Всесвітня історія. Історія України
(інтегрований курс), 6 клас
Всього – 70 годин
1 семестр 35 години, 2 год. на тиждень
2 семестр 35 годин, 2 год. на тиждень
Календарний план розроблено згідно
Навчальної програми «Історія України.Всесвітня історія». 6 клас. Програми розміщено на офіційному вебсайті Міністерства.
Наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698.
№ уроку |
Дата проведення |
Теми уроку |
Дистанційне |
Примітки |
І семестр |
||||
|
|
Предмет і завдання історії. Теорії походження людини. |
|
|
|
|
Практична робота № 1 Лічба часу в історії стародавнього світу |
|
|
Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури |
||||
|
|
Теорії походження людини. Виникнення та розселення первісних людей. |
|
|
|
|
Заняття та спосіб життя, суспільна організація, культура та релігійні вірування первісних людей. Практична робота № 2 |
|
|
|
|
Основні стоянки і пам’ятки первісних людей на території України. |
|
|
|
|
Трипільська археологічна культура. |
|
|
|
|
Тематичний контроль. Узагальнення навчального матеріалу за розділом 1. Первісні спільноти. Археологічні культури. |
|
|
Розділ 2. Стародавні Цивілізації Азії та Африки |
||||
|
|
Цивілізація долини Нілу. |
|
|
|
|
Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації. |
|
|
|
|
Повсякдення й господарське життя. Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті. Практична робота № 3. |
|
|
|
|
Міфологія, писемність і мистецтва.
|
|
|
|
|
Будівництво пірамід. |
|
|
|
|
Узагальнення навчального матеріалу. Тематичний контроль. |
|
|
|
|
Цивілізації Дворіччя. |
|
|
|
|
Природно-географічні умови розвитку Шумеру та Вавилону. |
|
|
|
|
Повсякдення і господарське життя. Організація суспільства і влади у містах-державах і царствах Дворіччя. |
|
|
|
|
Дворіччя. Закони Хаммурапі. Писемність і мистецтво. Практична робота № 4. |
|
|
|
|
Фінікія. Природно-географічні умови розвитку. |
|
|
|
|
Ізраїльсько-Юдейське царство. Природно-географічні умови розвитку. |
|
|
|
|
Фінікійська колонізація. |
|
|
|
|
Карфаген. |
|
|
|
|
Ізраїльсько-Юдейське царство: організація влади й суспільства. |
|
|
|
|
Єрусалим. Алфавіт. |
|
|
|
|
Біблія як історичне джерело. Узагальнення навчального матеріалу. Тематичний контроль. |
|
|
|
|
Перська держава. Організація влади й суспільства.
|
|
|
|
|
Основні завойовницькі походи.
|
|
|
|
|
Природно-географічні умови Давньої Індії та Давнього Китаю. |
|
|
|
|
Організація влади й суспільства. |
|
|
|
|
Пам’ятки культури китайської й індійської цивілізацій. Узагальнення навчального матеріалу. Тематичний контроль за розділом Стародавні Цивілізації Азії та Африки |
|
|
Розділ 3. Антична цивілізація |
||||
|
|
Природно-географічні умови Балканського півострова. Мінойська й Ахейська палацові цивілізації. |
|
|
|
|
Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера. Афіни і Спарта. |
|
|
|
|
Велика грецька колонізація. |
|
|
|
|
Античні поліси на території України. Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України . Практична робота № 5. |
|
|
|
|
Кіммерійці та скіфи на території України.
|
|
|
|
|
Персько-грецькі війни. |
|
|
|
|
Утвердження демократії в Афінах за Перикла. |
|
|
|
|
Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції. |
|
|
|
|
Грецька релігія та міфологія. Узагальнення навчального матеріалу. Тематичний контроль. |
|
|
|
|
Сім’я, освіта та виховання афінян і спартанців. Театр, скульптура, архітектура. |
|
|
|
|
Підкорення Греції Філіпом II. Александр Македонський. Практична робота № 6. |
|
|
|
|
Культура елліністичної доби. |
|
|
|
|
Сармати на території України. |
|
|
|
|
Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима. |
|
|
|
|
Римська республіка в V–І ст. до н. е. |
|
|
|
|
Військова експансія Риму. Диктатура Юлія Цезаря. |
|
|
|
|
Римська імперія. Октавіан Август. |
|
|
|
|
Узагальнення навчального матеріалу. Тематичний контроль. |
|
|
|
|
Пантеон римських богів. |
|
|
|
|
Римське право. |
|
|
|
|
Мистецтво Давнього Риму. |
|
|
|
|
Кризові явища в Римській імперії. |
|
|
|
|
Виникнення і поширення християнства. |
|
|
|
|
Перетворення християнства на державну релігію Римської імперії. |
|
|
|
|
Поділ Римської імперії. Практична робота № 7 |
|
|
|
|
Початок Великого переселення народів. |
|
|
|
|
Готи і гуни на території сучасної України. |
|
|
|
|
Взаємини з місцевим населенням. |
|
|
|
|
Падіння Західної Римської імперії. |
|
|
|
|
Розпад Римської імперії. |
|
|
|
|
Розпад Римської імперії. |
|
|
|
|
Давні слов’яни. Прабатьківщина слов’ян. |
|
|
|
|
Початок Великого розселення слов’ян. Практична робота № 8 |
|
|
|
|
Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян. |
|
|
|
|
Склавини і анти на теренах України. |
|
|
|
|
Походження українського народу. |
|
|
|
|
Узагальнення навчального матеріалу. Тематичний контроль. |
|
|
Розділ 4. Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства |
||||
|
|
Внесок цивілізацій стародавнього світу в історію людства. |
|
|
|
|
Значення давньої історії України як частини світової історії. Практична робота № 9 |
|
|
|
|
Урок узагальнюючого повторення |
|
|
|
|
Урок узагальнюючого повторення |
|
|