________________________________________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
Календарно-тематичне планування
з геометрії
для ________________ класу
на 2018 / 2019 н.р.
_______________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________
__________________________________________________________________
Протокол № ______ від «_____»______________20_____ р.
Голова МО _______________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника: Істер О. С. Геометрія : підруч. для 8-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2016 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Геометрія, 8 клас
(2 години на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
Складено до підручника:
Істер О. С. Геометрія : підруч. для 8-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2016 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
№ уроку |
Дата |
Тема уроку
|
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. ЧОТИРИКУТНИКИ (24 год) Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника; формулює: · означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції; · ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників; · теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника; класифікує чотирикутники; зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи; обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду; доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту |
|||
1 |
|
Повторення і узагальнення матеріалу з курсу геометрії 7-го класу |
|
2 |
|
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
3 |
|
Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника |
|
4 |
|
Паралелограм і його властивості й ознаки. |
|
5 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
6 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
7 |
|
Прямокутник і його властивості. |
|
8 |
|
Ромб і його властивості. |
|
9 |
|
Розв’язування задач і вправ Квадрат і його властивості. |
|
10 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
11 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
12 |
|
Контрольна робота №2 за темою: «Паралелограми» |
|
13 |
|
Трапеція |
|
14 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
15 |
|
Центральні і вписані кути. |
|
16 |
|
Вписані та описані чотирикутники |
|
17 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
18 |
|
Теорема Фалеса |
|
19 |
|
Середня лінія трикутника |
|
20 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
21 |
|
Середня лінія трапеції |
|
22 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
23 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
24 |
|
Контрольна робота №3 за темою: «Середня лінія трикутника. Трапеція. Вписані та описані чотирикутники» |
|
Тема 2. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ (11год) наводить приклади подібних трикутників; пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур; формулює: · теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника; · означення подібних трикутників; · ознаки подібності трикутників; · узагальнену теорему Фалеса; зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники;
обґрунтовує подібність трикутників; застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості |
|||
25 |
|
Узагальнена теорема Фалеса. |
|
26 |
|
Подібні трикутники |
|
27 |
|
Ознаки подібності трикутників |
|
28 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
29 |
|
Середні пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику |
|
30 |
|
Властивість бісектриси трикутника |
|
31 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
Геометрія, 8 клас (2 години на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год) Складено до підручника: Істер О. С. Геометрія : підруч. для 8-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2016 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
ІІ семестр |
|||
32 |
|
Застосування подібності трикутників до розв’язування задач. |
|
33 |
|
Застосування подібності трикутників до розв’язування задач. |
|
34 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
35 |
|
Контрольна робота №4 за темою: «Подібність трикутників» |
|
Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ (14 год) Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті; пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»; формулює: · властивості перпендикуляра і похилої; · означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника; · теорему Піфагора; · співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника; знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута; обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°; доводить теорему Піфагора; розв’язує прямокутні трикутники застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту |
|||
36 |
|
Теорема Піфагора |
|
37 |
|
Розв’язування задач |
|
38 |
|
Розв’язування задач |
|
39 |
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
|
40 |
|
Розв’язування задач |
|
41 |
|
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника. Значення синуса, косинуса, тангенса деяких кутів |
|
42 |
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
|
43 |
|
Розв’язування задач |
|
44 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
45 |
|
Розв’язування задач |
|
46 |
|
Розв’язування задач |
|
47 |
|
Розв’язування задач |
|
48 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
49 |
|
Контрольна робота №5 за темою: «Розв’язування прямокутних трикутників» |
|
Тема 4. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ (12 год) Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола; формулює: · означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола; · теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції; записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті; зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола; співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури; обчислює площі вказаних у змісті фігур; застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів; розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо |
|||
50 |
|
Многокутник і його елементи. Опуклі та неопуклі многокутники. Сума кутів опуклого многокутника. |
|
51 |
|
Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола |
|
52 |
|
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника |
|
53 |
|
Площі паралелограма, ромба |
|
54 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
55 |
|
Площа трикутника |
|
56 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
57 |
|
Площа трапеції |
|
58 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
59 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
60 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
61 |
|
Контрольна робота №6 за темою: «Многокутники. Площі многокутників» |
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (9 год) |
|||
62 |
|
Чотирикутники |
|
63 |
|
Чотирикутники |
|
64 |
|
Подібність трикутників |
|
65 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
66 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
67 |
|
Многокутники. Площі многокутників |
|
68 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|