Календарно - тематичне планування Корекція розвитку 3 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з предмету «Корекція розвитку».Вордовський документ, який можна редагувати, та підлаштовувати під себе. Календарне планування для 3 класу. В календарному плануванні чітко виділені теми, план відповідає НУШ вимогам.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з предмету   «Корекція розвитку»

 

 

№ уроку

 

Дата

уроку

 

Тема уроку

Корекційно–розвивальна робота та очікувані результати

І семестр

Психолого-педагогічне обстеження дітей.

 

1.

 

Психолого-педагогічне обстеження дітей.

Обстеження голосу (темпу, ритму, тембру); мовленнєвого розвитку (стану сформованості всіх сторін мовлення); зорового та слухового сприймання, уваги, пам'яті, контролю; інтелектуального розвитку.

 

Удосконалення умінь розмежовувати голосні звуки («а», «о», «у», «е», «и», «і»).

 

Володіння термінами: «звук», «склад», «слово», «голосний звук», «приголосний звук».

2.

 

Психолого-педагогічне обстеження дітей.

Звуки і букви

3.

 

Звуки і букви.  Графічний диктант.

4.

 

Графічний диктант. Звуки і букви. Голосні. 

5.

 

Звуки і букви. Голосні. Ділення слів на склади. 

6.

 

Звукові моделі слів. Розташування слів в абетковій послідовності.

7.

 

Звуки і букви. Голосні. Ділення слів на склади..

8.

 

Ділення слів на склади. Перенос слів з рядка в рядок. Ритмічний склад слова.

9.

 

Перенос слів зі збігом приголосних звуків. Графічний диктант.

10.

 

Графічний диктант. Ігри «Знайди зайве слово», «Загадки по складах».

Розвиток логічного мислення, навички виокремлення істотних ознак речей та явищ, абстрагування й узагальнення, уваги, пам’яті, мислення, кмітливості.

11.

 

Наголошені і ненаголошені звуки і склади.

Розвиток уваги, мислення, мовлення.

12.

 

Графічний диктант. Класифікація  предметів за групами. Робота з трафаретами (обведення, штрихування ).

 

Розвиток дрібної моторики. Формування  вміння узагальнювати групи предметів за зовнішніми, функціональними, структурними чи видо-родовими ознаками.

13.

 

Збагачення словникового запасу.  Вимова і написання слів «Батьківщина», «завдання», «дятел».

Розвиток зв’язного мовлення, уваги, мислення.

Розвиток просторового уявлення

 

14.

 

Вправи на розвиток просторового уявлення. (Розрізані картинки.  Відгадай де предмет ).

Вдосконалення просторових функцій.

15.

 

Дні тижня: розташовуємо за порядком.

Розвиток уважності, вміння орієнтуватися в часі, уваги, пам’яті,  дрібної  моторики.

16.

 

Пори року: знайди відмінності та розмалюй.

17.

 

Відновлення малюнків: дикі та свійські тварини.

18.

 

Знайомство з професіями. Що необхідно фахівцю?

Розвиток аналітичних здібностей, логічного й абстрактного мислення, зв’язного мовлення.

19.

 

Графічний диктант. Робота з пізнавальною  розмальовкою «Життєвий цикл».

20.

 

Порівняння малюнків. (Чим відрізняються малюнки? Що художник забув намалювати?)

Розвиток зорової уваги.

21.

 

Вправи на розвиток слухової уваги. «Що змінилось у слові?» Графічний диктант.

Розвиток слухової уваги.

22.

 

Диференціація  понять «глухий-дзвінкий» приголосні звуки. 

Розвиток фонематичного слуху та уваги, покращення навички письма.

23.

 

Опис предмета за спостереженням.

 

Розвиток зв’язного мовлення, уваги, мислення, пам'яті, спостережливості.

24.

 

Складання розповіді за серією малюнків (за зразком).

25.

 

Складання розповіді за серією малюнків.

26.

 

Складання розповіді за серією малюнків.

27.

 

Вивчення  напам’ять  лічилок та використання їх під час ігор. Графічний диктант.

Розвиток фонематичного слуху, пам’яті, мислення, уваги.

Математична діяльність

 

28.

 

Числові ваги: порівняння в межах 100.

 

Розвиток навички практичного застосування досвіду навчальної математичної діяльності в життєвих ситуаціях, уваги й логічного мислення, спостережливості, зосередженості, дрібної моторики та зорово-моторної координації.

29.

 

Від числа до числа: порівняння в межах 100.

Графічний диктант.

30.

 

Вимірювання предметів. Запис та читання одиниць  вимірювання довжини (м, см, дм, мм). Гра «Фотополювання».

31.

 

Геометрія довкола нас: малюнки з геометричних фігур. Симетричне малювання.

Розвиток просторового мислення, навички малювання, уяви, фантазії, зорового сприйняття та дрібної моторики.

32.

 

Геометричні візерунки: створення орнаментів.

Розвиток логічного мислення

 

33.

 

Графічний диктант. Ігри  «Знайди зайве слово», «П’ять із восьми».

Розвиток логічного мислення, навички виокремлення істотних ознак речей та явищ, абстрагування й узагальнення, довільної та зорової уваги та пам’яті.

34.

 

Вправи «Замалюй клітинки», «Змійка», «Числовий лабіринт».

35.

 

Загадковий космос. Планети.

36.

 

Опис тварини. Слова-ознаки (який?, яка?, яке?, які?). Складання речень за малюнком.

Розвиток фантазії, мислення, уяви. Збагачення словникового запасу.

Розвиток уваги, пам'яті, мислення, зв’язного мовлення.

Розвиток зорової пам’яті, уваги, мовленнєвої компетенції, навички читання та письма.

37.

 

Читання та переказування оповідання «Відважний вчинок»

38.

 

Робота над  деформованим  текстом.

39.

 

Розвиток навичок писемного мовлення: доповни речення.

40.

 

Емоції та почуття. Емоційний термометр. Графічний диктант.

Розвиток емоційного інтелекту, навички уважного  аналізу зображення.

41.

 

Вправи на виключення геометричної фігури (порівняння геометричних фігур за кольором, величиною, формою).

 

Корекція і вдосконалення прийомів мислення.

 

42.

 

Складання тексту за малюнком, планом та опорними словами й словосполученнями «Зимонько-зима».

Розвиток зв’язного мовлення, уваги, слухової пам'яті;  вміння  планувати  висловлювання.

 

Розвиток фонематичного слуху, пам’яті, мислення, уваги.

43.

 

Збагачення словникового запасу.  Вимова і написання слів «вулиця», «ведмідь», «заєць».

44.

 

Дорожні знаки. Правила поведінки на вулиці та у транспорті.

 

45.

 

Будуємо речення. Причина, наслідок, мета. Розгадування кросворду «Зима». Розвиток уваги. Знайди слова.

Розвиток мовленнєвої компетенції та розвиток навички читання та письма. Формування умінь правильно будувати речення.

ІІ семестр

46.

 

Відновлення порядку слів у реченні. Малюємо цифрами. Математична розмальовка.

Розвиток навички множення, математичного й логічного мислення, уваги та кмітливості.

Формування вміння будувати речення й розуміти їх структуру. Розвиток вміння порівнювати, визначати в тексті головне й другорядне.

47.

 

Розвиток навичок письмового мовлення. Доповни речення. Пластилінові слова: розділи текст на речення та відгадай загадку.

48.

 

Розвиток навичок читання та письма. Дописуємо речення. Рахуємо гроші. Склади прислів’я про зиму.

Розвиток мовленнєвої компетенції та розвиток навички читання та письма. Закріплення математичних навичок додавання.

49.

 

Розвиток навичок читання та письма: незавершені речення. Пластилінові слова: розділи текст на речення та відгадай загадку.

Розвиток аналітичного мислення, вміння порівнювати, визначати в тексті головне й другорядне.

50.

 

Опиши малюнки: прикметники. Рахуємо гроші.

Формування умінь добирати слова назви ознак  за питаннями який?, яка?, яке?, які?

51.

 

Розвиток навичок читання та письма: знайди речення. Рахуємо гроші.

Розвиток мовленнєвої компетенції та розвиток навички читання та письма. Закріплення математичних навичок додавання.

52.

 

Графічний диктант.  Рахуємо гроші. Відновлення малюнків: люди.

Розвиток уважності, вміння орієнтуватися в часі, уваги, пам’яті,  дрібної  моторики.

Розвиток аналітичного мислення, вміння порівнювати, визначати в тексті головне й другорядне.

53.

 

Симетричне малювання. Графічний диктант.  Пластилінові слова: розділи текст на речення та відгадай загадку.

54.

 

Геометрія довкола нас, пара без пари: коло. Малюнки з геометричних фігур. Симетричне малювання.

Розвиток просторового мислення, навички малювання, уяви, фантазії, зорового сприйняття та дрібної моторики.

Корекція і вдосконалення прийомів мислення.

Розвиток вміння порівнювати, визначати в тексті головне й другорядне.

55.

 

Геометричні візерунки: коло, трикутник, квадрат.

Пластилінові слова: розділи текст на речення та відгадай загадку.

Розвиток навички читання

 

56.

 

Швидкочитання. Опрацювання  фрагменту твору Лесі Українки «Легенда».

Розвиток навички читання, впізнавання слів й їх швидшого читання.

57.

 

Симетричне малювання. Зимова симетрія. Замальовані клітинки. Знайди риму. Робота з розмальовкою «Барвисті рими».

Розвиток абстрактного й образного мислення, розширення словникового запасу. Розвиток навичок малювання.

58.

 

Знайди зайве слово: іменники. Вправа на розвиток зорової  пам’ яті «Наступний малюнок».

Розвиток уважності, зорового сприйняття та дрібної моторики, логічного мислення.

59.

 

Швидкочитання. Опрацювання  фрагменту твору Лесі Українки «Лелія».

Розвиток навички читання, впізнавання слів й їх швидшого читання.

60.

 

Утворення множини іменників. Опис слів: ластівка, пінгвін. Знайди риму. Робота з розмальовкою «Барвисті рими».

Розвиток  абстрактного й образного мислення, розширення словникового запасу.

61.

 

Знайди відмінності. Добутки й частки. Знайди риму. Робота з розмальовкою «Барвисті рими».

Розвиток дрібної моторики, зорово-моторної координації.

62.

 

Швидкочитання. Опрацювання  фрагменту твору Лесі Українки «Три метелики».

Розвиток навички читання, впізнавання слів й їх швидшого читання.

63.

 

Розвиток мовлення. Редагування текстів.

Формування уміння помічати логічні помилки та вдосконалювати написане.

64.

 

Швидкочитання. Опрацювання  фрагменту казки Івана Франка «Заєць та їжак».

Розвиток навички читання, впізнавання слів та їх швидшого читання.

65.

 

Робота над деформованим текстом: перестановка окремих речень.

Формування уміння помічати логічні помилки та вдосконалювати написане, зокрема знаходити та виправляти помилки у  тексті.

66.

 

Швидкочитання. Опрацювання  фрагменту казки Івана Франка «Мурко і Бурко».

Розвиток навички читання, впізнавання слів та їх швидшого читання.

67.

 

Складання зв’язного висловлювання за ілюстрацією.

Розвиток мовлення, мислення, творчої уяви, спостережливості.

68.

 

Швидкочитання. Опрацювання  фрагменту казки Івана Франка «Війна між Псом і Вовком».

Розвиток навички читання, впізнавання слів та їх швидшого читання.

69.

 

Симетричне малювання. Професії «Що необхідно фахівцю?» Знайди риму. Робота з розмальовкою «Барвисті рими».

Розвиток аналітичних здібностей, логічного й абстрактного мислення.

70.

 

Знайди зайве слово: дієслова.  Робота з розмальовкою «Про що йдеться?» Пластилінові слова: розділи текст на речення та відгадай загадку.

Розвиток аналітичного мислення, вміння порівнювати, визначати в тексті головне й другорядне.

71.

 

Веселі рівняння. Симетричне малювання. Знайди риму. Робота з розмальовкою «Барвисті рими».

Формувати вміння аналізувати математичні вирази та знаходити числові значення. Розвиток логічного мислення, мовлення. Збагачення словникового запасу.

Розвиток аналітичного мислення, вміння порівнювати, визначати в тексті головне й другорядне.

72.

 

 

Веселі рівняння. Складаємо прислів’я про весну.

Робота з розмальовкою «Березень».

73.

 

Веселі рівняння. Складання речень за малюнками.

Пластилінові слова: розділи текст на речення та відгадай загадку.

74.

 

 

Робота з розмальовкою «Весна». Знайди відмінності. Розгадування кросворду «Весна».

Розвиток  мовленнєвої культури, уваги, навички письма.

75.

 

 

Українська абетка: слова по порядку (в алфавітному порядку). З’єднай половинки: овочі.

Тренування  навички правопису, запам’ятовування графічних образів слів. Розвиток уваги, дрібної моторики.

76.

 

Графічний диктант. Фотополювання. Кольори весни. Пластилінові слова: розділи текст на речення та відгадай загадку.

Розвиток аналітичного мислення, вміння порівнювати, визначати в тексті головне та другорядне.

Розвиток  мовленнєвої культури, уваги, кмітливості, пізнавального інтересу, навички письма, та створення мовних ігор.

Розвиток дрібної моторики, зорово-моторної координації, навичок малювання.

77.

 

Графічний диктант. Розгадування чайнворду. Фотополювання.

78.

 

Розгадування кросворду «Проста математика». Знайди риму.  Робота з розмальовкою «Барвисті рими».

79.

 

Графічний диктант. Розшукай сховані слова. Знайди риму. Робота з розмальовкою «Барвисті рими».

Збагачення словникового запасу. Розвиток уваги, кмітливості й просторової орієнтації.

80.

 

Читання українських народних казок.

Розвиток навички читання. Збагачення словникового запасу.

81.

 

Робота з тематичною головоломкою «Україна». Знайди риму. Робота з розмальовкою «Барвисті рими».

Розвиток уваги й зорової пам'яті. Тренування навички читання та повторення правопису запропонованих слів.

82.

 

Робота з деформованим текстом: перестановка окремих речень.

Формування навичок синтаксичних трансформацій речення (розширення, звуження, відновлення деформованого речення).

Розвиток  дрібної моторики та уваги

 

83.

 

Робота з розмальовкою «Квітень». Вправи на виключення геометричної фігури.

Розвиток  дрібної моторики, уваги та покращення  вміння підбирати різні кольори.

84.

 

Рахуємо гроші. Від числа до числа: порівняння в межах 100. Графічний диктант.

Закріплення математичних навичок додавання й порівняння величин і чисел.

85.

 

Вправи на розвиток просторового уявлення. (Розрізані картинки.  Відгадай де предмет ).

Вдосконалення просторових функцій.

86.

 

Графічний диктант. Робота з пізнавальною  розмальовкою «Життєвий цикл».

Розвиток аналітичних здібностей, логічного й абстрактного мислення, зв’язного мовлення.

87.

 

Вивчення  напам’ять  лічилок та використання їх під час ігор. Графічний диктант.

Розвиток фонематичного слуху, пам’яті, мислення, уваги.

88.

 

Вимірювання предметів. Запис та читання одиниць  вимірювання довжини (м, см, дм, мм). Гра «Фотополювання».

Розвиток навички практичного застосування досвіду навчальної математичної діяльності в життєвих ситуаціях, уваги , спостережливості, зосередженості, дрібної моторики та зорово-моторної координації.

89.

 

Геометрія довкола нас: малюнки з геометричних фігур. Симетричне малювання.

Розвиток просторового мислення, навички малювання, уяви, фантазії, зорового сприйняття та дрібної моторики.

90.

 

Геометричні візерунки: створення орнаментів.

Розвиток навички малювання, уяви, фантазії, дрібної моторики.

91.

 

Симетричне малювання. Графічний диктант. 

Розвиток уваги, пам’яті,  дрібної  моторики.

92.

 

Вилучення з тексту речення, що не відповідає темі.

Розвиток мовлення, мислення, словникового запасу.

93.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Удосконалення тексту із часто повторюваними словами.

Формування уміння добирати близькі за значенням слова.

94.

 

Чарівні фрази. Робота з розмальовкою «Травень».

Розвиток  дрібної моторики, уваги та покращення  вміння підбирати різні кольори.

95.

 

«Кумедні картинки». Знайди помилку художника.

Розвиток мовлення, мислення, уваги.

96.

 

Робота з числовим кросвордом. Графічний диктант. 

Розвиток уваги, пам’яті, просторового мислення

97.

 

Складання зв’язного висловлювання за серією малюнків.

Розвиток пам'яті, уваги, навички читання. Розширення словникового запасу за темою «Літо».

Розвиток усного і писемного мовлення.

98.

 

Гра «Знайди пару».

99.

 

Складання  прислів’їв  про літо. Симетричне малювання.

 100.

 

Дорожні знаки. Правила поведінки на вулиці та у транспорті.

Розвиток фонематичного слуху, пам’яті, мислення, уваги.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кравченко Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Манохина Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
31 серпня 2022
Переглядів
2142
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку