Календарне планування для роз.відст. МОВА 4 клас

Про матеріал
Календарне планування з української мови І семестр, для учня з особливими освітніми потребами, навчання за програмою "розумово відсталих дітей" з 2018 інтелектуальнимим порушеннями.
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

3 год на тиждень

 

№ п/п

Тема уроку

Дата

Прим.

І семестр

Повторення

  1.                 

Звуки і букви. Розрізнення голосних і приголосних звуків і букв. Написання голосних і приголосних букв.

 

 

  1.                 

Виділення речення з усного мовлення і тексту.

Просте речення, його основні ознаки.

 

 

  1.                 

Просте речення, його основні ознаки. Речення розповідні і питальні. Розділові знаки в кінці речень.

 

 

  1.                 

Складання речень за запитаннями, малюнками, на тему.

 

 

  1.                 

Поширення речень за запитаннями.

 

 

Мовленнєвий розвиток

  1.                 

Слухання мовлення і читання вчителя, інших осіб. Розуміння змісту сприйнятого (хто?, що?, де?, коли? та ін.), визначення послідовності подій.

 

 

  1.                 

Відтворення змісту прослуханого «своїми словами».

 

 

  1.                 

Розпізнавання на слух окремих елементів мовлення (слово, речення); схожих та відмінних за звучанням слів; нових і незрозумілих слів.

 

 

  1.                 

Використання у мовленні просторових прийменників (в, на, за, під, над) (без засвоєння термінології).

 

 

  1.             

Перевірна робота. «Переказ»

 

 

  1.             

Аналіз перевірної роботи. Повторення

 

 

  1.             

Практичне спостереження над засобами відмежування речень в усному мовленні (пауза).

 

 

  1.             

Розпізнавання на слух інтонацій усного мовлення (розповідної, питальної).

 

 

  1.             

Розуміння запитань, завдань, інструкцій та пояснень вчителя та інших осіб.

 

 

Говоріння

  1.             

Регулювання дихання і голосу в процесі усного мовлення

 

 

  1.             

Діалогічне мовлення. Слухання-розуміння реплік співрозмовника.

 

 

  1.             

Перевірна робота. «Діалог»

 

 

  1.             

Аналіз перевірної роботи. Повторення

 

 

  1.             

Конструювання власних висловлювань: відповіді на запитання; ініціювання діалогу (звертання до співрозмовника, висловлення прохання, побажання), підтримання діалогу.

 

 

  1.             

Інсценування діалогу (розуміння співрозмовника та відповіді на запитання, репліки діалогу (повними й неповними реченнями). Формулювання ініціативних реплік під час діалогу.

 

 

  1.             

Культура спілкування.

 

 

  1.             

Монологічне мовлення (самостійне висловлювання). Конструювання висловлювань: опис (предметів, людини, явищ природи); повідомлення про діяльність

 

 

  1.             

Перевірна робота. «Списування»

 

 

  1.             

Аналіз перевірної роботи. Повторення

 

 

  1.             

Конструювання висловлювань: опис (предметів, людини, явищ природи); повідомлення про діяльність. Практичні вправи

 

 

Мова і мовлення

  1.             

Списування мовленнєвого матеріалу.

 

 

  1.             

Виписування окремих слів, словосполучень, речень (за завданням учителя).

 

 

  1.             

Складання речень за запитаннями, малюнками, на тему.

 

 

  1.             

Речення з правильним і неправильним порядком слів (деформоване речення).

 

 

  1.             

Речення з правильним і неправильним порядком слів (деформоване речення). Практичні вправи

 

 

  1.             

Уявлення про мову як засіб людського спілкування.

 

 

  1.             

Українська мова і споріднені з нею мови. Позначення предметів, явищ, якостей, дій у різних мовах (на прикладах української та російської).

 

 

  1.             

Українська мова і споріднені з нею мови.Розрізнення у власному мовленні слів української та російської мов (практично).

 

 

  1.             

Спостереження за звучанням, написанням і значенням слів у споріднених мовах.

 

 

  1.             

Речення як одиниця мовлення.

 

 

  1.             

Засоби відмежування речень в усному (пауза) та писемному (велика буква на початку речення, крапка чи знак питання в кінці його) мовленні.

 

 

  1.             

Речення як одиниця мовлення. Практичні вправи

 

 

  1.             

Культура мовлення. Практичне засвоєння різних форм звертання до співрозмовника.

 

 

  1.             

Слова ввічливості, які вживаються під час зустрічі і прощання.

 

 

  1.             

Слова ввічливості. Практичне засвоєння таких слів у мовленні (у природних і створюваних ситуаціях).

 

 

  1.             

Дотримання етикету під час спілкування.

 

 

 

Звуки і букви.

  1.             

Алфавіт. Розташування букв в алфавітному порядку.

 

 

  1.             

Звуки голосні та приголосні.

 

 

  1.             

Поділ слів на склади. Перенос слів.

 

 

  1.             

Перенос слів. Участь голосних у творенні складів.

 

 

  1.             

Наголос. Визначення наголосу у двоскладових і трискладових словах.

 

 

 

  1.             

Приголосні тверді й м’які, їх розрізнення. Практичне застосування.

 

 

  1.             

Підсумковий урок за семестр

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
Інкл
Додано
16 січня 2019
Переглядів
1671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку