УКРАЇНСЬКА МОВА
3 год на тиждень
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
||
І семестр |
|||||
Повторення |
|||||
|
Звуки і букви. Розрізнення голосних і приголосних звуків і букв. Написання голосних і приголосних букв. |
|
|
||
|
Виділення речення з усного мовлення і тексту. Просте речення, його основні ознаки. |
|
|
||
|
Просте речення, його основні ознаки. Речення розповідні і питальні. Розділові знаки в кінці речень. |
|
|
||
|
Складання речень за запитаннями, малюнками, на тему. |
|
|
||
|
Поширення речень за запитаннями. |
|
|
||
Мовленнєвий розвиток |
|||||
|
Слухання мовлення і читання вчителя, інших осіб. Розуміння змісту сприйнятого (хто?, що?, де?, коли? та ін.), визначення послідовності подій. |
|
|
||
|
Відтворення змісту прослуханого «своїми словами». |
|
|
||
|
Розпізнавання на слух окремих елементів мовлення (слово, речення); схожих та відмінних за звучанням слів; нових і незрозумілих слів. |
|
|
||
|
Використання у мовленні просторових прийменників (в, на, за, під, над) (без засвоєння термінології). |
|
|
||
|
Перевірна робота. «Переказ» |
|
|
||
|
Аналіз перевірної роботи. Повторення |
|
|
||
|
Практичне спостереження над засобами відмежування речень в усному мовленні (пауза). |
|
|
||
|
Розпізнавання на слух інтонацій усного мовлення (розповідної, питальної). |
|
|
||
|
Розуміння запитань, завдань, інструкцій та пояснень вчителя та інших осіб. |
|
|
||
Говоріння |
|||||
|
Регулювання дихання і голосу в процесі усного мовлення |
|
|
||
|
Діалогічне мовлення. Слухання-розуміння реплік співрозмовника. |
|
|
||
|
Перевірна робота. «Діалог» |
|
|
||
|
Аналіз перевірної роботи. Повторення |
|
|
||
|
Конструювання власних висловлювань: відповіді на запитання; ініціювання діалогу (звертання до співрозмовника, висловлення прохання, побажання), підтримання діалогу. |
|
|
||
|
Інсценування діалогу (розуміння співрозмовника та відповіді на запитання, репліки діалогу (повними й неповними реченнями). Формулювання ініціативних реплік під час діалогу. |
|
|
||
|
Культура спілкування. |
|
|
||
|
Монологічне мовлення (самостійне висловлювання). Конструювання висловлювань: опис (предметів, людини, явищ природи); повідомлення про діяльність |
|
|
||
|
Перевірна робота. «Списування» |
|
|
||
|
Аналіз перевірної роботи. Повторення |
|
|
||
|
Конструювання висловлювань: опис (предметів, людини, явищ природи); повідомлення про діяльність. Практичні вправи |
|
|
||
Мова і мовлення |
|||||
|
Списування мовленнєвого матеріалу. |
|
|
||
|
Виписування окремих слів, словосполучень, речень (за завданням учителя). |
|
|
||
|
Складання речень за запитаннями, малюнками, на тему. |
|
|
||
|
Речення з правильним і неправильним порядком слів (деформоване речення). |
|
|
||
|
Речення з правильним і неправильним порядком слів (деформоване речення). Практичні вправи |
|
|
||
|
Уявлення про мову як засіб людського спілкування. |
|
|
||
|
Українська мова і споріднені з нею мови. Позначення предметів, явищ, якостей, дій у різних мовах (на прикладах української та російської). |
|
|
||
|
Українська мова і споріднені з нею мови.Розрізнення у власному мовленні слів української та російської мов (практично). |
|
|
||
|
Спостереження за звучанням, написанням і значенням слів у споріднених мовах. |
|
|
||
|
Речення як одиниця мовлення. |
|
|
||
|
Засоби відмежування речень в усному (пауза) та писемному (велика буква на початку речення, крапка чи знак питання в кінці його) мовленні. |
|
|
||
|
Речення як одиниця мовлення. Практичні вправи |
|
|
||
|
Культура мовлення. Практичне засвоєння різних форм звертання до співрозмовника. |
|
|
||
|
Слова ввічливості, які вживаються під час зустрічі і прощання. |
|
|
||
|
Слова ввічливості. Практичне засвоєння таких слів у мовленні (у природних і створюваних ситуаціях). |
|
|
||
|
Дотримання етикету під час спілкування.
|
|
|
||
Звуки і букви. |
|||||
|
Алфавіт. Розташування букв в алфавітному порядку. |
|
|
||
|
Звуки голосні та приголосні. |
|
|
||
|
Поділ слів на склади. Перенос слів. |
|
|
||
|
Перенос слів. Участь голосних у творенні складів. |
|
|
||
|
Наголос. Визначення наголосу у двоскладових і трискладових словах.
|
|
|
||
|
Приголосні тверді й м’які, їх розрізнення. Практичне застосування. |
|
|
||
|
Підсумковий урок за семестр |
|
|
||