Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 7 класі за підручником “ENGLISH 7" автора О. Карп'юк (3 год. на тиждень) 2017-2018н.р...........................................................................................................................................................
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 7 класі
за підручником “ENGLISH 7” автора О. Карп’юк (3 год. на тиждень) 2017-2018н.р.
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть: |
Комунікативна компетентність |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Окремі нотатки
|
||
Сприйняття на слух/ зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/ продукування |
Лексика |
Граматика |
|||||||
Тема 1 : У школі Тематика ситуативного спілкування: Шкільне життя. Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; описувати, розповідати, характеризувати, запитуватита надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору; просити про допомогу; надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; оцінювати стан речей, події, факти; обмінюватись думкамивикористовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
||||||||||
|
|
Знову до школи |
Пригадають вивчену лексику классного вжитку. |
|
Ex.1,2,4,5 - pp.4-6 Ex.3-p.5 |
Поворення лексики класного вжитку |
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
Порівнює сімейні традиції
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
Ex. 4, p. 6 |
|
|
|
У школі |
Ознайомляться з новими ЛО |
Ex. 3, p. 9 School life |
Ex. 2, p. 9 Completing the sentences |
A canteen, a headmaster, a gym, a library, a locker, a science lab, stuff |
Prepositions of рlace |
Ex. 4, p. 9 |
|
|
|
|
Сучасна школа. |
Діти зможуть висловлюватись про свою школу заняття в школі, уроки. |
Ex.4-p.12 GB ex.1,2,3, 4a – pp.3-5 Ex.2-p.11 |
Ex.1,3-p.10 WB ex.2,3-p.6 |
A сourt, pitch, an activity, an aid, a facility, Biology, Chemistry, a choir, Physics, an orchestra, Technology |
There is / There are |
Ex. 3, p. 11 |
Англ.мова 7кл. Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit2Ex.4, p.17 |
|
|
|
Особливості навчання в сучасній школі. |
Діти зможуть висловлюватись про свою школу заняття в школі, уроки. |
Ex.1,2,3, 5a-pp.13-15 |
Ex.5b-p.15 WB ex.5-p.8 GB ex.5-p.7 |
Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around |
There is / There are |
Ex.4-p.14
|
|
|
|
|
Правила поведінки та обов’язки учнів |
Діти зможуть висловлюватись про свою школу заняття в школі, уроки. |
Ex.1,2,4-pp.16-17 |
Ex.3-p.17 GB ex.6-p.7 |
|
Modal Verbs: have to, must, mustn’t, need, needn’t |
Написати 7 основних правил у твоїй школі |
|
|
|
|
Шкільні правила. Лексико-граматичний тест |
Учні розповідатимуть про шкільні предмети; висловлюватимуть свої думки про школу.
|
GB ex.7,8,10-pp.8-11 |
GB ex.9,11-pp.9-12 |
|
Modal Verbs: have to, must, mustn’t, need, needn’t |
Ex. 4, p. 20 |
Exercises from«Грама тика англійської мови» Верба |
|
|
|
Опиши свій улюблений кабінет у школі. |
Засвоять правила вживання модальних дієслів; |
Ex.1-pp.18-19 Ex.2-p.19 |
Ex.3,4b,5-pp.19-20 Ex.4a-p.20 |
|
|
Опиши свій улюблений кабінет у школі. |
|
|
|
|
Британські школи |
Використовуватимуть модальні дієслова у мовленні. |
Ex.5p.20 |
WB ex.9b,c-p.13 Ex.2p.21 |
Повторення і систематизація |
|
GB ex.12-pp.12-13 |
|
|
|
|
У школі. |
Повідомлятимуть про правила поведінки в школі |
|
Ex.1-p.21 |
Повторення і систематизація |
|
WBex.8,9a-pp.11-12 |
|
|
Тема 2 : Після школи Тематика ситуативного спілкування: Шкільне життя. Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; описувати, розповідати, характеризувати, запитуватита надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору; просити про допомогу; надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; оцінювати стан речей, події, факти; обмінюватись думкамивикористовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
||||||||||
|
|
Що ти робиш після школи? |
Опрацюють нові ЛО, використовуватимуть їх у різних видах мовленнєвої діяльності |
Ex.1-p.22 WB ex.2p.15 |
Ex.2,3-p.23 WB ex.1p.14 |
take part in, go for, practice, surf the net |
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами |
Ex. 3, p.23 |
|
|
|
Позакласна діяльність учнів. |
Опрацюють нові ЛО, використовуватимуть їх у різних видах мовленнєвої діяльності |
Ex.4-p.24 |
Ex.5,6-p.25 WB ex.4-p.17 |
An event, a member, to dream, to practice, to try out, handy, to be keen on, to get together, to hang around, to join |
too / enough
|
Ex. 6, p.25 |
Англ.мова 7 кл.Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit2 Ex.1, p.24-25 |
|
|
|
Позакласна діяльність учнів. |
Отримають інформаціюпро заняття своїх однокласників після школи; розкажуть про свої позашкільні заняття |
Ex.6-p.25 |
|
|
|
WB ex.13-p.23 |
|
|
|
|
До зустрічі он-лайн. Диктант |
Розширять свої знання лексики , яка використовується для спілкування у соціальній мережі.
|
Ex.1,2,5-pp.26-28
|
Ex.3,4-p.27 |
Information, net-working, safety, to download, to join, to post, online, dangerous, safe |
too / enough
|
Ex. 5, p.28 |
|
|
|
|
Соціальні мережі |
Засвоять нові ЛО; практикуватимуть вживання ЛО у мовленні. |
Ex.2,3-pp.29-30
|
Ex.1-p.29 GB ex.13,14-pp.13-15 |
, social, get upset, keep repeating |
|
Ex. 5, p.30 |
|
|
|
|
Шкільні гуртки та клуби. |
Засвоять нові ЛО; практикуватимуть вживання ЛО у мовленні. |
GB ex.20-p.19 |
Ex.4,5-p.30 GB ex.18-p.18 |
School subjects. Numerals |
Числівник |
Ex. 3, p.33 |
|
|
|
|
Шкільні заходи. |
Пригадають матеріал з попередніх уроків |
Ex.2-p.32 |
Ex.1-p.31 Ex.3-p.33 WB ex.6-p.18 |
dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic |
|
Ex. 5, p.34 |
Exercises from«Грама тика англійської мови» Верба |
|
|
|
Заняття після школи |
Засвоять нові ЛО; практикуватимуть вживання ЛО у мовленні. |
WB ex.9-p.20 |
Ex.4,5-pp.33-34 WB ex.10-p.21 WB ex.8-p.19 |
announcement, assembly hall, performance, |
|
Ex. 4, p.36 |
|
|
|
|
Загальна характеристика і правила в школі. |
Дізнаються більше про доцільне користування комп’ютером. |
Ex.1,2,3,5-pp.35-38 |
Ex.1,2-p.34 |
tournament, to announce, to attend, |
|
Розповідь про школу. |
|
|
|
|
Проведення часу в школі. Фестивалі. |
Пригадають вивчений матеріал та застосують його у тестах. Перевірять свої знання |
Ex.6b,7-pp.38-39 |
Ex.6a,8-pp.38-39 Ex.4-p.36 |
exciting, to perform |
|
Ex. 8, p.39 |
|
|
|
|
Мої обов’язки в школі. Самостійна робота |
Розширять знання про правильнийрозподіл часу після уроків |
Ex.1,2-pp.42-43 |
Ex.3,4-p.43 Ex.1,2-p.34 |
Повторення і систематизація |
|
Ex.10-p.41 |
|
|
|
|
Нові технології та сучасна школа
|
Зрозуміють текст і виконають завдання до нього |
Ex.1,2-pp.42-43 |
Ex.3, p.43 Ex.1,2-p.34 |
|
|
Ex.4, p.43 |
Англ.мова 7 кл.Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit2Ex.1, p.23 |
|
|
|
Шкільне життя |
Опрацюють нові ЛО, використовуватимуть їх у різних видах мовленнєвої діяльності |
|
|
Повторення і систематизація |
|
Ex.1, p.45 |
|
|
Тема 3 : Вдома Тематика ситуативного спілкування: Я, моя родина, мої друзі Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; описувати, розповідати, характеризувати, запитуватита надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору; просити про допомогу; надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; оцінювати стан речей, події, факти; обмінюватись думкамивикористовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
||||||||||
|
|
Щоденні справи.
|
Ознайомляться з новими ЛО.
|
Ex.1-p.48 Ex.3,4-p.49 |
Ex.2-p.49 |
A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади |
Ex.4, p.49 |
|
|
|
Робота по дому. |
Розширять свої знання про виконання своїх домашніх обов’язків. |
Ex.5,8-pp.50-51 WB ex.1-p.25 |
Ex.6-p.50 WB ex.3-p.26 |
To boil, to cut, to dry, to fry, to pour, to prefer, to serve |
Неозначені займенники |
Ex.8, p.51 |
|
|
|
|
Мої обов’язки.
|
Засвоять ЛО домашнього вжитку, використовуватимуть у мовленні |
Ex.1,2-pp.52-54 WB ex.7-p.29 Ex.6-p.56 |
Ex.4-p.55 Ex.3-pp.54-55 |
А pan, do chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher |
Заперечні займенники |
Ex.5-p.55
|
Англ.мова 7 кл.Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit7 Ex.3, p.123 |
|
|
|
Всі, хтось та ніхто. Диктант |
Учні зможуть розповісти про свої домашні обовязки, |
GB ex.1,2-pp.23-24; ex.5-pp.26-27 |
GB ex.3,4-pp.24-26 |
|
Some /any; much / many |
Повторити вивчений матеріал Ex. 6, p.56
|
|
|
|
|
Домашні обов’язки |
Діти зможуть написати та зробити короткі повідомлення про свою допомогу вдома.
|
Ex.1,2,3,4-pp.57-58 |
GB ex.9,10,11-pp.31-34 |
|
anybody, somebody, everybody, nobody etc. |
Ex. 4, p.58
|
Exercises from«Грама тика англійської мови» Верба |
|
|
|
Щоденна рутина.
|
Ознайомляться з новими ЛО.
|
WB ex.8,9-pp.30-31 |
Ex.1,2,3,4-pp.59-60 WB ex.10,11-pp.31-32 |
|
|
Ex. 1, p.59
|
|
|
|
|
Щоденна рутина.
|
Розширять свої знання про виконання своїх домашніх обов’язків |
WB ex.8,9-pp.30-31 |
Ex.1,2,3,4-pp.59-60 WB ex.10,11-pp.31-32 |
|
|
Ex. 5, p.61 |
|
|
|
|
Хто, що робить у твоїй сім’ї? Індивідуальна робота
|
Засвоять ЛО домашнього вжитку, використовуватимуть у мовленні |
Ex.6-p.62 WB ex.15-p.34 |
Ex.5,7,8-pp.61-63 WB ex.14,16-pp.33-35 |
washing machine, vacuum cleaner, hairdryer, micro-wave oven, electric saw, toaster, to switch on/ off, turn on / off |
|
Ex. 8, p.63 |
Англ.мова 7 кл.Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit7 Ex.3b, p.120 |
|
|
|
Використання сучасних технологій в побуті. |
Учні зможуть розповісти про свої домашні обовязки, |
|
Ex.1-p.63 |
Повторення і систематизація |
|
Ex. 2, p.63 |
|
|
Тема 4 : Їжа Тематика ситуативного спілкування: Харчування, приготування їжі, сервірування столу, кухонні прилади, посуд, способи обробки продуктів харчування Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; описувати, розповідати, характеризувати, запитувати та надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору; просити про допомогу; надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; оцінювати стан речей, події, факти; обмінюватись думкамивикористовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
||||||||||
|
|
Все про їжу.
|
Засвоять нові ЛО; практикуватимуть вживання ЛО у мовленні. |
Ex.1b,3-pp.64-66 |
Ex.1a,2-pp.64-65 WB ex.1,2,3-pp.36-37 |
Acid, to repair, to smell, to |
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
Ex. 3, p.65 |
Англ.мова 7 кл.Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit3 Ex.6, p.34 |
|
|
Продукти для здорового харчування.
|
Орієнтуватимуться в тексті, знаходячи необхідну інформацію |
Ex.4,5,6-pp.67-68 WB ex.5,8-pp.39-40 |
WB ex.7-p.40 |
increase, carbohydrate, immunity, zinc, organic, protein, successful, as much as possible |
|
Ex. 6, p.68 |
|
|
|
|
Ти те, що ти їж. |
Розширять знання про корисну та шкідливу їжу |
Ex.1,2,3-pp.69-70 |
Ex.4,5-pp.70-71 WB ex.9-p.40 |
peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon |
Злічувані та незлічувані іменники |
Ex. 5, p.71 |
|
|
|
|
Сервірування столу. Лексико-граматичний тест |
Дізнаються корисну інформацію про правила сервірування столу
|
WB ex.12-p.42 Ex.2-p.72 |
Ex.1,3,4-pp.71-73 |
dish, method, set, to spread, festive, lay the table |
|
Ex. 4, p.73 |
Exercises from«Грама тика англійської мови» Верба |
|
|
|
Багато чи мало? |
Отримають вказівки щодо сервірування святкового столу |
Ex.2,4-pp.74-75 |
Ex.1,3-pp.74-75. |
|
a lot of / lots of, a little, a few |
Ex. 4, p.75 |
|
|
|
|
Приготування їжі.
|
Засвоять нові ЛО; практикуватимуть вживання ЛО у мовленні.
|
GB ex.14,15-pp.36-38; ex.18-p.40 |
GB ex.13-pp.35-36;ex.16,17, 19-pp.38-41 |
experience, arrange, follow, recipe, dish |
Revision of tenses |
Ex. 6, p.79 |
Англ.мова 7 кл.Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit3 Ex.3, p.35 |
|
|
|
Українська національна кухня |
Зрозуміють текст і виконають завдання до нього
|
Ex.4-p.78 WB ex.14 |
Ex.5,6-pp.78-79 |
|
Past perfct tense |
Ex. 6, p.82 |
Англ.мова 7 кл.Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit3 Ex.3, p.43 |
|
|
|
Національна кухня Великої Британії |
Напишуть рецепт улюбленої страви |
|
Ex.2-p.79 |
|
Both, both…and, either…or, neither…nor |
Ex. 10, p.84 |
Англ.мова 7 кл.Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit3 Ex.3, p.53
|
|
|
|
На кухні. Самостійна робота |
Орієнтуватимуться в тексті, знаходячи необхідну інформацію
|
Ex.3-p.81 |
Ex.1,2-p.80 Ex.4,5,6-pp.81-82 |
experience, arrange, follow, recipe, dish |
|
Ex. 4, p.87 |
Англ.мова 7 кл.Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit3 Ex.4, p.37 |
|
|
|
Рецепти для готування їжі. |
Розширять знання про корисну та шкідливу їжу
|
Ex.7b p.83 |
Ex.8-p.84 |
Повторення і систематизація |
|
Написати рецепт |
|
|
|
|
Сімейні традиції приготування страв |
Дізнаються корисну інформацію про правила сервірування столу |
Ex.9 p.8 84 |
Ex.10-p.84 |
Повторення і систематизація |
|
Розповісти, які традиції приготування страв існують у вашій родині |
|
|
|
|
Готуємо разом |
Пригадають вивчений матеріал та застосують його у тестах. Перевірять свої знання |
Ex.1-pp.85-86 |
Ex.2,3,4,5-p.87 |
Повторення і систематизація |
|
Підготуватись до контролю письма |
|
|
|
||||||||||
|
|
Контроль письма |
Використають отримані знання з вивчених тем у різних видах мовленнєвої діяльності |
|
Тест |
Повторення і систематизація |
|
|
Підготуватись до контролю говоріння |
|
|
|
Контроль говоріння |
Використають отримані знання з вивчених тем у різних видах мовленнєвої діяльності
|
Тест |
|
Повторення і систематизація |
|
Підготуватись до контролю читання |
|
|
|
|
Контроль читання |
Використають отримані знання з вивчених тем у різних видах мовленнєвої діяльності
|
|
Тест |
Повторення і систематизація |
|
Підготуватись до контролю аудіювання |
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
Використають отримані знання з вивчених тем у різних видах мовленнєвої діяльності
|
Тест |
|
Повторення і систематизація |
|
Вивчити привітання та колядки |
“Guess the music” Challenges 2 Pearson Longman |
|
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 7 класі
за підручником “ENGLISH 7” автора О. Карп’юк (3 год. на тиждень) 2017-2018н.р.
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть: |
Комунікативна компетентність |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Окремі нотатки
|
|||||||
Сприйняття на слух/ зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/ продукування |
Лексика |
Граматика |
||||||||||||
Тема 5 :Спорт Тематика ситуативного спілкування: види спорту, спортивні змагання, відомі спортсмени, клуби, секції Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; описувати, розповідати, характеризувати, запитувати та надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору; просити про допомогу; надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; оцінювати стан речей, події, факти; обмінюватись думками використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||||||
|
|
Види спорту |
|
в. 1-2, с. 96 |
в. 2, с. 96 |
в. 1, с. 96
|
в. 3, с. 97 |
с. 97 |
в. 3, с. 97
|
|
в. 3, с . 93 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
|||
|
|
Історія Олімпій- ських ігор |
|
в. 6-7, с. 98 |
в. 6, с. 98 |
в. 5, с . 97 |
|
|
|
|
в. 3, с. 95 |
|
|||
|
|
Олімпійські ігри |
|
в. 4, с. 99 в. 6,8, с. 100 |
в. 5, с. 100 |
|
в. 1-3, с. 99
|
|
в. 1-2, с. 96 |
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту |
в. 4, с. 97 |
Англ.мова 7кл. Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit5 Ex3, p.79 |
|||
|
|
Спортивні змагання |
|
в. 1-5, с. 101-103 |
|
в. 1, с. 101 |
|
|
в. 6-7, с. 98 |
|
в. 5, с. 97 |
|
|||
|
|
Cпорт. Спортивні споруди |
|
в. 1-2, с. 104-105
|
в. 4-6, с. 106 |
в. 1, с. 104 в. 3,с. 105 |
в. 6, с. 106 |
с. 105 |
в. 4, с. 99 в. 6,8, с. 100 |
|
в. 6, с. 97 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
|||
|
|
Спортивні змагання |
|
в. 1-2, с. 107 |
в. 1, с. 107 |
в. 2-3, с. 107-108 |
в. 5, с. 107 |
с. 108 |
в. 1-5, с. 101-103 |
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
Розповісти про улюблений вид спорту |
|
|||
|
|
Спортивні секції та клуби |
|
в. 1-2, с. 109-110 |
в. 1, с. 109 |
в. 1,с. 109 в. 3,с. 111 |
в.4,с. 111 |
с. 111 |
в. 1-2, с. 104-105
|
|
в. 2, с. 99 |
|
|||
|
|
Спортивні змагання |
|
в. 1-4, с. 112-113 |
|
в. 3, с. 113 |
|
|
в. 1-2, с. 107 |
Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями |
в. 5, с. 100 |
Англ.мова 7кл. Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit5 Ex4, p.82 |
|||
|
|
Відомі спортсмени |
|
в. 6, с. 113 |
|
|
|
|
|
|
в. 4, с. 102 |
|
|||
|
|
Спорт та спортивні змагання. Тренінг з письма |
|
|
в.8, с. 114 |
|
в.8, с. 114 |
Test |
|
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту |
в. 7, с. 104 |
|
|||
|
|
Спорт Урок домашн. читання |
|
в. 1-2, с. 115 |
|
|
|
|
|
|
в. 3, с. 106 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
|||
|
|
Cпорт. Спортивні споруди |
|
В.3,с.116 |
В.4,с.117 |
в. 1, с. 116 |
В.2,с.116 |
|
|
|
в. 2, с. 107 |
|
|||
Тема 6 : У лікаря Тематика ситуативного спілкування: відвідування лікаря, назви медичних закладів, захворювань та їх симптомів, лікарських засобів Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; описувати, розповідати, характеризувати, запитувати та надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору; просити про допомогу; надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; оцінювати стан речей, події, факти; обмінюватись думками використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||||||
|
|
Піклуємось про здоров'я |
|
в. 1-3, 5, с. 118-119 |
в. 1, с. 118 |
|
|
с. 119 |
с. 119 |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії
Обговорює шляхи профілактики захворювань. |
в. 6, с. 110 |
|
|||
|
|
У лікаря |
|
в. 3-4, с. 120-121 |
|
в. 1, с 120 |
в. 2, с. 120 в. 5, с. 121 |
|
с. 120 |
в. 3, с. 113
|
Англ.мова 7кл. Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit4 Ex4, p.58 |
||||
|
|
Охорона здоров'я |
|
|
|
в. 1-3, с. 123-124 |
в. 5, с. 123 |
с. 123 |
|
в. 8, с. 115 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Візит до лікаря |
|
в. 1-5, с. 124-125 |
|
в. 1, с. 124 в. 4, с. 125 |
|
с. 125 |
|
в. 3, с. 117 |
|
||||
|
|
Піклуємось про здоров'я |
|
в. 1-2, с. 126 в. 5-6, с. 127 |
в. 1, с. 126 |
в. 3-5, с. 126-127 |
в. 9, с. 128 |
|
|
в. 7, с. 119 |
|
||||
|
|
У лікарні |
|
в. 3, 6, с. 130 |
в. 1, с. 129 |
в. 1, с. 129 в. 4, с. 130 |
в. 2, с. 130 |
с. 130 |
|
в. 5, с. 120 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Візит до лікаря |
|
в. 1-4, с. 131-132 |
|
в. 3, с. 131 |
в. 2, с. 131 |
|
|
в. 8, с. 123 |
|
||||
|
|
Візит до лікаря Лексико-граматичний тест |
|
в. 6, с. 133
|
в. 8, с. 134 |
в. 6, с. 133 |
в. 7, с. 133 |
|
|
в. 2, с. 124 |
|
||||
|
|
Здоровий спосіб життя |
|
в. 1-2, с. 135 |
|
в. 1, с. 135 |
|
|
|
в. 8, с. 128 |
Англ.мова 7кл. Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit4 Ex5, p.63 |
||||
|
|
Піклуємось про здоров'я |
|
в. 1, с. 136 |
|
в. 1, с. 136 |
в. 2, с. 136 |
|
|
в. 4, с. 133 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Охорона здоров'я |
|
|
в. 4, с. 137 |
|
в. 4, с. 137 |
|
|
в. 1, с. 135 |
|
||||
Тема 8 : Час відпочинку Тематика ситуативного спілкування: відвідування театру, кінотеатру, жанри, елементи інтер’єру театру Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; описувати, розповідати, характеризувати, запитувати та надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору; просити про допомогу; надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; оцінювати стан речей, події, факти; обмінюватись думками використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||||||
|
|
Жанри фільмів |
|
в. 1, с. 138 в. 4-5, с. 139 |
в. 1, с. 138 |
в. 3, с. 139 |
|
с. 139 |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
в. 6, с. 139 |
Англ.мова 7кл. Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit6 Ex2, p.100 |
|||
|
|
Світ кіно |
|
в. 3, с. 141 |
|
в. 1, с. 140 в. 4, с. 141 |
в. 2, с. 140 в. 4, с. 141 |
|
|
в. 2, с. 140 |
|
||||
|
|
Похід до кіно - театру |
|
в. 1-2, с. 142 в. 4-6, с. 143-144 |
|
в. 1, 3, с. 142 |
|
с. 144 |
|
в. 3, с. 144 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Популярні фільми |
|
в. 1-2, с. 145 в. 4-5, с. 146 |
|
в. 1-2, с. 145 в. 4, с. 146 |
в. 3, с. 146 |
с. 145 |
с. 146 |
в. 7, с. 142 |
|
||||
|
|
Вільний час |
|
в. 1, 3-4, с. 147 |
в. 2, с. 147 |
в. 5, с. 148 |
|
с. 147 |
|
в. 3, с. 144 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Похід до театру |
|
в. 5-6, с. 151 |
в. 2, с. 149 |
в. 1-3, с. 149-150 в. 6, с. 151 |
в. 1,с. 149 |
|
|
в. 4, с. 145 |
|
||||
|
|
Кіно чи театр? Лексико-граматичний тест |
|
в. 3-5, с. 152
|
в. 6-7, с. 153 |
в. 3, с. 152 |
в. 1, с. 152 в. 8, с. 153 |
|
|
в. 1, с. 146 |
|
||||
|
|
Все про фільми |
|
в. 1-2, с. 154 |
|
в. 1, с. 154 |
|
|
|
в. 3, с. 147 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Улюблені фільми
|
|
в. 1, с. 155
|
|
в. 1, с. 155
|
в. 2, с. 155
|
|
|
в. 3, с. 149 |
|
||||
|
|
Улюблені кіноактори |
|
|
в. 1, с. 155
|
в. 2, с. 155
|
|
|
в. 3, с. 156 |
в. 7, с. 151 |
|
||||
|
|
Сучасний кінематограф
|
|
в. 4, с. 156 |
в. 4, с. 156 |
|
|
|
|
в. 1, с. 152 |
Англ.мова 7кл. Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit6 Ex1, p.107 |
||||
Тема9 : Тема 8 : Час відпочинку Тематика ситуативного спілкування: основні пам'ятки історії та культури Києва, основні пам'ятки історії та культури Англії Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; описувати, розповідати, характеризувати, запитувати та надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору; просити про допомогу; надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; оцінювати стан речей, події, факти; обмінюватись думками використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||||||
|
|
Подорожуй із задоволенням |
|
в. 1, 3, с. 158 в. 5, с. 159 |
в. 1, с. 158 |
в. 2, с. 158 |
|
с. 159 |
с. 159 |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву |
в. 4, с. 154 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
|||
|
|
Лондон - столиця Британії |
|
в. 3-4, с. 161 |
|
|
в. 1-2, с. 160 в. 5, с. 161 |
|
с. 160 |
в. 3, с. 158 |
|
||||
|
|
Київ — столиця України |
|
в. 1, с. 162 в. 3, с. 163 в. 5-6, с. 164 |
|
в. 1, с. 162 в. 5, с. 164 |
в. 2, с. 163 |
с. 163 |
|
в. 6, с. 161 |
Англ.мова 7кл. Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit 8 Ex2, p.144 |
||||
|
|
Визначні місця Лондона |
|
в. 1-2, с. 165 в. 4-5, с. 166 |
|
в. 1, с. 165 |
в. 3, с. 165 |
с. 165 |
|
в. 4, с. 164 |
|
||||
|
|
Визначні місця Києва |
|
в. 3, с. 168 в. 5, с. 169 |
в. 2, с. 168 |
в. 1, с. 167 в. 4, с. 168 |
|
в. 1, с. 167 |
с. 167, 169 |
в. 4, с. 166 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Столиці світу |
|
в. 3, с. 173 |
в. 1, с. 171 |
в. 1-2, с. 171-172 |
в. 4, с. 173 |
|
|
в. 3, с. 167 |
|
||||
|
|
Столиці світу |
|
в. 2-5, с. 174-175 |
|
в. 1, с. 174 |
|
|
|
в. 8, с. 171 |
|
||||
|
|
Визначні місця Великої Британії Диктант |
|
в. 7-8, с. 176 |
|
в. 8-9, с. 176-177 |
|
|
|
в. 2, с. 171
|
Англ.мова 7кл. Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit 8 Ex2, p.140 - 141 |
||||
|
|
Лондон туристичний |
|
в. 10, с. 177 |
|
роздатковий матеріал |
в. 11, с. 178 |
|
|
в. 7, с. 175 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Мости світу |
|
в. 1-2, с. 179 |
роздатковий матеріал |
в. 1, с. 179 |
|
с. 159 |
с. 159 |
в. 12, с. 178 |
|
||||
|
|
Визначні місця України |
|
роздатковий матеріал |
с. 180-181 |
|
|
|
с. 160 |
в. 6, с. 182 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Моя Україна Лексико-граматичний тест |
|
в. 4, с. 180 |
в. 1, с. 180
|
|
в. 3, с. 180 |
с. 163 |
|
в. 1, с. 183 |
|
||||
|
|
Все про Лондон |
|
|
роздатковий матеріал |
|
|
с. 165 |
|
в. 1, с. 184 |
Англ.мова 7кл. Київ–Освіта 2007 Л.Биркун Unit 8 Ex3, p.150 |
||||
|
|
Плануємо подорож Україною.Захист творчих робіт |
|
роздатковий матеріал |
|
|
|
в. 1, с. 167 |
с. 167, 169 |
повторити вивчений матеріал |
|
||||
|
|||||||||||||||
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
повторити вивчений м |
|
|||
|
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити слова і правила |
|
|||||
|
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
Підготувати теми для розпов |
|
|||||
|
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
повторити вивчений м |
|
|||||
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||