Календарне планування уроків мистецтва для учнів 9 класу

Про матеріал
Календарне планування уроків мистецтва для учнів 9 класу.За програмою: 9 клас. Мистецтво у культурі сучасності (до підручника «Мистецтво» автора Л Масол). Навантаження 1 година на тиждень
Перегляд файлу

                                                                        Календарно-тематичне  планування  уроків  мистецтва у 9 класі

І семестр «Стилі та напрями мистецтва» (16 годин)

 

Дата

Корекція

Дата

Корекція

 

Тема уроку

 

Твори для вивчення

Домашнє завдання

9-А

9-А

9-Б

9-Б

1

 

 

 

 

Вступ. Від модерну до модернізму.

А.Гауді «Будинок Бальо (Іспанія), В.Городецький. Буди-нок з химерами»

Г.Норбут. Українська абетка , Г.Клімт «Поцілунок»»

 

С.6 – 11

Творче завдання

2

 

 

 

 

Школи і лідери європейського модерну

В.Орта. Інтерєр особ- няка Тасселя (Бельгія), Е.Гільман. Павільйон (Франція)

О.Бердслі. Автопорт-рет.., Рене Лалік. Брошка

 

С.14 – 25

Відповідати на питання

3

 

 

 

 

Школи і лідери європейського модерну. Український модерн

 І Левинський, В.Кричевський, Г.Нарбут, О.Кульчицька ,М.Леонтович Хорові обробки пісень. «Дударик» Ескіз візерунка кахлі «Український модерн»

 

 

С. 26 – 32

 

4

 

 

 

 

Символізм – вступ у ХХ століття

 

Г. П.Шаванн «Свята Женева, яка споглядає Париж», Г.Моро «Гесіод і Муза»

О.Редон «Натюрморт», М.Чурльоніс «Соната сонця», «Соната весни»

Г.Форе «Павана для флейти й оркестру»

С. 33 – 37

Відповідати на питання

5

 

 

 

 

Мінливість вражень імпресіоністів

Клод Моне «Імпрессія. Схід сонця», 30 картин «Руанський собор»., К.Піссарро «Бульвар Монмартр навесні», О.Ренуар. «Сена біля Аснєра»., О.Мурашко «Авто-порт-рет», «Благовіщення»

С.38-45

Презентація Імпресіоністи

6

 

 

 

 

Мінливість вражень. Постімпресіонізм.

Поль Сезанн «Стіл, серветка, фрукти», В ван Гог «Соняшники»

М.Глущенко «Вечірня Венеція», К.Дебюссі «Море», «Хмари», «Тумани»

С. 46 -51

 

7

 

 

 

 

Митці авангарду. Кубізм.

П.Пікассо «Авіньйонські дівчата», «Арлекін» «Скрипка і гітара».

Ж.Брак «Жінка з гітарою.

О.Архіпенко «Цар Соломон»

С.52 – 57

Творче завдання

8

 

 

 

 

Митці авангарду. Футуризм. Оцінювання навчальних досягнень

Умберто Боччоні «Унікальні форми безперервності у просторі», «Симультан-ний зір»

Артур Онеггер «Пасіфік 231»

О.Богомазов «Портрет дружини Ванди»

С. 58 – 61

 

9

 

 

 

 

Лабіринтами художньої абстракції. Орфізм

В.Кандинський «По- перечна лінія», «Домінуюча дуга», «Козаки», П.Андрусів. «Бій під Конотопом», Соня Терк-Делоне «Ритм»,К.Малевич «Чорний квадрат», «Червоний квадрат», «Білий квадрат»

С.62 – 67

Творче завдання

10

 

 

 

 

Лабіринтами художньої абстракції. Конструктивізм.

Я.Бабич «Шаріка», «Гуцулка Ксеня», В.Меллер «Ассирієць», В.Єрмилов «Автопортрет»

С.68-71

Повідомлення «Конструктивізм в Україні»

 

11

 

 

 

 

У пошуках художньої експресії. Мотив крику та самотності

Е.Мунк «Крик», Е.Кірхнер «Червона вежа в Гелле» , О.Дікс «Празька вулиця», Фр.Марк «Синій кінь»

С.72 – 76

 

12

 

 

 

 

У пошуках художньої експресії. Фовізм

І.Стравинський балет «Аргон»., С.Прокофєв «Блудний син»

А.Шенберг «Місячний П’єро», Анрі Матіс «Фіолетовий халат»

 

С. 77 – 83

Відповідати на питання

13

 

 

 

 

Повернення до ідеалів краси минулого. Неоласицизм

Ю.Захарієвич. Нац.уні-верситет «Львівська по- літехніка., Квадратний колізей (Рим)

Будинок уряду (Київ), Лінкольн-центр (Нью- Йорк)

С. 84 – 91

 

14

 

 

 

 

Повернення до  краси ідеалів минулого. Примітивізм

С.Прокоф’єв. Симфонія №1 «Класична», П.Хіндеміт. Симонія «Художник Матіс»

І.Стравинський «Жар – птиця» «Весна священна», М.Скорик «Карпатський концерт»

 

С. 92 – 95

Відповідати на питання

 

15

 

 

 

 

Постмодернізм

М.Ернест. Асамбляж, М.Дюшан «Колесо», Ганс Арп. Колаж, Джексон Полок. №25

Рой Ліхтенштейн «Бітлз» ,К.Ольденбург «Волан – чик», «Прищіпка»

Е.Ворхол «Кока-кола, «Мерилін Монро», «Бітлз»

С. 96 – 102

 

16

 

 

 

 

Постмодернізм. Новорічна інсталяція.

Оцінювання навчальних досягнень

 

В.Сильвестров «Тихі піс-ні»

В.Рунчак «Матч із музи-кантів у 5-ти раундах між кларнетистом і струнним квартетом»

Л.Дичко «Струм»

Є.Станкович «Симфонія №3», «Симфонієтта»

С. 103 – 107

Повторити пройдений матеріал

 

ІІ семестр «Екранні мистецтва. Форми поширення мистецтва» (19 годин)

 

17

 

 

 

 

Виникнення кіномистецтва

Ігрове, анімаційне, документальне, науково-популярне кіно. Німий кінематограф (Ч. Чаплін)

О. Довженко. Земля, Алан Кросланд «Співець джазу», Чарлі Чаплін «Великий диктатор»

 

Опрацювати с.112-117

 

18

 

 

 

 

Мова і види кіномистецтва

Мова кіно. Міжнародні кінофестивалі.

Дж.Лукас «Зоряні вій-ни»

Джеймс Кемерон «Ти-танік», «Аватар».

Опрацювати с.118-123

 

19

 

 

 

 

Жанри і стилі кіно

Кіножанри: фантастика (фентезі, антиутопія, кіберпанк), бойовик, трилер, мелодрама,

К/ф «Володар перснів» (трилогія). , А.Тарковський. Сталкер

Лорес та Ендрю Вачовські «Матриця», Дж.Р.Толкієн «Володар перснів»

Опрацювати с. 124-126, конспект

20

 

 

 

 

Жанри і стилі кіно: комедія

Кіножанри: комедія, вестерн, детектив, містика, мюзикл, екранізація та ін.

Зельцен і Джейсон «Суперфорсаж» (пародія)., Радянські кінокомедії, французькі кінокомедії

Карло Карлей «Ромео і Джульєтта»,Ендрю Веббер «Ісус Христос – суперзірка»

Презентауія  Луї де Фюнеса або Пєра Рішара за вибором

21

 

 

 

 

Професії та школи у кінематографії

Кінопрофесії: кінорежисер, актори, кінооператор,  художник-постановник та його асистенти (костюмер, гример, декоратор, реквізитор, бутафор), кіно-композитор, звукорежисер, звукооператор, саунд-дизайнер, каскадер, продюсер.

Ст.Спілберг «Злови мене, якщо зможеш», «Список Шиндлера»

 

Опрацювати С.134-143

Творче завдання

22

 

 

 

 

Професії та школи у кінематографії (продовження)

Школи кінематографа: французька, американська (Голлівуд), італійська, індійська (Боллівуд), японська (зокрема аніме), африканська (Ноллівуд).

Додатково фрагменти з к/ф «Леон», «Амелі», «Вісім жінок», «Мене звати Кхан», «Сім самураїв».

Г. Циммер Саундтреки з м/ф «Король Лев», к/ф «Пірати Карибського моря», «Код да Вінчі».

 

Творче завдання

23

 

 

 

 

Мультиплікаційний фільм. Аніме.

Волт Дісней «Пітер Пен», «Бембі» «Попелюшка», «Піннокіо»

Опрацювати

С.144-147

24

 

 

 

 

Українське кіно

Творчість О. Довженка. Українське поетичне кіно. Історичні фільми, зокрема про Б. Хмельницького (у порівнянні).О.Довженко «Земля», «Україна в огні».

С.Параджанов «Тіні забутих предків», Олесь Янчук «Голод-33», Леонід Биков «В бой идут одни старики»

Опрацювати

С. 148-156

25

 

 

 

 

Українська анімація

 

 

Алла Грачова «Ведмедик і той, що живе в річці», Володимир Дахно «Як козаки інопланетян зустрічали»,Давид Черкаський «Лікар Айболить», «Острів скарбів»,  «Народна мудрість», «Пластилінова ворона», «Йшов трамвай девятий номер».

С.157-159

Завдання 4 – письмово.

26

 

 

 

 

Телебачення: погляд у світ

Жанри телемистецтва: телерепортаж, телевистава, телефільм, телесеріал, відеокліп, ток-шоу, реаліті-шоу, талант-шоу. теледебати, телеміст та ін.

Українські відеокліпи на пісні «Україна – це ти» (Тіна Кароль), «Time» і «Look» (ONUKA).

Додатково фрагменти з телесеріалів «Роксолана», «Альф».

 Робота в групах: написати сюжет до короткометражки та дібрати саундтреки до неї.

Створити рейтинг теле-передач.

Опрацювати с. 160-165

27

 

 

 

 

Телешоу

«Х-Фактор», «Україна має талант», «Танці з зірками»

«Крок до зірок», «Мастер-шеф»; відеокліпи

Опрацювати с. 166-167

 

28

 

 

 

 

Фотомистецтво

Мова фотомистецтва, документальна і художня фотографія.

Ансел Адпмс «Хребет Тітон і річка Снейк», Ю.Хіміч «Осінь», Грей Малін «Ріміні»

Опрацювати с.168-173

29

 

 

 

 

Реклама

Види реклами: комерційна і соціальна, креативна, гіперболізована, у стилі мінімалізму, антиреклама.

Робота в групах: створити марку продукції та рекламу для неї

Опрацювати с. 173-179

30

 

 

 

 

Поширення мистецтва: музеї.

Пам’ятки України зі Списку світової спадщини ЮНЕСКО.

Національні музеї-заповідники українського гончарства в Опішному (Полтавщина) та «Качанівка» (Чернігівщина); Церква Св. Юра у Дрогобичі. ,Софійський собор, Галерея Уффіцці, Національний художній музей України

 

Опрацювати с. 180-185

31

 

 

 

 

Поширення мистецтва: галереї, бібліотеки

Екстер’єри та інтер’єри музеїв світу: Лувр (Франція),, Прадо і Музей Гуегенхайма (Іспанія), Дрезденська картинна галерея (Німеччина), Національний художній музей України, Музей писанки у Коломиї. Бібліотеки різних країн, зокрема України.Острозької академії, наукова бібліоека ЛНУ ім. І.Франка м.Львів

 

Опрацювати с. 186-191

32

 

 

 

 

Мистецтво в діалозі культур

Петропавлівскький костел і мінарет у Кам’янці-Подільському (Україна); китайський павільйон і японська пагода у Брюсселі (Бельгія), палац Альгамбра у Гранаді (Іспанія). Парк «Міні-Европа» у Брюсселі (Бельгія).

 

Опрацювати с. 192-199

Презентаця

33

 

 

 

 

Мистецтво в діалозі культур (продовження)

П. Брейгель Старший «Вавилонське стовпотворіння», порівняння із зображеннями Вавилонської вежі на старовинній книжковій мініатюра та картині невідомого німецького художника. І. Марчук «Скрипаль», «Пробудження», І. Рєпін «Українка біля тину.

Ф.Акименко. Фантазія ор.26

Переглянути фільм «Два життя Соломії Крушельницької»

34

 

 

 

 

Панорама мистецтв: Перевіряємо свої досягнення

 

 

Робота в групах, в парах

Повторити основні поняття

35

 

 

 

 

Віртуальна мистецька подорож

 

Мистецькі доробки ХХ-ХХІ столітть

Повторити увесь пройдений матеріал

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 9 клас, Планування
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
17 січня 2019
Переглядів
5837
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку