Календарно-тематичне планування 2 клас 2 семестр Fly High

Про матеріал
Календарно - тематичне планування з англіської мови для 2 класу на 2 семестр. підручник Fly High.
Перегляд файлу

 

 

 

Дата  

 

 

Тема.

Підтема

 

Мовленнєві

функції.

Засоби

вираження

 

 

Мовна компетенція

 

 

Мовленнєва компетенція

 

 

Соціо-

культурна

та загально-навчальна компетенція

 

Реалізація концепції

національн-патріотич. виховання

 

 

Дом.

завдання

Фонетика

 

Лексика

 

Граматика

 

Аудіювання

 

Читання

 

Письмо

 

Говоріння

50

 

 

Тема:

Подорожі.

Пізнаємо світ

 

Look at the playground!

 

 

 

[ð]

 p.62 PB

playground, park, river, lake

There is/ are Ex.2, p.63

"There is a town." - p.62 PB

"There is a town." Ex.1, p.62

Ex.1, p.62 – GB p.28

Say what there is/ are in the picture – p.62

Розвивати навички уважного стеження за інформації.

 

Формувати почуття любові до мальовничих та пам`ятних місць України

AB

Ex.1, 2, PB p.48  p. 62 - words

 

51

 

 

Моє подвір я

 

It’s fantastic here!

I like it, too.

 

[ð]

p.62 PB

playground, park, river, lake

Is/ are there ?

GB p.28

Ex.3, p.63

"There is a town."p.62

 

Ex.3, p.63

GB p.29

Make up sentences using “there is/ are”

 

Oсобивості обміну інфор-мацією.

 

 

Ознайомити учнів з визначними

культурними та

AB  p.49

PB p.62 - learn

 

52

 

 

На ігровому майданчику

Have lots of fun!

 

[f]

 

 

WD Adjectives to describe

Prepositions of the place

 

Ex.1, p.64 PB

PB Ex.1, p.64 “Where is Chatter?”

PB ex.2 p.65 – write Where are \ is

 

Family celebrations (there is/ are)

 

Лексико-граматичні особливості вираження своїх намірів.

 

 

історичними місцями

України.

 

AB p.50 –do ex.

PB p.64 - words

 

53

 

 

Їдемо до зоопарку

 

Where is / are …?

[h]

 

 

 

 

climbing frame, climb, swing, slide, treehouse

 

Prepositions of the place

Where is / are

"Where’s Chatter?" - p.64 PB

"Where’s Chatter?" - p.64 PB – read and circle

 

Make up sentences according to the picture

 

GB p.31

Describe the picture.

PB ex.4 p.65

Відпрацьовувати навички роботи у парах

 

 

 

 

 

 

 

Залучати учнів до збереження

культурних та історичних пам`яток

AB p.51 – do ex

 PB ex.4 p.65 -write

54

 

 

Відпочинок у парку.

 

Let’s go to …

[w]

 

PB p.66

sing, jump, high, ride, swim, play

 

Can\ Can’t

 

PB p.66 “I can sing”

PB p.66 “I can sing”

GB p.32 – match, write

Say what there is / are in our town (ex.4, p.65)

 

 Вміння повідомляти про розташування речей.

 

AB p.52

PB p.66 words

55

 

 

Транспорт

 

We can go by train.

[a:]

 

Active vocabulary

Grammar quiz

PB ex.3 p.67

PB ex.3 p.67

Printed materials

PB ex.2 p.67

GB p.33

Ask and answer

(Ex.4, p.51  AB)

Відпрацьовувати навички роботи у парах

 

 

AB p.53 – do ex.

 

 

 

 

 

Дата  

 

 

Тема.

Підтема

 

Мовленнєві

функції.

Засоби

вираження

 

 

Мовна компетенція

 

 

Мовленнєва компетенція

 

 

Соціо-

культурна

та загально-навчальна компетенція

 

 

Реалізація концепції

національн-патріотич. виховання

 

 

Дом.

завдання

Фонетика

 

 

Лексика

 

 

Граматика

 

 

Аудіювання

 

 

Читання

 

 

Письмо

 

 

Говоріння

56

 

Моє місто

Wow! I can see a beautiful

park.

 

 

 

[k]

 

skip, fly, run, rollerblade, do a handstand, walk, carry

Can - questions

PB p.68 “Can you skip?”

PB ex.2 p.69

PB p.68 “Can you skip?”

PB Ex.1, p.68

GB p.34 - 35

Ask and answer

Can you…?

Yes, I can

Розвивати здатність бути у ролі слухача.

 

 

 

 

Формувати почуття любові до мальовничих та пам`ятних місць України

AB P.54

PB p.68 - words

57

 

 

Домашнє читання

 

 

 

Thank you.

You’re welcome.

 

[0]

 

 

 

 

p.70 PB

 

Revision

"Where’s my mobile phone?" - p.70 PB

 

"Where’s my mobile phone?" - p.70 PB

Ex.1, p.70 PB

Ex.3, p.57

Ex.2, p.70 PB

Retell the story (Ex.1, p.56  AB)

Ex.2, p.56  AB

Ex.2, p.70 PB

Відпрацьовувати навички роботи у парах.

 

Ознайомити учнів з визначними

культурними та

AB p.55 – do ex.

58

 

 

Подорож Україною

Look at me!

I can sing.

 

 

 

 

 

[h]

Ex.1, p.72 PB

Can

There is \ are

 

Prepositions of the place

 

Ex.3, p.72 PB

Printed materials

 

`Ukraine`

Ex.2, 5 p.72 PB

Ex.4, p.72 PB

Describe the picture

Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

 

історичними місцями

України.

 

Project – p.72 PB

59

 

 

Поїздка до Великобританії

Surprise!

Wow! It’s wonderful!

 

 

[ ]

 

 

Lexico -

 

Grammatical Test

 

Printed materials

 

Welcome to Great Britain

Ex.3, p.55 AB

Pupils’ Projects

Ex.2, p.54 AB

Відпрацьовувати навички роботи у парах.

 

Залучати учнів до збереження

культурних та історичних пам`яток

AB ex. 1-2 p.55

60

 

Підсумковий урок з теми

Подорожі

 

 

It’s OK.

Be careful!

 

[i]

 

Active vocabulary on the topic

Revision

GB ex.1 p.36

GB ex.2 p.36

GB p.37

Describe a picture

AB p.59

Активно застосовувати мову, що вивчається

 

AB p.58 – do ex.

 

 

 

 

 

Дата  

 

 

Тема.

Підтема

 

Мовленнєві

функції.

Засоби

вираження

 

 

Мовна компетенція

 

 

Мовленнєва компетенція

 

 

Соціо-

культурна

та загально-навчальна компетенція

 

Реалізаця концепцї

націонанпатріотч. виховання

 

 

Дом.

завдання

Фонетика

 

 

Лексика

 

 

Граматика

 

 

Аудіювання

 

 

Читання

 

 

Письмо

 

 

Говоріння

61

 

Тема. Людина.

Характер та емоції

 

Навчити умінню висловлювати життєві потреби (голод, спрага, втома).

[ð]

 [ɑ:]

 

 

hungry

tired

Surprised

naughty

Презентувати

Present Simple,

the verb to like

 

PB p.74

“I like breakfast”

PB p.74

ex. 1 p.74

read and circle

Практика написання нових слівGB p.38

I am hungry.

I am thirsty.

I am naughty.

I am good.

 

Розвивати сприятливість до мови та ії використання.

Формувати толерант.

ставлення до інших

людей

AB

ex.

1-2

p. 60

PB p.74- words

62

 

Моє тіло

Навчити умінню  повідомляти про смаки і уподобання.

[ɔ:]

 [ʆ]

Повторенняивченої лексики:

Body parts

 

Present Simple

I like..

I don’t like…

I`ve got

He`s got

 

PB p.75

ex. 3

listen and stick

PB p.75

ex. 4

(read the lines of the song)

 

PB p.75

ex. 2

GB p.39

I am pretty.

I like my nose.

I don’t like his ears.

Розвивати сприятливість до мови та ії використання

Культивувати  кращі риси української ментальності

AB

ex.

3-5

p.61

63

 

Моя улюблена їжа

Навчити умінню розпитувати  та повідомляти про смаки і уподобання

[ʒ]

 [ı]

 [aı]

 

 

Fish

Lunch

Pizza

Soup

Chicken

Salad

Present Simple

Do you like…?

Yes, I do.

No, I don’t.

PB p.76

listen and read

 

PB p.76

read and circle

ex.1 p.76

Практика написання нових слів.

GB p.40

Act out dialogues.

Do you like eggs?

Yes, I do./No, I don’t.

Відпрацьовувати навички групової роботи

працелюбність, свободу, справедливість, доброту, чесність 

AB

ex.1-3

p.62

PB p.76 - words

64

 

Моя улюблена  страва

 

 

 

 

 

Навчити умінню розпитувати  та повідомляти про смаки і уподобання.

[ʒ]

 [ı]

 [aı]

 

 

Breakfast

Hungry

Bread

Honey

Milk

Egg

Orange

Present Simple

Do you like..?

Yes, I do.

No, I don’t.

 

PB p.77 ex.2

read and answer

Yes, I do.

No, I don’t

 

 

 

 

 

 

PB p.77 ex.3, 5.

GB p.41

Act out dialogues.

Do you like eggs?

Yes, I do./No, I don’t.

PB ex.4 p.77

Відпрацьовувати навички групової роботи

 

AB

ex.4-6

p.63

PB ex.5 p.77 - write

 

 

 

 

Дата  

 

 

Тема.

Підтема

 

Мовленнєві

функції.

Засоби

вираження

 

 

Мовна компетенція

 

 

Мовленнєва компетенція

 

 

Соціо-

культурна

та загально-навчальна компетенція

 

Реалізаця концепції

національно-патріотич.вихованн

 

 

Дом.

завдання

Фонетика

 

Лексика

 

Граматика

 

Аудіювання

 

Читання

 

Письмо

 

Говоріння

65

 

Мій розпорядок дня

Навчити умінню описувати повсякденні події, звички.

[i]

 [i^]

Get up

Have breakfast

Clean my teeth

Go to school

Have lunch

Do homework

Present Simple

The usage  of verbs in the third person singular

 

PB p.78

listen and answer the questions

PB p.78

ex.1

read and number in order

 

I get up.

He gets up.

I watch TV.

She watches TV.

GB p.42

Tell about their daily activities.

Повсякденне життя.

Розвивати здатність уважно стежити за презентованою інформаціє

Культивувати здоровий спосіб життя

AB

ex.1-2

p.64

PB p.78 - words

66

 

Мій розпорядок

 дня

Навчити умінню описувати повсякденні події, звички

[η]

 [ȝ:]

Активізація вивченої лексики:

 

Present Simple

The usage  of verbs in the third person singular

 

PB p.79

ex. 3

PB ex.3p.79

 

PB p.79

   ex. 2

GB p.43

Tell about their daily activities.

Повсякденне життя.

Розвивати здатність уважно стежити за презентованою інформацією.

Культивувати  кращі риси української ментальності

AB

ex.3-5

p.65

67

 

Мій улюблений день

Навчити умінню запрошуватиінформаціуспіврозмовника

[ju:]

 [ɑ:]

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Present Simple

Does he go…?

Yes, he does.

No, he doesn’t.

PB p.80

 

PB p.80

ex. 1

read and circle

Write down the questions

Does he go to school?

GB p.44-45

Act out dialogues.

Does your friend go to school?

Відпрацьовувати навички парної роботи.

працелюбність, свободу, справедливість, доброту, чесність 

AB

ex.1-2

p.66

PB p.80-words

68

 

 

Улюблений день мого друга

 

 

 

Навчити умінню запрошувати інформацію у співрозмовника про щоденні дії та звички

[η]

Повторення вивченої лексики

Present Simple

 

PB p.81

ex. 2

 

 

Printed materials

Write down the questions and short answers

Does he go to school? Yes, he does.

 

 

Act out dialogues.

Does your friend go to school?

Yes, he does./No, I doesn’t.

Відпрацьовувати навички парної роботи.

 

AB

ex.3-4

p.67

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата  

 

 

Тема.

Підтема

 

Мовленнєві

функції.

Засоби

вираження

 

 

Мовна компетенція

 

 

Мовленнєва компетенція

 

 

Соціо-

культурна

та загально-навчальна компетенція

 

Реалізація концепції

національн-патріотич. виховання

 

 

Дом.

завдання

Фонетика

 

Лексика

 

Граматика

 

Аудіювання

 

Читання

 

Письмо

 

Говоріння

69

 

 

 

Щоденні справи

 

Навчити умінню описувати

[f]

 [e]

 

 

Active vocabulary on the topic

 

PB p.84

   ex. 2

PB p.85

   ex. 4

 

PB p.84

   ex. 2

read and answer

     AB

   ex. 2  p.70

PB p.84

   ex. 3

Present  projects

“My day”

 

Навчати концентрува

тись підчас виконання завдань

Культивувати здоровий спосіб життя

AB

ex.4-5

p.71

70

 

   Свята і будні

 

Закріплювати уміння надавати інформацію про щоденні дії та звички.

[ð]

 

 

 

Lexico -

 

Grammatical Test

 

 

Printed material

Write five things that they do every morning

I get up at …

I clean my teeth, wash me face and have breakfast.

Навчати концентрував

тись підчас виконання завдань

Культивувати  кращі риси української ментальності

Підготувати розповідь «Мій улюблений день»

 

71

 

Домашнє читання

Закріплювати уміння надавати інформацію про дії

 

 

 

 

  

Help

People

Police office

Fireman

Visit

 

 

Present Simple

 

PB p.82

“Superboy”

 

PB p.82

“Superboy”

 

PB p.83

   ex. 2

  

 

PB p.83

   ex. 2

Розвивати здатність уважно стежити за презентованою інформацією

 

 

AB

ex.1-3

p.68 -69

 

 

72

 

Підсумковий урок з теми

«Людина»

 

 

 

 

 

Навчати умінню використовувати засвоєний матеріал

 

[ð]

 

 

Revision

Present Simple

PB ex.1 p.86

GB ex.1 p.46

GB ex.2-3 p.46-47

GB p.72-73

GB

 ex.1 p.46

PB ex.2 p.86

Навчати умінню використовувати засвоєний матеріал

 

GB p.47- write about you and your friend

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата  

 

 

Тема.

Підтема

 

Мовленнєві

функції.

Засоби

вираження

 

 

Мовна компетенція

 

 

Мовленнєва компетенція

 

 

Соціо-

культурна

та загально-навчальна компетенція

 

Реалізація концепції

національн-патріотич. виховання

 

 

Дом.

завдання

Фонетика

 

 

Лексика

 

 

Граматика

 

 

Аудіювання

 

 

Читання

 

 

Письмо

 

 

Говоріння

73

 

 

Тема:

Природа.

Погода

 

Wow! He can ride his bike very fast.

 

 

[k]

 

p.88 PB

play read sleep hide

Present Continuous

"I am playing a game." - p.88 PB

"I am playing a game." - p.88 PB

Sentences in Present Continuous

GB p.48-49

Say what you are doing now

Розвивати здатність бути у ролі слухача.

 

 

 

 

Формувати почуття любові до мальовнич. природи України.

Ex.1,2, p.72  AB

PB p.88 - words

74

 

 

Довкілля.

 

 

Very good!

Be careful!

 

 

 

[h]

Revision

 

Present Continuous

 PB

Ex.3, 4, p.89 PB

"I am playing a game." - p.88 PB

Ex.2, p.89

GBp.50

Ask and answer what you \ your friend  are doing

Усвідомлювати мету поставленого завдання

 

Ознайомити учнів з різномаїттям

Ex.3,4, p.73  AB

 

75

 

 

Одягаємося по погоді.

 

Look at me!

I can sing.

 

 

 

 

[ ]

 

p.90 PB

trousers, skirt, dress, shoes

Present Continuous

 

"They’re having a shower." - p.90 PB

"They’re having a shower." - p.90 PB

Ex.1, p.90

GB p.51 - write

Say what the animals are doing

Відпрацьовувати навички роботи у парах.

 

 

рослинн. та тварин. світу України

p.90 (learn the words)

Ex.1,2 3p.74  AB

76

 

 

Одягаємося по погоді.

 

 

Surprise!

Wow! It’s wonderful!

 

[0]

 

 

 

 

WD

 

Present Continuous

"They’re having a shower." - p.90 PB

Printed materials

PB ex.2 p.91

Ex.3 p.91

Say what you / your friend are wearing

Відпрацьовувати навички роботи у парах.

 

 

 

 

 

Виховувати дбайливе ставлення до рідної природи

Pupils’Projects

Ex.4, p.91 PB

AB p.75

77

 

 

Розваги на вулиці.

No, that’s terrible!

It’s OK.

[i]

 

p.92 PB

basketball, football, tennis

 

Present Continuous

( negatives)

"They aren’t swimming." - p.92 PB

 

"They aren’t swimming." - p.92 PB

 

 

GB p.52-53

Pupils’ Projects

 

Отримувати інформацію з текстів

 

Ex.1, 2, p.76  AB

PB p.92

 

 

 

Дата  

 

 

Тема.

Підтема

 

Мовленнєві

функції.

Засоби

вираження

 

 

Мовна компетенція

 

 

Мовленнєва компетенція

 

 

Соціо-

культурна

та загально-навчальна компетенція

 

Реалізація концепції

національн-патріотич. виховання

 

 

Дом.

завдання

Фонетика

 

 

Лексика

 

 

Граматика

 

 

Аудіювання

 

 

Читання

 

 

Письмо

 

 

Говоріння

78

 

 

Дари природи.

There are tasty vegetables.

[k]

 

cabbage, potato, tomato, pepper

Present Continuous

( negatives)

R-up

Ex.3, p.93 PB

 

Ex.3, p.93 PB

Ex.2, p.93 PB

Say what games you \ your friend are \ aren’t playing

Розвивати здатність бути у ролі слухача.

 

 

 

 

Формувати почуття любові до мальовнич. природи України.

Ex.3, 4, p.77  AB

79

 

 

Погода

 

 

 

It’s a good idea.

 

 

[h]

p.94 PB

dream, noise, roar, hide

 

Present Continuous

 

 "Are they sleeping." - p.94 PB

Ex.2, p.95 PB

"Are they sleeping." - p.94 PB

Ex.1, p.94 PB

AB p.98

Ask and answer what you \ your friend  are doing.

 

Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

Ознайомити учнів з різномаїттям

Ex.1, 2, p.78  AB

 

80

 

 

 

В погожий день.

It’s sunny.

It’s rainy.

 

 

The sky is clear.

[0]

 

 

 

 

Lexico -

Grammatical Test

Ex.5, p.99 PB

Ex.5, p.99 PB

Ex.1-4, p.98 PB

Say what you / your friend are wearing

Ex.6, p.99 PB

Отримувати інформацію з текстів, розу-міти їх основні ідеї за допомо-гою візуальної підказки

 

рослинн. та тварин. світу України

PB p.99 – project describe the weather

81

 

 

Світ тварин.

 

Look at it! It can jump.

 

[i]

 

 

animals

Present Continuous

 

 

Printed materials

GB p.56-57

Describe a picture AB p.83

Present your prrojects

Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

Виховувати дбайливе ставлення до рідної природи

Ex.1, 3, p.82  AB

82

 

Домашнє читання

 

What is the weather like today?

 

 

[ ]

 

p.96 PB

ex.2, p.80 AB

Revision

"Jane and the giant" - p.96 PB

 

"Jane and the giant" - p.96 PB

Ex.1, p.96 PB

 

Ex.2, p.97 PB

Retell the story  Ex.4, p.81 AB

Відпрацьовувати навички роботи у парах.

 

AB p.81 – write about you

 

 

 

Дата  

 

 

Тема.

Підтема

 

Мовленнєві

функції.

Засоби

вираження

 

 

Мовна компетенція

 

 

Мовленнєва компетенція

 

 

Соціо-

культурна

та загально-навчальна компетенція

 

Реалізація концепції

національн-патріотич. виховання

 

 

Дом.

завдання

Фонетика

 

 

Лексика

 

 

Граматика

 

 

Аудіювання

 

 

Читання

 

 

Письмо

 

 

Говоріння

83

 

 

Морські тварин.

What is the weather like today?

 

 

 

[k]

 

p.100 PB

sea animals

This is …

These are …

 

“These are crabs.” – p.100 PB

“These are crabs.” – p.100 PB

Ex.1, p.100

Ex.1, p.100 PB

GB p.58

Describe the weather

Розвивати здатність бути у ролі слухача.

 

 

 

Формувати почуття любові до мальовнич. природи України.

p.100 (learn and read)

Ex.1, 2, p.84

84

 

 

Підсумковий урок з теми:

Природа

 

Навчати умінню використовувати засвоєний матеріал

 

[h]

 

Revision

 

 

Revision

 

Ex.3, 4 p.101 PB

 

Ex.4 p.101 PB

Ex.3 p.101 PB

GB p.59

Name the sea animals

Навчати умінню використовувати засвоєний матеріал

Виховувати дбайливе ставлення до рідної природи

Ex.3, 4, p.85  AB

 

85

 

 

Тема:

Свята та традиції.

Свята

 

 

There are lots of holidays

[ ]

 

p. 102 PB

dictation-translation

 

 

This is …

These are …

 

Plurals

Ex.2, p.103

"There are lots of people." - p.102 PB

Ex.1, p.102

"There are lots of people." - p.102 PB

 

Make the nouns plural

GBp.60-61

Name and describe the sea animals

Відпрацьовувати навички роботи у парах.

Формувати почуття

пошани до народних традицій та свят

Gr tag -  p.103

(learn)

Ex.1, 2, p.86 AB

86

 

 

Назви свят

 

I like Easter

[0]

 

 

 

 

 Easter

Christmas

Mother`s Day

Independence day

 

 

 

Ex.3, p.103 PB

Ex.3, 4, p.103 PB

Describe the picture – p.103

Відпрацьовувати навички роботи у парах.

Ознайомити учнів з самобутніми україн.

традиціями  та святами

Ex.3-5, p.87 AB

87

 

 

Традиції

 

 Let’s go for a walk

 

 

[i]

 

 

 

 

Let`s …

"There are some apples" - p.104 PB

 

"There are some apples" - p.104 PB

Ex.1, p.104 PB

 

GB p.62-63

 

 

 

Say what you can eat

Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

Залучати учнів до витоків національна культури та духовн.

"There are some applesp.104

PBEx.1, 88

 

 

 

Дата  

 

 

Тема.

Підтема

 

Мовленнєві

функції.

Засоби

вираження

 

 

Мовна компетенція

 

 

Мовленнєва компетенція

 

 

Соціо-

культурна

та загально-навчальна компетенція

 

Реалізація концепції

національн-патріотич. виховання

 

 

Дом.

завдання

Фонетика

 

 

Лексика

 

 

Граматика

 

 

Аудіювання

 

 

Читання

 

 

Письмо

 

 

Говоріння

88

 

 

Традиції моєї родини

Let’s celebrate.

 

 

 

 

 

 

[k]

 

p.104PB

carrot,

apple,

cherry

Some/any

 

“There some some apples” –p.104

Ex.4 ,p.105

PB

Ex.3, p.105 PB

GB p.64

Make up questions

Ex.4,p.105

Розвивати здатність бути у ролі слухача.

 

 

 

Формувати почуття

пошани до народних традицій та свят

 

Ознайомити учнів з самобутніми україн.

традиціями  та святами

 

Залучати учнів до витоків національна культури та духовності

 

Ex.3, 4, p.89  AB

89

 

 

Святкуймо разом

 

How many sweets?

 

 

 

 

[h]

p.106 PB

numbers 1-20

Special questions

“How many sweets are there?”-p.106 PB

Ex.2,p107

‘’How many sweets are there?’’-p.106 PB

Number words

Ex.3,p107 PB

 

Ask and answer questions

Ex.4,p107

 

Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

 

Ex.1,3, p.90  AB

 

 

90

 

 

День народження

Let’s go for a walk

 

 

 

 

[f ]

 

Lexico -

Grammatical Test

Pupil’s answers

“How many sweets are there?”-

p.106 PB

GBp.65-67

Ex.4,p 91

AB

Ask and answer special questions

 

 

Відпрацьовувати навички роботи у парах.

 

 

Отримувати інформацію з текстів, розу-міти їх основні ідеї за допомо-гою візуальної підказки

Ex.4, p 91 AB

91

 

 

Домашнє читання

 

Yummy!

Yuck!

It’s tasty!

 

 

 

 

Forest, squirell

Some/any

Special questions

“Harry and Gretta” –p.108-109

PB

“Harry and Gretta” – p.107-108

PB

Ex.2,p93AB

Describe your kitchen Ex.2,p109

PB

Project – p.111 PB

 

92

 

 

Підсумковий урок з теми:

Свята та традиції

 

 

 

 

 

 

[0]

 

 

 

 

Revision

Закріплення використання вивчених форм та конструкцій

Ex.3,p110

PB

Ex.1,2 , p111

PB

GB p.68-69

Speak on your project

Ex.4,5 p.111 PB

AB p.95 – do ex.

 

 

 

 

Дата  

 

 

Тема.

Підтема

 

Мовленнєві

функції.

Засоби

вираження

 

 

Мовна компетенція

 

 

Мовленнєва компетенція

 

 

Соціо-

культурна

та загально-навчальна компетен-ція

 

 

Дом.

завдання

Фонетика

 

 

Лексика

 

 

Граматика

 

 

Аудіювання

 

 

Читання

 

 

Письмо

 

 

Говоріння

93

 

Контрольна робота:   читання.  “The Dog and The Kittens”

 

 

94

 

Аналіз контрольної роботи з  читання

 

95

 

.

Контрольна робота:  аудіювання.  “Tom’s diary”

 

 

96

 

Аналіз контрольної роботи з  аудіювання

 

97

 

Контрольна робота:  письмо. Лексико-граматичний тест з різнорівневими завданнями

 

 

98

 

Контрольна робота:  говоріння.

 

 

99

 

Аналіз контрольних робіт з  говоріння і письма.

 

100

 

Мої плани на літні канікули

 

101

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 2 клас (Ростоцька М. Є., Карпюк О. Д.)
Додано
17 лютого 2023
Переглядів
2015
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку