Математика
(за підручником «Математика»: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти/ Любов Оляницька.- К. : Грамотиа, 2019.)
І семестр
№ |
Тема уроку |
кіл. год |
дата |
примітки |
|
Тема 1.Узагальнення та систематизація навчального матералу за 1 клас. |
16 |
|
|
1 |
Утворення чисел в межах 100.(с.4-5) |
1 |
|
|
2 |
Одноцифрові та двоцифрові числа (с.5-6) |
1 |
|
|
3 |
Одноцифрові та двоцифрові числа(с.6) |
1 |
|
|
4 |
Послідовність чисел першої сотні.Порівняння чисел.(с.7) |
1 |
|
|
5 |
Додавання і віднімання на основі десяткової нумерації.(с.8) |
1 |
|
|
6 |
Взаємозязок ді додання і віднімання.(с.8-9) |
1 |
|
|
7 |
Знаходження невідомого компонента дій додавання та віднімання.(с.9-10) |
1 |
|
|
8 |
Переставний закон додавання. Розвязування задач.(с.11) |
1 |
|
|
9 |
Порозрядне додавання та віднімання в межах 100.(с.12) |
1 |
|
|
10 |
Додавання та віднімання частинами в межах 100 (с.12) |
1 |
|
|
11 |
Числові рівності. Метр, його співвідношення з дециметром та сантиметром.(с.13-14) |
1 |
|
|
12 |
Числові рівності й нерівності.( 14-15) |
1 |
|
|
13 |
Числові вирази:сума та різниця. Розвзування задач.(с.15) |
1 |
|
|
14 |
Порівняння числових виразів. Побудов відрізка.(с.16) |
1 |
|
|
15 |
Величини. Одиниці вимірювання величин.(с.17) |
1 |
|
|
16 |
Узагальнення ти систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
1 |
|
|
|
Тема 2.Додавання та віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20. |
27 |
|
|
16 |
Додавання і віднімання числа 2.Обернена задача.(с.18-19) |
1 |
|
|
17 |
Додавання і віднімання числа 3.Ламана,ланки ламаної Довжина ламаної. Обернена задача.(с.19-20) |
1 |
|
|
18 |
Додавання і віднімання числа 4 .Розвязування задач.(с.20-21) |
1 |
|
|
19 |
Прямий кут. Непрямі кути. Побудова непрямого кута на аркуші в клітинку.( с.22-23) |
1 |
|
|
20 |
Додавання та віднімання числа 5. Ознаомлення зі складеною задачею. ( с.23-25) |
1 |
|
|
21 |
Задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших.(с.25-26) |
1 |
|
|
22 |
Додавання та віднімання числа 6. Прямокутник та його елементи.Властивість протилежних сторін прямокутника.(с.26-27) |
1 |
|
|
23 |
Позначення геометричних сторін буквами латинського алфавіту.(с.27-28) |
1 |
|
|
24 |
Додавання та віднімання числа 7.Побудова прямокутника. ( с.28-29) |
1 |
|
|
25 |
Додавання та віднімання числа 7.Побудова квадрата.( с.29-30) |
1 |
|
|
26 |
Діагностична тестова робота. Додавання і віднімання чисел 2-7 |
1 |
|
|
27 |
Додавання та віднімання числа 8.Обчислення значення виразів зі змінною.(с.31-32) |
1 |
|
|
28 |
Перевірка правильності виконання дій додавання та віднімання. Додавання та віднімання чисел частинами . (с.32-33) |
1 |
|
|
29 |
Додавання та вднімання числа 9. (с.33-34) |
1 |
|
|
30 |
Задачі на знаходження суми трьох доданків.(с.34) |
1 |
|
|
31 |
Додавання та віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20, використовуючи прийом округлення.(с.35- 36) |
1 |
|
|
32 |
Многокутник та його елементи: вершини,сторони,кути. Периметр многокутника.(с.36-37) |
1 |
|
|
33 |
Правило знаходження периметра многокутника. Віднімання на основі взаємозвязк між діями додавання та віднімання. (с.37-38) |
1 |
|
|
34 |
Правило знаходження периметра квадрата. Розвязування задач двома способами.(с.39-40) |
1 |
|
|
35 |
Числові вирази без дужок і з дужками. Порядок виконання дій у числових виразах без дужок і з дужками.(с.40) |
1 |
|
|
36 |
Числові вирази без дужок і з дужками. Порядок виконання дій у числових виразах без дужок і з дужками.(с.41) |
1 |
|
|
37 |
Читання та запис числових виразів з дужками. Порядок виконання дій у числових виразах без дужок і з дужками. (с.41-42) |
1 |
|
|
38 |
Додавання суми до числа. Розвзування задач. (с.42-43) |
1 |
|
|
39 |
Віднімання суми від числа. Розвязвання задач за коротким записом.( с.44) |
1 |
|
|
40 |
Віднімання числа від суми. Розвязування задач.(с.45) |
1 |
|
|
41 |
Додавання та віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20. Розвязування задач виразом.(с.46) |
1 |
|
|
42 |
Узагальнення знань додавання і віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20. Діагностична робота. |
1 |
|
|
|
Тема3. Додавання та віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд |
22 |
|
|
43 |
Порозрядне додавання одноцифрового числа до двоцифрового(45+7).(с.47-48) |
1 |
|
|
44 |
Прийом додавання одноцифрового числа до двоцифрового способом округлення.(с.48-49) |
1 |
|
|
45 |
Прийом додавання одноцифрового числа до двоцифрового частинами.(с.49-50) |
1 |
|
|
46 |
Прийом додавання одноцифрового числа до двоцифрового.(с.51) |
1 |
|
|
47 |
Віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд. (с. 52) |
1 |
|
|
48 |
Віднімання двоцифрового числа від двоцифрового (45-7) (с.53-54) |
1 |
|
|
49 |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. (с.54-55) |
1 |
|
|
50 |
Прийоми віднімання способом округлення.(.с.55-56) |
1 |
|
|
51 |
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. (с.56-57) |
1 |
|
|
52 |
Додавання двоцифрових чисел (45+27) (с.57-58) |
1 |
|
|
53 |
Додавання двоцифрових чисел. Розвязування задач.(с.58-59) |
1 |
|
|
54 |
Діагностична тестова робота Додавання і віднімання в межах 100 з переходом через розряд. |
1 |
|
|
55 |
Віднімання двоцифрових чисел (45-27).(с.59-60) |
1 |
|
|
56 |
Віднімання двоцифрових чисел.(с.60-61) |
1 |
|
|
57 |
Закріплення знань віднімання двоцифрових чисел(с.61) |
1 |
|
|
58 |
Одиниці вимірювання маси –центнер. Співвідношення між одиницями вимірювання маси.(с.62) |
1 |
|
|
59 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Співвідношення між одиницями вимірювання маси.(с.63) |
1 |
|
|
60 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Перевірка правильності виконання дій додавання та віднімання.(с.64) |
1 |
|
|
61 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Розвязування задач.(с.65-66) |
1 |
|
|
62 |
Узагальнення знань. Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Діагностична робота |
1 |
|
|
63 |
Коло круг та їхні елементи: центр, радіус, діаметр.(с.67-68) |
1 |
|
|
64
|
Коло круг та їхні елементи. Розрізнення кола та круга. Підсумковий урок за І семестр.(с.69-70) |
1 |
|
|
ІІ семестр
|
Тема.4. Арифметичні дії множення та ділення. Табличне множення та ділення |
54 |
|
|
65 |
Сутність дії множення. (с.73-74) |
1 |
|
|
66 |
Назви компонентів та результатів дій множення. (с.74-75) |
1 |
|
|
67 |
Переставний закон множення. (с.75-76) |
1 |
|
|
68 |
Таблиця множення числа 2.(с.76-77) |
1 |
|
|
69 |
Закріплення табличних випадків множення числа 2. Збільшення числа в кілька разів.(с.77-78) |
1 |
|
|
70 |
Сутність дії ділення. Ділення на вміщення та ділення на рівні частини. Задачі на розкриття змісту ділення. (с.79-80) |
1 |
|
|
71 |
Взаємозв’язок між множенням і діленням.( с.80-81) |
1 |
|
|
72 |
Назви компонентів та результатів дій ділення.(с.81-82) |
1 |
|
|
73 |
Таблиця ділення на 2.(с.82-83) |
1 |
|
|
74 |
Читання та запис числових виразів, що містять дії одного або різних ступенів без дужок. Обчислення їхнього значення. (с.83-84) |
1 |
|
|
75 |
Задачі на дві дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів.(с.84) |
1 |
|
|
76 |
Зменшення числа в кілька разів. (с.85) |
1 |
|
|
77 |
Властивості множення та ділення на 1. Ділення числа на рівне йому число.(с.86-87) |
1 |
|
|
78 |
Діагностична робота. Табличне множення та ділення на 2. Властивості множення та ділення на 1. Ділення числа на рівне йому число. Задачі на множення та ділення. |
1 |
|
|
79 |
Таблиця множення числа 3.(с.87-88) |
1 |
|
|
80 |
Читання та запис числових виразів, що містять дії одного або різних ступенів без дужок і з дужками. Обчислення їхнього значення.(с.88-89) |
1 |
|
|
81 |
Таблиця ділення на 3. (с.89-90) |
1 |
|
|
82 |
Табличні випадки множення та ділення на 2 і 3.( с.90-91) |
1 |
|
|
83 |
Закріплення табличних випадків множення та ділення. ( с.91-92) |
1 |
|
|
84 |
Таблиця множення числа 4.(с.92-93) |
1 |
|
|
85 |
Таблиця ділення на 4.(с.93-94) |
1 |
|
|
86 |
Правила знаходження невідомих компонентів дії множення.(с.94-95) |
1 |
|
|
87 |
Правила знаходження невідомих компонентів дії ділення. Знаходження невідомих діленого, дільника.(с.95-96) |
1 |
|
|
88 |
Закріплення табличних випадків множення та ділення. (с.96-97) |
1 |
|
|
89 |
Таблиця множення числа 5.(с.97) |
1 |
|
|
90 |
Таблиця ділення на 5.( с.98) |
1 |
|
|
91 |
Закріплення табличних випадків множення та ділення.(с.99) |
1 |
|
|
92 |
Закріплення табличних випадків множення та ділення. збільшення та зменшення числа в кілька разів.(с.100) |
1 |
|
|
93 |
Діагностична контрольна робота 6. Табличне множення та ділення на 3–5. Задачі на множення та ділення. |
1 |
|
|
94 |
Таблиця множення числа 6. (с.100-101) |
1 |
|
|
95 |
Одиниці вимірювання часу. Хвилина. Визначення часу за годинником.(с.102-103) |
1 |
|
|
96 |
Одиниці вимірювання часу. Місяць, рік. (с.103-104) |
1 |
|
|
97 |
Співвідношення між одиницями часу. (с.104-105) |
1 |
|
|
98 |
Таблиця ділення на 6. (с.105-106) |
1 |
|
|
99 |
Кратне порівняння чисел.(с.106-107) |
1 |
|
|
100 |
Таблиця множення числа 7. (с.107-108) |
1 |
|
|
101 |
Закріплення табличних випадків множення та ділення. (с.109) |
1 |
|
|
102 |
Таблиця ділення на 7.(с.109-111) |
1 |
|
|
103 |
Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених табличних випадків множення та ділення. (с.111) |
1 |
|
|
104 |
Таблиця множення числа 8.(с.112-113) |
1 |
|
|
105 |
Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених табличних випадків множення та ділення.(с.113-114) |
1 |
|
|
106 |
Таблиця ділення на 8.(с.114-115) |
1 |
|
|
107 |
Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених табличних випадків множення та ділення. Задачі з буквеними даними.(с.115-116) |
1 |
|
|
108 |
Таблиця множення числа 9.(с.116-117) |
1 |
|
|
109 |
Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених табличних випадків множення та ділення. Перевірка правильності виконання дії множення.(с.117-118) |
1 |
|
|
110 |
Таблиця ділення на 9. Перевірка правильності виконання дії ділення. (с.118-120) |
1 |
|
|
111 |
Розв’язування виразів і задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення. (с.120-121) |
1 |
|
|
112 |
Діагностична контрольна робота 7. Усні обчислення. Властивості множення та ділення на 10. (с.121-122) |
1 |
|
|
113 |
Властивості множення на нуль, множення нуля на число. (с.122-123) |
1 |
|
|
114 |
Властивість ділення нуля на число. Неможливість ділення на нуль. (с.123-124) |
1 |
|
|
115 |
Розв’язування виразів і задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення. (с. 124) |
1 |
|
|
116 |
Розв’язування виразів і задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення.(с.125) |
1 |
|
|
117 |
Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення. |
1 |
|
|
118 |
діагностична робота. Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення. |
1 |
|
|
|
Тема 5. Повторення вивченого в 2 класі |
18 |
|
|
119 |
Нумерація чисел у межах 100. Додавання та віднімання двоцифрових чисел. (с.126) |
1 |
|
|
120 |
Повторення прийомів додавання та віднімання чисел з переходом через розряд. (с.127-128) |
1 |
|
|
121 |
Повторення прийомів додавання двоцифрових чисел у межах 100. (с.128-129) |
1 |
|
|
122 |
Повторення прийомів віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд у межах 100. (с.129-130) |
1 |
|
|
123 |
Повторення прийомів додавання та віднімання чисел з переходом через розряд у межах 100.(с.130-131) |
1 |
|
|
124 |
Взаємозв’язок дій додавання та віднімання. Знаходження невідомих компонентів дій додавання та віднімання.(с.131-132) |
1 |
|
|
125 |
Одиниці вимірювання величин. Розв’язування практично зорієнтованих задач. (с.132-133) |
1 |
|
|
126 |
Табличне множення та ділення. (с.133-134) |
1 |
|
|
127 |
Табличне множення та ділення. (с.134-136) |
1 |
|
|
128 |
Табличне множення та ділення.(с.136) |
1 |
|
|
129 |
Властивості множення та ділення. (с.137) |
1 |
|
|
130 |
Розв’язування виразів і задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення.(с.138) |
1 |
|
|
131 |
Розв’язування виразів і задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення.( с.138-139) |
1 |
|
|
132 |
Для тих, хто не боїться труднощів.(с.139) |
1 |
|
|
133 |
Для тих, хто не боїться труднощів. (с.140) |
1 |
|
|
134 |
Для тих, хто не боїться труднощів. (с.141) |
1 |
|
|
135 |
Для тих, хто не боїться труднощів. Закріплення і повторення раніше вивченого.(с.142) |
1 |
|
|
136 |
Підсумковий урок за рік |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|