Календарне планування для 4 класу до НМК «Family and Friends - 3» (Oxford University Press) І семестр 4 години на тиждень

Про матеріал
Дане календарне планування створено відповідно до сучасних вимог викладання англійської мови у четвертому класі НУШ: очікувані результати, розвиток комунікативних компетентностей.
Перегляд файлу

 

Календарне планування для 4 класу

до НМК «Family and Friends - 3» (Oxford University Press)

І семестр

4 години на тиждень

по темі

Дата   

Сфери спілкування

(тема, підтема)

Очікуваний результат  На кінець уроку учні вмітимуть :

Експоненти функції

Мовний інвентар

 Комунікативна компетентність

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Сприймання на слух/ зорове сприймання

 

Усна/

писемна взаємодія/

продукування

 

                                                       Тема:Я, моя сім’я та друзі (8 год.)

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 ПОВТОРЕННЯ

Я і моя сім’я.

 

Привітатися.

Представити себе.

Розповісти про себе та

свою сім’ю.

 

I’m Leo.

I’m 11. I’ve got a

grandma and a

grandpa.

Family words

Family, name, too

Present Simple

I’m…

I’ve got …

He’s got…

Possessive pronouns

Інтонація

привітань,

розповідних

речень

Чит. C.B p.4 ex. 2 Ауд. C.B p.4

ex. 1, 3

Письмо W.B. p.4

ex.1,2

 скл. розповідь про себе і родину

 вивч. слова на диктант

2

2

 

Хто вищий,

більший,

швидший?

 

Порівнювати

предмети.

Описувати події в

минулому.

 

Cows are bigger

than goats.

The girl was hungry.

Animals words;

Sunny, children, girl,

boy

 

Comparatives

Was/were

 

Інтонація

розповідних

речень

Чит. C.B p.5, ex.

1, 3

 Письмо W.B p.5

ex.2,3

W.B p.5 ex. 2,3

3

3

 

День народження

Запитувати та

відповідати, в якому

місяці день

народження

 

When’s your

birthday? How old

are you?

 

The months of the

year; month, year

 

Написання

великої букви у

назвах місяців

 

Інтонація

розповідних та

питальних

речень

Чит. CB p.6 ex.1

WB p.6 ex.2

Письмо W.B. p.6

ex.1,2,3

Ауд.CB p.6 ex.1

Повторити назви місяців на диктант

 

4

4

 

День народження членів родини

Запитувати та відповід., в якому

місяці день

народження

тата і мами

 

When’s your mum’s/ dad’s

birthday?

 

The months of the

year; month, year

 

Написання

великої букви у

назвах місяців

 

Інтонація

розповідних та

питальних

речень

Письмо та діалогічне мовленя W.B. p.6

ex.3

Ауд.CB p.6 ex.1

 

Вивч. пісню та діалог W.B. p.6

ex. 3

 

5

5

 

Рахуємо до 100

Рахувати до 100 по

порядку та називати

числа вибірково

 

Ten, twenty, thirty,

forty,

fifty…

 

Numbers 10-100 

Прості і складені

числівники

 

Вимова

числівників

Чит. WB p.7 ex.1     Письмо  CB p.7,

ex.3

Ауд.CB p.7, ex.1,

2

WB p.7ex.2,3

Повторити кількісні числівники на диктант

6

6

 

 

      

Я та моя сім’я

Розповісти про себе та

свою сім’ю.

 

I’m Kate.

I’m 10. I’ve got a

family.

Family words

Family, name, too

Present Simple

I’m…I’ve got …

He’s got…

Possessive pronouns

Інтонація

привітань,

розповідних

речень

 

Повторити CB p. 4-7

7

7

 

Підсумковий урок з теми  «Я, моя сім’я та друзі»

Підготувати проект «Я та моя сім’я»

8

8

 

Діагностична робота

 

                                                                                               Тема: Місце проживання (8 год.) Unit 1

9

1

 

З якої ти країни?

 

 

Знати назви різних країн

Розуміти на слух невели-ку за обсяг. розповідь

They’re from the

USA.

Egypt, the UK, Russia, Spain,

The USA, Thailand,

Australia, Brazil, old,

family words, our,

know, photo, from,

Hi! Really

Написання

великої букви у

назвах країн

Вимова назв

країн

 

Інтонація

розповідних та

питальних

речень

Ауд. СB p.8 ex 1, 2

Мовл. і Чит. CB p.8 ex.2p. Письмо WB  p.8 ex.1, 2

 

Вивчити назви країн на диктант CB p.8 ex.2p. чит. діалог

10

2

 

З якої ти країни?

 

 

Вести діалог про

походження людей

 

Where are you/ they

from? I’m from Bra-zil. They’re

from Russia.

Egypt, Russia, Brazil

Present Simple

with be

we’re, they’re,

she’s, he’s

 

Вимова назв

країн

Інтонація

розповідних та

питальних

речень

Ауд. CB p.9 ex.1

Мовл. і Чит. CB p.9 ex.3

WB p.9 ex.1

Письмо CB p.9 ex.4

WB p.9ex.2

WB p.9 довик.

CB p.9 ex.4 вик. письм.

11

3

 

Наші друзі

Представити свого

друга

 

This is my friend.

He’s from the USA.

It’s nice to meet you

Revision of country

names.

 

Structures seen

previously

 

Вимова назв

країн

Інтонація

Розпов. та пит.

речень

Письмо CB p. 10

ex.2, WB p.10 ex.1, 2, 3

Ауд.CB  p.10 ex. 1,3

Мовлення і чит . CB p.10 ex.4

CB  p.10 вивчити діалог та пісню

12

4

 

Наші друзі

Навчитися вимовляти буквосполучення cr, dr,

sp, sn, pl

.

 

Crayon, draw, spoon,snake, play, cup, eat

WB p.108 ex.1, 2 

 

Відпрацювання

звуків /kr/, /dr/,

/sp/, /sn /, /pl/

Ауд. СB p.11p ex.1, 2,4

Читання CB p.11 ex. 3

письмо  WB p.11.

W. B., стор.11 довик.

СB p.11 ex. 2 вивч. вірш

13

5

 

Урок читання “The Lazy Bear”

Читати опові-дання з розу-мінням основ-ної ідеї, встановлювати

послідовність подій

 

Spring, summer,

autumn, winter,

garden, season, seen

previously, selfish,

giant, lovely, want,

but, build, wall, now,

around, bird, one day,

find, hole, hear, go in,

because, again.

Structures seen

previously

Інтонація

розповідних

речень та

загальних

запитань

Письмо WB p.12 ex.1

Ауд. CB p.12 ex.1,3

Читання CB p.12

ex.3,4 ;WB p.12

ex.2

Вивч. слова CB p.12

Чит. і переказувати текст

 

 

 

 

 

 

 

14

6

 

Країна де я живу

Розповідати про свою країну

I am from Ukraine.

Our flag is blue and yellow.

Vocabulary and

structures seen

previously.

Велика буква у

власних назвах

 

Письмо CB p.13

ex.3

Ауд. WB p.13

ex.1, 2

CB p.13 ex.1

Повторити Unit 1

15

7

 

 

Підсумковий урок з теми  «Місце проживання»

Підготувати проект

«Країна де я живу»

16

8

 

Діагностична робота

                                                                                          Тема: Дозвілля і відпочинок(8 год.) Unit 2

17

1

 

Улюблені заняття

 

Називати свої улюбле-ні заняття,

розуміти коротку

розповідь на задану тему

 

I like reading.

I don’t like

fishing

Read comics, skateboard, dogymnastics, play chess, fish, playbasketball, take

photos, play volleyball, lots of,fish (n), like (v), you,can, Wow!, Help!,

great, for, lunch,time, go home, let’s…, stay.

 

Present Simple

(affirmative,

negative) у

першій особі

однини

like +ing,

don’t like +ing

 

Вимова нових

слів і виразів

Письмо WB p.14

ex.2

Ауд.  CB p.14 ex.1,2 Читання та мовлення CB p.14 ex.2

WB p.14 ex.1

CB p.14 вивч. слова на диктант, чит. діалог

18

2

 

Улюблені заняття

 

Висловлюватися про

власні уподобання та

запитувати інших, що

їм подобається

 

I like / don’t like fishing.

Do you like

playing chess?Yes, I do/No, I don’t.. He doesn’t

like Does he like playing chess? Yes

he does/ No, he doesn’t.

Vocabulary and

structures seen

previously

 

Present Simple

(affirmative,

negative, question

forms) у третій

особі однини

like +ing,

don’t like +ing

 

Вимова слів

does /dAs/, does’t

/dAznt/

Письмо CB p.15, ex.4

WB p.15 ex.2

Ауд. CB p.15 ex.1 

 Читання та мовлення CB p.15 ex.3

WB p.15ex.1

Скл. розповідь про свої вподобання та вподобання свого друга

19

3

 

Улюблені заняття моєї сім’ї

 

Запитати дру-га про його улюблені за-няття та пере-дати отриману

інформацію іншим. Розпо –вісти про уподобання своєї сім’ї

Does he like

playing chess?He likesskate-boarding.

Mum likes

Drawing pictures.

Dad likes playing

basketball.

Happy, play tennis,

like+ best, weekends,

Hip, hooray!, picture,

have fun, all day, lots

to do.

 

Present Simple

(affirmative,

negative, question

forms) у третій

особі однини

like +ing,

don’t like +ing

 

Вимова слів

does /dAs/, does’t

/dAznt/

Письмо CB p.16 ex.2

WB p.16 ex. 2, 3

Ауд. CB p.16 ex.3

Читання та мовлення

CB p.16 ex.4

WB p.16

ex.1

C B p.16 вивч. пісню WB p.16 ex.3

довиконати

20

4

 

Улюблені заняття моєї сім’ї

 

Навчитися ви-мовляти довгі голосні звуки  співвідносити їх з буквоспо-лученнями

 

Face, space, kite,

bike, rope, stone,

June, cube, together,

me, skipping rope doll

WB p.109 ex.1, 2 

Відпрацювання

звуків /eI/, /aI/,

/qu/, /H/

Письмо W Bp.17 ex.2, 3

CB p.17 ex.4

Ауд. CB p.17 ex.1, 2

Чит. CB p.17 ex.3

CB p.17 ex. 2 вивч. вірш W B p.17 довик.

21

5

 

Друзі по листуванню

Читати статтю з веб-сторінки та знаходити

потрібну інформацію

 

Play the guitar, shop,cook, paint, play thepiano, visit family,pet,hate,boring,what, love(v),email(v), email(n),email address, write,Egyptian, play foot-ball, with, send an email

Present Simple

Запитання та короткі відповіді

Інтонація

запитальних

речень

Письмо WB p.18 ex.1, 2

Ауд. CB p.18 ex.1,3

Читання та мовлення

CB p.18 ex.3, 4

CB p.18 вивч. слова, чит. та переказ. текст

22

6

 

Вподобання друзів

Розповідати провподобання друзів Розуміти на слух iнфор-мацію, пов’язану

з темою уро-ку Запитати прoуподобання і дати

відповідь на питання

What do you like

doing?

I like taking

photos.

Good! He/She

likes watching TV,cooking…

Reingd comics, skate-boarding, doing gymnas-tics, playing chess, fishing, playing basket-ball, taking photos, play-ing volleyball,

Present Simple

Запитання та короткі відповіді

Інтонація розповідних та запиталь-них речень

Ауд. CBp.19 ex.1 Письмо  CB p. 19 ex.3,WB p.19 ex. 1, 2, 3 ; читання,мовлення CB p.19 ex.2

WB p.19 ex. 3 вик. письм

23

7

 

Підсумковий урок з теми «Дозвілля і відпочинок»

Повторити Unit 2

24

8

 

Діагностична робота

                                                                                                    Тема: Оточення ( 10 год.) Unit 3

25

1

 

Мої речі

 

 

 

 

 

 

Назив.різні предмети,що

належать уч-ням,та дії які з ними вико-нують.Розу-міти невели-ку за обсяг. розповідь з новими словами

Can I use yourcompu

ter,please?

Can I have mybook,

Leo?

Computer, TV, DVD

player, CD player,

MP3 player, camera,

turn on, turn off,

thing, watch (v), my,

boring, use (v), school

project, about, space,

think, broken, Well…

 

Can I use…?

Can you turn off…?

 

Вимова нових

слів та виразів

Інтонація

прохання

Ауд.  CB p.20 ex. 1, 2

Письмо WB p.20 ex.2   

читання,мовлення  CB p.20 ex.2

WB p.20 ex.1 

Вивчити слова на диктант

26

2

 

Чужі речі

Просити дозволу

скористатися чужими

речами та виражати

дозвіл або відмову

Can I use yo-ur computer, Leo?Yes, you can./No, you can’t

Can you turn offthe DVD player?

Yes,I can./  No, Ican’t.

This is your CD.

That’s our computer.

That’s their CD

player, television,

dinner, listen to.

Can I use…?

Can you turn

off…?

Possessive

adjectives your,

our, their

Інтонація

прохання,

дозволу, відмови

Ауд. CB p.21 ex.1    Письмо CB p.21

ex.3, 4WB p.21 ex.2 читання,мовлення  WB p.21 ex.1

CB p.20 чит. діалог Скласти 6 питань з can.

27

3

 

Висловлюємо

прохання

Висловлювати чемно

прохання

What’s picture 2?

Can you open the

window, please?

 Open (v), window,

close, door, put on,

rainy, play a CD,

new, show (n), out in

the sun, run.

Can you…?

Can we…?

Інтонація

прохання

Письмо WB p.22 ex.1, 2 Ауд. CB p.22 ex. 3 читання,мовлення CB p.22 ex.4

CB p.22 вивч діалог та пісню

28

4

 

Висловлюємо

прохання

Навчитися вимовляти

звук /R/ на позначення

букв ar

 

Car, park, shark, star,

scarf, after, start, art,

arm, farm

WB p.110 ex.1, 2 

Вимова звуку

/ R/

Письмо WB p.23

ex. 1, 2, 3  Ауд.CBp.23 ex.1,2 читання,мовлення

CB p.23 ex.3, 4

CBp.23 читати     WB p.23 довик.

29

5

 

Наші улюблені заняття

Читати шкільний

проект та знаходити

конкретну інформацію

в тексті

 

Stickers, posters,

comics, postcards,

badges, shells, collect,

collection, special,

give, some of, on,

jacket, bag, bedroom,

wear, hat, cool, funny

Повторення

граматичних

структур

I’ve got…

We’ve got…

We like reading…

Our dad buys us…

Інтонація

розповідних

речень

Письмо   CB p.24

ex.4 WB p .24 ex.1, 2               Ауд. CB p.24 ex.1,3

читання,мовлення

CB p.24 ex. 3, 4

CB p.24 вивч. слова та читати

30

6

 

Наші вміння та вподобання

Розуміти на слух інфор- мацію про людей та їхні колекції

Уточнювати та деталізу-вати інфор-мацію з

допомогою запитань

Jon has got a shell

collection.

How many shells

has he got?

He’s got one

hundred shells.

Vocabulary and

structures seen

previously.

I’ve got…

He’s got…

Can you…

Розділові знаки в

реченні.

Інтонація

розповідних та

питальних

речень

Письмо WB p.25 ex.1, 2, 3 Ауд. CB p.25 ex.1  читання,мовлення CB p.25 ex.3 ,р. 26 ex.1, 2, 3

 

WB p.26 довик.

CB p.26 вивчити діалог

31

7

 

Мої вміння та вподобання

Розуміти на слух інфор- мацію про людей та їхні колекції

 

I like/ don’t like taking photos.- So do I./ Neither do I

Vocabulary and

structures seen

previously.

Present Simple

Інтонація

розповідних та

питальних

речень

читання,мовлення CB

p.27 ex.1,2,3,4

Підготувати проект «Мої вміння та вподобання»

32

8

 

Урок читання

“Family”

Розуміти прочитану інформацію

 

 

Present Simple

Інтонація

розповідних та питальних

речень

 читання,мовлення CB p.30-31 ex.1,2,3, 4, 5

 

CB p.30-31 читати  і переказувати

33

9

 

Підсумковий урок з теми «Оточення»

читання,мовлення,письмоCB p 28-29

Повторити Unit  3

34

10

 

Діагностична  робота (Progress Test)

                                                                            

 

                                                                                     Тема: Відпочинок та дозвілля. Спорт. (8 год.) Unit  4

35

1

 

Водні види

спорту

Називати водні види спорту. Розумітиречення та опові-дання, в яких події відбув.в даний момент

Max is reading his

books.Holly is playing with her ball.

Swim, sail, dive, surf, kayak, snorkel, windsurf, waterski, beach, sea, stand on your hands, fall.

Present continuous

Правила

написання

закінчення –ing.

Інтонація

розповідних

речень

Письмо WB p.30 ex. 2

Ауд. СB p 32 ex.1,2 читання,мовлення

CB p. 32 ex.2

СB p 32 ex.1,  2 вивч. слова і діалог

36

2

 

Водні види

спорту та розваги на пляжі

Називати улюблені

розваги на пляжі та

розповідати про те,

чим займаються діти.

We’re sailing.

They aren’t

waterskiing.

Water sports

vocabulary

Present continuous

(affirmative and

negative)

Правила написання

закінчення –ing.

Інтонація

стверджувальн.их

та заперечних

речень

Письмо. СB p33 ex. 4 WB p.31 ex. 2

Ауд. СB p 323ex.1 читання,мовлення

CB p. 33 ex.3 WB p.31 ex. 1

 

WB p.31 ex. 1 довиконати.

Скласти 6 речень в Present continuous

 

37

3

 

Дії в даний момент

Описувати дії,

зображені на

картинках

The boy is eating

an ice-cream.

Sunglasses, look at,

sit, sun, little, boat.

Present continuous

Правила

написання

закінчення –ing

Інтонація

стверджувальних

та заперечних

речень

Письмо.CB p. 34

ex. 2

Ауд. CB p. 34 ex. 3 читання,мовлення

WB p. 32

ex.1, 2

 

CB p. 34 ex. 2

вик. письм.

Вивчити пісню

 

38

4

 

Дії в даний момент

Навчитися вимовляти

звук /L/ в комбінації

букв all та розпізна-

вати його в словах

I don’t know,

which.

Ball, mall, wall, tall,

small, people,

WB p.111 ex. 1

(Unit 4)

Вимова звуку /L/

Письмо.CB p. 35

ex. 2 WB p. 33 ex. 2, 3

Ауд. CB p. 35 ex. 1, 2 читання,мовлення CB p. 35 ex. 3

 

 

CB p. 35 вивч . вірш

WB p. 33 довиконати

39

5

 

 Урок читання

“Dolphin Dreams”

Читати і розуміти

брошуру,

використовувати в

мовленні описові

прикметники

 

Polluted, clean, safe,

dangerous, beautiful,

ugly, dolphin, dream,

look (for), perfect,

friendly, breathe,

minute (n), live (v),sound (n), call (v),

book (v).

Present Simple,

Описові

прикметники

Вимова нових

слів

Письмо.CB p. 36

ex. 4 Ауд. CB p. 36 ex. 1, 3 читання,мовлення CB p. 36 ex. 3, 4 WB p. 33 ex 1, 2

 

 

CB p. 36 переказ тексту

40

6

 

Водні види

спорту

Запит. та

відповід. на запит. про те, що

ти любиш робити на

пляжі

 

Vocabulary and

structures seen previously.

Вживання

герундія з

дієсловом like

Інтонація

стверджувальних

та заперечних

речень

Письмо CB p. 37

ex.3 WB p. 35 ex. 1, 3 Ауд..CB p. 37 ex.1  читання,мовлення WB p. 35 ex.2

CB p. 37 ex.3

WB p.35 ex.2 довиконати

41

7

 

Підсумковий урок з теми «Відпочинок та дозвілля. Спорт»

Повторити Unit 4

42

8

 

Діагностична робота

                                                         Тема:   Природа і навколишнє середовище (8 год.) Unit 5

43

1

 

У зоопарку

Називати різ-них диких тва-рин та їх дії

Розуміти на слух коротку інформацію

Look! The

monkey is taking

your sandwich!

Penguin, zebra, mon

key, kangaroo, ca-mel,lizard,flamingo, crocodile,naughty, zoo, wait,see, come

Present

ContinuousУтво-рення запитань,

вживання

дієслова to be

Вимова нових

слів

Інтонація

питальних

речень

письмо WB р. 36 ex. 1, 2 Ауд. CB p. 38 ex.1,2Читання, мовлення, CB p. 38 ex.2

WB р. 36 вик.

CB p. 38 вивч. слова на диктант

44

2

 

Люди і тварини

Запитувати про події, що відбуваються зараз,та давати коротку відповідь на запитання

Is the boy reading?Yes, he is. / No, heisn’t. Is the monkey playing with the ball?

No, it isn’t.

Monkey, sandwich,

chess, shopping

Present

Continuous

Запитання –

коротка відповідь

Інтонація

питальних

речень

Вимова

стягнених форм

дієслів

Письмо CB p.39 ex.4

WB p. 37. ex. 2

Ауд.CB p.39  ex.1  Мовлення.Читання    CB p.39 ex.3                                 

CB p.39 ex.3 вивчити слова на диктант

Скласти 6 речень в Present

Continuous

45

3

 

Дії тварин у даний момент

Запитувати та

розповідати про те, що

робиться зараз

Is she taking a photo? – No, she

isn’t.

Notebook, lion, tiger,

parrot, climb, talk

Present

Continuous

Вимова нових

слів

Письмо CB p.40 ex.2

WB p. 38. ex. 1, 2

Ауд.CB p.40  ex.3  Мовлення.Читання    CB p.40 ex.4                                

CB p.40 ex. 1 вик. письмово, вивч. пісню WB p. 39. ex. 1 вик.

46

4

 

Дії тварин у даний момент

Навчитися вимовляти

звук /L/ у комбінації

букв or

 

Fork, horse, straw,

paw, yawn, hold,

front, farmer, sport

WB p.111 ex.1

(Unit 5)

Вимова звуку /L/

Письмо WB p. 39. ex. 3

Ауд.CB p.41  ex.1,2  Мовлення.Читання    CB p.41 ex.3,4                                

CB p.41 ex. вивч. вірш

47

5

 

Урок читання “The Lion and the Mouse”

 

Читати і розуміти

казку.Навчити-ся співвідноси-ти інформацію з дійовими

особами

 

Angry, scared, free,

sorry, funny, kind,

Mouse, run (over),

wake up, laugh, run

away, later, jungle,

net, over, mouth,

roar(v), hear, move,

chew.

Present

Continuous,

Present Simple

Інтонація

розповідних

речень,

перелічування

Письмо CB p. 42. ex. 4 WB p. 40. ex. 1 

Ауд.CB p.42 ex.1,3 Мовлення.Читання    CB p.42 ex.3,4    WB p. 40. ex. 1,2

  

CB p. 42 чит. і переказ. текст

48

6

 

Дикі тварини

Запитувати та

відповідати на запитання у теперішньому

тривалому часі

.

Is the tiger

sleeping in PictureC? No, it isn’t.It’s eating

Watch, teacher, sit

down, desk.

Позначення

прямої мови на

письмі

Інтонація

розповідних

речень

Письмо CB p. 43. ex. 3 WB p. 41. ex. 1, 2, 3

Ауд.CB p.43 ex.1 Мовлення.Читання    CB p.43 ex.2   WB p. 41. ex.2

 

Підготувати проект «Мої улюблені»

49

7

 

Підсумковий урок з теми «Природа і навколишнє середовище»

Повторити Unit 5

 

50

8

 

Діагностична робота

 

                                                                        Тема:   Оточення (10 год.) Unit 6

51

1

 

День мого друга

 

Називати дії, які виконуємо щодня.

Розуміти на слух інформа-цію з новими

словами та виразами

Jim gets up early in the morning. He

rides a horse and he looks after the

sheep.

Have a shower, brush

my teeth, get dressed,

have breakfast, brush

my hair, get up, catch

the bus, job, walk to

school, jackaroo,

work(v), ride(v), look

after, sheep, lucky.

 

Present Simple

(affirmative,

negative,

interrogative)

Інтонація

стверджувальних

та заперечних

речень

Письмо   WB p. 42. ex.  2

Ауд.CB p.44 ex.1,2 Мовлення.Читання    CB p.44 ex.2   WB p. 42. ex.1

 

CB p.44 вивчити дієслова на диктант

читати діалог

52

2

 

Мій день та день

моїх друзів

Розповідати про свій день та день своїх друзів,запиту-вати з метою

Отримання ін-формації про інших людей

Billy gets up at 7o’clock. Does your mum catch

the bus to work? I have breakfast at 8

o’clock.

Vocabulary and

structures seen

previously. late, start

work, at night.

Present Simple в третій особі

однини  

Вимова слів does

/dAz/, doesn’t

/dAz(q)nt/

Письмо  CB p.45 ex.  4  WB p. 43. ex.  2

Ауд.CB p.45 ex.  1 Мовлення.Читання    CB p.45 ex.3   WB p. 43. ex.1

 

Скласти 6 заперечних і питальних речень в Present Simple

53

3

 

Мій день та день

моїх друзів

Запитувати та

відповідати на

запитання про час, коли відбуваються

щоденні дії

What time does Tom get up? He gets up at half past  7

Busy, all day long,

lesson, homework,

outside.

Present Simple

в  першій та третій особі однини

Вимова

закінчення –s в

третій особі

однини

Письмо  CB p.46 ex. 1,2, 4  WB p. 44. ex.  1,2

Ауд. CB p.46 ex. 3 p.47  Мовлення.Читання    CB p.46 ex.3 p.47  WB p. 44. ex.2

Скласти розповідь «Мій день»

54

4

 

Шкільне життя

Читати і розуміти веб-

сторінку

Навчитися шукати

конкретну інформацію

 

First, then, next,finally, every day,at theweekend, cyber school, a long way from, town, city, at home, Internet, student, hour, kilometer, sports day, together, close to.

Present Simple

Слова-зв’язки

first, then, next,

finally, every day,

at the weekends

Вимова нових

слів

Інтонація

розповідних

речень

Письмо  CB p.49 ex. 3  WB p. 46. ex.  1

Ауд. CB p.48 ex.1, 3 p.49ex.1Мовлення.Читання    CB p.48 ex.3 p.49  WB p. 47. ex.2

CB p.48 переказ тексту

55

5

 

Шкільне життя

Запитувати та

відповідати на

запитання про  здібності

Are you good at English? Yes, I am very good/ No, I am bad at English.

 

Present Simple

 

Вимова питальних речень без питального слова

ПисьмоWB p. 46. ex.  1, 2Ауд. CB p.50 ex.1, 2 WB p.49 ex.1 Мовл.Читання  CB p.50 ex.3 p.51 WB p. 49 ex.2

WB p. 49 ex .2 C. B. p. 51 підготувати проект “A Poster”

56 

6

 

Урок читання

Читати і розуміти текст Навчитися шукати

конкретну інформацію

 

 

Present Simple однина та множина

 

 

Читання    Мовлення.CB p.54 ex.1,2,3  p.55 4,5,6 

переказ тексту

 

57

7

 

 Підсумковий урок з теми «Оточення»

CBp.52-53 WB p.51,52

Повторити Unit 5

58

8

 

Діагностична робота

59

9

 

Традициї святкування Різдва та Нового року в Британії та Україні

 

60

10

 

 Вивчення новорічних пісень та римівок                                                                                                    

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
2.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Івасиків Тетяна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    2.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
5 червня 2022
Переглядів
1635
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку