Календарне планування уроків музичного мистецтва у 2 класі на Iсеместр до підручника Т.Рубля

Про матеріал
Календарне планування уроків музичного митсецтва у 2 класі на Iсеместр до підручника Т.Рубля містить детальний опис видів діяльності вчителя та учнів відповідно до Типової освітньої програми для 2 класу НУШ під керівництвом О.Я.Савченко
Перегляд файлу

Календарне планування уроків

музичного мистецтва у 2 класі 

до підручника Т.Рубля «Мистецтво»

 

 

І семестр

 

Тема

уроку

Зміст уроків

Художньо-творча діяльність

 

Сприймання та інтерпретація мистецтва

Комунікація через мистецтво

Основні поняття

Дата

Примітки

1

Дивовижний світ природи в мистецтві

Вірші Л.Ратич,                          

муз. А.Олейникової                     «Диво-осінь».

 

Відтворення спогадів про відпочинок, імпровізуючи голосом та граючи на музичних інструментах.

 

Виконання ритмічної вправи

В.Косенко «Пастораль»

 

Порівняти муз.образ твору з пейзажами.

 

Вивчення поняття «регістр» та ознайомлення зі звучанням муз. інструментів у різних регістрах.

Бесіда про красу та звуки  літньої природи.

 

Інструментальна музика

 

Регістр  (високий, середній, низький)

 

 

2

 

Осінні перетворення

 

Поспівка «Ми на луг ходили»

 

Вірші Л.Ратич,                             муз. А.Олейникової «Диво-осінь».

 Виконання ритмічної вправи

 

А.Вівальді «Осінь» з циклу «Пори року»

 

Визначити якими кольорами та муз. засобами можна передати осінні настрої

 

Виконання пісні групами та сольно

 

 

Програмна музика

 

Інструментальна музика

 

 

3

Кольоровий водограй

Вірші В.Морданя,               муз. А.Олейникової «Осінні прапорці»

Відтворення настрою пісні пластичною імпровізацією.

Виконання ритмічної вправи

 

К.Дебюссі «Тумани»

Визначити регістр, дібрати колір до кожного регістру.

(Підбір ілюстрації із запропонованих варіантів)

Висловлювання вражень

Програмна музика

 

 

4

Калейдоскоп фантазій

Вірші В.Морданя, муз. А.Олейникової «Осінні прапорці»

 

Створення вокальної імпровізації на заданий вірш

Е.Гріг «Восени»

 

 Визначити динамічні відтінки, використані у  творі.

Пластична імпровізація,відтворити рух мелодії рухами рук.

 

 

Виконати пісню, створюючи свій ритмічний акомпанемент (з динамічними відтінками)

 

Динамічні відтінки (голосно, дуже голосно, тихо, дуже тихо)

 

Імпровізація

 

 

5

Веселка-чарівниця

Поспівка «Сім братів кольорів»

Вірші М.Ясакової,                  муз. О.Янушкевич                 «Осіннє сонечко» (розучити 1 куплет і приспів)

 

Створення вокальної імпровізації на заданий вірш

 

В.Косенко «Дощик»

 

Визначення засобів виразності твору: регістр, динамічні відтінки, тембр (ф-но)

.

Виконання поспівки під власний акомпанемент муз. інструментів.

Ритм

Імпровізація

 

 

Тема уроку

Художньо-творча діяльність

 

Сприймання та інтерпретація мистецтва

Комунікація через мистецтво

Основні поняття

Дата

Примітки

6

За народними мотивами

Вірші М.Ясакової,                  муз. О.Янушкевич                 «Осіннє сонечко»

 (розучити 2, 3 куплети).

 

Показати рукою рух мелодії

 

 

Українські народні пісні «Женчичок-бренчичок»,

 

«Вийшли в поле косарі»

Виконання пісні групами та сольно

 

 

 

7

Дивосвіт народної фантазії

Виконання пісні «Осіннє сонечко» під власний акомпанемент муз.інструментів

Визначити динаміні відтінки, потрібні для виконання пісні

Сприймання укр. жартівливих мелодій. Визначення за тембром муз. інструменти, задіяні в ансамблі.

Гра «Знайди зайвий інструмент»

Розповідь про ансамбль троїстих музик

Ансамбль

Троїсті музики

(сопілка, бубон, скрипка, цимбали, баян)

 

 

 

8

Світ народного мистецтва (урок-гра)

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

9

Малюємо музику

Вірші В.Панченка,

 муз. А.Філіпенка

«Ой заграйте дударики»

 

Описати, якими кольорами можна намалювати ілюстрацію

Виконання ритм. вправи

«Козацький марш»

Д.Кабалевський «Вальс-жарт»

«Коломийка»

Визначення засобів муз. виразності.

Гра «Знайди пару». Порівняти уривки муз. творів із ілюстраціями на стр.34

Виконання пісні групами та сольно

Обговорення вражень, настрою під час звучання маршів, вальсів, хороводних пісень.

Коломийки

 

 

10

Творчі експерименти

Поспівка «Коломийка» викон.з танцювальними рухами.

УНП «Вітерець»

Є.Дога «Вальс»

«Ой заграйте дударики» - виконання з танц. рухами

Ансамбль

Народний ансамбль

Сопілка

Флейта

 

 

 

11

Осінні краєвиди

Вірші Ю.Сабаріної

Муз.А.Олейникової

«Листопад»

 

Виконання ритм. вправи

М.Глінка «Попутна пісня»

М.Римський –Корсаков «Політ джмеля»

Визначити засоби муз.виразності. Як муз. ззвуки створюють відчуття руху?

Гра «Музичний капелюшок»

Висловлювання вражень про роль музики у кінофільмах, мультфільмах, виставах.

Театр

Кіномистецтво

Мультфільм

 

 

12

Урожайне свято

Обр. Я.Степового «Ходить гарбуз по городу»

К.Хачатрян фрагмент з балету «Цибулино»

«Танець Цибулино, Помідора та охоронця»

«Танець Редиски»

«Зведення будиночка Гарбуза»

«Загальний танок на базарній площі»

Бесіда про те,як овочі можуть бути героями не лише картин, а й різних пісень, мультфільмів

Балет

Мультфільм

 

 

Тема уроку

Художньо-творча діяльність

 

Сприймання та інтерпретація мистецтва

Комунікація через мистецтво

Основні поняття

Дата

Примітки

13

Мистецькі настрої

Вірші і музика Н. Май

«Казкові сни»,

«Ходить гарбуз по городу»

Й. Штраус «Полька»

П. Чайковський «Полонез» з опери «Євгеній Онєгін»

- визначення х-рних засобів муз. виразності

Висловлювання учнів про сюжетні картини, які вони уявили під час слухання музики та пісні «Казкові сни». Які ілюстрації намалювали б до цих творів?

Полька

Полонез

Програмова музика (Сюжетний твір)

 

 

14

Зимові пригоди

Вірші і музика І. Шевчук «Миколай, Миколай, ти до нас завітай»

Виконання ритм вправи

А. Вівальді «Зима» з циклу «Пори року»

Бесіда про зимові  свята та традиційні пісні.

З’ясування, яким святам приурочені ілюстрації в підр. Висловлювання емоц. вражень від прослуханого твору

Ст.47

 

Колядки, щедрівки. Календарно – обрядові пісні

Висловлювання емоційних вражень від прослуханого твору

Повторення тривалостей нот

 

 

15

Добро несе різдвяний янгол

УНП «Коляд, коляд, колядниця»

УНП «Нова радість стала»

Сприймання зображень різдвяного янгола

Комунікація про зміст календарно-обрядових пісень, їх відмінності.

Визначення помилок в ілюстр. на ст.52.

Виконання колядок .

Висловлювання щодо емоц. вражень від виконання пісень.

Презентація колядок групами учнів

 

 

 

 

16

Незабаром новий рік «Музична розвага»

Повторення вивчених пісень про зиму з танцювальними рухами.

Створення мелодії (імпровізація голосом)до віршованих рядків с.55

Створення музичного супроводу до тексту про зиму

Повторення

Презентація власних творчих досягнень

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мороз Наталія Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
1127
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку