Календарно - тематичне планування 9 клас
Підручник: Басай Надія Павлівна. Добрий День. – К.: Освіта, 2009
Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 7-9 класи. – К.; Ірпінь:Перун,2005»
9 клас
Підручник: Басай Надія Павлівна. Добрий День. – К.: Освіта, 2009
Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 7-9 класи. – К.; Ірпінь:Перун,2005»
№ уроку |
Дата |
Сфера (тематика) спілкування |
Граматич-ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Фоне-тика |
Аудію-вання |
Гово-ріння |
Читан-ня |
Пись-мо |
Домаш-нє завдан-ня |
При-мітка |
1 |
|
ICH UND MEINE FAMILIE Чотири покоління сім’ї |
Іменниковий префікс ur- Впр. 2, ст. 8 |
Die Generation -en, der Zwilling -e |
Впр. 1а ст. 7 |
Впр. 1б, 1в ст. 8 |
Впр. 4б ст. 9 впр. 4, 5, ст. 9 |
|
|
Впр. 5 ст. 9 |
|
2 |
|
Чотири покоління сім’ї |
Пасивний стан дієслова (das Passiv) Впр. 8,9 ст. 11 |
sich verheiraten (verheiratete sich, sich verheiratet), verheiraten sein mit Dat., ähnlich, ähnlich sein/sehen Dat. , meinen (meinte, gemeint), erlernt –te –t, Was meinst du (dazu)? Впр. 6а, 7а, ст. 10 |
|
|
Впр. 6б ст. 10, впр. 7б, ст. 11 |
|
Впр. 6с, ст.10 |
Впр. 10 ст. 12 |
|
3 |
|
Чотири покоління сім’ї |
|
geboren, geboren sein/werden, die Geburt en, von Geburt an Впр. 11,12, ст. 12; впр.15 ст. 13 |
|
|
Впр. 13 ст. 12 |
Впр.14а ст. 12 |
|
Впр. 14б ст. 12 |
|
4 |
|
Чотири покоління сім’ї |
|
begeistern –te –t, sich begeistern, anstellen –te –t, die Anstellung –en, behandeln –te –t Впр. 16 ст. 14 |
|
|
Впр. 19, 20 ст. 14 |
Впр. 17, 18 ст. 14 |
|
Впр. 21 ст.15 |
|
5 |
|
Особисті дані |
|
die Angaben, sich vorstellen (stellte sich vor, sich vorgestellt), der Name -n, der Vorname –n, der Familienname, woher, das Alter, ledig, ledig sein, der Familienstand, die Postleitzahl -en, die Vorwahl –en, Впр. 3,4, ст. 16 |
Впр.1а ст. 15 |
|
Впр. 1б ст. 15, Впр. 7б ст. 17 |
Впр. 2 ст. 15, Впр.5 ст. 16, Впр. 6,7 ст 17 |
|
Впр. 8,9 ст. 18 |
|
6 |
|
Моя біографія |
|
|
|
|
Впр. 2, 3 ст. 18 |
|
|
Впр. 4 ст. 19 |
|
7 |
|
Моя біографія Узагальнюючий урок |
|
der Lebenslauf:e, die Biographie -n, ausführlich, tabellarisch, eine Prüfung ablegen (legte ab, abgelegen), sich bewerben(sich bewarb, sich beworben) um Akk., die Staatsangehörigkeit Впр. 5, ст. 20 |
|
|
Впр. 7, 9 ст. 21, Впр. 10 ст. 22 |
Впр. 6 ст. 20 |
Впр. 8 ст. 21 |
Впр. 11 ст. 22 |
|
8 |
|
JUGEND UND BERUFSAUS-WAHL Кожна професія важлива |
|
der Drucker=, der Kellner=, der Schuhmacher=, der Tischler=, der Gärtner=, der Maurer=, der Friseur+e, der Automechaniker=, der Lokführer=, der Journalist+en, der Designer=, der Dolmetscher=, der Übersetzer=, der Programmierer=, die Werkstatt+ä+en, frisieren –te –t, bearbeiten –te –t, bedienen –te –t |
|
|
Впр. 5,6 ст. 27 |
Впр.1б ст. 25 |
|
Впр. 7 ст. 27 |
|
9 |
|
Кожна професія важлива |
|
der Verlag+e, der Betrieb+e/das Unternehmen=, interviewen –te –t, entwerfen(entwarf, entworfen), mündlich, schriftlich Впр. 8,9,10 ст. 28 |
|
|
Впр. 11 ст. 28, Впр. 12,13 ст.29 |
|
Впр. 14 ст. 29 |
Впр. 15 ст. 30 |
|
10 |
|
Професійна освіта |
|
die Ausbildung, der Abschluß, die Berufsschule, wirtschaftlich, (die) mittlere Reife machen Впр. 1б, ст. 30 |
|
|
Впр. 2 ст. 31 |
Впр.1а ст. 30 |
Впр.3 ст.31 |
Впр. 4 ст.31 |
|
11 |
|
Професійна освіта |
Die Lokalsätze |
die Industrie, das Werk+e, die Werkhalle, die Werkbank+ä+e, der Werkunterricht, der Fachmann+leute, die Kenntnisse, geschickt Впр. 5 ст. 31, впр. 6 ст. 32 |
|
|
Впр. 7 ст. 32 |
|
Впр. 8 ст. 32 |
Впр. 11 ст. 33 |
|
12 |
|
Професійна освіта |
|
|
|
|
Впр. 12б ст. 34 |
Впр.12а ст. 33, Впр. 13 ст. 35 |
|
Впр.14 ст. 35 |
|
13 |
|
Професійна освіта |
|
lernen –te –t, studieren –te –t Впр. 16, ст. 36 |
|
|
Впр. 15 ст. 35, Впр. 17б, 18,19 ст. 37 |
Впр. 17а ст. 36 |
|
Впр. 20 ст. 37 |
|
14 |
|
Моя професія мрії |
|
der Traum+äu+e, träumen –te –t von Dat., künstlerisch, das Vorbild+er Впр. 3 ст. 39, впр. 5 ст. 40 |
|
|
Впр.3,4 ст. 39 |
Впр.1а ст. 37 |
|
Впр.5 ст. 39 |
|
15 |
|
Моя професія мрії |
|
|
|
|
Впр. 7,8 ст. 40 |
Впр. 6а ст. 39 |
Впр. 6б ст. 40 |
Впр. 9 ст. 40 |
|
16 |
|
Написання заяви |
|
die Bewerbung, das Bewerbungsschreiben=, der Bewerber=, die Unterlage, sich erkundigen –te -t, verlangen –te –t, beraten(beriet, beraten), sich beraten, der Berater= Впр. 1б, 2 ст. 41, впр. 3 ст. 42, впр. 7 ст. 43 |
|
|
Впр. 4,5 ст. 42, Впр. 6,8 ст. 43 |
Впр.1а ст. 41, впр. 10 ст. 44 |
Впр. 9 ст. 44 |
Впр. 11 ст. 44 |
|
17 |
|
Написання заяви Узагальнюючий урок |
|
|
|
|
Впр. 12б,12с ст. 45, Впр. 13б ст. 46 |
Впр. 12а ст. 45, Впр. 13а ст. 46 |
|
Впр.14 ст. 48 |
|
18 |
|
JUGENDKULTUR Одяг і мода |
Іншомовні прикметни-ки, які закінчуються на -а та –е. Субстанти-вовані прикметники Впр. 4, ст. 55 |
einfarbig впр. 3,5,6 ст. 55 |
Впр.1а ст. 54 |
Впр. 1б ст. 54 |
Впр.2 ст. 54 |
|
|
Впр.7 ст. 53 |
|
19 |
|
Одяг і мода |
|
echt, das Leder=, die Seide, die Wolle, die Baumwolle, der Absatz+ä+e, weit, niedrig/flach, gestreift, kariert, gepunktet, gemustert Впр. 8.9,10 ст. 56 |
|
|
Впр. 11,12 ст. 57 |
|
|
Впр. 13 ст. 57 |
|
20 |
|
Одяг і мода |
|
das Kleidungstück+e, die Marke, die Klamotte, der Geschmack+ä+e, die Werbung, Werbung machen für Akk., topmodisch, passen –te –t, stehen(stand, gestanden), gekleidet sein Впр. 14,17 ст. 58, впр. 21 ст. 59 |
|
|
Впр. 15,16 ст. 58, Впр.19с,20 ст. 59, Впр. 23б ст. 60, Впр. 24 ст. 61 |
Впр.18 ст. 58, Впр.23а ст.60 |
|
Впр. 22 ст. 69 |
|
21 |
|
Одяг і мода |
Впр. 28а ст. 62 |
|
|
|
Впр. 26 ст. 61 |
Впр. 25,27 ст. 61 |
|
Впр. 28б ст. 62 |
|
22 |
|
Німецька молодіжна культура тоді й сьогодні |
|
der Alltag, im Alltag, die Frisur, der Zopf+ö+e, der Pferdeschwanz+ä+e, der Pony+s, die Locke, der Schnitt+e Впр. 2 ст. 64, впр. 3 ст. 65 |
Впр. 1а ст. 62 |
Впр. 1б ст. 62 |
Впр. 4а ст. 65 |
|
Впр. 4б ст. 65 |
Впр. 5 ст. 65 |
|
23 |
|
Німецька молодіжна культура тоді й сьогодні |
|
Впр. 7 ст. 66 |
|
|
Впр. 6 ст. 66, Впр. 10,11 ст 68 |
Впр. 8 ст. 66 |
Впр. 9 ст. 67 |
Впр. 12 ст. 68 |
|
24 |
|
Німецька молодіжна культура тоді й сьогодні |
|
Впр. 13 ст. 68 |
|
|
Впр. 14б ст. 68, Впр. 15 ст. 68, Впр. 16 ст. 69, Впр. 16,17 ст. 70 |
Впр. 14а ст. 68 |
|
Впр. 18 ст. 70 |
|
25 |
|
Німецька молодіжна культура тоді й сьогодні |
|
|
|
|
Впр. 19,20, 21,22 ст. 70, Впр. 23 ст. 71, Впр. 25 ст. 73 |
|
|
Впр. 5 ст. 73, повторити тему, лексику |
|
26 |
|
Повторення вивченої лексики і граматики |
|
|
|
|
|
Впр.24а ст. 71 |
Впр. 24б,24с ст. 72 |
Впр. 26 ст. 73 |
|
27 |
|
Узагальнюючий урок |
|
|
|
|
Впр. 2,3,4 ст. 73 |
|
Впр. 1 ст. 73 |
Впр. 5 ст. 73. Повторити тему, лексику |
|
28 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
Підсумковий урок |
|
Впр. 3, ст. 49 |
|
|
Впр. 4, ст. 49; Впр. 6, ст. 51 |
Впр. 1, ст. 48; Впр. 5, ст. 50 |
Впр. 2, ст. 49 |
Впр. 7, ст. 51 |
|
9 клас, ІІ семестр
Підручник: Басай Надія Павлівна. Добрий День. – К.: Освіта, 2009
Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 7-9 класи. – К.; Ірпінь:Перун,2005»
№ уроку |
Дата |
Сфера (тематика) спілкування |
Граматич-ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Фоне-тика |
Аудію-вання |
Гово-ріння |
Читан-ня |
Пись-мо |
Домаш-нє завдан-ня |
При-мітка |
MASSENMEDIEN |
|||||||||||
33 |
13/01 |
Засоби масової інформації. Введення ЛО та МЗ |
|
die Massenmedien, der Fernseher, das Fernsehen, die Fernbedienung, der Moderator, der Sprecher, der Reporter, die Nachrichten, die Talkshow, der Wetterbericht, die Sendung, die Unterhaltungssendung, senden, der Sender, die Reportage Впр.2, с.76 |
Впр.1а, с.75 |
|
Впр.4, 5, с.76 |
Впр.1б, с.75 Впр.3, с.76 |
|
Вивчи-ти слова Впр.6, с.77 |
|
34 |
16/01 |
Телебачення. Розвиток Навичок діалогічного мовлення |
|
anschalten, ausschalten, umschalten, die DVD, aufnehmen, der Knopf, drücken, ansehen Впр.9, с.78 Впр.10, с.79
|
|
|
|
Впр.8, с.78 |
Впр.12, с.79 |
Впр.13, с.80 Читати діалог Вивчи-ти слова |
|
35 |
20/01 |
Види телепрограм. Ток-шоу «Німецька рок-музика» |
|
|
Впр.6, с.85 |
|
Впр.16, с.81 |
Впр.14, с.80 Впр.17, с.82 |
|
Впр.17, с.82 Вислови свою думку |
|
36 |
23/01 |
Молодь і радіо. Ти слухаєш радіо? Розвиток навичок читання |
|
auswählen, bewerten, die Hälfte, der Tipp, die Welle Впр.1б, с.83 |
|
|
Впр.2, 3, с.84 |
Впр.1а, с.83 |
Впр.4, с.85 |
Впр.5, 6, с.85 Відп. на питання |
|
37 |
27/01 |
Види телепередач. Німецька хвиля. Інфінітивний зворот. Розвиток навичок аудіювання |
(an)statt…zu + Infinitіv ohne…zu+ Infinitiv В10,с.88 |
|
|
|
|
Впр.7, с.86 |
Впр.8, с.88 |
Впр.8, с.88 Допов-нити речення Впр.13, с.89 Скласти речення |
|
38 |
30/01 |
«Молодь робить радіо». Проектна робота. |
|
|
|
|
|
Впр.11, с.88 |
Впр. 12, 13, с.88 |
Впр.14, с.89 Впр.3, с.90 Перекласти лист |
|
39 |
03/02 |
Моя улюблена передача. Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
live, ablaufen, zur Verfügung stehen Впр.2, с.90 |
Впр.1, с.89 |
|
|
Впр.3, с.90 |
|
Впр.4, с.92 (усно) |
|
40 |
06/02 |
Телебачення. Розвиток навичок читання |
|
|
Впр.1, с.92 |
|
|
Впр.5, с.93 |
Впр.4, с.92 |
Описати свою улюбле-ну пере-дачу |
|
41 |
10/02 |
Узагальнюючий урок |
|
|
|
Впр.5, с.93-95 |
Бесіда за тема- ми впр.7, с.95 |
|
|
Впр.6, с.95 |
|
Wissenschaft und technischer Fortschritt |
|||||||||||
42 |
13/02 |
Винахідники і їхні винаходи. Введення ЛО та МЗ |
|
die Wissenschaft, der Fortschritt, beitragen, erfinden, entdecken, begründen, bisher впр.2, с.98 впр.3, с.99 |
|
|
Впр.4, с.99
|
Впр.1, с.97 |
Впр.5, с.99 (таб-лиця) |
Вивчи-ти слова Впр.3б), с.99 (письм.)
|
|
43 |
17/02 |
Німецькі вчені і дослідники. Відмінювання іменників |
Впр.10, с.102 |
der Gelehrte, das Gebiet, forschen, benennen, ausgraben, das Gesetz Впр.8, 9, с.101 |
|
|
Впр.13, с.103 |
Впр.7, с.100 Впр.11, с.102 |
Впр. 14, с.103 |
Вивчи-ти вирази Впр.12, с.102 |
|
44 |
20/02 |
В.К.Рентген і його відкриття. Розвиток навичок говоріння |
|
strahlen, verschwinden, durchgehen, versuchen, beenden, auszeichnen Впр.16, с.104 |
|
|
Впр.20, с.105 |
Впр.15, с.103 Впр.17, с.105 |
Впр. 18, с.105 |
Впр.21, 22, с.106 |
|
45 |
24/02 |
К.Драйс і перший транспортний засіб. Як все починалося.Passiv Розвиток граматичних навичок |
Пасивні речення з приймен- никами von, durch |
das Fahrzeug, veröffentlichen, erhalten, ermöglichen Впр.24 Впр.25, с108 |
|
|
|
Впр.23, с.106 |
Впр. 26, с.108 |
Дописа-ти речення впр.27, с.109 Відповісти на питання |
|
46 |
27/02 |
З життя видатних людей. І.Ньютон Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
Впр.27, с.109 |
|
Впр.4, с.110 Впр.8, с112 |
Впр.3 ст.109 Впр.7, ст.113 |
|
Розповідати про А.Ейнштейна |
|
47 |
03/03 |
Машина. Введення ЛО. Альберт Ейнштейн |
|
fahren, die Last, der Wagen, stammen, selbst, die Geschwindig keit, warnen, die Gefahr, der Abschied, Abschied nehmen Впр10,с.113 Впр.11,с.114 |
|
Впр.12, 13а, с.115 |
|
Впр.9, с.112 |
Впр.1,1б, с.115 |
Впр.13, с.115 Відповісти на питання письмо-во |
|
48 |
06/03 |
Карл Бенц і перший автомобіль. Українські вчені. Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
verleihen, vergleichen, entwickeln, der Weltraum, die Raumfahrt Впр.16, с.116 |
|
Впр.17, с116 |
|
Впр.15, с.115
|
Впр. 18, с.118 |
Усне повідомлення за темою |
|
49 |
10/03 |
Узагальнюючий урок |
|
|
|
|
Бесіда за тема- ми впр.7, с.119 |
Впр.4, с.118 |
|
Впр.6, с.119 |
|
Umweltschutz ist auch deine Sache |
|||||||||||
50 |
13/03 |
Проблеми довкілля. Введення ЛО та МЗ |
|
verschmutzen, die Abholzung, der Boden, wirken, die Schlicht, die Abwässer, verrotten, verpacken, der Schadstoff, stören, die Umwelt Впр.2, 3, с.122 Впр.4, с.123 |
|
|
Впр.5, 6 с.119, 123 |
Впр.4, с.118 1/121
|
Впр. 6,7 с.119,123 |
Вивчи-ти слова Впр6, с.123 |
|
51 |
17/03 |
Вода - це життя. Введення ЛО та МЗ. Розвиток комунікативних здібностей. |
|
das Wasser, die Landwirtschaft, der Haushalt,die Industrie,das Kraft werk,der Verbrauch,verbrauchen, nutzen,dieWüste,dieMenge,der Schmutz,leiten,reinigen enthalten, das Gift, giftig, bedrohen, sperren, verbieten, dasVerbot, einstellen, die Kläranlage Впр.2, с125 Впр6, Впр7,с127 |
|
|
Впр.11, с.127 |
Впр.1, с.124 Впр.5, с.125 |
Впр. 8, 9, 10, с.127 |
Вивчи-ти слова і вирази |
|
52 |
20/03 |
Безпечні реактори. Природні ресурси. Розвиток навичок аудіювання |
|
die Sicherheit, der Einsatz, gelangen, die Anforderung, entsorgen, die Entsorgung, der Unfall, die Gewinnung Впр.17, 18, 19, с.129 |
Впр.12, с.128 |
|
Впр.20, с.129 |
Впр.16, с.128 |
Впр. 14, с.128 |
Впр.15,16, с.128 Пер. текст, висл. свою думку |
|
53 |
31/03 |
Дерева – наші друзі. Невідокремлюва-ний префікс. Розвиток граматичних навичок |
Дієслова з не відокрем-люваним префіксом ver- Впр.7, с.132 |
das Laub, die Nadel, die Blüte, das Kraut, die Feuchtigkeit, sich verstecken, sich entwickeln Впр.2, с.130 Впр.4, 5, с.131 |
Впр1, с.130 |
|
Впр.6, 9, с.132 |
Впр.3, с.130 |
Впр.8, с.132 |
Підготувати реферат до теми |
|
54 |
03/04 |
Незайманий ліс. «День дерева» Флора і фауна. Введення ЛО та МЗ. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
der Urwald, riesig, ragen, das Moos, der Aussichtsturm Впр. 11, с.133 |
|
|
Впр.16, с.135 |
Впр.10, 12, с.133 Впр.13,15, с.134
|
|
Описати рослину Впр.15, с.135 Відповісти на питання |
|
55 |
07/04 |
Піклування про ландшафти. Рекорди рослинного світу. Розвиток навичок читання |
|
die Landschaftspflege, natürlich, abnehmen, selten, anstreben, heimisch, erhalten, das Übereinkommen wild,frei, frei lebend Впр.18, с.136 |
|
|
|
Впр.17, с.135 Впр.5, с.138 |
Впр. 19,20, с.137 Впр.4, с.138 |
Впр.17, с.135 Перекласти текст |
|
56 |
10/04 |
Узагальнюючий урок |
|
|
|
|
Бесіда за тема- ми впр.7, с.139 |
Впр.5, с.138
|
|
|
|
Deutschland |
|||||||||||
57 |
14/04 |
Федеральними землями Німеччини. Введення ЛО та МЗ |
|
Über, zweitgrößt, das Herz, dicht, besiedeln Впр.2,3,4, с.143 |
Впр.1а, с.141 |
|
|
Впр.1б, с.141 |
Впр.8, с.146 |
Вивчи-ти слова Впр.10, с.146 |
|
58 |
17/04 |
Німецькі федеральні землі. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
|
|
Впр.7, с.145 |
Впр.5,6, с.143 |
|
Розповідати про нім. землі |
|
59 |
21/04 |
Великі міста Німеччини Кон’юнктив. Розвиток граматичних навичок |
Ввічлива форма від haben, können, mögen Впр.4, с.150 |
anziehen, trennen, der Sitz, die Messe, der Ausgangspunkt, umgeben, das Pflaster Впр.2, с.149 |
|
|
|
Впр.1, с.146 Впр.5, с.151 |
|
Впр.6, с.151 Допов-нити речення письмо-во |
|
60 |
24/04 |
Мюнхен, його визначні місця. Розвиток навичок читання й говоріння |
|
zählen, das Wahrzeichen, beherbergen, meistens, der Mönch, nahe Впр.8,9,16, с.154, 160 |
|
|
Впр.12, с.155 Впр.18, с.160 |
Впр.7, с.152 Впр.15, с.158 |
Впр. 17, с.160 |
Вивчи-ти слова Підготувати повідомлення про Мюнхен |
|
61 |
28/04 |
Мюнхен, його визначні місця Ступені порівняння прикметників і прислівників. Розвиток граматичних навичок |
Ступені порівняння прикметни-ків і прислівниківВпр.10, с154 |
|
Впр.8 с.154 |
|
|
Впр.13, с.156 |
Впр. 11, с.155 |
Впр.14, с.157 |
|
62 |
05/05 |
2 дні в Дрездені. Пам’ятки культури. Розвиток навичок аудіювання |
|
Der Eindruck, das Palais, anlegen, umfangreich, begrenzen, der Reiz, mächtig Впр.2, с.164 |
|
Впр.1, с.161-164 |
Впр.3, с.164 |
|
|
Вивчи-ти слова, написа-ти план подоро-жі |
|
63 |
08/05 |
Дрезден: пам’ятки культури. Розвиток навичок читання й говоріння |
|
|
|
|
Впр.4, с.166 Впр.7, 8, с.169 |
Впр.5, 6, с.167-168 |
|
Розпо-відь про Дрезден |
|
64 |
12/05 |
Гамбург: визначні місця, пам’ятки культури. Удосконалення навичок говоріння |
|
|
|
|
Впр.1, 2,3,4, с.169 |
Впр.5, с.169 |
|
Повто-рити лексику, впр.6, с.170 |
|
65 |
15/05 |
Узагальнюючий урок |
|
|
|
|
Бесіда за тема- ми впр.6, с.170 |
|
|
|
|
66 |
19/05 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 |
22/05 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 |
26/05 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 |
29/05 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|