Календарно-тематичне планування інформатика 10-11 клас. 2018 рік

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з інформатики в 10 класі рівень стандарту, базовий модуль за програмами, які набувають чинності у 2018-2019 навчальному році. Планування орієнтовано на підручник авторів О. О. Бондаренко, В. В. Ластовецький, О. П. Пилипчук, Є. А. Шестопалов .

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

ІНФОРМАТИКА

вибірково-обов’язковий курс

базовий модуль

35 годин

 

Тема

Дата

Примітки

Тема  1. Інформаційні технології у суспільстві (8 годин)

  1.  

Інформація і повідомлення

 

 

  1.  

Кодування і передавання повідомлень

 

 

  1.  

Інформаційні системи та технології

 

 

  1.  

Інтернет-технології

 

 

  1.  

Проблеми інформаційної безпеки

 

 

  1.  

Освіта в Інтернеті. Робота в Інтернеті

 

 

  1.  

Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту

 

 

  1.  

Підсумковий урок. Тематичне тестування та/або захист навчальних проектів

 

ТО 1

Тема 2. Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних (12 годин)

  1.  

Комп’ютерне моделювання об’єктів і процесів. Комп’ютерний експеримент

 

 

  1.  

Автоматизація опрацювання списків

 

 

  1.  

Консолідація даних. Зведені таблиці.  Практична робота 1. Створення зведеної таблиці

 

 

  1.  

Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних

 

 

  1.  

Обчислення основних статистичних характеристик вибірки

 

 

  1.  

Візуалізація рядів і трендів даних. Інфографіка

 

 

  1.  

Розв’язування задач на підбір параметра

 

 

  1.  

Розв’язування оптимізаційних задач. Практична робота 2. Розв’язування оптимізаційної задачі

 

 

  1.  

Основи роботи в середовищі Scilab

 

 

  1.  

Розв’язування рівнянь, систем рівнянь в середовищі Scilab

 

 

  1.  

Розв’язування задач із різних предметних галузей Практична робота 3. Обчислення статистичних характеристик засобами MS Excel i Scilab

 

 

  1.  

Підсумковий урок. Тематичне тестування та/або захист навчальних проектів

 

ТО 2

РОЗДІЛ 3. СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ БАЗАМИ ДАНИХ (7 годин)

  1.  

Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення. Реляційні бази даних

 

 

  1.  

Проектування баз даних .Зв’язування таблиць.

Практична робота 4. Створення і опрацювання таблиць бази даних

 

 

  1.  

Впорядкування, пошук та фільтрування даних

 

 

  1.  

Запити на вибірку даних

 

 

  1.  

Створення форми

 

 

  1.  

Створення звіту.  Практична робота 5. Фільтри, запити, форми та звіти бази даних

 

 

  1.  

Підсумковий урок. Тематичне тестування та/або захист навчальних проектів

 

ТО 3

РОЗДІЛ 4. МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТА ГІПЕРТЕКСТОВІ ДОКУМЕНТИ

(8 годин)

  1.  

Створення та адміністрування сайта. Системи керування вмістом для веб-ресурсів

 

 

  1.  

Мова розмічання гіпертекстового документа

 

 

  1.  

Опрацювання звукових даних.  Практична робота 6. Опрацювання звукових даних

 

 

  1.  

Опрацювання відеоданих. Практична робота 7. Опрацювання відеоданих

 

 

  1.  

Ергономіка у веб-дизайні. Просування веб-сайтів. Роль електронних медійних засобів в житті людини

 

 

  1.  

Практична робота 8. Розробка простого веб-сайта

 

 

  1.  

Підсумковий урок. Тематичне тестування та/або захист навчальних проектів

 

 

  1.  

Повторення та узагальнення навчального матеріалу. Підведення підсумків за навчальний рік

 

ТО 4

 

Годин – 35

Практичних робіт – 8

Тематичних оцінювань – 4

 

Підручник: Інформатика (рівень стандарту) : підруч. для 10 (11) кл. закл. загал. серед. освіти / [О. О. Бондаренко, В. В. Ластовецький, О. П. Пилипчук, Є. А. Шестопалов]. — Харків : Вид-во «Ранок», 2018.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
3.8
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.2
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Ухналь Людмила Дмитрівна
    Доброго вечора. У мене виникло питання що до календарних планів. Вам дозволяють скорочувати теми ( вибирати головне)? Бо в програмі теми набагато ширше записані. З нас вимагають щоб відповідність була слово в слово і ніякої прив'язки до підручників.
    Загальна:
    3.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    2.0
  2. Корнійчук Ольга Кирилівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Оленич Ольга Валентинівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Авраменко Тетяна Анатоліївна
    Корисний та своєчасний матеріал
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
21 липня 2018
Переглядів
12329
Оцінка розробки
4.2 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку