 НМР Іриною МАМРЕНКО з урахуванням пояснювальної записки до оновлених програм з вивчення предметів у початковій школі у 2023-2024 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

Дата

І семестр

ДЯКУЄМО ЛІТУ ЗА ЩАСЛИВІ ДНІ

  1.  

Первинний інструктаж з БЖД.

Робота з віршованими творами.

Літо — чудова пора! Марія Чумарна «Ми знову стрілися у школі». Ірина Прокопенко «Сонце, сонечко і соняшник».

04.09.

4-7

  1.  

Краплинки-росинки. Василь Сухомлинський «Краплина роси». Мандруємо Україною.

Легенди «Хто Дні стер?», «Кий, що заснував Київ».

07.09

8-10

ОСІНЬ СВІТ ПОЗОЛОТИЛА

  1.  

Настала осіння пора. Олена Пчілка «Як швидко літо  промайнуло», Марія Іваненко «Казкова осінь світ позолотила».  (напам’ять)

11.09

11

  1.  

Летять у вирій журавлі. «Всесвітній день журавля» (стаття). Мирослава Кулик «Пахне ліс осінній».

14.09

12-13

  1.  

Катерина Білокур. Стаття «Вона любила світ живим». «Здвиження» Василь Скуратівський

18.09

13-15

  1.  

Хто влітку скаче, той взимку плаче.

Леонід Глібов «Коник-стрибунець».. (напам’ять)

21.09

15-16

  1.  

Мурашка-трудівниця.

«Дуже різні мурахи» (за матеріалами «Вікіпедії»). Марія Іваненко «Хто це?». Народні прикмети.

25.09

16-18

  1.  

Урок  позакласного читання. «Осінній  карнавал»

28.09

 

  1.  

Діагностична робота. Аудіювання.

 А. Потапова «Чемний Миколка»

 

02.10

 

СЛОВО  ТВОРИТЬ І ГОВОРИТЬ

  1.  

Яке прекрасне рідне слово! Стаття «Коли народилося слово». Марія Чумарна «Дерево мови».

05.10

19-20

  1.  

Матінка Мови. «Казка — матінка Мови» (стаття). Володимир Забаштанський «Як нема без зірок небозводу», Павло Тичина «Слово».

09.10

21-23

  1.  

Чи є у звірів рідна мова? Марія Іваненко «Тук-тук». Марія Чумарна «Вірші-загадки».

ПЧ «Наші захисники» «Розвідник Дніпро і героїчний пес Трофей» О. Давидова

12.10

23-24

 

 

КАЗКА КАЗОК

  1.  

Казки чарівний клубок. Марія Чумарна «Чарівний клубок». «З уст і до серця» (стаття).

16.10

25-26

  1.  

Світ чарівної казки. «Красносвіт» (українська народна казка).

19.10

26-30

  1.  

Уміти бачити серцем. «Ключі до таємниць» (стаття).

Галина Малик «Вуйко Йой і Лишиня»  

30.10

30-35

  1.  

Уміти бачити серцем. Галина Малик «Вуйко Йой і Лишиня»  

02.11

31-35

  1.  

А вдома найкраще. Галина Малик «Довга казка про кошеня, якому не подобалося жити вдома».

06.11

35-39

  1.  

Діагностична  робота. Усний переказ Українська народна казка «Бульбашка, соломинка й личак»

09.11

 

ЧИ  Є У  КНИГИ  ДЕНЬ  НАРОДЖЕННЯ

  1.  

Незвичні листи. «Малюнкове письмо» (стаття). «Листи-подарунки» (стаття). Незвичні листи.

13.11

40-42

  1.  

Перші писані книги. «Перші писані тексти та книги» (стаття). «Перші друковані книги» (стаття)

16.11

42-44

  1.  

Як з’явилася перша книга.

ПЧ «Любіть книгу»

20.11

45-46

БАЙКА – РОЗПОВІДАЙКА

  1.  

Друзі пізнаються в біді. «Що таке байка» (стаття),«Про дружбу». «Як миша віддячила левові» (байки)

23.11

47-49

  1.  

Цар звірів. Цікаве про левів (стаття)

27.11

49-50

  1.  

Іван Франко «Королик і ведмідь» (байка).

30.11

51-56

  1.  

Урок  позакласного читання «Народна творчість» Казка «Дідусь і бабуся»

04.12

 

ЩО   ЄДНАЄ  СВІТ

  1.  

Дивне — поряд! Олександр Копиленко «Дивовижна дружба». Про друзів і дружбу (стаття). Прислів’я. Притча про дружбу.

07.12

57-60

  1.  

Діагностична  робота. Читання мовчки В. Сухомлинський «Добре слово».

11.12

 

НА ПОРОЗІ РІК НОВИЙ

  1.  

Хитрощі їжачка. Іван Андрусяк «Третій сніг» (уривок). Віра Паронова «Зустріч з Миколаєм». (напам’ять)

14.12

61-63

  1.  

Подарунок від святого Миколая. «Подарунок від святого Миколая» (казка) за Юлією Хандожинською.

18.12

64-67

  1.  

На поріг уже ступає Новий рік.

Марія Іваненко «Хто танцює на морозі». Дива Нового року» (стаття), «Новорічне віншування», «Коза»

 

Діагностична  робота. Читання вголос «Смачний носик» О. Зубер.

21.12

68-71

ІІ семестр

РІЗДВЯНІ   ВІЗЕРУНКИ

  1.  

Ходить зима рідним краєм. Марія Іваненко «Ніжна-білосніжна».

08.01

72

  1.  

Різдвяні дива. Галина Пагутяк Катерина Перелісна «Колядка». «Різдво на хуторі». Галина Пагутяк «Різдво на хуторі».

11.01

73-80

ЗИМІВЛЯ ПРИРОДИ

  1.  

«Колиска серед снігу» за Анатолієм Давидовим. Загадки.

15.01

81-82

  1.  

Друзі пізнаються в біді. Мирослава Чорна «Друга в скруті пізнаєш» (казка).

18.01

83-85

  1.  

Зима — важке випробування для пернатих. «Птахи взимку», (журнал «Птах»). Дмитро Павличко «Синиця». Народні прикмети

22.01

86-89

  1.  

Урок позакласного читання. «веселі пригоди». І. Роздобудько «Я зніматимусь в кіно»

25.01

 

НАТОМИЛАСЯ   ЗИМА

  1.  

Літо зиму доглядає. Легенда «Літо Зиму доглядає». «Зима з літом зустрічається» (стаття). «Стрітення» за Олексою Воропаєм. Народні прикмети.

29.01

90-93

  1.  

Вчитаймося в Лесине слово іскристе.    «Леся Українка» (про неї). Олена  Пчілка

«До діточок». (напам’ять)

 

01.02

94

  1.  

Леся Українка — дітям.

Леся Українка «Тішся, дитино», «Була весна».

05.20

95-96

  1.  

Країна дитячих мрій. Всеволод Нестайко «В Палаці Чарівних Казок».

08.02

96-100

  1.  

Країна дитячих мрій. Всеволод Нестайко «Братик Сяйвик».

12.02

100-103

А ВЖЕ ВЕСНА СКРЕСЛА

  1.  

«Розлилися води» (веснянка).

«Чому він Чумацький?» (стаття)

15.02

104-106

  1.  

Там, де залізні стовпи небо підпирають. «Задивлений  у  небо»

Оксана Іваненко «Чорний шлях» (уривок з повісті «Тарасові шляхи»).

19.02

107-113

  1.  

Урок позакласного читання. Слово про Тараса Шевченка

22.02

109-114

  1.  

Діагностична  робота. Читання мовчки

В. Ковалюк «Тарасів сон»

26.02

Зош.с 14-16

  1.  

Козацькому роду — нема переводу. Оксана Сенатович «Малий Віз» (казка). Гостинець з дороги» (притча).

29.02

114-117

ЛЕТІТЬ ДОДОМУ, ПТАШЕНЯТА!

  1.  

«Пташок викликаю з далекого краю» (стаття).

04.03

118

  1.  

«Жайворонок» (легенда).

07.03

119-120

  1.  

Марія Чумарна «Коли хто спить» (п’єса на дві дії).

11.03

120-124

  1.  

Дмитро Павличко «Джміль».

14.03

125

ВЕЛИКОДНЯ ПИСАНКА

  1.  

Василь Скуратівський «Ой весно, весно, днем красна».

18.03

126-128

  1.  

Надія Гуменюк «Писанка», Анатолій Костецький «Квіткові сни» (напам’ять)

21.03

128-129

  1.  

Юрій Ярмиш «Дрібний дощик». Леся Українка «Пісенька весняної води», Микола Вінграновський «Грім».

01.04

129-131

  1.  

Казка не знає кордонів.

Джанні Родарі «Пригоди Цибуліно» (уривок).

04.04

132-141

  1.  

Урок позакласного читання. «Ми уміємо дружити» А. Григорук «Найкраща сестричка»

08.04

 

  1.  

Діагностична  робота. Аудіювання. Є. Шморгун «Лісова копанка»

11.04

 

ДЕНЬ  НА ЛІТО  ПОВЕРТАЄ

  1.  

«Уроки природи» (стаття). «Як важливо бути терплячим» (стаття). Уроки природи. Цікавинка

15.04

142-144

  1.  

Диво материнської любові. Василь Сухомлинський «Крила матері».

18.04

144-146

  1.  

Для кожної мами її дитина найгарніша.«Материнська любов» (українська народна казка). «Мамин день в календарі» (стаття). Галина Малик «Хустка».  Вадим Крищенко «Вишиванка». (напам’ять) 

22.04

146-148

  1.  

Добре, що ти є. Олександр Дерманський «Теплий віршик для мами». Микола Сингаївський «Найбільше я хочу».

25.04

149

  1.  

Урок позакласного читання. «Моя рідна матуся» казка «Мамине серденько»

29.04

 

  1.  

Шануй батька й неньку, буде тобі скрізь гладенько.Марія Пономаренко «Горнятко меду».

02.05

150-153

  1.  

Усе моє, все зветься Україна. Костецький «Все починається з мами».Надія Гуменюк «Україна».

Марія Чумарна «Моя свята земля». (напам’ять)

06.05

154-155

  1.  

Урок позакласного читання. 

«Здрастуй  літечко»

09.05

 

  1.  

Діагностична  робота. Робота з літературним твором.  «Велика подорож маленького мишеняти»

13.05

 

  1.  

Урок позакласного читання.  «Казки українських письменників».

З. Живка «Про Квасолинку, яка мріяла побачти Сонце"

16.05

51-56

  1.  

Діагностична  робота. Читання вголос.

Б. Харчук «Калина»

20.05

 

  1.  

Робота з літературним твором «Ведмедикова малина»

23.05

 

  1.  

Робота над текстом А. Литвин «Цвіркун»

(аудіювання)

27.05

 

  1.  

Підсумковий  урок  за рік

30.05

 

 

 

 

 

 

      За програмою - 70                   Фактично - _________

        І семестр - 30                    І семестр - _________

       ІІ семестр - 40                   ІІ семестр - ________

 

 

 

Календарне планування розроблено вчителем початкових класів (педагогічний патронаж) ліцею №6 НМР Іриною МАМРЕНКО з урахуванням пояснювальної записки до оновлених програм з вивчення предметів у початковій школі у 2023-2024 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

Дата

І семестр

Повторення та поглиблення матеріалу за 2 клас

  1.  

Первинний інструктаж з БЖД.

Додавання і віднімання в межах сотні. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Календар. Периметр прямокутника. Буквені вирази.

06.09

С.4-5

  1.  

Перевірка додавання і віднімання. Множення і ділення. Прості задачі на множення і ділення

07.09

С.6-7

  1.  

Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням. Знаходження невідомого множника, діленого, дільника.

13.09

С.7-9

Табличне множення і ділення

  1.  

Таблиця множення числа 4. Ускладнені задачі на знаходження третього доданка  Складені задачі, які включають дію множення

 14.09

С.10-13

  1.  

Таблиця ділення на 4. Прості задачі на ділення на рівні частини і на вміщення. Визначення вартості за малюнками

 20.09

С.13-15

  1.  

Таблиця множення числа 5  Закріплення вивчених таблиць множення і ділення 

 21.09

С.16-19

  1.  

Таблиця ділення на 5. Складання задач за схемами. Складання обернених задач. Обернені задачі 

 27.09

С.19-22

  1.  

Порівняння  частин. Числові  вирази. Закріплення вивченого матеріалу.

 28.09

С. 24 - 25

  1.  

Діагностична робота  № 1

 04.10

 

  1.  

Аналіз  діагностичної  роботи. Таблиця множення  числа  6. Рівняння.

 05.10

С. 26 - 28

  1.  

Рівняння на знаходження невідомого доданка. Робота з даними за таблицею.

 11.10

С. 28 -  29

  1.  

Порядок виконання дій у виразах. Робота з даними. Таблиця ділення на 6. Складання і розв’язування задач за схемами.

 12.10

С. 30 - 32

  1.  

Задачі на знаходження суми двох добутків. Перетворення іменованих чисел.

 18.10

С. 32 -  33

  1.  

Таблиця множення числа 7. Розв’язування геометричних

задач.

 19.10

С. 33 - 35

  1.  

Складання  рівнянь. Задачі на складання рівнянь. Розв’язування задач поступовим складанням виразу.

 01.11

С. 36 - 38

  1.  

Таблиця ділення на 7. Вибір виразу розв’язання задачі. Розв’язування  геометричних задач.

 02.11

С. 38 - 40

  1.  

Таблиця множення числа 8. Закріплення   вивченого  матеріалу.

Побудова діаграми.

 08.11

С. 40 - 433

  1.  

Задачі з буквеними даними. Складання і розв’язування  обернених задач.

 09.11

С. 43 - 44

  1.  

Порівняння цілого і його частини. Розв’язування виразом задачі на знаходження суми двох добутків. Таблиця  ділення  на  8.

 15.11

С. 44 - 46

  1.  

Рівняння на знаходження невідомого від’ємника. Обернена задача до задачі на знаходження суми двох добутків.

16.11

С.47 - 48

  1.  

Таблиця множення числа 9. Задачі на знаходження різниці двох добутків.

22.11

С.49 - 50

  1.  

Задачі на знаходження четвертого пропорційного (вид 1). Вирази з двома буквами Таблиця  ділення  на 9. Вирази з двома буквами. Числові  і  буквені  вирази. Побудова  кола.

23.11

С. 50 – 51; 53 – 54;

  1.  

Діагностична робота    2

29.11

 

Нумерація  трицифрових  чисел

  1.  

Аналіз  діагностичної  роботи. Ознайомлення  із числами  в межах  199. Читання  трицифрових  чисел. Утворення числа 200. Розрядні трицифрові числа.

30.11

С. 61 - 63

  1.  

Задачі

на знаходження частки двох добутків Читання  чисел  у  межах 1000. Запис трицифрових чисел  без  таблиці.

06.12

С. 63 -65

  1.  

Розкладання трицифрового числа  на  розрядні  доданки. Порівняння трицифрових чисел. Додавання і віднімання  круглих сотень

07.12

С. 66 - 68

  1.  

Одиниці вимірювання довжини. Перетворення іменованих чисел. Міліметр. Кілометр.

13.12

С. 72 - 75

  1.  

Діагностична  робота № 3

14.12

 

   Усне  додавання  і  віднімання  круглих  чисел

  1.  

Додавання  і  віднімання  круглих десятків. Додавання і віднімання виду 360 ± 30; 560 ± 200. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (вид 2).

20.12

С. 80 - 81 С. 83 - 84

  1.  

Додавання і віднімання виду 320+80; 500–60. Додавання і віднімання виду 540+90; 540–90. Визначення порядку дій у виразах. Складання і розв’язування задач за таблицею

21.12

С.86-66

 

ІІ семестр

 

 

 

 

 

  1.  

 

Додавання і віднімання  виду   530+270; 600–280. Розв’язуванн   задач  з геометричним   змістом.

 

10.01

С. 91 - 92

  1.  

Доба. Година.  Хвилина. Секунда. Перетворення  іменованих  чисел, виражених у мірах  часу.

11.01

С. 95

  1.  

12-ти і 24-годинний відлік часу. Порівняння  іменованих  чисел. Дії з іменованими числами. Задачі з іменованими числами, вираженими мірами часу

17.01

С. 4-6

  1.  

Порівняння  частин, записаних  у  вигляді  дробу.

18.01

С. 8 - 9

  1.  

Знаходження  частини  від числа. Робота  з  буквеними  виразами. Задачі на знаходження частини від числа. Перетворення іменованих чисел

24.01

С. 9 - 12

  1.  

Діагностична  робота    4

25.01

 

Позатабличне  множення  і  ділення

  1.  

Множення з числами 10 і 100. Задача на знаходження чисел за відомою сумою трьох доданків та сумами двох

доданків.

31.01

С. 14 - 15

  1.  

Ділення на 10 і 100. Задачі, що включають знаходження частини від числа.

01.02

С. 15 - 16

  1.  

Множення і ділення круглих чисел, що зводиться до табличного. Розв’язування  задач.

07.02

С. 21 - 22

  1.  

Множення на розрядне число. Розв’язування  задач

08.02

С. 22 - 23

  1.  

Ділення круглого числа на розрядне. Задача на знаходження четвертого пропорційного з буквеним даним. Задача на подвійне зведення до одиниці

14.02

С. 23 - 24

  1.  

Множення двоцифрового і круглого трицифрового числа на одноцифрове. Розв’язування практично зорієнтованих задач.

15.02

С. 27 - 28

  1.  

Множення одноцифрового числа на двоцифрове і кругле трицифрове число. Задача, обернена до задачі на подвійне зведення до одиниці.

21.02

С. 30 - 31

  1.  

Рівняння на знаходження невідомого діленого. Пояснення виразів, складених за змістом задачі.

22.02

С. 31 - 32

  1.  

Ділення виду 48 : 2, 460 : 2. Задачі з іменованими числами, вираженими мірами часу. Ділення виду 48 : 3, 50 : 2, 840 : 3. Задачі на знаходження продуктивності спільної роботи.

28.02

С. 34 - 37

  1.  

Задачі з пропорційними величинами. Пояснення до виразів, складених за змістом задачі. Перевірка правильності виконання дії ділення. Розв’язування   задач   з геометричним   змістом.

29.02

С. 37 - 40

  1.  

Розв’язування практично зорієнтованих задач. Перетворення іменованих чисел.

06.03

С. 41 - 42

  1.  

Перевірка правильності виконання дії множення. Розв’язування рівнянь.

07.03

С. 42 - 43

  1.  

Діагностична  робота    5

13.03

 

  1.  

Аналіз  діагностичної  роботи. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Задачі, що включають знаходження частини від числа.

14.03

С. 46 - 47

  1.  

Рівняння на знаходження невідомого дільника. Розв’язування задач з геометричним змістом.

 

20.03

С. 47  -48

  1.  

Ділення з остачею. Розв’язування рівнянь. Порівняння остачі та дільника.

21.03

С. 48 - 52

  1.  

Перевірка правильності виконання ділення з остачею. Складання задач за виразом.

03.04

С. 52 - 53

  1.  

Рівняння, у яких права частина — числовий вираз. Складання запитань до умови задачі за поданими виразами.

04.04

С. 54 - 55

  1.  

Знаходження невідомих компонентів при діленні з остачею. Задачі з дробами.

10.04

С. 55 - 56

  1.  

Діагностична  робота № 6.

11.04

 

Письмове додавання і віднімання

  1.  

Аналіз  діагностичної  роботи. Ознайомлення із письмовим

додаванням. Прості задачі із записом письмового   додавання.

17.04

С. 58 - 59

  1.  

Ознайомлення із письмовим відніманням. Прості  задачі із  записом письмового   віднімання.

18.04

С. 59 - 61

  1.  

Письмове додавання у випадку, коли в сумі утворюється один нуль. Розв’язування рівнянь із виконанням письмових обчислень. Письмове віднімання у випадку, коли зменшуване містить один нуль.

24.04

С. 61 - 63

  1.  

Письмове додавання з одним переходом через розряд. Робота над задачею з буквеними даними. Дії з іменованими числами.

25.04

С. 65 - 68

  1.  

Віднімання з двома переходами через розряд, коли в зменшуваному нуль одиниць/ десятків. Повторення різницевого і

кратного порівняння чисел.

01.05

С. 72 - 74

  1.  

Письмове віднімання від розрядного трицифрового числа. Визначення порядку виконання дій у виразах. Перевірка сформованості усних обчислень.

02.05

С. 74 - 75

  1.  

Письмове віднімання з нулями у зменшуваному (закріплення). Складання задач за коротким записом.

08.05

С. 75 - 76

  1.  

Письмове додавання у випадку трьох доданків. Робота над діаграмою

09.05

С. 77 - 78

  1.  

Діагностична  робота №7

15.05

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.  

Аналіз  діагностичної  роботи. Повторення табличного множення і ділення.

16.05

С. 83 - 84

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи

22.05

С. 84 - 85

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи

23.05

С. 85

  1.  

Діагностична  робота    8

29.05

 

  1.  

Підсумковий урок. Повторення  вивченого  матеріал

30.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      За програмою - 70                   Фактично - _________

        І семестр - 30                   І семестр - _________

       ІІ семестр - 40                   ІІ семестр - ________

 

 

Календарне планування розроблено вчителем початкових класів (педагогічний патронаж) ліцею №6 НМР Іриною МАМРЕНКО з урахуванням пояснювальної записки до оновлених програм з вивчення предметів у початковій школі у 2023-2024 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

Дата

І семестр

1         

Первинний інструктаж з БЖД.

Вступ. Історія та традиції рідної школи. Шкільний розпорядок

05.09

с. 3-6

з. 3-4

2         

Як уникнути конфлікту. Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій Небезпечні ситуації в школі. Обговорення правил поведінки, прийнятих у класі, школі.

 Небезпечні ситуації на вулиці

12.09

с. 9-16

з. 6-7

3         

Сім’я. Склад сім’ї. Історія роду. Родинні стосун-ки між поколіннями. Розподіл прав та обов’язків у сім’ї.

Дозвілля в сім’ї. Небезпечні ситуації вдома Діагностична робота. № 1

19.09

с.17-19

з.12

с.22-26

 

4         

Природа - частина навколишнього світу.Тіла та явища природи

26.09

с.31-34

з.18-19

5         

Дослідження природи. Джерела інформації про природу та способи її представлення Обладнання для вивчення природи

03.10

с.38-42

з.22-24 с.47-48

 

6         

Спостереження. Вимірювання. Експеримент (дослід). Вправляння у проведенні вимірювань, спостережень, експеременту.

10.10

с.52-57

з.27-29

7         

Нежива природа. Різноманітність тіл неживої природи та їх властивості  Речовини, їх різноманітність, властивості та застосування.

17.10

с.62-64

з.31-32 с.68-70

 

8         

Вода в природі. Різноманітність водойм. Три стани води Колообіг води в природі. Очищення води. Способи очищення води.

31.10

с.71-80

з.34

9         

Повітря. Властивості повітря. Спостереження дослідів, які демонструють властивості повітря. Гірські породи, їх властивості.

07.11

с.81-84

з.36

10    

Корисні копалини, їх види. Використання та охорона корисних копалин. Ознайомлення з корисними копалинами.

 Ґрунт. Склад і утворення ґрунту.

14.11

с.87-89

з.38-39 с.90-93

 

11    

Значення води, повітря і ґрунту в природі та ді-яльності людей, їх охорона Діагностична робота. № 2

21.11

с.97-99

з. 42-43

12    

Організми — тіла живої природи. Різноманітність рослин.  Дихання і живлення рослин 

28.11

с.100-102

з. 44-45

13    

Квіткові рослини. Розмноження, ріст і розвиток рослин Середовище існування рослин. Пристосування рослин до умов існування.

05.12

с.108-111 с.116-117

 

з. 47

14    

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. № 3

12.12

с.13-16

15

Аналіз  діагностичної  роботи. Тварини — організми. Комахи. Риби. Земноводні. Плазуни.

19.12

118–119

З. 50 – 51

С.120–129

 

ІІ семестр

16    

Птахи. Звірі Середовище існування тварин. Пристосування тварин до способу життя. Виявлення пристосування тварин до способу життя.

09.01

132 – 135

З. 58- 62

17    

Гриби. Бактерії. Значення організмів у природі та житті людини. Охорона рослинного і тваринного світу.

16.01

4–10

З. 3 – 6

18    

Ліс — природне угруповання. Луки — природне угруповання.

23.01

13–19

З. 7 – 10

19    

Прісна водойма — природне угруповання. Море — природне угруповання Червона книга України.

30.01

18–25

З. 11 - 15

20    

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота №4

06.02

 

21    

Аналіз діагностичної роботи.

Людина — частина природи. Роль природи в житті людини. Вплив людини на природу. Професії, пов’язані з діяльністю людини в природі. Властивості матеріалів. Використання     матеріалів.

13.02

28–39

З. 16-19

22    

Техніка та технології. Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини.

20.02

40–45

З. 20-21

23    

Правила поведінки в природі. Ощадливе використання природних ресурсів. Охорона природи.

27.02

46–53

 

З. 22 - 26

24    

Організм людини. Шкіра. Значення шкіри для організму людини. Догляд за шкірою.

05.03

54–57

З. 27-29

25    

Скелет і м’язи людини, їх значення. Запобігання захворюванням скелета та м’язів. Органи травлення людини, їх значення Правила здорового харчування.

12.03

61–66

 

З. 30 - 33

26    

Головний і спинний мозок людини, їх значення.

19.03

69–75

З. 34-37

27    

Органи чуття людини, їх значення Розвиток людини протягом життя.

Умови здорового способу життя.

Зовнішність людини.

02.04

78–87

З. 38 - 41

28    

Риси характеру, які сприяють досягненню успіху. Риси характеру, які забезпечують дружні взаємини з іншими. Пізнання себе та своїх можливостей Навчання — складова життєвого успіху.

09.04

88–97

 

З. 42 - 47

29    

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота №5

16.04

 

30    

Аналіз  діагностичної роботи.

Людина — частина суспільства. Стосунки людей у суспільстві Україна — незалежна держава.

23.04

104–111

З. 50-52

31    

Державні свята України. Пам’ятні події та народні свята України.

30.04

114–117

З. 53-54

32    

Праця людей різних професій Господарська діяльність людей рідного краю. Сучасні народні ремесла рідного краю.

07.05

118–125

З. 55-57

33    

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота  №6

 

14.05

 

34    

Аналіз  діагностичної  роботи.Земля — спільний дім для всіх людей. Україна на карті світу. Україна — європейська держава.

21.05

132–137

З. 60-61

35    

Узагальнення і систематизація знань учнів..

28.05

 

 

 

 

 

      За програмою - 35                   Фактично - _________

        І семестр - 15                     І семестр - _________

       ІІ семестр - 20                    ІІ семестр - ________

 

 

Календарне планування розроблено вчителем початкових класів (педагогічний патронаж) ліцею №6 НМР Іриною МАМРЕНКО з урахуванням пояснювальної записки до оновлених програм з вивчення предметів у початковій школі у 2023-2024 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

Дата

І семестр

  1.  

Первинний інструктаж з БЖД.

Бесіда «Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами». Інтерактивний  урок. Спортивна  країна.

04.09

  1.           

Загальнорозвивальні вправи. Бесіда «Правильне дихання під час виконання фізичних вправ» Інтерактивний  урок. Ранкова  зарядка  Фіз-куль-Туру.

18.09

  1.           

Загальнорозвивальні вправи. Інтерактивний  урок. Спортивні речі  учасника  Фіз-куль-Туру. Режим дня  учасника  Фіз-куль-Туру.

02.10

  1.           

Основні правила гри у футбол. Школа  розвитку  фізичних  якостей.

16.10

  1.           

Загальнорозвивальні вправи. Інтерактивний  урок. Основні  правила  загартування.

 

06.11

  1.           

Загальнорозвивальні вправи. Інтерактивний  урок.Постава  і здоров’я.

 

20.11

  1.           

Загальнорозвивальні вправи. Інтерактивний  урок.Школа  постави.

 

04.12

  1.           

Загальнорозвивальні вправи. Інтерактивний  урок. Вправи  для  зміцнення  м’язів  стопи.

18.12

 

ІІ семестр

 

  1.           

Різновиди бігу та ходьби. Комплекс вправ на відчуття правильної постави. Рухливі ігри «Заборонений рух», «До своїх прапорців».

15.01

  1.       

Інтерактивний  урок. Олімпійські  ігри.

 

29.01

  1.       

Комплекс вправ ранкової гімнастики. Танцювальні кроки: «вихилястик», «припадання», ритмічні завдання. Рухлива гра «Невід».

12.02

  1.       

Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Вправи з малим м'ячем: перекидання м'яча правою рукою в ліву через плече за спиною; метання м'яча «із-за спини через плече»,стоячи на одному,двох колінах. Рухливі ігри.

26.02

  1.       

Інтерактивний  урок. Веселі  гонки.

 

11.03

  1.       

Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави. Елементи футболу. Рухливі ігри.

01.04

  1.       

Різновиди бігу та ходьби. Загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри,естафети.

15.04

  1.       

Інтерактивний  урок. Рухливі ігри

 

29.04

  1.       

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухливі  ігри.

13.05

  1.       

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  Підсумковий урок за рік.

27.05

 

 

 

 

      За програмою - 18                   Фактично - _________

        І семестр - 8                                І семестр - _________

       ІІ семестр - 10                               ІІ семестр - ________

 

 

 

 

Календарне планування розроблено вчителем початкових класів (педагогічний патронаж) ліцею №6 НМР Іриною МАМРЕНКО з урахуванням пояснювальної записки до оновлених програм з вивчення предметів у початковій школі у 2023-2024 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

Дата

І семестр

 

  1.  

Первинний інструктаж з БЖД.

Подорожуємо  і  відкриваємо  світ. Витинанка. Загальні відомості про техніку виготовлення витинанок. Практична робота: силуетна витинанка «Спогади про літо» ( стор. 1, 5, 7)

11.09

  1.  

Подорожуємо  і  відкриваємо  світ. Аплікація  « Мій  сонячний  дім – це  моя  Україна»

( стор. 7, 9, 11)

25.09

  1.  

Подорожуємо  і  відкриваємо  світ. Композиція  у  техніці  квілінгу «Кораблик – мандрівник» ( стор. 12, 13, 15)

09.10

  1.  

Чарівні  перетворення. Кленові  листочки.

( стор. 26, 27)

30.10

  1.  

Чарівні  перетворення. Робота з пластичними  матеріалами. Практична робота: виготовлення   об’ємної композиції «Гілка горобини». ( стор. 29)

13.11

  1.  

Енергія. Композиція  «Різдвяний  ангел»

( стор.35, 37, 39)

27.11

  1.  

Світ  невідомий. Аплікація   зимова  казка»

( стор. 52, 53, 55)

11.12

 

ІІ семестр

 

 

  1.  

Світ  невидимий. Морозиво- ріжок.  ( стор. 55, 58)

 

08.01

  1.  

Світ  невидимий. Робота  з  папером. «Жабенятко» ( стор. 62 – 63)

22.01

  1.  

Приховані  можливості  речей. Як  красиво  скласти серветки. ( стор. 68)

05.02

  1.  

Світ  невидимий. Обємна  аплікація  «День – ніч» ( стор. 63, 65, 67)

19.02

  1.  

Приховані  можливості  речей. Техніка  орігамі. Співучі  пташки. ( стор. 69, 71)

04.03

  1.  

Погода вдома. Листівка  в  техніці  орігамі

« Курчатко із сюрпризом» ( стор. 74)

 

18.03

  1.  

Погода  вдома. Сувенір  «Подарунок  до  Великодня» ( стор. 77, 79)

 

08.04

  1.  

Погода  вдома. Аплікація  « Смачне  чаювання»  ( стор. 80, 81, 83)

 

22.04

  1.  

Я – людина. Рудий  клоун  Бім. ( пластилін)

( стор. 93, 83)

 

06.05

  1.  

Я – людина.  Підсумковий  урок. На  полонині. ( стор. 83, 95)

 

20.05

 

 

 

      За програмою - 17                   Фактично - _________

        І семестр - 7                                І семестр - _________

       ІІ семестр - 10                               ІІ семестр - ________

 

 

 

Календарне планування розроблено вчителем початкових класів (педагогічний патронаж) ліцею №6 НМР Іриною МАМРЕНКО з урахуванням пояснювальної записки до оновлених програм з вивчення предметів у початковій школі у 2023-2024 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

 

Дата

І семестр

  1.  

Первинний інструктаж з БЖД.

Ілюстрація до своєї казки: «Містечко художників».(стор. 2 -3)

08.09

  1.  

Графічні матеріали.

Портретна галерея. Портрет улюбленого героя з казки.( стор. 4 -5)

15.09

  1.  

Ліричні персонажі. Портрет казкового героя або героїні на повний зріст. Персонажі  улюбленої  казки. ( стор. 6 – 7)

22.09

  1.  

Людина і природа – єдині. Створення пейзажу,передавання настрою моря (акварель). Композиція «Вітрильники в морі».( стор. 8 – 9)

29.09

  1.  

Людина і природа - єдині (продовження).  Осінній пейзаж. ( стор. 10 – 11)

06.10

  1.  

Дружба та братство - наше багатство. «Мій чотирилапий друг»( пластилін). ( стор. 12)

13.10

  1.  

Дружба та братство - наше багатство.   «Веселий папуга»(пластилін). ( стор. 13)

20.10

  1.  

Буквиця. Створення декоративної літери.

( стор. 14 – 15)

03.11

  1.  

Богатирі в мультиплікації.Портрет веселого Котигорошка. ( стор. 16 – 17)

10.11

  1.  

 Козацькому роду нема переводу.  Сувенір-магніт з веселим козаком (пластилін) (стор. 18)

17.11

  1.  

Наша слава, краса і велич. Барельєф «Дерево життя» (пластилін). ( стор. 19)

24.11

  1.  

Новорічний  калейдоскоп.Паперопластика. Створення різдвяного  будиночку.

 (стор. 20 – 21)

01.12

  1.  

Новорічні  вітання. Виготовлення  різдвяної  листівки. ( стор. 23 – 25)

08.12

  1.  

Чарівні  дива. Композиція «Палац Снігової Королеви» ( стор. 30 – 31)

15.12

  1.  

Чарівні  дива. Зимова казка. ( стор. 32 – 33)

22.12

 

ІІ семестр

 

  1.  

У  світі  сучасних  технологій.Мій  помічник – робот. ( стор. 26 – 27)

 

12.01

  1.  

Чарівний  світ казки. Фантастичний  персонаж.( стор. 28 – 29)

19.01

  1.  

У  світі  уявного  та  реального. Пташка серед квітів. ( стор. 34 – 35)

26.01

  1.  

У  світі  уявного  та  реального. Декоративна рибка. (пластилін) ( стор. 36)

02.02

  1.  

Картинки  з  виставки. Фантастичні дракони.

( пластилін) (стор. 37)

09.02

  1.  

Картинки  з  виставки. Чарівний натюрморт.

(акварель) ( стор. 38 – 39)

16.02

  1.  

Подорож до театру. Декорації до вистави.

( стор. 40 – 41)

23.03

  1.  

Політ  фантазії. Космічний пейзаж.(акварель)

( стор. 42 -43)

01.03

  1.  

Гумор  у  мистецтві. Шарж  «Веселі клоуни.»

( стор. 44 – 45)

08.03

  1.  

Гумор  у мистецтві. Комікс  «Кумедний Вінні-Пух.»  ( стор. 46 – 47)

15.03

  1.  

Великодні  візерунки. Композиція  «Підставка-курочка» ( стор. 48 – 49)

22.03

  1.  

Ляльки – іграшки  в  житті  та  мистецтві. Орігамі  «Іграшка-киця»  ( стор. 51 – 53)

05.04

  1.  

Мистецька  подорож  до Європи. Пальчиковий театр «Ходить Гарбуз по городу» (стор. 54)

12.04

  1.  

Мистецька подорож  до Європи. Вуличні музиканти. ( стор. 55)

19.04

  1.  

Мистецтво  танцю. Запальні танці.

(стор. 56 – 57)

26.04

  1.  

Свято  мами. Аплікація  «Подарунок мамі»

( стор. 58 – 59 – 51)

03.05

  1.  

Літні  фантазії. Смачна суничка.(пластилін)

(стор. 61)

10.05

  1.  

Літні  фантазії. Танок метеликів

 ( стор. 62 – 63)

17.05

  1.  

Літні  фантазії. Композиція  «Незабаром літо»

24.05

  1.  

Підсумок  за рік.

31.05

 

 

      За програмою - 35                   Фактично - _________

        І семестр - 15                               І семестр - _________

       ІІ семестр - 20                               ІІ семестр - ________

 

 

Календарне планування розроблено вчителем початкових класів (педагогічний патронаж) ліцею №6 НМР Іриною МАМРЕНКО з урахуванням пояснювальної записки до оновлених програм з вивчення предметів у початковій школі у 2023-2024 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

 

Дата

І семестр

Hello

1

Первинний інструктаж з БЖД

Як справи? Кольори. Рахунок 1-10.

06.09

2

Зовнішність. Smart kids

Майно

13.09

 

Welcome

 

3

Our word  Уподобання та хобі

Хобі Let’s play. Я і моє оточення

20.09

4

Project. Моя родина

Story time.

Revision 1

27.09

5

Підсумковий урок  з  теми  «Welcome»

04.10

 

Every day   Щоденні справи .

 

6

Щоденні справи

Професії

10.10

7

Let’s play.

Project. Мій розпорядок дня

18.10

8

Підсумковий урок  з теми « Щоденні справи »

01.11

 

Out and about - Дозвілля

 

9

Дозвілля

Відпочинок на фермі

08.11

10

 Our world.  Знаки. Знаки заборони

Let’s play.  Час

15.11

11

Підсумковий урок  з теми « Дозвілля »

22.11

 

Year in, year out

 

12

Дні тижня

29.11

13

Місяці року

06.12

14

Пори року та дозвілля

13.12

15

Підсумковий урок  з  теми  « Year in, year out ».

Підсумковий урок за І семестр.

20.12

 

ІІ семестр

 

 

My new house

 

16         

Мій будинок. Кімнати в будинку

10.01

17         

Будинок. Меблі

17.01

18         

Out world.  Моя улюблена кімната

Project. Моя кімната

24.01

19         

Підсумковий урок  з  теми  « My new house». Revision

31.01

 

Food, please!

 

20         

Продукти харчування

07.02

21         

Продукти харчування. Smart kids

14.01

22         

Страви в різних країнах світу. Our wotld

21.02

23         

Кулінарні змагання Revision

28.02

24         

Підсумковий урок  з  теми  « Food, please! ».

06.03

 

Where were you yesterday?

 

25         

Вільний час. Sing a song

13.03

26         

Вільний час. Smart kids

20.03

27         

Природні явища. Our wotld

03.04

28         

Місця для відвідування в місті. Let’s play.  

10.04

29         

Підсумковий урок  з  теми  « Where were you yesterday? ».

17.04

 

On holiday

 

30         

Природа. Sing a song

24.04

31         

Природа. Smart kids

01.05

32         

Канікули. Project.

08.05

33         

Підсумковий урок  з  теми  « On holiday ».

15.05

34         

Повторення вивченого матеріалу. Story time

22.05

35         

 Підсумковий урок за рік

29.05

 

 

 

      За програмою - 35                   Фактично - _________

        І семестр - 15                               І семестр - _________

       ІІ семестр - 20                               ІІ семестр - ________

 

 

 

Календарне планування розроблено вчителем початкових класів (педагогічний патронаж) ліцею №6 НМР Іриною МАМРЕНКО з урахуванням пояснювальної записки до оновлених програм з вивчення предметів у початковій школі у 2023-2024 н.р.

 

 

 

docx
Додано
5 січня
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку