Календарно-тематичне планування 9 клас Басай

Про матеріал

Календарно - тематичне планування 9 клас

Підручник: Басай Надія Павлівна. Добрий День. – К.: Освіта, 2009

Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 7-9 класи. – К.; Ірпінь:Перун,2005»

Перегляд файлу

9 клас

Підручник:  Басай Надія Павлівна. Добрий День. – К.: Освіта, 2009

 Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 7-9 класи. – К.; Ірпінь:Перун,2005»

 

 

№ уроку

Дата

Сфера

(тематика) спілкування

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Фоне-тика

Аудію-вання

Гово-ріння

Читан-ня

Пись-мо

Домаш-нє завдан-ня

При-мітка

1

 

ICH UND MEINE FAMILIE

Чотири покоління сімї

Іменниковий префікс ur- Впр. 2, ст. 8

Die Generation -en,

der Zwilling -e

Впр. 1а ст. 7

Впр. 1б,

1в ст. 8

Впр. 4б ст. 9 впр. 4, 5, ст. 9

 

 

Впр. 5 ст. 9

 

2

 

Чотири покоління сімї

Пасивний стан дієслова (das Passiv)

Впр. 8,9

ст. 11

sich verheiraten (verheiratete sich, sich verheiratet), verheiraten sein mit Dat., ähnlich, ähnlich sein/sehen Dat. , meinen (meinte, gemeint), erlernt –te –t, Was meinst du (dazu)?

Впр. 6а, 7а, ст. 10

 

 

Впр. 6б ст. 10, впр. 7б,

ст. 11

 

Впр. 6с, ст.10

Впр. 10 ст. 12

 

3

 

Чотири покоління сімї

 

geboren, geboren sein/werden, die Geburt en, von Geburt an

Впр. 11,12, ст. 12; впр.15 ст. 13

 

 

Впр. 13 ст. 12

Впр.14а ст. 12

 

Впр. 14б

ст. 12

 

4

 

Чотири покоління сімї

 

begeistern –te –t, sich begeistern, anstellen –te –t, die Anstellung –en, behandeln –te –t

Впр. 16 ст. 14

 

 

Впр. 19, 20 ст. 14

Впр. 17, 18 ст. 14

 

Впр. 21 ст.15

 

5

 

Особисті дані

 

die Angaben, sich vorstellen (stellte sich vor, sich vorgestellt), der Name -n, der Vorname –n, der Familienname, woher, das Alter, ledig, ledig sein, der Familienstand, die Postleitzahl -en, die Vorwahl –en,

Впр. 3,4, ст. 16

Впр.1а ст. 15

 

Впр. 1б ст. 15, Впр. 7б ст. 17

Впр. 2 ст. 15, Впр.5 ст. 16, Впр. 6,7 ст 17

 

Впр. 8,9 ст. 18

 

6

 

Моя біографія

 

 

 

 

Впр. 2, 3 ст. 18

 

 

Впр. 4 ст. 19

 

7

 

Моя біографія

Узагальнюючий урок

 

der Lebenslauf:e, die Biographie -n, ausführlich, tabellarisch, eine Prüfung ablegen (legte ab, abgelegen), sich bewerben(sich bewarb, sich beworben) um Akk., die Staatsangehörigkeit

Впр. 5, ст. 20

 

 

Впр. 7, 9

ст. 21, Впр. 10 ст. 22

Впр. 6 ст. 20

Впр. 8 ст. 21

Впр. 11 ст. 22

 

8

 

JUGEND UND BERUFSAUS-WAHL

Кожна професія важлива

 

der Drucker=, der Kellner=, der Schuhmacher=, der Tischler=, der Gärtner=, der Maurer=, der Friseur+e, der Automechaniker=, der Lokführer=, der Journalist+en, der Designer=, der Dolmetscher=, der Übersetzer=, der Programmierer=, die Werkstatt+ä+en, frisieren –te –t, bearbeiten –te –t, bedienen –te –t

 

 

Впр. 5,6

ст. 27

Впр.1б ст. 25

 

Впр. 7 ст. 27

 

9

 

Кожна професія важлива

 

der Verlag+e, der Betrieb+e/das Unternehmen=, interviewen –te –t, entwerfen(entwarf, entworfen), mündlich, schriftlich

Впр. 8,9,10 ст. 28

 

 

Впр. 11 ст. 28, Впр. 12,13 ст.29

 

Впр. 14 ст. 29

Впр. 15 ст. 30

 

10

 

Професійна освіта

 

die Ausbildung, der Abschluß, die Berufsschule, wirtschaftlich, (die) mittlere Reife machen

Впр. 1б, ст. 30

 

 

Впр. 2 ст. 31

Впр.1а ст. 30

Впр.3 ст.31

Впр. 4 ст.31

 

11

 

Професійна освіта

Die Lokalsätze

die Industrie, das Werk+e, die Werkhalle, die Werkbank+ä+e, der Werkunterricht, der Fachmann+leute, die Kenntnisse, geschickt

Впр. 5 ст. 31, впр. 6 ст. 32

 

 

Впр. 7 ст. 32

 

Впр. 8 ст. 32

Впр. 11 ст. 33

 

12

 

Професійна освіта

 

 

 

 

Впр. 12б 

ст. 34

Впр.12а ст. 33, Впр. 13 ст. 35

 

Впр.14 ст. 35

 

13

 

Професійна освіта

 

lernen –te –t, studieren –te –t

Впр. 16, ст. 36

 

 

Впр. 15 ст. 35, Впр. 17б, 18,19 ст. 37

Впр. 17а ст. 36

 

Впр. 20 ст. 37

 

14

 

Моя професія мрії

 

der Traum+äu+e, träumen –te –t von Dat., künstlerisch, das Vorbild+er

Впр. 3 ст. 39, впр. 5 ст. 40

 

 

Впр.3,4 ст. 39

Впр.1а ст. 37

 

Впр.5 ст. 39

 

15

 

Моя професія мрії

 

 

 

 

Впр. 7,8

ст. 40

Впр. 6а ст. 39

Впр. 6б

ст. 40

Впр. 9 ст. 40

 

16

 

Написання заяви

 

die Bewerbung, das Bewerbungsschreiben=, der Bewerber=, die Unterlage, sich erkundigen –te -t, verlangen –te –t, beraten(beriet, beraten), sich beraten, der Berater=

Впр. 1б, 2 ст. 41, впр. 3 ст. 42, впр. 7 ст. 43

 

 

Впр. 4,5

ст. 42, Впр. 6,8

ст. 43

Впр.1а ст. 41, впр. 10 ст. 44

Впр. 9 ст. 44

Впр. 11 ст. 44

 

17

 

Написання заяви

Узагальнюючий урок

 

 

 

 

Впр. 12б,12с ст. 45, Впр. 13б

ст. 46

Впр. 12а ст. 45, Впр. 13а ст. 46

 

Впр.14 ст. 48

 

18

 

JUGENDKULTUR

Одяг і мода

Іншомовні прикметни-ки, які закінчуються на -а та –е.

Субстанти-вовані прикметники Впр. 4, ст. 55

einfarbig

впр. 3,5,6 ст. 55

Впр.1а ст. 54

Впр. 1б ст. 54

Впр.2 ст. 54

 

 

Впр.7 ст. 53

 

19

 

Одяг і мода

 

echt, das Leder=, die Seide, die Wolle, die Baumwolle, der Absatz+ä+e, weit, niedrig/flach, gestreift, kariert, gepunktet, gemustert

Впр. 8.9,10 ст. 56

 

 

Впр. 11,12 ст. 57

 

 

Впр. 13 ст. 57

 

20

 

Одяг і мода

 

das Kleidungstück+e, die Marke, die Klamotte, der Geschmack+ä+e, die Werbung, Werbung machen für Akk., topmodisch, passen –te –t, stehen(stand, gestanden), gekleidet sein

Впр. 14,17 ст. 58, впр. 21 ст. 59

 

 

Впр. 15,16 ст. 58, Впр.19с,20 ст. 59, Впр. 23б

ст. 60, Впр. 24 ст. 61

Впр.18 ст. 58, Впр.23а ст.60

 

Впр. 22 ст. 69

 

21

 

Одяг і мода

Впр. 28а

ст. 62

 

 

 

Впр. 26 ст. 61

Впр. 25,27 ст. 61

 

Впр. 28б ст. 62

 

22

 

Німецька молодіжна культура тоді й сьогодні

 

der Alltag, im Alltag, die Frisur, der Zopf+ö+e, der Pferdeschwanz+ä+e, der Pony+s, die Locke, der Schnitt+e

Впр. 2 ст. 64, впр. 3 ст. 65

Впр. 1а ст. 62

Впр. 1б ст. 62

Впр. 4а ст. 65

 

Впр. 4б

ст. 65

Впр. 5 ст. 65

 

23

 

Німецька молодіжна культура тоді й сьогодні

 

Впр. 7 ст. 66

 

 

Впр. 6 ст. 66, Впр. 10,11 ст 68

Впр. 8 ст. 66

Впр. 9 ст. 67

Впр. 12 ст. 68

 

24

 

Німецька молодіжна культура тоді й сьогодні

 

Впр. 13 ст. 68

 

 

Впр. 14б

ст. 68, Впр. 15 ст. 68, Впр. 16 ст. 69, Впр. 16,17 ст. 70

Впр. 14а ст. 68

 

Впр. 18 ст. 70

 

25

 

Німецька молодіжна культура тоді й сьогодні

 

 

 

 

Впр. 19,20,

21,22 ст. 70, Впр. 23 ст. 71, Впр. 25 ст. 73

 

 

Впр. 5 ст. 73, повторити тему, лексику

 

26

 

Повторення вивченої лексики і граматики

 

 

 

 

 

Впр.24а ст. 71

Впр. 24б,24с ст. 72

Впр. 26 ст. 73

 

27

 

Узагальнюючий урок

 

 

 

 

Впр. 2,3,4

ст. 73

 

Впр. 1 ст. 73

Впр. 5 ст. 73.

Повторити тему, лексику

 

28

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

 

Підсумковий урок

 

Впр. 3, ст. 49

 

 

Впр. 4, ст. 49; Впр. 6, ст. 51

Впр. 1, ст. 48; Впр. 5, ст. 50

Впр. 2,

ст. 49

Впр. 7, ст. 51

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 клас, ІІ семестр

Підручник:  Басай Надія Павлівна. Добрий День. – К.: Освіта, 2009

 Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 7-9 класи. – К.; Ірпінь:Перун,2005»

 

 

№ уроку

Дата

Сфера

(тематика) спілкування

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Фоне-тика

Аудію-вання

Гово-ріння

Читан-ня

Пись-мо

Домаш-нє завдан-ня

При-мітка

MASSENMEDIEN

33

13/01

Засоби масової інформації.

Введення ЛО та МЗ

 

die Massenmedien, der Fernseher, das Fernsehen, die Fernbedienung,  der Moderator, der Sprecher, der Reporter, die Nachrichten, die Talkshow, der Wetterbericht, die Sendung,  die Unterhaltungssendung, senden, der Sender, die Reportage

Впр.2, с.76

Впр.1а, с.75

 

Впр.4, 5, с.76

Впр.1б, с.75

Впр.3, с.76

 

Вивчи-ти слова

Впр.6, с.77

 

34

16/01

Телебачення.

Розвиток

Навичок діалогічного

мовлення

 

anschalten, ausschalten, umschalten, die DVD, aufnehmen, der Knopf, drücken, ansehen

Впр.9, с.78

Впр.10, с.79

 

 

 

 

Впр.8, с.78

Впр.12, с.79

Впр.13, с.80 Читати діалог

Вивчи-ти слова

 

35

20/01

Види телепрограм. Ток-шоу «Німецька рок-музика»

 

 

Впр.6, с.85

 

Впр.16, с.81

Впр.14, с.80

Впр.17,

с.82

 

Впр.17, с.82

Вислови свою думку

 

36

23/01

Молодь і радіо. Ти слухаєш  радіо?

Розвиток навичок читання

 

auswählen, bewerten, die Hälfte, der Tipp, die Welle

 Впр.1б, с.83

 

 

Впр.2, 3, с.84

Впр.1а, с.83

Впр.4, с.85

Впр.5, 6, с.85 Відп. на питання

 

37

27/01

Види телепередач. Німецька хвиля. Інфінітивний зворот.

Розвиток навичок аудіювання

(an)statt…zu + Infinitіv ohne…zu+

Infinitiv В10,с.88

 

 

 

 

Впр.7, с.86

Впр.8, с.88

Впр.8,

с.88

Допов-нити

речення

Впр.13,

с.89

Скласти речення

 

38

30/01

«Молодь робить радіо». Проектна робота.

 

 

 

 

 

Впр.11, с.88

Впр.

12, 13, с.88

Впр.14, с.89

Впр.3, с.90

Перекласти лист

 

39

03/02

Моя улюблена передача. Розвиток  навичок монологічного мовлення

 

live, ablaufen, zur Verfügung stehen

Впр.2, с.90

Впр.1, с.89

 

 

Впр.3, с.90

 

Впр.4, с.92 (усно)

 

40

06/02

Телебачення. Розвиток навичок читання

 

 

Впр.1, с.92

 

 

Впр.5, с.93

Впр.4, с.92

Описати свою улюбле-ну пере-дачу

 

41

10/02

Узагальнюючий урок

 

 

 

Впр.5, с.93-95

Бесіда за тема-

ми

впр.7,

с.95

 

 

Впр.6, с.95

 

Wissenschaft und technischer Fortschritt

42

13/02

Винахідники і їхні винаходи. Введення ЛО та МЗ

 

die Wissenschaft, der Fortschritt, beitragen, erfinden, entdecken, begründen, bisher

впр.2, с.98

впр.3, с.99

 

 

Впр.4, с.99

 

Впр.1, с.97

Впр.5, с.99 (таб-лиця)

Вивчи-ти слова

Впр.3б), с.99 (письм.)

 

 

43

17/02

Німецькі вчені і дослідники. Відмінювання іменників

Впр.10, с.102

der Gelehrte, das Gebiet, forschen, benennen, ausgraben, das Gesetz

Впр.8, 9, с.101

 

 

Впр.13, с.103

Впр.7,

с.100

Впр.11,

с.102

Впр.

14, с.103

Вивчи-ти вирази

Впр.12, с.102

 

44

20/02

В.К.Рентген і його відкриття. Розвиток навичок говоріння

 

strahlen, verschwinden, durchgehen, versuchen, beenden, auszeichnen

Впр.16, с.104

 

 

Впр.20, с.105

Впр.15,

с.103

Впр.17,

с.105

Впр.

18, с.105

Впр.21, 22, с.106

 

45

24/02

К.Драйс і перший транспортний засіб. Як все починалося.Passiv

Розвиток граматичних навичок

Пасивні речення з приймен-

никами von, durch

das Fahrzeug, veröffentlichen, erhalten, ermöglichen

Впр.24

Впр.25, с108

 

 

 

Впр.23, с.106

Впр.

26, с.108

Дописа-ти речення

впр.27, с.109

Відповісти на питання

 

46

27/02

З життя видатних людей. І.Ньютон Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

 

Впр.27, с.109

 

Впр.4, с.110

Впр.8, с112

Впр.3

ст.109

Впр.7,

ст.113

 

Розповідати про А.Ейнштейна

 

47

03/03

Машина. Введення ЛО. Альберт Ейнштейн

 

fahren, die Last, der Wagen, stammen, selbst, die Geschwindig keit, warnen, die Gefahr, der Abschied, Abschied nehmen

Впр10,с.113    Впр.11,с.114

 

Впр.12, 13а, с.115

 

Впр.9, с.112

Впр.1,1б, с.115

Впр.13, с.115

Відповісти на питання письмо-во

 

48

06/03

Карл Бенц і перший автомобіль. Українські  вчені. Розвиток навичок  монологічного мовлення

 

verleihen, vergleichen, entwickeln, der Weltraum, die Raumfahrt

Впр.16, с.116

 

Впр.17,

с116

 

Впр.15, с.115

 

Впр.

18, с.118

Усне повідомлення за темою

 

49

10/03

Узагальнюючий урок

 

 

 

 

Бесіда за тема-

ми

впр.7,

с.119

Впр.4, с.118

 

Впр.6, с.119

 

Umweltschutz ist auch deine Sache

50

13/03

Проблеми довкілля. Введення ЛО та МЗ

 

verschmutzen, die Abholzung, der Boden, wirken, die Schlicht, die Abwässer, verrotten, verpacken, der Schadstoff, stören, die Umwelt

Впр.2, 3, с.122

Впр.4, с.123

 

 

Впр.5, 6

с.119,

123

Впр.4, с.118

1/121

 

Впр.

6,7 с.119,123

Вивчи-ти слова

Впр6, с.123

 

51

17/03

Вода  - це життя. Введення ЛО та МЗ.

Розвиток комунікативних здібностей.

 

das Wasser, die Landwirtschaft, der Haushalt,die Industrie,das Kraft werk,der Verbrauch,verbrauchen, nutzen,dieWüste,dieMenge,der

Schmutz,leiten,reinigen enthalten, das Gift, giftig, bedrohen, sperren, verbieten, dasVerbot, einstellen, die Kläranlage

Впр.2, с125

Впр6,  Впр7,с127

 

 

Впр.11, с.127

Впр.1, с.124

Впр.5, с.125

Впр. 8,

9, 10, с.127

Вивчи-ти слова і вирази

 

52

20/03

Безпечні реактори. Природні ресурси. Розвиток  навичок аудіювання

 

die Sicherheit, der Einsatz, gelangen, die Anforderung, entsorgen, die Entsorgung, der Unfall, die Gewinnung

Впр.17, 18, 19, с.129

Впр.12, с.128

 

Впр.20, с.129

Впр.16, с.128

Впр.

14, с.128

Впр.15,16, с.128

Пер.

текст, висл. свою думку

 

53

31/03

Дерева – наші друзі.

Невідокремлюва-ний префікс. Розвиток граматичних навичок

Дієслова з не відокрем-люваним префіксом ver-

Впр.7, с.132

das Laub, die Nadel, die Blüte, das Kraut, die Feuchtigkeit, sich verstecken, sich entwickeln

Впр.2, с.130

Впр.4, 5, с.131

Впр1, с.130

 

Впр.6, 9, с.132

Впр.3, с.130

Впр.8, с.132

Підготувати реферат до теми

 

54

03/04

Незайманий ліс. «День дерева» Флора і фауна. Введення ЛО та МЗ.  Розвиток   навичок діалогічного мовлення

 

der Urwald, riesig, ragen, das Moos, der Aussichtsturm

Впр. 11, с.133

 

 

Впр.16, с.135

Впр.10, 12, с.133

Впр.13,15, с.134

 

 

Описати рослину

Впр.15,

с.135

Відповісти на питання

 

55

07/04

Піклування про ландшафти. Рекорди рослинного світу.

Розвиток навичок читання

 

die Landschaftspflege, natürlich, abnehmen, selten, anstreben, heimisch, erhalten, das Übereinkommen wild,frei, frei lebend   

Впр.18, с.136

 

 

 

Впр.17,

с.135

Впр.5,

с.138

Впр.

19,20, с.137

Впр.4, с.138

Впр.17,

с.135

Перекласти текст

 

56

10/04

Узагальнюючий урок

 

 

 

 

Бесіда за тема-

ми

впр.7,

с.139

Впр.5,

с.138

 

 

 

 

Deutschland

57

14/04

Федеральними землями Німеччини.

Введення ЛО та МЗ

 

Über, zweitgrößt, das Herz, dicht, besiedeln

Впр.2,3,4, с.143

Впр.1а, с.141

 

 

Впр.1б, с.141

Впр.8, с.146

Вивчи-ти слова

Впр.10, с.146

 

58

17/04

Німецькі федеральні землі. Розвиток  навичок діалогічного мовлення

 

 

 

 

Впр.7, с.145

Впр.5,6, с.143

 

Розповідати про нім. землі

 

59

21/04

Великі міста Німеччини

Конюнктив. Розвиток граматичних навичок

Ввічлива форма від haben, können, mögen

Впр.4, с.150

anziehen, trennen, der Sitz, die Messe, der Ausgangspunkt, umgeben, das Pflaster

Впр.2, с.149

 

 

 

Впр.1, с.146

Впр.5, с.151

 

Впр.6, с.151

Допов-нити речення письмо-во

 

60

24/04

Мюнхен, його визначні місця.

Розвиток навичок читання й говоріння

 

zählen, das Wahrzeichen, beherbergen, meistens, der Mönch, nahe

Впр.8,9,16, с.154, 160

 

 

Впр.12, с.155

Впр.18, с.160

Впр.7, с.152

Впр.15, с.158

Впр.

17, с.160

Вивчи-ти слова

Підготувати повідомлення про Мюнхен

 

61

28/04

Мюнхен, його визначні місця

Ступені порівняння прикметників і  прислівників. Розвиток граматичних навичок

Ступені порівняння прикметни-ків і  прислівниківВпр.10, с154

 

Впр.8

с.154

 

 

Впр.13, с.156

Впр.

11, с.155

Впр.14, с.157

 

62

05/05

2 дні в Дрездені. Пам’ятки культури.

Розвиток навичок аудіювання

 

Der Eindruck, das Palais, anlegen, umfangreich, begrenzen, der Reiz, mächtig

Впр.2, с.164

 

Впр.1, с.161-164

Впр.3, с.164

 

 

Вивчи-ти слова, написа-ти план подоро-жі

 

63

08/05

Дрезден: пам’ятки культури.

Розвиток навичок читання й говоріння

 

 

 

 

Впр.4, с.166

Впр.7, 8, с.169

Впр.5, 6, с.167-168

 

Розпо-відь про Дрезден

 

64

12/05

Гамбург: визначні місця, пам’ятки культури. Удосконалення навичок говоріння

 

 

 

 

Впр.1, 2,3,4, с.169

Впр.5, с.169

 

Повто-рити лексику, впр.6, с.170

 

65

15/05

Узагальнюючий урок

 

 

 

 

Бесіда за тема-

ми

впр.6,

с.170

 

 

 

 

66

19/05

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

67

22/05

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

68

26/05

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

69

29/05

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

70

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Гандзюк Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кобець Олена Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Павлюк Роксолана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
4769
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку