Календарний план з української мови

Про матеріал
Календарний план з української мови на І семестр. для 4 класу. План складено до підручника К.Пономарьової. План містить очікувані результати та індекс очікуваного результату в ТОП, а також наскрізні змістові лінії
Перегляд файлу

  Українська   мова

 

4 клас

 

Підручник

Українська мова та читання : Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 1 // К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2021. — 160 с. : іл. ISBN 978-966-991-113-1. ISBN 978-966-991-114-8 (Ч. 1).

Семестр

Кількість годин

Всього годин

І

62

 

ІІ

 

 

 

 

 

 

 

Дата проведення

Тема уроку

Очікувані результати та індекс очікуваного результату в ТОП

1

01.09

Ознайомлення з підручником з української мови й умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України (с.1-3)

сприймає уважно усну інформацію; [4 МОВ 1.1] виконує усні інструкції й настанови вчителя щодо
навчальних завдань; [4 МОВ 1.1]

Повторюю знання про звуки і букви

 

2

03.09

Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви (с.4-5)

пише розбірливо; [4 МОВ 3.1]
робить охайні виправлення; [4 МОВ 3.3]дотримується абзаців, полів зошита; [4 МОВ 3.1]

3

06.09

Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях (с.6-7)

дотримується правил вимовляння слів з ненаголошеними голосними [е], [и], дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим, подовженими приголосними звуками; [4 МОВ
4.1]

4

07.09

Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом (с.8-9)

дотримується правил вимовляння слів подовженими приголосними звуками; [4 МОВ 4.1]

5

08.09

Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу (с.9-11)

дотримується правил вимовляння слів

дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим,

6

10.09

Правильно наголошую слова (с.11-14)

правильно наголошує загальновживані слова; [4 МОВ 4.1]

7

13.09

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження від побаченого. Тема для спілкування: «Враження від осінньої природи»

будує розповіді, описи, міркування, есе; [4 МОВ 3.1] добирає заголовок, який відповідає темі або головній
думці тексту; [4 МОВ 4.1]

8

14.09

Розташовую слова в алфавітному порядку (с.14-15)

розташовує 10-12 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу, другу і третю літери в слові[4 МОВ 4.1]

9

15.09

Правильно поділяю слова для переносу (с.15-16)

пише розбірливо; [4 МОВ 3.1]
дотримується абзаців, полів зошита; [4 МОВ 3.1]

10

17.09

Діагностична робота.

Письмовий переказ

пише розбірливо; [4 МОВ 3.1]
дотримується абзаців, полів зошита; [4 МОВ 3.1]

Спостерігаю за значенням слів

 

11

20.09

Аналіз діагностичної роботи. Розрізняю пряме і переносне значення слів. розгорнутої відповіді на подане запитання (с.17-18)

утворює словосполучення з прямим і переносним
значеннями; [4 МОВ 4.1]

12

21.09

Добираю синоніми й антоніми (с.19-18)

добирає до поданого слова 2-3 найуживаніші синоніми,антонім, користуючись відповідними навчальними словниками; [4 МОВ 4.1]

13

22.09

Розпізнаю багатозначні слова (с.21-22)

розкриває значення найуживаніших багатозначних слів, вводить їх у словосполучення, речення; [4 МОВ 4.1]

14

24.09

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Хитрий Карло»

складає план тексту; [4 МОВ 4.1]
будує текст за поданим планом; [4 МОВ 3.1використовує засоби зв’язку речень у тексті [4 МОВ 4.2]

15

27.09

Досліджую фразеологізми (с.23-24)

пояснює значення найуживаніших фразеологізмів; [4МОВ 4.1]

16

28.09

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова

знаходить синоніми, антоніми, багатозначні слова,фразеологізми в тексті і пояснює їх роль; [4 МОВ 4.1]

17

29.09

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Спостерігаю за значенням слів»

знаходить синоніми, антоніми, багатозначні слова,фразеологізми в тексті і пояснює їх роль; [4 МОВ 4.1]

Пригадую будову слова

 

18

01.10

Визначаю будову слова (с.25-26)

розрізняє і правильно записує слова зі співзвучними префіксами і прийменниками; [4 МОВ 4.1]

19

04.10

Розрізняю співзвучні префікси і прийменники (с.27-29)

розрізняє і правильно записує слова зі співзвучними префіксами і прийменниками; [4 МОВ 4.1]

20

05.10

Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.29-31)

розрізняє і правильно записує слова з префіксами пре- іпри-; [4 МОВ 4.1]

21

06.10

Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.29-31)

розрізняє і правильно записує слова з префіксами пре- і при-; [4 МОВ 4.1]

22

08.10

Розвиток зв’язного мовлення. Написання казки з використанням порівняльного опису. Тема для спілкування: «Казка про яблуню і березу»

розрізняє різновиди текстів (розповідь, опис, міркування,есе) і пояснює їх призначення; [4 МОВ 4.1]

23

11.10

Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. (с.31-32)

утворює нові слова за допомогою префіксів, з найуживанішими суфіксами зменшення, здрібнілості,пестливості тощо; [4 МОВ 4.1]

24

12.10

Повторення і закріплення знань про будову слова

розрізняє і правильно записує слова зі співзвучним префіксами і прийменниками; [4 МОВ 4.1]правильно пише слова з апострофом після префіксів; [4
МОВ 4.1] розрізняє і правильно записує слова з префіксами пре- і
при-; [4 МОВ 4.1]

25

13.10

Діагностична робота . Списування

 

розрізняє і правильно записує слова зі співзвучними префіксами і прийменниками; [4 МОВ 4.1]правильно пише слова з апострофом після префіксів; [4МОВ 4.1]
розрізняє і правильно записує слова з префіксами пре- іпри-; [4 МОВ 4.1] 

Дізнаюся більше про іменники

 

26

15.10

Аналіз діагностичної роботи. Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви (с.33-34)

правильно пише слова з апострофом після префіксів; [4МОВ 4.1]
розрізняє і правильно записує слова з префіксами пре- іпри-; [4 МОВ 4.1] 

27

18.10

Визначаю рід і число іменників (с.35-37)

визначає рід і число іменників; [4 МОВ 4.1]

28

19.10

Досліджую відмінки і відмінкові питання (с.37-39)

відтворює назви відмінків і відмінкові питання; [4 МОВ 4.1]

29

20.10

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за одним із поданих зачинів. Тема для спілкування: «Моє ставлення до школи»

будує розповіді, описи, міркування, есе; [4 МОВ 3.1використовує засоби зв’язку речень у тексті [4 МОВ 4.2]

30

22.10

Змінюю іменники за відмінками (с.39-40)

змінює іменники за числами і відмінками; [4 МОВ 4.1]

31

01.11

Змінюю іменники за відмінками (с.39-40)

змінює іменники за числами і відмінками; [4 МОВ 4.1]

32

02.11

Визначаю початкову форму іменників (с.41-42)

визначає початкову форму іменника (називний відмінок однини); [4 МОВ 4.1]

33

03.11

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини (с.43-45)

визначає відмінок іменника в реченні; [4 МОВ 4.1]

34

05.11

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47)

використовує в мовленні паралельні форми іменників чоловічого роду – назв істот у давальному й місцевому
відмінках однини; [4 МОВ 4.1]

35

08.11

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50)

змінює у процесі словозміни іменників приголосні [г], [к],[х] перед закінченням –і на [з′],[ц′],[с′], голосний [і] на [о],[е]; [4 МОВ 4.1]

36

09.11

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.50-52)

[х] перед закінченням –і на [з′],[ц′],[с′], голосний [і] на [о],
[е]; [4 МОВ 4.1]

37

10.11

Діагностична робота.  Усний твір

 

 

38

12.11

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Дві груші й одна»

використовує засоби зв’язку речень у тексті [4 МОВ 4.2]складає план тексту; [4 МОВ 4.1]

39

15.11

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55)

правильно вживає в орудному відмінку однини віменниках чоловічого роду закінчення –ом, –ем (–єм), віменниках жіночого роду закінчення –ою, –ею (–єю); [4
МОВ 4.1]

40

16.11

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55)

правильно вживає в орудному відмінку однини в іменниках чоловічого роду закінчення –ом, –ем (–єм), віменниках жіночого роду закінчення –ою, –ею (–єю); [4
МОВ 4.1]

41

17.11

Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57)

перевіряє за словником закінчення іменників чоловічого роду в родовому й орудному відмінках; [4 МОВ 4.1]

42

19.11

Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини (с.58-59)

правильно вживає в орудному відмінку однини в іменниках чоловічого роду закінчення –ом, –ем (–єм), в іменниках жіночого роду закінчення –ою, –ею (–єю); [4
МОВ 4.1]

43

22.11

Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини (с.60-61)

змінює прикметники за родами і числами; [4 МОВ 4.1]

44

23.11

Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини (с.60-61)

правильно вживає літературні форми іменників у місцевому відмінку множини з прийменником по; [4 МОВ
4.1]

45

24.11

Розбираю іменник як частину мови (с.61-62)

визначає граматичну форму прикметника (рід, число,
відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний; [4 МОВ 4.1]

46

26.11

Повторення і закріплення знань про іменник

визначає граматичну форму прикметника (рід, число,
відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний; [4 МОВ 4.1]

47

29.11

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом. Тема для спілкування: «Мій улюблений журнал»

добирає заголовок, який відповідає темі або головній думці тексту; [4 МОВ 4.1 будує текст за поданим планом; [4 МОВ 3.1] 

 48

30.11

Діагностична робота. Диктант

 

визначає граматичну форму прикметника (рід, число,
відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний; [4 МОВ 4.1]

Дізнаюся більше про прикметник

 

49

01.12

Аналіз діагностичної роботи. Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65)

визначає граматичну форму прикметника (рід, число,
відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний; [4 МОВ 4.1]

50

03.12

Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68)

змінює прикметники разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями; [4 МОВ 4.1]

51

06.12

Визначаю початкову форму прикметників (с.68-69)

визначає граматичну форму прикметника (рід, число,відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний; [4 МОВ 4.1]

52

07.12

Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (с.70-71)

правильно записує прикметники з м’яким кінцевим приголосним основи у різних відмінкових формах; [4 МОВ 4.1]

53

08.12

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Шкідливість паління»

використовує засоби зв’язку речень у тексті [4 МОВ 4.2]складає план тексту; [4 МОВ 4.1]

54

10.12

Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів (с.72-74)

утворює форми ступенів порівняння прикметників; [4
МОВ 4.2]

55

13.12

Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк- (с.74-75)

правильно вимовляє і записує прикметники на –ський, –цький, –зький; [4 МОВ 4.1]

56

14.12

Визначаю рід, число і відмінок прикметників (с.76-77)

визначає граматичну форму прикметника (рід, число,
відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний; [4 МОВ 4.1]

57

15.12

Розбираю прикметник як частину мови (с.78-79)

визначає граматичну форму прикметника (рід, число,відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний; [4 МОВ 4.1]

58

17.12

Закріплення і застосування знань про прикметник

визначає граматичну форму прикметника (рід, число,відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний; [4 МОВ 4.1]

59

20.12

Діагностична робота .  Мовна тема

 

визначає граматичну форму прикметника (рід, число,відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний; [4 МОВ 4.1]

60

21.12

Закріплення і застосування знань про прикметник

визначає граматичну форму прикметника (рід, число,відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний; [4 МОВ 4.1]

61

22.12

Аналіз діагностичної роботи.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Про розум і вдячність диких тварин»

використовує засоби зв’язку речень у тексті [4 МОВ 4.2]

складає план тексту; [4 МОВ 4.1]

 

62

24.12

Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр.

 

 

 

Наскрізні змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток

здатність спілкуватися рідною  мовою,  активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади

 

Громадянська відповідальність

Формувати вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно і

письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти; усвідомлення ролі мови

для ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність

вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях;

Здоров'я і безпека

дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя

Підприємливість і фінансова грамотність

навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і

навичками, необхідними для подальшого навчання, організацію власного

навчального середовища, отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб, визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення, навчання працювати самостійно і в групі;


Розвиток зв’язного мовлення

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

1

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження від побаченого. Тема для спілкування: «Враження від осінньої природи»

 

 

 

 

 

2

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Хитрий Карло»

 

 

3

Розвиток зв’язного мовлення.  Написання казки з використанням порівняльного опису. Тема для спілкування: «Казка про яблуню і березу»

 

 

4

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за одним із поданих зачинів. Тема для спілкування: «Моє ставлення до школи»

 

 

5

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Дві груші й одна»

 

 

6

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом. Тема для спілкування: «Мій улюблений журнал»

 

 

7

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Шкідливість паління»

 

 

8

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Про розум і вдячність диких тварин»

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Данилко Лариса
    Дякую за роботу. Скажіть, будь ласка, а КТП на ІІ семестр є ?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
2720
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку