Календарно-тематичне планування 3 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування

на 2017/2018 навчальний рік

для 3 класу

Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948

Перегляд файлу

   «Затверджую»

Директор школи ________________  ПІБ

«_____» __________________  20____ року

«_____» __________________  20____ року

 

 

«Погоджено»

Заступник директора з навчально-виховної роботи

_____________________            ПІБ

«_____» __________________  20____ року

«_____» __________________  20____ року

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

 

 

на 2017/2018 навчальний рік

для 3 класу

учителя ЗОШ I-III ст. №2

Григораш Світлани Вікторівни

 

 

 

 

 

м. Торецьк

Українська мова

4/3 год на тиждень

Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948

Підручник. Українська мова : підруч. для 3 кл. загальноосвітн. навч. закл. /

М. Д. Захарійчук, А. І. Мовчун. – К.: Грамота, 2013. – 176 с.: іл.

 

Зведений перелік робіт з підсумкової перевірки,

які проводяться в 3 класі з мови

Вид перевірки

3 клас

І

сем.

ІІ

сем.

Читання*

Списування

1

1

Диктант

1

2

Перевірка мовних знань і

вмінь

1

2

Письмовий переказ

1

Діалог (усно або письмово)**

1

 

Загальна кількість

 перевірокза семестр

5

5

 

 

І семестр

з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Мова і мовлення (3 год)

1

Розширення відомостей про мову як засіб людського спілкування (с.5-6, впр. 1-4)

 

 

2

Державна і рідна мова (с. 6-8, впр. 5-8)

 

 

3

Культура усного і писемного мовлення. Слова ввічливості, їх уживання в різних ситуаціях (с. 8-9,

впр. 9-12)

 

 

Текст (10 год)

4

Розширення уявлень про текст та його будову (с. 10-11, впр. 13-16)

 

 

5

Уявлення про змістовий зв’язок між частинами тексту (с. 11-13, впр. 17-20)

 

 

6

Абзац. Роль абзаців у тексті. Необхідність дотримання абзаців при оформленні творчих завдань, переказів

(с. 13-15, впр. 21-23)

 

 

7

Спостереження за найголовнішими ознаками художніх та науково-популярних текстів (с. 15-16, впр. 24-27).

 

 

8

Урок розвитку зв’язного мовлення №1. Написання правил за темою «Поведінка в осінньому лісі» (с. 17, впр. 28) 

 

 

9

Ознайомлення з жанром есе. Ознаки ділового тексту

(с. 17-19, впр. 29-32)

 

 

10

План тексту (с. 19-21, впр. 33-36)

 

 

11

Текст-розповідь. Текст-опис .Засоби змістового зв’язку між реченнями в тексті (слова він, вона, воно, цей, ця, це, той, та, те лексичні повтори, близькі за значенням слова), вироблення уміння використовувати їх у власних висловлюваннях.

(с. 21-25, впр. 37-43)

 

 

12

Контрольна робота №1. Письмовий переказ

 

 

13

Аналіз контрольної роботи. Текст-міркування. Складання текстів-описів, есе, художніх та науково-популярних. (с. 25-26, впр. 44-47). Підсумок по темі

 

ТЕМА

Речення (9 год)

14

Закріплення й узагальнення вивченого про речення (с.27-28, впр. 48-51)

 

 

15

Речення, різні за метою висловлювання (с. 29-30,

впр. 52-56)

 

 

16

Урок розвитку зв’язного мовлення №2. Робота з деформованим текстом (с. 30, впр. 56)

 

 

17

Речення окличні та неокличні. Інтонування речень під час голосного читання, зв’язних висловлювань та усного діалогу (с. 31-32, впр. 57-60)

 

 

18

Звертання, розділові знаки при них. Виділення звертань в усному мовленні паузами, а на письмі – розділовими знаками. Використання у ролі звертань форм кличного відмінка (с. 32-33, впр. 61-64)

 

 

19

Члени речення. Головні і другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченні (с. 34-36, впр. 65-68)

 

 

20

Встановлення смислових і граматичних зв’язків між словами в реченнях. Словосполучення (с. 36-37,

впр. 69-72) Контрольна робота №2. Діалог (письмово чи усно)

 

 

21

Встановлення смислових і граматичних зв’язків між словами в реченнях

 

 

22

 Побудова речень. Поширення речень за запитаннями

(с. 38, впр. 73-76). Підсумок по темі

 

 

Слово. Значення слова (8 год)

23

Значення слів, пряме й переносне значення слів (с. 39-40, впр. 77-80)

 

 

24

Слова, що мають кілька значень (с. 40-42, впр. 81-84)

 

 

25

Урок розвитку зв’язного мовлення №3. Робота з деформованим текстом.  Упорядкування частин тексту з опорорю на ілюстративний матеріал (с. 42, впр. 85)

 

 

26

Слова, що звучать однаково, але мають різні значення

(с. 43-44, впр. 86-89)

 

 

27

Синоніми. Добір синонімів з метою увиразнення висловленої думки та уникнення повторів того самого слова. Роль синонімів у тексті (с. 44-45, впр. 90-93)

 

 

28

Антоніми. Ознайомлення з деякими найпоширенішими фразеологізмами (с. 45-48, впр. 94-101)

 

 

29

Культура мовленого слова: розрізнення літературної лексичної норми та ненормативної лексики (діалектизмів, суржику, русизмів тощо) (с. 49, впр. 102-105). Підсумок по темі

 

 

30

Контрольна робота №3. Перевірка мовних знань і вмінь

 

Тема

Будова слова (31 год)

31

Аналіз контрольної роботи. Поняття про закінчення. Роль закінчення як частини слова, за допомогою якої змінюється форма слова. Закінчення як засіб зв’язку слів у реченні . Визначення закінчення способом змінювання слів за питаннями.

(с. 50-51, впр. 106-109)

 

 

32

Основа слова. Частини основи: корінь, префікс, суфікс

(с. 52-53, впр. 110-113)

 

 

33

Урок розвитку зв’язного мовлення №4. Складання художнього тексту за початком, сюжетними малюнками і планом (с. 54, впр. 114)

 

 

34

Корінь слова. Спільнокореневі слова. Аналіз будови слова (с. 54-56, впр. 115-118)

 

 

35

Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів (с. 56-57, впр. 119-122)

 

 

36

Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з'],[ц'], [с'] (с. 58-59, впр. 123-126)

 

 

37

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені слів, що перевіряються наголосом (с. 59-60,

впр. 127-130)

 

 

38

Добирання спільнокореневих слів і зміна форми слова для написання слів із ненаголошеними [е], [и] (с. 60-61, впр. 131-134)

 

 

39

Поняття «орфограма»

(с. 62-63, впр. 135-138 )

 

 

40

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені, що не перевіряються наголосом (с. 63-64,

впр. 139-142)

 

 

41

Урок розвитку зв’язного мовлення №5. Складання інструкції «Як зробити рамку для фотографії» (с. 64-65, впр. 143)

 

 

42

Вимова і правопис з ненаголошеними голосними в корені слова, що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником (с. 65-66, впр. 144-147)

 

 

43

Контрольна робота №4. Диктант

 

 

44

Аналіз контрольної роботи. Вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та в середині слів перед глухими (с. 67-68,

впр. 148-151)

 

Тема

45

Правило перевірки правопису слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті (с. 68-70, впр. 152-155)

 

 

46

Правильна вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та в середині слів перед глухими. Робота з орфографічним словником (с. 70-71,

впр. 156-159)

 

 

47

Повторення правопису слів із дзвінкими приголосними в кінці та в середині слів перед глухими. Робота з орфографічним словником. (с. 71-72, впр. 160-163)

 

 

48

Вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та в середині слів перед глухими. Написання записки (с. 72-74, впр. 164-171)

 

 

49

Урок розвитку зв’язного мовлення №6. Листи (с. 75, впр. 172)

 

 

50

Префікс. Словотворча роль префіксів. З’ясування значень слів з різними префіксами (с. 76-77,

впр. 173-176)

 

 

51

Творення слів з найуживанішими префіксами. З’ясування значень слів з різними префіксами (с. 77-78, впр. 177-178)

 

 

52

Префікси, співзвучні з прийменниками (с. 78-79, впр. 181-184)

 

 

53

Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів з префіксами (с. 79-80, впр. 185-188)

 

 

54

Спостереження за збігом однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня (с. 81-82, впр. 189-192)

 

 

55

Практичне ознайомлення з написанням префіксів з-, с-.

(с.82-83, впр. 193-196)

 

 

56

Контрольна робота №5. Списування

 

 

57

Аналіз контрольної роботи.Урок розвитку зв’язного мовлення №7. Написання запрошення (привітання) (с. 84-85, впр. 201)

 

 

58

Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї

(с. 83-84, впр. 197-200).

 

 

59

Перенос слів з префіксами. Оголошення (с. 85-86, впр. 202-206).

 

 

60.

Повторення і закріплення вивченого. Компетентнісно орієнтовані завдання з тем «Слово» і «Будова слова»

 

 

61.

Повторення вивченого матеріалу. Підсумок за семестр

 

Тема

 

Слова, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати: абрикóс, адрéса, áйстра, акваріум,   апельси́н, апети́т, асфáльт, вдячний,    велосипéд,  вóгнище, вокзал ,внесок, гармонія,горизóнт, гримі́ти,  депутáт, децимéтр, дирéктор, елéктрика, кипі́ти, кишéня, колекти́в, комбáйн,   коридóр, космонáвт, крини́ця,  минýлий, милосердний, очерет,  пирі́г, приязний, президéнт, пшени́ця,  сантимéтр, секýнда,  тривóга, фéрмер, хвили́на, черéмха, черéшня (40 слів).

Українська мова 3 клас

1.Мовленнєва змістова лінія.Додали у зміст новий жанр есе без конкретних вимог щодо цього жанру.

2.Мовна змістова лінія.

  • Додали у тему «Текст» жанр есе з такими вимогами: спостерігає за основними ознаками жанру; розпізнає його серед інших текстів (розповідь, опис, міркування); бере участь у створенні есе під керівництвом учителя (усно).
  • Зняли теми: побудова тексту-міркування і складання текстів-інструкцій (ще не вивчена тема «Початкова форма дієслова»).
  • Речення. Зняли побудову речень за схемами, оскільки діти добре не усвідомлюють другорядних членів речення, залишивши: побудова речень. Поширення речень за запитаннями.
  • Будова слова. Зняли термін «форма слова», перенісши його у тему «Іменник (практичне ознайомлення з відмінками).
    У вимогах розширили «Аналіз будови слова»: добирає спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови та розбирає їх за будовою самостійно або з допомогою вчителя.
  • Частини мови. Прикметник. Зняли у змісті і у вимогах словосполучення «у сполученні з іменником» у фразі «змінювання прикметників за родами і числами».
  • У Словникові слова додали: гармонія, внесок, натомість вилучили: агроном, банкір, бетон, бібліотека, верблюд, грім, комп’ютер, метал, радіо, спасибі.
  • Вилучили з вимог письмо на дошці.

 

 

 

 

 

Літературне читання

3 год на тиждень

Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948

Підручник. Літературне читання : укр. мова для загальноосвіт. навч. закл. з навчанням укр. мовою : підруч. для 3-го кл. загальносв. навч. закл. / Віра Науменко.

– К. : Генеза, 2013. – 176 с. : іл.

 

Зведений перелік робіт для підсумкових перевірок, які проводяться

в 3 класі з літературного читання

Вид перевірки

3 клас

І

сем.

ІІ

сем.

Навичка читання вголос (усно). Контрольні роботи № 4 і № 8

1

1

Навичка читання мовчки (письмово). Контрольні роботи № 2 і № 6

1

1

Аудіювання (письмово). Контрольні роботи у 3-4 класах № 1 і № 5; у 2 класі    № 1, № 2, № 5, № 6

1

1

Усний переказ прочитаного твору (усно). Контрольна робота № 3

1

-

Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота № 7

-

1

Загальна кількість перевірок за

 семестр

4

4

 

І семестр

 

Тема уроку

Дата

1

 

Вступ. (1 год) Знайомимося з новим підручником “Літературне читання”.  Усна народна творчість у різних видах мистецтва. Прислів’я, приказки.

 

Українські народні казки (5 год.)

2

 

Казки про тварин. Казка “Їжак та заєць”. Вчинки персонажів, їхня роль у визначенні характеру та його рис.

 

3

 

Тема і основна думка казки. “Лисиця та рак”

 

4

 

Світ чарівних казок. Чарівні перетворення. «Про Оха-чудотвора» (скорочено) (українська народна казка)

 

5

 

Чарівні перетворення. «Про Оха-чудотвора» (продовження)

 

6

 

 

Позакласне читання. Казкові образи в живописі. М. Примаченко “Їде осінь на коні”. Складання розповіді про осінь за змістом приказки, картини.

 

Казки народів світу (7 год)

7

 

Внутрішній стан героя. «Сильний лев і маленьке мише­ня» (болгарська казка)

 

8

 

Без вірного друга — велика туга. «Як серед птахів ви­никла дружба» (бірманська казка)

 

9

 

Чарівний помічник. «Синя Свита Навиворіт Пошита» (білоруська казка)

 

10

 

Чарівна річ. «Чарівний каптур» (японська казка)

 

11

 

Позакласне читання. Книжковий дім. Формування вміння самостійно, осмислено обирати книгу з опорою на зміст обкладинки, титульний аркуш, анотацію, передмову.

 

12

 

Контрольна робота №1. Аудіювання (письмово)

 

13

Тема

Підсумковий урок за розділом «3 народного джерела»

 

3 літературної скарбниці. Казки зарубіжних письменників. (18 год)

14

 

Доналд Біссет «Тигр і автор»

 

15

 

Якоб і Вільгельм Грімм «Бременські музиканти» (скорочено)

 

16

 

Джанні Родарі «Казки по телефону»

 

17

 

Позакласне читання. Казки зарубіжних письменників.

 

18

 

Коли твір відкриває свої таємниці. Ганс Крістіан Андерсен «Ромашка» (скорочено), М. Познанська «Ромашка»***

 

19

 

АстрідЛідгрен «Пепідовгапанчоха»(скорочено)

 

20

 

Тримай язика на припоні. Ірина Жиленко «Вечір гномів»*** ЗахаріасТопеліус «Казка про старого гнома»

 

21

 

Тримай язика на припоні. Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома» (продовження)

 

22

 

Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо»

 

23

 

Позакласне читання. У читальному залі бібліотеки. Як вибрати книжку. Культура поведінки у бібліотеці.

 

24

 

Як мед, то ще й ложкою. Олександр Пушкін «Казка про рибака та рибку»

 

25

 

Олександр Пушкін «Казка про рибака та рибку» (продовження)

 

26

 

Божена Нємцова « Володар часу»

 

27

 

Іан Вайброу « Малий Вовчик – лісовий детектив»

 

28

 

П. Єршов “Горбоконик”. Зв’язок авторської казки з народною, варіанти зачинів казки.

 

29

 

Контрольна робота №2. Перевірка навички мовчазного читання  (письмово)

 

30

Тема

Підсумковий урок за розділом «Казки зарубіжних пись­менників»

 

31

 

Позакласне читання. Коли твір відкриває свої таємниці. Казки зарубіжних письменників.

 

Казки українських письменників (15 год.)

32

 

Видатні українські казкарі. Л. Письменна “Як зажурився веселий казкар”

 

33

 

Не роби іншому того, чого сам не любиш. Іван Франко «Лисичка і Журавель»

 

34

 

Еко – казка. Валентина Вздульська «Вертихвіст»

 

35

 

Казки Лесі Українки. “Казка про Оха-чудодія”. Розвиток уміння знаходити в тексті описи.

 

36

 

Леся Воронина «Слон на ім’я Ґудзик»

 

37

 

Позакласне читання. Казки українських письменників.

 

38

 

Учіться фантазувати.  Василь Сухомлинський  «Дід Осінник»

 

39

 

Контрольна робота № 3. Усний переказ прочитаного твору

 

40

 

Коли твір відкриває свої таємниці. Оксана Іваненко «Синичка» (скорочено)

 

41

 

Продовження роботи над казкою О. Іваненко «Синичка».

 

42

 

Допоможемо пташкам узимку. Анатолій Качан «Крихта хліба»*** . Леонід Глібов «Хто вона?»

 

43

 

Леонід Шиян «Пригоди Босмінки»

 

44

 

Позакласне читання. Прийшла зима біловолоса.

 

45

 

Контрольна робота №4. Перевірка навички читання вголос.

 

46

Тема

Узагальнення  знань з теми «Казки українських письменників».

Урок-свято «Просимо казку в гості до себе».

 

 

Поезія (вірші сюжетні, пейзажні, гумористичні, фантастичні; акровірші, вірші-загадки, вірші-скоромовки):  Тарас Шевченко, Леся Українка, Грицько Бойко, Дмитро Білоус, Микола Вінграновський,  Платон Воронько, Василь Голобородько,  Наталя Забіла, Іван Андрусяк, Ігор Калинець, Анатолій Качан, Ліна Костенко, Володимир Коломієць, Тамара Коломієць, Анатолій Костецький, Андрій Малишко, Андрій М’ястківський, Олександр Олесь, Петро Осадчук, Дмитро Павличко, Марійка Підгірянка, Олена Пчілка, Оксана Лущевська, Михайло Григорів, Вадим Скомаровський, Ігор Січовик, Іван Світличний, Микола Сингаївський, Володимир Сосюра, Павло Тичина, Ганна Чубач.

 

Байки: Леонід Глібов, Павло Глазовий.

 

Літературні казки, оповідання, уривки з повістей: Іван Франко, Леся Українка, Валентина Вздульська, Оксана Іваненко, Василь Симоненко, Вадим Скомаровський, Василь Сухомлинський, Олег Буцень, Леся Воронина, Дмитро Кузьменко, Євген Гуцало, Сашко Дерманський, Юрій Збанацький, Галина Вдовиченко, Всеволод Нестайко, Зірка Мензатюк, Василь Скуратівський, Катерина Бабкіна, Михайло Стельмах, Лариса Денисенко, Григір Тютюнник, Микола Трублаїні, Дмитро Чередниченко, Василь Чухліб, Леонід Шиян.

 

П’єси: Олександр Олесь, Леся Мовчун.

 

Науково-художні  твори: Оксана Іваненко, Олександр Копиленко, Юрій Старостенко, Алла

Коваль, Оксана Караванська.

 

Довідкова література для молодших школярів. Сторінками дитячих журналів.

Зарубіжна  література. Казки, оповідання, уривки з повістей, вірші: Ганс Крістіан Андерсен, Іан Вайброу, брати Грімм, Карло Коллоді, Астрід Ліндгрен, Божена Нємцова, Микола Носов, Джанні Родарі, Джеремі Стронг, Нузет Умеров

 

Літературне читання.  3 клас

У 3 класі до кола читання включені імена Василя Голобородька,  Івана Андрусяка, Михайла Григоріва, Валентини Вздульської, Василя Симоненка, Дмитра Кузьменка, Галини Вдовиченко,  Зірки  Мензатюк, Катерини Бабкіної, Лариси Денисенко, Леоніда Шияна, Оксани Караванської, Іана Вайброу, Карла Коллоді,  Джеремі Стронга, Нузета Умерова.

Математика

4 год на тиждень

Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948

Підручник. Богданович, М. В. Математика : підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч.

закл. / М. В. Богданович, Г. П. Лишенко. – К. : Генеза", 2012. – 136 с. : іл.

 

Зведений перелік тематичних перевірних робіт,

які проводять в 1-4 класах з математики

Вид перевірки

3 клас

І

сем.

ІІ

сем.

Тематична контрольна робота

4

3

Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень

 

1

Загальна кількість перевірок за семестр

4

4

 

уроку

Тема уроку

 

Дата

Узагальнення і систематизаціянавчального матеріалу за 2-й клас

  1.  

Нумерація чисел у межах 100.Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел.

с.4 №12,13

 

  1.  

Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Периметр трикутника.

с.5 №21,22

 

  1.  

Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток. Складання і розв'язування задач за коротким записом.

с.7 №32,33

 

  1.  

Зв’язок дій додавання і віднімання. Перевірка додавання відніманням.

с.8 №40,41

 

  1.  

Ознайомлення з поняттям рівняння. Розв'язок (корінь) рівняння. Розв'язування задачі за планом.

С.9 №50,51

 

  1.  

Додавання і віднімання виду 38 + 2, 80 - 4. Розв’язування рівнянь. Обернені задачі.

С.11

№58,59

 

  1.  

Повторення випадків додавання і віднімання виду 36+7, 73-8. Задачі, що містять дворазове збільшення (зменшення) на кілька одиниць.

С.12 №68,69

 

  1.  

Назви чисел при відніманні. Перевірка віднімання додаванням. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Периметр трикутника.

С.14 №78,79

 

  1.  

Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. Складання і розв'язання рівнянь за текстовим формулюванням. Задачі на знаходження третього доданка.

С.15 №87,88

 

  1.  

Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування рівнянь.  Розв’язування задач двома способами.

С.16 №97,98

 

  1.  

Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач. Самостійна робота.

С.17

№106,107

 

  1.  

Дія множення. Назви чисел при множенні. Таблиці множення чисел 2 і 3. Розв’язування складеної задачі на дві дії.

С.19

№115,116

 

 

  1.  

Табель-календар. Століття. Розв’язування задач.

 

С.20 №121,122

 

  1.  

Дія ділення. Назви чисел при діленні. Зв'язок дій множення і ділення. Задачі на ділення. Розв’язування задач, що містять дворазове зменшення на кілька одиниць.

С.21 №130,131

 

  1.  

Таблиця ділення на 2 і 3. Знаходження значень числових виразів. Розв’язування задач. Самостійна робота.

С.22 №137,138

 

  1.  

Повторення таблиць множення числа 4 і ділення на 4. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів.

С.24 №146,147

 

 

  1.  

Контрольна робота.

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Повторення таблиць множення числа 5 і ділення на 5. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів. Складання і розв'язування задач.

С.25  №154,155

 

Таблиці множення і ділення (продовження)

  1.  

Повторення таблиць множення числа 6 і ділення на 6. Розв’язування задачі на дві дії різного ступеня.

С.26 №163,164

 

  1.  

Доба, година, хвилина, секунда. Визначення часу за годинником.

С.27 №172,173

 

  1.  

Ознайомлення із взаємопов'язаними величинами: ціна, кількість, вартість.

С.28 №179,180

 

  1.  

Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці.

С.29

№187,188

 

  1.  

Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці.

С.30

№197,198

 

 

  1.  

Задачі на спосіб зведення до одиниці. Дії з іменованими числами. Самостійна робота.

С.31

№205,206

 

  1.  

Повторення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці.

С.32

№214,215

 

  1.  

Складання виразів та знаходження їх значень. Розв’язування задач

С.33

№223,224

 

  1.  

Розв’язування задач на кратне порівняння.

С.34

№231,232

 

  1.  

Розв’язування задач на кратне порівняння. Вправи на засвоєння таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розширеня задача на зведення до одиниці.

С.34

№238,239

 

 

  1.  

Розв’язування виразів і задач. Самостійна робота.

С.35

№246,247

 

  1.  

Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Розв'язування рівнянь на знаходження невідомого множника.

С.36

№255,256

 

  1.  

Контрольна робота.

С.53

№8,11,12

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач за таблицею. Складання нерівностей.

С.37

№262,263

 

  1.  

Повторення таблиць множення числа 8 і ділення на 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид)..

С.38

№271,272

 

 

  1.  

Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Порівняння виразів. Види трикутників.

С.40

№279,280

 

  1.  

Розв’язування складених задач. Складання і розв'язування рівнянь.

С.41

№287,288

 

  1.  

Робота над задачами на кратне порівняння двох часток. Складені задачі з буквеними даними.

С.42

№295,296

 

 

  1.  

Повторення таблиць множення числа 9 і ділення на 9. Розв'язування задач.

С.43

№303,304

 

  1.  

Розв'язування задач на дві і три дії. Самостійна робота.

С.44

№312,313

 

  1.  

Складання задач за поданим виразом. Розв'язування задач двома способами. Розв’язування виразів та задач.

С.45

№320,321 С.46

№328,329

 

  1.  

Переставний закон множення.

С.47

№336,337

 

  1.  

Сполучний закон множення.

С.49

№345,346

 

  1.  

Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1. Самостійна робота.

С.46

№364,365

 

  1.  

Ділення на 1. Ділення рівних чисел.

С.51

№328,329

 

  1.  

Ділення 0. Неможливість ділення на 0.

С.52

№372,373

 

 

  1.  

Контрольна робота.

 

 

Тисяча. Нумерація трицифрових чисел.

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Лічильна одиниця – сотня.  Лічба в межах 199. Додавання і віднімання 1. Задачі на сумісні дії першого і другого ступеня.

С.57

№384,385

 

  1.  

Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що містять знаходження невідомого зменшуваного.

С.59

№395,396

 

  1.  

Лічба сотнями. Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків і одиниць. Назви розрядних чисел. Задачі на спільну роботу.

С.60

№403,404

 

 

  1.  

Читання трицифрових чисел записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел. Творча робота над задачею.

С.62

№413,414

 

  1.  

Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел. Самостійна робота.

С.63

№422,423

 

  1.  

Запис і читання трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв'язування задач на три дії.

С.64

№432,433

 

  1.  

Визначення числа сотень і десятків у трицифровому числі. Віднімання від трицифрового числа одиниць певного розряду. Розв'язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів.

С.66

№442,443

 

  1.  

Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини. Кресленні і вимірювання відрізків. Аналіз розв'язання задачі на три дії.

С.68

№452,453

 

  1.  

Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями мір довжини. Творча робота над задачею.

С.70

№463,464

 

  1.  

Міри маси. Грам. Тонна. Центнер. Відношення між одиницями мір маси. Задачі з буквеними даними.

С.72

№471,472

 

Додавання і віднімання в межах 1000

Усне додавання і віднімання

 

 

16.12

  1.  

Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання круглих десятків з переходом через десяток. Задачі на дві дії першого ступеня. Творча робота над задачею. 

С.75

№481,482

 

  1.  

Додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків. Розширена задача на зведення до одиниці.

С.76

№490,491

 

  1.  

Додавання виду 520+340. Розширена задача на зведення до одиниці.

С.77

№499,500

 

  1.  

Обчислення виразів. Розв’язування задач опрацьованих видів. Самостійна робота.

 

 

 

 

 

С.79

№508,509

 

  1.  

Контрольна робота.

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань. Підсумок за семестр.

 

 

 

Перенесення задач з буквеними даними (перенесено з 3-го класу в 4-й клас)

 

 

 

 

 

 

 

 

Природознавство

2 год на тиждень

Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948

Підручник. Гільберг, Т. Г. Природознавство : підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак. – К. : Генеза, 2012. – 160 с.

 

І семестр

 

з/п

Тема уроку

Дата

Дата

ВОДА (8год)

  1.  

Вода в природі.

 

 

  1.  

Властивості рідин на прикладі води.

Практична робота. Порівняння властивостей води та інших рідин.

 

 

  1.  

Температура плавлення льоду та кипіння води.

 

 

  1.  

Значення трьох станів води для життя на Землі.

 

 

  1.  

Вода – розчинник. Розчинні та нерозчинні речовини.

Практична робота. Дослідження розчинності речовин, що використовуються у побуті

 

 

  1.  

Прісна та морська вода. Розподіл запасів прісної води на Землі.

 

 

  1.  

Як людина використовує властивості води? Охорона водойм.

 

 

  1.  

Контрольна робота з теми «Вода»

 

 

ПОВІТРЯ (7 год)

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Газоподібні речовини.

 

 

  1.  

Повітря як суміш речовин, його склад та властивості.

Практична робота. Дослідження властивостей газоподібних речовин на прикладі повітря.

 

 

  1.  

Розширення газів за нагрівання.

 

 

  1.  

Рух повітря. Поняття про виникнення вітру.

 

 

  1.  

Як людина використовує властивості повітря? Охорона повітря.

 

 

  1.  

Навчальний проект: «Звідки береться пил?»

 

 

  1.  

Контрольна робота з теми: «Повітря».

 

 

КОРИСНІ КОПАЛИНИ. ҐРУНТИ (8 год)

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Корисні копалини – гірські породи, які використовує людина.

 

 

  1.  

Види корисних копалин (тверді, рідкі та газоподібні).

Практична робота. Ознайомлення з колекцією корисних копалин. Порівняння властивостей твердих тіл на прикладі корисних копалин.

 

 

  1.  

Різноманітність корисних копалин тавикористання їхлюдиною. Значення корисних копалин для людини.

 

 

  1.  

Ґрунт. Склад ґрунту.

Практична робота. Виявлення повітря та води у складі ґрунту.

 

 

  1.  

Родючість – основна властивість ґрунту.

 

 

  1.  

Хто живе у ґрунті? Роль живих організмів в утворенні ґрунту.

 

 

  1.  

Значення і охорона ґрунтів.

 

 

 

Навчальний проект: Який дар природи для людства найцінніший (повітря, вода, тварини, рослини, ґрунт, корисні копалини)? Підсумок з теми

 

 

ЕНЕРГІЯ В НАШОМУ ЖИТТІ (7 год)

  1.  

Паливні корисні копалини (вугілля, нафта) та їхнє використання людиною.

 

 

  1.  

Паливні корисні копалини (газ, торф) та їхнє використання людиною.

 

 

  1.  

Невичерпні джерела енергії (Сонце, вітер і вода) та їхнє використання людиною.

 

 

  1.  

Побутові прилади, які споживають енергію.

 

 

  1.  

Поняття про збереження тепла та електроенергії у побуті.

 

 

  1.  

Контрольна робота з тем: «Корисні копалини. Ґрунти», «Енергія у нашому житті»

 

 

  1.  

Екскурсія. «Тепло у твоєму домі (шкільна котельня)»

 

 

  1.  

Інтелектуальна «Найрозумніший». Підсумок за семестр

 

 

 

Природознавство - 3 клас

Розвантажити зміст навчального матеріалу.

Враховано частково. Розділ „Вода”: вилучені теми „Вплив Сонця на природу”, „Світовий океан, його частини”; розділ „Повітря”: вилучені теми „Нагрівання та охолодження повітря над сушею та водною поверхнею”, „Вплив вітру на природу Землі”;розділ „Гірські породи. Ґрунти” -“Корисні копалини. Ґрунти”; розділ „Живі організми та середовища їх існування”: вилучені теми „Походження свійських тварин від диких”, „Гриби їстівні та отруйні”.

В зміст навчального матеріалу розділів ввести тематику екологічного спрямування.

Враховано частково. У розділ „Вода”: додана тема „Як людина використовує властивості води?”, пропонується навчальний проект „Добра справа для природи”; у розділ „Повітря”: додана тема „Як людина використовує повітря?”; пропонуються навчальні проекти „Звідки береться пил?”; „Ми гноми – економи (як зберегти тепло і світло у нашому домі”; „Який дар природи для людства найцінніший?” (повітря, вода, тварини, рослини, ґрунт, корисні копалини).

Вилучити розділ „Сонце – джерело енергії на Землі”.

Тема „Сонце – джерело енергії на Землі” замінена на „Енергія в нашому житті”. Зміст навчального матеріалу розділу скориговано відповідно до вікових особливостей дітей.

Вилучити тему „Гірські породи”.

Враховано частково. Назва розділу змінена з „Гірські породи. Ґрунти” на „Корисні копалини. Ґрунти (акцент – на корисні копалини як різновид гірських порід).

Збільшити кількість годин на тему „Корисні копалини”.

Враховано. Тема „Паливні корисні копалини” додана у розділ „Енергія в нашому житті”.

З теми „Повітря” вилучити терміни „теплопровідність” і „пружність повітря”.

Враховано. Терміни вилучені.

Тема „Розширення повітря при нагріванні, теплопровідність і пружність. Нагрівання та охолодження повітря над сушею та водною поверхнею” не відповідає віковим особливостям дітей.

Враховано. Залишено: „Розширення повітря за нагрівання”.

Змінити тему „Роль живих організмів в утворенні ґрунту з гірських порід”.

Враховано частково. Пропонується тема „Хто живе в ґрунті? Роль живих організмів в утворенні ґрунту”.

Змінити назву і зміст розділу „Сонце джерело енергії на Землі” (не відповідає віковим особливостям молодших школярів).

Враховано. Здійснено структурне вдосконалення з метою дотримання логіки викладу матеріалу. Змінено назву розділу. Зміст навчального матеріалу скоректовано відповідно до вимог Державного стандарту та віковим особливостям учнів.

У розділі „Людина та її організм” вивчати нервову систему людини.

Враховано.

Збільшити кількість годин на вивчення теми „Людина та її організм”. Доповнити розділ практичними завданнями з питань гігієни, здорового способу життя, запобігання виникнення різних захворювань.

Враховано. Знята сітка годин на вивчення розділу. Вчитель самостійно визначає кількість годин на вивчення певних тем. Розвантажено зміст програми, вивільнений час вчитель може використовувати на практичні завдання, дослідження, проекти.

Збільшити кількість екскурсій, розширити тематику.

Враховано. Кількість екскурсій збільшено за рахунок розвантаження змісту навчального матеріалу. Тематику учитель визначає самостійно, відповідно до змісту навчального матеріалу із врахуванням вікових особливостей, або обирає із запропонованих у програмі варіантів.

 

 

 

 

 

 

Я у світі

1 год на тиждень

Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.

Підручник. Я у світі. 3 клас : підр. для загальноосвіт. навч. закл. / Н. М. Бібік. – Х. : Вид. група «Основа», 2013. – 160 с. : іл.

 

І семестр

з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Я - Людина (6 год)

1

Я – частина природи і суспільства (с. 5-8)

 

 

2

Моє зовнішнє «Я»

 

 

3

Складові мого внутрішнього «Я»: світосприймання, характер, ідентичність (приналежність)

 

 

4

Обговорення можливостей досягнення успіху

 

 

5

Обов’язкові умови успішного розвитку сучасної людини: навчання, праця

Практична робота. Складання правил успішного навчання

 

 

6

Самостійність та відповідальність

Практична робота. Планування свого робочого дня

 

 

Я та інші (9 год)

7

Сім’я. Склад сім’ї (с. 35-37)

 

 

8

Мої основні права та обов’язки в сім’ї. Родинні стосунки (с. 35-47)

Практична робота. Моделювання способів поведінки поштивого ставлення до старших та інших членів сім’ї

 

 

9

Школа. Традиції рідної школи (с. 48-52)

 

 

10

Школа. Традиції рідної школи (с. 53-55)

Навчальний проект. «Історія та традиції моєї школи»

 

 

11

Права і обов’язки учня/учениці. Стосунки з однокласниками

Рольові ігри. Складання і застосування узагальнених правил поведінки в різних ситуаціях, з якими найчастіше зустрічаються діти в класі, у школі, під час екскурсії, походу і т. і.

 

 

12

Учнівське самоврядування класу. Основні права і обов’язки членів учнівської громади класу

Соціальна акція. «Діти – дітям» (до міжнародного дня інвалідів)

 

 

13

Ми – споживачі

Рольова гра. «Супермаркет» або «Рекламна агенція»

 

 

14

Ми – споживачі

Практична робота. Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних з виконанням соціальних ролей пішохода, пасажира, покупця, відвідувача бібліотеки, кінотеатру тощо

 

 

15

Людські чесноти (с.77-91)

Навчальний проект. «Людина має творити добро»

Підсумок за семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

1 год на тиждень

Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.

Підручник. Трач, С. К. Образотворче мистецтво : підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч. закл. / С. К. Трач, М. І. Резніченко. – Тернопіль. : Навчальна книга – Богдан, 2012. – 128 с.

І семестр

 

з/п

Тема уроку

Дата

Дата

1

“В гостях у художників”. Відео мандрівка до майстерні художника-графіка. Матеріали, інструменти та обладнання.

Тематичне завдання: «Королівство графіки».

 

 

2

Вибір засобів виразності графіки для передавання форми та характеру поверхні зображуваних об’єктів та предметів.

Тематичне завдання:“Які бувають дерева?” (радісне, сумне, сердите, хворе, старе і т.п.).

 

 

3

Елементарне поняття про динамічну композицію. Передавання руху в природі графічними засобами. Значення кольору у графічних творах.

Тематичне завдання:“Вітер з гаєм розмовляє”.

 

 

4

Мандрівка до майстерні художника-живописця. Матеріали, інструменти та обладнання. Актуалізація знань з основ кольорознавства (основні та похідні кольори, кольоровий спектр).

Тематичне завдання:Дарунки осені”.

 

 

5

Поглиблення знань про колір як засіб вираження характеру й настрою. Кольорові контрасти.

Тематичне завдання:Розбурхане море”.

 

 

6

Споріднені кольори, гармонія споріднених кольорів. Кольорові відтінки.

Тематичне завдання:“Осінь золотиста барвами горить”.

 

 

7

Свідомий вибір колірного вирішення. Технічні прийоми роботи гуашевими фарбами.

Тематичне завдання:“Вечір на сопілці грає”.

 

 

8

Технічні прийоми роботи акварельними фарбами. Акварель по-мокрому.Виконання швидких колірних замальовок асоціативного характеру.

Тематичне завдання:“Дощовий день”.

 

 

9

Мандрівка до майстерні художника-скульптора.Матеріали, інструменти та обладнання.

Передача основної форми будови тварин у простих позах.

Практична робота. “Африканські звірі”.

 

 

10

Виражальні можливості об'ємної та рельєфної форми. Відтворення фактури зображуваної поверхні.

Практична робота.“Запишався наш павич”,

 

 

11

Робоче місце архітектора.Матеріали, інструменти та обладнання художника-архітектора.

Практична робота.“Смарагдове місто”,

 

 

12

Порівняння форм, розмірів, пропорцій споруд. Створення різних за формою та характером будівель.

Практична робота.“Гарна хатка”.

 

 

13

Робоче місце народних майстрів. Матеріали, інструменти та обладнання. Основні види декоративно-прикладного мистецтва.

Практична робота. Ескіз вишивки для рушника.

 

 

14

Гончарство в Україні

Основні види гончарного посуду, різноманітність форм. Узгодженість декору з формою.

Практична робота.“Найкращий виріб гончара” (глечик).

 

 

15

Практична робота.“Новорічний сувенір”. Узагальнення знань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                Трудове навчання

1 год на тиждень

Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.

Підручник. Трудове навчання: підручник для 3-го кл. загальноосвітн. навчальних закладів / І. М. Веремійчик, В. П. Тименко. – К.: Генеза, 2013. – 104 с.: іл.

І семестр

з/п

Тема уроку

Дата

Дата

Мозаїка і квілінг (4 год)

1

Мозаїка. Торцювання (контурне). Загальні відомості про виготовлення мозаїки технікою торцювання. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробів. Основні прийоми роботи та послідовність виконання мозаїки технікою торцювання.

Практична робота. Виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання.

 

 

2

Мозаїка. Торцювання (мозаїчне). Основні прийоми роботи та послідовність виконання мозаїки технікою торцювання.

Практична робота. Виготовлення мозаїки технікою торцювання.

 

 

 

3

Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробів технікою квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг.

Практична робота.Виготовлення виробів технікою квілінг.

 

 

4

Квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг.

Практична робота.Виготовлення виробів технікою квілінг.

 

 

Комбінування природних і пластичних матеріалів (4 год)

5

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність дій під час виготовлення виробів з природних і пластичних матеріалів.

Практична робота. Виготовлення виробів з природних та пластичних матеріалів. «Два півники горох молотили…»

 

 

 

6

Комбінування природних і пластичних матеріалів Послідовність дій під час виготовлення виробів з природних і пластичних матеріалів.

Практична робота. Виготовлення виробів з природних та пластичних матеріалів. «Міні скульптури з природних матеріалів»

 

 

7

Властивості пластичних матеріалів (пластилін, полімерна глина, глина, солоне тісто). Вироби об’ємної форми. Рельєф.

Практична робота.«Колобок».

 

 

8

Барельєф. Об’ємна фігура. Інструменти та пристосування для виготовлення виробів. Послідовність виготовлення об’ємних виробів з пластичних матеріалів.

Практична робота. «Рибка в акваріумі».

 

 

 

Орігамі. Витинанка і аплікація. (8 год)

9

Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці оригамі.

Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі «Краб».

 

 

10

Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці оригамі.

Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі «Технічні конструкції»

 

 

11

Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці оригамі.

Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі «Білий птах».

 

 

12

Витинанка. Загальні відомості протехніку виготовлення витинанок. Інструменти та пристосування для виготовлення витинанок. Послідовність дій  під час виготовлення виробів технікою витинанки. Безпечні прийоми праці під час виготовлення витинанки.

Практична робота.Витинанка і аплікація «Янголи».

 

 

13

Витинанка. Загальні відомості протехніку виготовлення витинанок. Інструменти та пристосування для виготовлення витинанок. Послідовність дій  під час виготовлення виробів технікою витинанки. Безпечні прийоми праці під час виготовлення витинанки.

Практична робота.Витинанка «Килимок».

 

 

Аплікація з тканини (3 год)

14

Види та властивості тканин. Використання тканин. Інструменти та пристосування для виготовлення виробів. Прийоми різання тканини та особливості її з’єднання з папером. Безпечні прийоми праці.

Практична робота.Дослідження властивостей ниток і тканин.

 

 

15

Прийоми різання тканини та особливості її з’єднання з папером. Безпечні прийоми праці.

Практична робота.Аплікація «Коник»

 

 

 

 

Основи здоров’я

1 год на тиждень

Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.

Підручник О. В. Гнатюк

І семестр

Дата

Дата

Дата

 

Тема уроку

Сторінки підручника

 

I.    ЗДОРОВ’Я  ЛЮДИНИ

1

 

 

Показники здоров’я і розвитку дитини. Практична робота

 

Вимірювання пульсу

4–6

2

 

 

Що впливає на здоров’я людини.

7–10

3

 

 

Здоровий спосіб життя. Практична робота. Складання правил здорового способу життя.

11–14

 

II.  ФІЗИЧНА  СКЛАДОВА  ЗДОРОВ’Я

4

 

 

Природні ритми і здоров’я

15–17

5

 

 

Працездатність людини. Практична робота. Вправи для підвищення працездатності людини

18–22

6

 

 

Активний відпочинок. Безпека під час занять спортом

23–27

7

 

 

Корисні та шкідливі мікроорганізми.  Захисні сили організму. Профілактика інфекцій. Практична робота. Моделювання поведінки під час епідемії грипу

28–32

8

 

 

Охайність та особиста гігієна. Догляд за одягом та взуттям

33–37

9

 

 

Вітаміни та мікроелементи,  їх вплив на здоров’я

38–42

10

 

 

Продукти харчування. Харчові отруєння. Практична робота. Визначення  терміну придатності  та умов зберігання харчових продуктів за їх маркуванням. Перша допомога при харчових отруєннях

43–47

 

III. С ОЦІАЛЬНА  СК ЛА ДОВА  ЗДОРОВ’Я

11

 

 

Взаємодія з іншими людьми. Дружний клас

48–50

12

 

 

Родинні стосунки. Повага і взаєморозуміння в родині

51–55

13

 

 

Взаємодопомога членів родини

56–58

14

 

 

Що таке толерантність. Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям

59–60

15

 

 

Ефективне спілкування. Уміння слухати. Практична робота. Як попросити про послугу чи допомогу. Підсумок за І семестр.

 

61–64

Фізична культура

 

3 год на тиждень

 

Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.

 

 

п/п

Тема уроку

Дата

Теоретико-методичні знання

1

 

Відродження сучасних Олімпійських ігор. Символи, ри­туали і церемонії Олімпійських ігор. Організаційні впра­ви, загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри

 

2

 

Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави. Фізичні навантажен­ня та реакція на них серцевих скорочень. Дихання під час виконання фізичних вправ. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри

 

3

 

Основні правила загартування. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури та під час само­стійних занять фізичними вправами. Олімпійські ігри Стародавньої Греції. Організаційні вправи, загальнороз­вивальні вправи. Рухливі ігри

 

Способи рухливої діяльності

Школа культури рухів з елементами гімнастики

4

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: сіди (нахили тулуба з різними положеннями ніг). Рухлива гра «Клас, струнко!»

 

5

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: сіди (нахили тулуба з різними положеннями ніг). Рухлива гра «Клас, струнко!»

 

6

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: сіди (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). Рухлива гра «Клас, струнко!»

 

7

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправ. Положен­ня тіла у просторі: упори (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). Рухлива гра «Вгадай, чий голос?»

 

8

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (згинання і розгинання рук в упорі на стегнах). Рухлива гра «Вгадай, чий голос? »

 

9

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (згинання і розгинання рук в упорі на стегнах). Рухлива гра «Вгадай, чий голос? »

 

10

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (згинання і розгинання рук в упорі лежачи). Рухлива гра «Світлофор»

 

11

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (перехід із упору при­сівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і на­впаки). Рухлива гра «Світлофор»

 

12

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправ. Поло­ження тіла у просторі: упори (перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і навпаки). Рухлива гра «Світлофор»

 

13

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (перехід із упору при­сівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і на­впаки). Рухлива гра «Подоляночка»

 

14

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: виси (підтягування у висі лежа­чи). Рухлива гра «Подоляночка»

 

15

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: виси (підтягування у висі лежа­чи). Рухлива гра «Подоляночка»

 

16

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: виси (підтягування у висі (хлоп­ці), у висі лежачи (дівчата). Рухлива гра «Подоляночка»

 

17

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Еле­менти акробатики: перекид назад в упор стоячи на колі­нах, в упор присівши. Рухлива гра «Мак»

 

18

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Еле­менти акробатики: перекид назад в упор стоячи на колі­нах, в упор присівши. Рухлива гра «Мак»

 

19

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Еле­менти акробатики: два перекиди вперед злитно. Рухлива гра «Мак»              

 

20

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Еле­менти акробатики: два перекиди вперед злитно. Рухлива гра «Мак»

 

21

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Еле­менти акробатики: два перекиди вперед злитно. Рухлива гра «Мак» 

 

22

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Еле­менти акробатики: «міст» із положення лежачи. Рухлива гра «Дрова»

 

23

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Еле­менти акробатики: «міст» із положення лежачи. Рухлива гра «Дрова»

 

24

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Еле­менти акробатики: «міст» із положення лежачи. Рухлива гра «Дрова»

 

Школа пересувань

25

 

Правила безпеки під час занять із застосуванням пере­сувань. Організаційні вправи, загальнорозвивальні впра­ви. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. «Човниковий біг» 4х9м. Рухлива гра «Гуси-лебеді»

 

26

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різ­новиди ходьби. Різновиди бігу. «Човниковий біг» 4х9 м. Рухлива гра «Гуси-лебеді»

 

27

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різ­новиди ходьби. Різновиди бігу. «Човниковий біг» 4х9 м. Рухлива гра «Гуси-лебеді»

 

28

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різ­новиди ходьби. Різновиди бігу. Біг з високого старту до 30 м. Рухлива гра «Квач»

 

29

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різ­новиди ходьби. Різновиди бігу. Біг з високого старту до 30 м. Рухлива гра «Квач»

 

З0

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різ­новиди ходьби. Різновиди бігу. Біг з високого старту до 30 м. Рухлива гра «Квач»

 

31

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різ­новиди ходьби. Різновиди бігу. Чергування ходьби та бігу до 1 100 м. Рухлива гра «Команда швидконогих»

 

32

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різ­новиди ходьби. Різновиди бігу. Чергування ходьби та бігу до 1100 м. Рухлива гра «Команда швидконогих»

 

33

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різ­новиди ходьби. Різновиди бігу. Чергування ходьби та бігу до 1 100 м. Рухлива гра «Команда швидконогих»

 

34

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різ­новиди ходьби. Різновиди бігу. Рівномірний біг до 900 м. Рухлива гра «Білі ведмеді»

 

35

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різ­новиди ходьби. Різновиди бігу. Рівномірний біг до 900 м. Рухливі ігри

 

36

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різ­новиди ходьби. Різновиди бігу. Рівномірний біг до 900 м. Рухлива гра «Білі ведмеді»

 

37

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різ­новиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: кро­ки з притупуванням. Рухлива гра «Білі ведмеді»

 

38

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різ­новиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: кро­ки з притупуванням. Рухлива гра «Горішки»

 

39

 

Організовуючі вправи, загальнорозвивальні вправи. Різ­новиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: кроки з притупуванням, «вірьовочка». Рухлива гра «Горішки»

 

40

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різно­види ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: «вірьовоч­ка», «вихилясник», «припадання». Рухлива гра «Горішки»

 

41

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: найпростіші комбінації з елементів українського танцю. Рухлива гра «Горішки»

 

42

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: найпростіші комбінації з елементів українського танцю. Рухлива гра «Повінь»

 

43

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різ­новиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: рит­мічні завдання. Рухлива гра «Повінь»

 

44

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменними спо­собами. Рухлива гра «Повінь»

 

45

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різ­новиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним та різнойменними способами. Рух­лива гра «Повінь»

 

46

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різ­новиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним та різнойменними способами. Рух­лива гра «Повінь». Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РУССКИЙ ЯЗЫК

(по учебнику Е. И. Самоновой, В. И. Стативки,

Т. М. Поляковой)

(2 часа в неделю)

 

 

 

 урока

 

Тема урока

Дата

Дата

Страницы учебника

 

I семестр (32 ч)

1

Украина — многонациональное государство

 

 

4–6

2

Государственные и народные символы Украины

 

 

6–8

3

Государственные и народные символы России

 

 

8–11

4

Украинский и русский языки —близкородственные

 

 

11–13

5

Особенности слушания как вида речевой деятельности

 

 

13–15

6

Правила поведения в диалоге

 

 

15–17

7

Совершенствование навыков чтения молча и вслух

 

 

17–20

8

Совершенствование навыков чтения. Чтение слов с сочетанием ого, его

 

 

20–22

9

Чтение слов с сочетанием тся, ться

 

 

23–25

10

Тема, основная мысль текста

 

 

26–28

11

Структура текста

 

 

28–31

12

Средства связи предложений в тексте

 

 

31–33

13

Слова автора и персонажей в тексте с диалогом

 

 

33–35

14

Воспроизведение и составление диалогов

 

 

36–38

15

Приёмы запоминания прослушанного высказывания

 

 

38–40

16

Устный пересказ самостоятельно прочитанного текста

 

 

40–42

17

Повторение и закрепление изученного

 

 

42–44

18

Повествовательные, вопросительные и побудительные предложения

 

 

44–46

19

Восклицательные предложения. Знаки препинания в конце предложения

 

 

47–49

20

Предложения, содержащие утверждение или отрицание

 

 

49–51

21

Связь слов в предложении

 

 

51–54

22

Объединение предложений в текст

 

 

54–56

23

Обращение. Знаки препинания при обращении

 

 

57–59

24

Устный выборочный пересказ текста

 

 

59–62

25

Деление слова на слоги. Ударение в слове

 

 

62–64

26

Перенос слова

 

 

65–67

27

Гласные и согласные звуки

 

 

67–70

28

Гласные звуки и буквы, которые их обозначают

 

 

70–72

29

Согласные звуки и буквы, которые их обозначают. Твёрдые и мягкие согласные

 

 

72–75

30

Звонкие и глухие согласные. Повторение изученного.

 

 

75–77

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Музичне мистецтво

1 година на тиждень

Тема уроку

Дата

Дата

 

 

1.

Тема 1.  Основні властивості музики:

пісенність, танцювальність, маршовість

Пісенність, танцювальність і маршовість як особливі якості музики.  Ж. Бізе. Увертюра до опери   “Кармен” – слухання; поспівка «Ми - третьокласники» - розучування.

 

 

2.

Пісенність як особливість музики.  Е.Гріг. «Ранок» із сюїти  “Пер Гюнт” – слухання;  Я.Степовий. “Літо минулося” - розучування.

 

 

3.

Різні приклади пісенності. Р.Щедрін. «Ніч» – слухання; поспівка «Дівчатка ми» - розучування.

 

 

4.

Танцювальність як особливість музики. Р.Щедрін. «Золоті рибки» – слухання; українська народна пісня в обробці В. Косенка  “Дівка Явдошка” - розучування.

 

 

5.

Ф. Шопен. Полонез ля мажор, М.Глінка. «Арагонська хота» – слухання; українська народна пісня в обробці В. Косенка  “Дівка Явдошка”- виконання.

 

 

6.

Маршовість як особливість музики. Л.Бетховен. Мелодія з ІІІ ч. симфонії № 5 – слухання; К.Трильовський. “Гей, там на горі Січ іде” - розучування.

 

 

7.

Пісенно-маршова і пісенно-танцювальна музика. Р.Щедрін «Цар Горох» із балету «Горбоконик» – слухання; В.Загрудний. «Будем козаками» - розучування.

 

 

8.

”Зустрічі” пісенності, танцювальності, маршовості в музичних творах. 

Ф. Шопен. Прелюдії № 7, 20 – слухання; виконання розучених пісень.

 

 

 

9.

Тема 2.   Інтонація

Спільність розмовної і музичної мов. С. Прокоф’єв. “Базіка” – слухання;

українська народна пісня „Грицю, Грицю, до роботи”- розучування.

 

 

10.

Інтонація як основа музики. В. Косенко. „Гумореска” – слухання.

 

 

11.

Ритмічні інтонації. Е. Гріг. “Весільний день у Трольхаугені” – слухання; Д. Кабалевський.  “Хто чергові?” – виконання.

 

 

12.

„Зерно”-інтонація як найменша смислова частина музики. М.Леонтович. „Щедрик”.– слухання; білоруська народна пісня «Перепілонька» - відтворення ритмоінтонацій.

 

 

13.

Зображальні та виражальні інтонації. В. Кирейко.  “Награші Лукаша”  з опери “Лісова пісня” – слухання; українська народна пісня  “Свято Миколая” - розучування.

 

 

14.

Емоційна виразність музичних інтонацій. М. Римський-Корсаков. “Три чуда” з опери «Казка про царя Салтана» – слухання; українська  щедрівка „Павочка ходить” - розучування.

 

 

15.

Інтонаційна виразність виконання музики. українська народна пісня в обробці  М. Леонтовича “Гра в зайчика” – слухання; українська щедрівка «Добрий вечір тобі, пане Господарю!» - розучування.

 

 

 

1

 

docx
Додано
12 квітня 2018
Переглядів
1466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку