Календарно-тематичне планування " Основм християнської етики. 1 клас"

Про матеріал

Календарно-тематичне планування " Основм християнської етики. 1 клас" складено згідно Програми “Основи християнської етики для учнів 1-4, 7-11 класів", рекомен -дованої Міністерством освіти і науки України (Лист 1/ІІ-6347 від 13 липня 2010 року)

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

 

 

Основи християнської етики

 

1 клас

 

Похожее изображение 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Хочу пізнавати світ

 

Розділ 1. Хочу пізнавати дивосвіт

з/п

Дата

проведення

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

1

 

Вступ

 

2

 

Чудовий світ навколо мене

- жива та нежива природа: трави, дерева, звірі, птахи, ріки, гори тощо;

- творіння людське: будинки, мости, літаки, комп’ютер тощо;

- творіння Боже.

Учень/учениця:

- знає, що природа буває живою та неживою;

- розрізняє речі, створені людиною, і творіння Божі;

- наводить приклади бережливого ставлення до природи;

- вміє шанобливо ставитися до живої і неживої природи.

3

 

Прагну багато знати

- джерела знань про світ та людину;

- Біблія – джерело знань про Бога.

Учень/учениця:

- називає джерела знань про людину та світ;

- ознайомлюється з Біблією;

- уміє відрізнити Біблію від інших книг;

- розуміє важливість шанобливого ставлення до Біблії.

4

 

Прагну багато знати

- джерела знань про світ та людину;

- Біблія – джерело знань про Бога.

Учень/учениця:

- називає джерела знань про людину та світ;

- ознайомлюється з Біблією;

- уміє відрізнити Біблію від інших книг;

- розуміє важливість шанобливого ставлення до Біблії.

5

 

 Бачу і чую дивосвіт

- зір та слух – надзвичайні дари у пізнанні світу.

 

Учень/учениця:

- називає органи чуття та їх призначення;

- довідується про їх призначення у житті всіх живих істот;

- порівнює органи чуття людини та тварини;

- наводить приклади, чому важливо берегти зір і слух;

- називає небезпеки, пов’язані з втратою зору і слуху людини.

6

 

Відчуваю на смак, нюхом і дотиком

- смак, нюх та дотик допомагають у пізнанні багатогранності та краси світу;

 - вдячність Богові за можливість пізнавати світ.

Учень/учениця:

- розрізняє на дотик, нюх та смак, різні предмети та речовини;

- називає всі органи чуття людини;

- вчиться бути вдячним Богові та батькам за безцінний дар життя та пізнання світу.

 

7

 

Все живе потребує любові

- пізнання світу розумом і серцем;

- охорона довкілля;

- опіка над скривдженими.

Учень/учениця:

- наводить приклади своєї любові і турботи до навколишнього світу;

- пояснює, чому все живе потребує любові;

- використовує набуті знання для бережливого ставлення до природи – Божого дару.

 

8

 

Урок узагальнення

«Хочу пізнавати дивосвіт»

 

Розділ 2.   Пізнаю себе

9

 

Я у світі

- хто я, де я, що мені робити у світі;

- неповторність людини;

- Біблія про створення людини.

 

Учень/учениця:

- знає біблійну розповідь про створення людини;

- наводить приклади і підтверджує, що кожна людина є неповторною;

- шанує та поважає інших людей як Боже творіння.

10

 

Людина – чудовий задум Творця

- голова, серце, руки і ноги допомагають мені пізнавати світ і творити добрі справи;

- вдячність Творцеві за радість життя.

 

Учень/учениця:

- знає, ким є людина, пізнає світ та творить добрі справи;

- називає різницю між людиною і твариною;

- робить своїми руками подарунок для батьків (бідного, хворого, нужденного тощо);

- висловлює вдячність Богові і людям.

11

 

Люблю спілкуватися

- мова в моєму житті як Божий дар;

- різноманітність форм спілкування між людьми;

- спілкування людини з природою, з Богом.

Учень/учениця:

- розуміє та пояснює важливість спілкування між людьми;

- знає, що може розмовляти з Богом;

- уміє відрізнити образливі слова від приємних;

- висловлює свою думку на те, чому гарно розпочинати свій новий день із християнського привітання рідних та друзів;

- знає різні християнські привітання.

 

12

 

 Моя сім’я

- я в сім’ї;

- значення сім’ї в моєму житті.

 

Учень/учениця:

- знає, що таке сім’я;

- розуміє важливість сім’ї. у своєму житті;

- називає всіх членів своєї сім’ї;

- пригадує, що доброго навчили його батьки перед тим, як він почав ходити до школи;

- шанобливо ставиться до всіх членів сім’ї та радісно спілкується з ними.

13

 

Батьки – найрідніші мені люди

- батьківське піклування про мене;

- я - Божий дар для моїх батьків;

- Біблія називає Бога нашим Отцем («Отче наш»).

Учень/учениця:

- знає про велику любов батьків до дітей;

- пригадує, якими ніжними словами говорить мама до своєї дитини;

- уміє виявити свою любов до батьків;

- знає, що Бог є Батьком для всіх людей;

- розуміє, що найбільше засмучує батьків.

14

 

Моє ім’я

- важливість імені в житті людини;

- вибір імені;

- ім’я Боже є святе («Нехай святиться ім’я Твоє....»).

Учень/учениця:

- знає про важливість імен людей, назв тварин і всього створеного Богом;

- розуміє, що ім’я (назва) допомагає розпізнавати людей, речі;

- уміє розрізнити ім’я від клички чи прізвиська;

- пригадує слова, якими люди називають Бога (Творець, Господь та ін.);

15

 

 Мої друзі

- потреба мати друзів

- повага та любов до друзів;

- друзі Ісуса Христа.

 

Учень/учениця:

- називає своїх друзів;

- наводить приклади справжньої дружби;

- уміє виявляти свої дружні стосунки словами та вчинками;

- переповідає, як вибирав друзів і ставився до них Ісус Христос.

16

 

Мої вчителі

- батьки – мої перші вчителі;

- вчителі у школі;

- Ісус Христос – Учитель.

Учень/учениця:

- знає, чому батьків теж називають учителями;

- розуміє, що вчитель навчає дітей творити добро;

- переповідає, чому Ісуса називають Учителем;

- уміє ввічливо звертатись до вчителів.

17

 

Доброта і милосердя

- милосердя від Бога;

- світ потребує доброти і милосердя;

- милосердя до людей;

- добре серце.

 

Учень/учениця:

- знає, що таке милосердя;

- наводить приклади милосердних вчинків у житті;

- розуміє, що Бог милосердний до всіх людей;

- розуміє, чому про деяких людей кажуть, що має добре серце.

18

 

Свято у моєму житті

 - готуємось до свят;

- святкувати – це радість;

- родинні свята.

Учень/учениця: 

- порівнює будні зі святами;

- уміє назвати найголовніші християнські свята: Різдво Христове, Пасха (Воскресіння Ісуса Христа);

- розповідає про святкування у своїй сім’ї з різних нагод;

- шанобливо ставиться до християнських свят та важливих свят у житті українського народу.

19

 

Узагальнюючий урок

«Пізнаю себе»

 

                             Розділ 3. Хочу пізнавати Бога

20

 

Різдво – велике християн -

ське свято

- Віфлеєм – місто, де народився Ісус Христос;

- пастухи і Ангели прославляли новонароджене дитя Ісуса;

- я радію, бо народився Спаситель світу.

 

Учень/учениця:

- переказує біблійну історію про народження Ісуса;

- переповідає, чому Ісус народився у печері за містом;

- називає людей, які привітали новонародженого Ісуса;

- розповідає про приготування християн до Різдва у своїй сім’ї;

- готується до Різдвяних свят.

21

 

Враження від святкування Різдвяних свят

 

Учень/учениця:

- розповідає про символіку спільної родинної святої вечері перед Різдвом Христовим;

- демонструє, які колядки та щедрівки навчився співати;

- розуміє, чому Різдво так люблять діти і дорослі;

- вміє відрізнити свято і чудо народження Спасителя від світської суєти.

22

 

Радість зустрічі з Богом

- свято Стрітення – зустріч людини з Богом;

 

Учень/учениця:

- переповідає про зустріч старця Симеона і немовляти Ісуса у храмі;

- знає, що Ісус Христос є Світло світу в житті християн;

23

 

Хліб – це життя

 - важливість їжі для людини;

- хліб – Божий дар («Хліб наш насущний...»);

- Бог подарував людині повноту життя;

 

Учень/учениця:

- знає, звідки береться до нашого столу хліб;

- розуміє важливість хліба у нашому житті і доводить це на прикладах;

- дотримується щоденної пошани до хліба;

- переповідає про чудо помноження хліба;

24

 

Бог піклується про світ

- турбота Творця про світ;

- турбота Творця про мене (Ангел Хоронитель).

Учень/учениця:

- знає, що Бог піклується про світ;

- розуміє, що Ангели Хоронителі є Божі посланці і наші опікуни;

- наводить приклади турботи Творця про світ

25

 

Моя турбота про світ

- моя поведінка (вдома, у школі, серед друзів...);

- творити добро для інших;

- примножувати красу Божого світу.

 

Учень/учениця:

- розуміє відповідальність за свої вчинки;

- наводить приклади турботливого ставлення до навколишнього світу;

- розрізняє добрі і злі вчинки;

- розуміє важливість доброго вчинку.

26

 

Я - чемна та ввічлива дитина

- золоті слова;

- чемність та ввічливість - гарні риси характеру;

- християнські привітання.

Учень/учениця:

- називає всі відомі йому/їй слова ввічливості;

- доводить приклади сили ввічливого слова;

- вміє виявляти пошану до дорослих та ровесників;

- пояснює, чому деякі слова називають «золотими».

 

27

 

Я навчаюся прощати

- навчаюся прощати від Ісуса Христа;

- чому потрібно прощати;

- ,,Прости нам борги наші, як і ми прощаємо...”

- умію прощати;

 

Учень/учениця:

- розуміє, що таке прощення;

- уміє просити пробачення;

- переповідає, як Ісус навчає прощати всім людям.

 - розуміє, чому потрібно прощати.

28

 

Навчаюся бути слухняним

- не перечити старшим;

- бути слухняним – бути добрим;

- ,,Нехай буде воля Твоя...’’

- послух і пошана до батьків – це воля Божа.

 

Учень/учениця:

- розуміє, що таке послух;

- уміє слухати і бути слухняним;

- переповідає, чому потрібно слухатися батьків та Бога.

 

29

 

Перемога добра над злом

- Воскресіння Христове – перемога життя над смертю.

 

Учень/учениця:

- переповідає біблійну подію Воскресіння Ісуса Христа;

- знає, що Христос переміг смерть;

- розуміє, що любов (Бог) завжди перемагає зло.

30

 

Світле Христове Воскре -сіння

- краса та багатство Пасхального свята в Україні;

Учень/учениця:

- знає значення слова «Великдень»;

- знає, як вітаються християни у великодній час;

31

 

Розкажу про мою маму

- свято матері.

- кожна дитина готує розповідь про свою маму;

 

 

Учень/учениця: 

- знає та пояснює, коли в Україні святкують День матері;

- готує привітання і робить подарунок своїй мамі;

- переповідає про Марію – матір Ісуса Христа.

32

 

Підсумковий урок.

 «Найбільше щастя - жити у цьому чудовому світі, створеному Богом»

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Shevchuk Svitlana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кись Марта
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Sherban Olena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0