№ п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи»
Тема 1. Інформаційні процеси та системи
|
Учень/учениця знає:
-
пояснює призначення і використовує цифрові пристрої і технології для здійснення інформаційних процесів у повсякденному житті та навчальній діяльності
-
обирає цифрові пристрої та/чи інформаційні технології для розв’язання задачі
-
визначає потребу в отриманні даних, шукає, збирає і зберігає дані, застосовуючи різні пристрої, технології і способи
-
пояснює взаємозв’язок між апаратною і програмною складовими інформаційної системи
-
розрізняє та формулює апаратні і програмні проблеми, що є очевидними, пропонує способи їх розв’язання, у разі потреби звертається за допомогою до інших осіб.
Учень/учениця вміє:
-
розробляє схеми нескладної інформаційної системи, відомої учням з повсякденного життя
-
створює опис об’єктів, їх властивостей та значень властивостей
-
складає списки об’єктів, які створюються з використанням відповідних інформаційних технологій
-
добирає пристрої комп’ютера за значеннями їх властивостей з використанням різних інформаційних джерел в
-
використовує цифрові пристрої для введення, виведення і зберігання інформаційних об’єктів
-
складає схеми класифікації прикладних програм
-
виконує алгоритми роботи з об’єктами операційної системи з дотриманням санітарно-гігієнічних та безпекових норм
-
розробляє рекомендацій для користувачів по усуненню апаратних та програмних збоїв в роботі комп’ютерів.
|
Наскрізна лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток»
Розуміння інноваційного потенціалу ІТ як ключового фактору суспільного розвитку. Знання обов’язків щодо утилізації технологічних пристроїв та її значення у збереженні довкілля
|
-
|
Повідомлення, інформація. Дані. Інформаційні процеси.
|
|
-
|
Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта.
|
|
-
|
Інформаційні системи. Інформаційні технології. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини
|
|
-
|
Комп’ютер як інформаційна система. Санітарно-гігієнічні правила роботи з комп’ютером.
|
|
-
|
Види комп’ютерів
|
|
-
|
Персональний комп’ютер. Складові комп’ютера, їх призначення.
|
|
-
|
Операційна система, її призначення. Файли і папки, операції над ними
|
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
|
-
|
Прикладні програми.
|
|
-
|
Розробка колективного проєкту «Купуємо комп’ютери для школи». Визначення мети, розподіл обов’язків
|
|
-
|
Розробка колективного проєкту «Купуємо комп’ютери для школи».
Підбір та оформлення матеріалів
|
|
-
|
Розробка колективного проєкту «Купуємо комп’ютери для школи».
Представлення результатів роботи
|
|
Змістова лінія «Комп’ютерні мережі»
Тема 2. Комп’ютерні мережі. Інтернет
|
Учень/учениця знає:
-
розпізнає життєві, навчальні проблеми, для розв’язання яких можна застосувати цифрові технології
-
обирає та застосовує цифрові інструменти для збирання чи отримання даних
-
визначає потребу в отриманні даних, шукає, збирає і зберігає дані, застосовуючи різні пристрої, технології і способи
-
будує власні судження про медіатексти, визначаючи достовірність інформації та надійність джерел
-
розрізняє інформаційне “сміття” цифрового і нецифрового формату
-
пояснює вплив джерел інформації на формування власних поглядів та інших точок зору
-
використовує онлайн-сервіси та онлайн-ресурси для індивідуальної або групової діяльності і комунікації
-
обирає актуальні і безпечні засоби і способи комунікації для себе і пропонує їх іншим особам
-
розширює спектр засобів і способів комунікації, які використовує, враховуючи потреби свої та інших осіб
-
наводить приклади поширення цифрових інновацій у громаді, суспільстві, застосування їх для навчання, комунікації і творчості
-
дотримується правил кібербезпеки
-
визначає себе в реальному і віртуальному світі, передбачає власний “цифровий слід”
-
знає правила етикету спілкування у цифрових мережах
-
розуміє зміст поняття «авторське право» і враховує різні типи дозволів на використання інформаційних ресурсів у власній і груповій роботі і творчості
Учень/учениця вміє:
-
добирати ключові слова і методи пошуку, формулювання запитів для пошуку потрібної інформації в Інтернеті
-
зберігати результати пошуку на зовнішніх носіях або мережних/хмарних ресурсах
-
оцінювати знайдену інформацію на основі наданих критеріїв
-
виокремлювати факти і судження в інформаційних джерелах
-
порівнювати інформацію з різних джерел за наданими критеріями
-
використовувати запропоновані ресурси для перевірки достовірності інформації та надійності джерел
-
надсилати та отримувати повідомлення в процесі спілкування з однолітками та вчителями з використанням онлайн сервісів
-
створювати повідомлення на доступних ресурсах, додержуючись правил етикету спілкування у цифрових мережах
-
виконувати та правила безпеки в Інтернеті
-
дотримуватись принципів академічної доброчесності та авторського права у власній інформаційній діяльності
|
Наскрізна лінія «Здоров’я і безпека»
Уміння критично оцінювати здобуту з Інтернету інформацію і знати методи перевірки її надійності. Формування свідомого ставлення до впливу сучасних пристроїв і контенту на здоров'я та інтелектуальний розвиток. Обмеження впливу небезпечних соціальних мережевих груп на учнів та захист їх від затягування в ці групи
|
-
|
Комп’ютерна мережа. Локальні та глобальні мережі.
|
|
-
|
Пошук відомостей в Інтернеті та їх критичне оцінювання.
|
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
|
-
|
Факт. Судження. Спілкування в Інтернеті.
|
|
-
|
Безпечне використання Інтернету. Авторське право
|
|
-
|
Інтернет для навчання.
|
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
|
Змістова лінія «Інформаційні технології»
Тема 3. Комп’ютерні презентації
|
Учень/учениця знає:
-
як обирати істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми
-
цифрові пристрої та/чи інформаційні технології для розв’язання задачі
-
способи структурування і візуалізації зібраних чи отриманих даних з використанням різних видів інфографіки
-
критерії оформлення і якості інформаційних продуктів
-
авторські права і враховує різні типи дозволів на використання інформаційних ресурсів у власній і груповій роботі і творчості
Учень/учениця вміє:
-
створювати та опрацьовувати комп’ютерні презентації
-
розміщувати в презентаціях посилання на використані джерела
-
добирати текстові та графічні дані, структурувати їх на слайдах презентації
-
виступати з поданням власних думок щодо інформації, розміщеної в презентації
|
-
|
Комп’ютерна презентація. Об’єкти комп’ютерної презентації.
|
|
-
|
Види слайдів.
|
|
-
|
Уведення та вставлення текстів на слайдах
|
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
|
-
|
Редагування і форматування текстів на слайдах.
|
|
-
|
Створення та вставлення зображень на слайдах. Впорядкування слайдів.
|
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
|
-
|
Розробка групового проєкту Визначення мети, розподіл обов’язків
|
|
-
|
Розробка групового проєкту. Добір інформації
|
|
-
|
Розробка групового проєкту. Виступ з презентацією
|
|
Змістова лінія «Інформаційні технології»
Тема 4. Текстові документи
|
Учень/учениця знає:
-
пояснювати вибір та використовувати цифрові пристрої і технології для розв’язання конкретних задач
-
обирати істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми
-
оцінювати власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем
-
алгоритм створення, редагування та форматування об’єктів текстового документа, готуючи його до друку
-
критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів
Учень/учениця вміє:
-
визначати види завдань, які можна виконати з використанням програми опрацювання текстів
-
визначати об’єкти текстового документа та значення їх властивостей
-
визначати та вибирати інструменти для виконання базових операцій по створенню текстових документів
-
вводити текст з дотриманням правил з використанням різних пристроїв рідною та іноземною мовами
-
редагувати текст за зразком та самостійно (операції виділення, пошук та замінювання, перевірка правопису, операції з фрагментами тексту)
-
форматувати текст за зразком та самостійно (символів, абзаців, сторінок)
-
оцінювати створений документ згідно критеріїв оформлення
-
готувати та друкувати текстовий документ
|
-
|
Програми для створення та опрацювання текстових документів.
|
|
-
|
Об’єкти текстового документа, їх властивості.
|
|
-
|
Уведення і редагування тексту. Вставка символів. Перевірка правопису.
|
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
|
-
|
Пошук та заміна фрагментів текстового документа.
|
|
-
|
Форматування символів, абзаців, сторінок. Друкування текстового документа
|
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
|
Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування»
Тема 5. Алгоритми та програми
|
Учень/учениця знає:
-
поняття та види алгоритму, базових структур, для розв’язання задач
-
процес створення інформаційних продуктів
-
поняття «середовище програмування»
-
візуальні середовища програмування
Учень/учениця вміє:
-
складати і виконувати алгоритми для різних виконавців
-
редагувати алгоритми
-
подавати алгоритми різними способами
-
обґрунтовувати вибір необхідних алгоритмічних структур
-
формулювати висловлювання, істинні і хибні
-
визначати, істинне дане висловлювання чи хибне
-
складати лінійні проєктів, проєктів, що містять цикли з лічильником і розгалуження. Редагувати, тестувати і налагодження проєкти
|
-
|
Команди і виконавці. Система команд виконавця.
|
|
-
|
Алгоритми. Різні способи подання алгоритмів
|
|
-
|
Середовища проектування. Візуальні середовища проектування
|
|
-
|
Лінійні алгоритми і програми
|
|
-
|
Алгоритми і програми з циклами з лічильником
|
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
|
-
|
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.
|
|
-
|
Алгоритми і програми з розгалуженнями.
|
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
|
-
|
Тестування алгоритмів і програм.
|
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
|
Тема 6.
Практикум з використання інформаційних технологій
|
Учень/учениця знає:
-
Принцип роботи у спільному проекті (он-лайн та оф-лайн) із створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів
-
Як організувати власне інформаційне середовище на основі доступних пристроїв і технологій, налаштувати програмні та апаратні засоби залежно від власних потреб
-
роль членів групи і користь співробітництва для виконання спільного завдання із створення інформаційного продукту
-
правила взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту
-
програмні засоби для опрацювання даних різних типів (принаймні трьох) і створення відповідних інформаційних продуктів
-
типи дозволів на використання чужих інформаційних ресурсів і дотримується їх у власній чи груповій роботі. Зазначає джерела, використані у своїх роботах. Використовує онлайн-сервіси та онлайн-ресурси для індивідуальної або групової діяльності і комунікації
-
правила кібербезпеки, етикету спілкування у цифрових мережах
Учень/учениця вміє:
-
визначати та вибирати ролі для виконання групового проєкту
-
складати план виконання проєкту
-
здійснювати пошук матеріалів для проєкту, їх збереження та аналіз
-
вибирати програмні засоби для опрацювання даних різних типів і створення відповідних інформаційних продуктів
-
оцінювати якість розроблених інформаційних продуктів на основі критеріїв
-
використовувати онлайн ресурси для комунікації та обміну матеріалами проєкту з учасниками групи
-
подавати результати проєкту.
|
Наскрізна лінія «Підприємливість та фінансова грамотність»
Використання інструментів планування та спільної роботи, робота в команді. Розвиток уміння визначати всі можливі варіанти розв’язання проблеми та перевіряти результати
|
-
|
Етапи виконання проєкту.
|
|
-
|
Визначення ролей учасників проєкту. Складання плану виконання проєкту
|
|
-
|
Визначення завдань проєкту. Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту.
|
|
-
|
Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту.
|
|
-
|
Подання та оцінювання результатів виконання проєкту
|
|
-
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п
|
Тема
|
|
|
Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи»
Тема 1. Цифрові пристрої. Цифрові технології
|
Очікувані результати:
Учень/учениця знає:
-
призначення і використовує цифрові пристрої і технології для здійснення інформаційних процесів у повсякденному житті та навчальній діяльності
-
призначення, можливості та обмеження цифрових пристроїв різного типу, зумовлені їх складовими, використовує їх для власних потреб у навчанні і житті
-
описує вплив цифрових технологій на навколишнє середовище і добробут суспільства
-
розрізняє себе в реальному і віртуальному світі, передбачає власний “цифровий слід”.
Учень/учениця вміє:
-
обирати цифрові пристрої та/чи інформаційні технології для розв’язання задачі
-
висловлювати міркування щодо сучасних інформаційних технологій і їх місця в суспільстві
|
Наскрізна лінія «Громадянська відповідальність»
Виховання поваги до прав і свобод, зокрема, свободи слова й конфіденційності особистості та даних в Інтернеті. Створення інформаційних продуктів громадянської та патріотичної тематики. Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення й громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав
|
-
|
Цифрові пристрої. Призначення цифрових пристроїв.
|
|
|
-
|
Використання цифрових пристроїв і технологій для реалізації інформаційних процесів.
|
|
|
-
|
Класифікація цифрових пристроїв за призначенням
|
|
|
-
|
Цифрові технології. Використання цифрових технологій.
|
|
|
-
|
Використання цифрових інновацій для навчання, комунікації і творчості.
|
|
|
-
|
Переваги і недоліки використання цифрових технологій в сучасному суспільстві
|
|
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
|
|
-
|
Розробка навчального проєкту «Цифрові технології в моєму навчанні».
|
|
|
-
|
Представлення навчального проєкту «Цифрові технології в моєму навчанні».
|
|
|
Змістова лінія «Інформаційні технології»
Тема 2. Комп’ютерні презентації
|
Очікувані результати:
Учень/учениця знає
-
істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми
-
цифрові пристрої та/чи інформаційні технології для розв’язання задачі
-
способи структурування і візуалізації зібраних чи отриманих даних з використанням різних видів інфографіки
-
критерії оформлення і якості інформаційних продуктів
-
принципи авторських прав і враховує різні типи дозволів на використання інформаційних ресурсів у власній і груповій роботі і творчості
Учень/учениця вміє:
-
створювати анімовані комп’ютерні презентації для подання результатів виконання проєктів
-
створювати інфографіку засобами редактора комп’ютерних презентацій
-
налаштовувати показ комп’ютерної презентації
-
виступати з презентацією для подання результатів виконання проєктів
|
-
|
Етапи створення комп’ютерної презентації.
|
|
|
-
|
Анімація об’єктів на слайді.
|
|
|
-
|
Анімація слайдів. Налаштування показу комп’ютерної презентації
|
|
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
|
|
-
|
Розробка групового проєкту Визначення мети, розподіл обов’язків
|
|
|
-
|
Розробка групового проєкту. Добір інформації
|
|
|
-
|
Розробка групового проєкту. Виступ з презентацією
|
|
|
Змістова лінія «Інформаційні технології»
Тема 3. Текстові документи
|
Очікувані результати:
Учень/учениця знає
-
істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми засобами текстового редактора
-
критерії оформлення і якості інформаційних продуктів
-
Формати текстових документів
Учень/учениця вміє:
-
відбирати і використовувати інструменти для опрацювання текстового документа
-
вставляти в текстовий документ марковані, нумеровані та багаторівневі списки, редагувати їх та форматувати
-
вставляти в текстовий документ таблиці, редагувати та форматувати їх
-
вставлення в текстовий документ графічні зображення, зокрема схеми і зображень 3D-моделей
-
зберігати текстового документ в різних форматах, порівнювати значення властивостей документа після конвертації
|
-
|
Списки в текстовому документі.
|
|
-
|
Таблиці в текстовому документі.
|
|
-
|
Схеми та зображення в текстовому документі. Формати текстових документів.
|
|
-
|
Виконання колективного проекту «Сучасні засоби обробки текстів».
|
|
-
|
Добір матеріалів для колективного проекту «Сучасні засоби обробки текстів».
|
|
-
|
Представлення колективного проекту «Сучасні засоби обробки текстів».
|
|
Змістова лінія «Інформаційні технології»
Тема 4. Графічні зображення
|
Очікувані результати:
Учень/учениця знає
-
істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми
-
засоби для побудови малюнка в одному з графічних редакторів
-
критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів
-
формати графічних файлів
Учень/учениця вміє:
-
створювати малюнки з простих графічних примітивів
-
створювати малюнки, що потребують редагування та форматування векторних графічних об’єктів, розміщених в різних шарах
-
додавати текст до графічних зображень та його форматувати
|
-
|
Базові поняття комп’ютерної графіки. Види комп’ютерної графіки
|
|
-
|
Створення, редагування і форматування зображень.
|
|
-
|
Створення, редагування і форматування зображень.
|
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
|
-
|
Шари, їх використання.
|
|
-
|
Додавання тексту до графічних зображень та його форматування.
|
|
-
|
Створення тематичних малюнків для колективного альбому або виставки.
|
|
Змістова лінія «Інформаційні технології»
Тема 5. Електронні таблиці
|
Очікувані результати:
Учень/учениця знає
-
обирає істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми
-
програмні засоби для опрацювання даних різних типів (принаймні трьох) і створення відповідних інформаційних продуктів
-
принцип використання готових чи створених моделей для дослідження, експериментує з ними
-
способи структурування і візуалізації зібраних чи отриманих даних з використанням різних видів інфографіки
Учень/учениця вміє:
-
виділяти властивості об’єктів, що є істотними для розв’язання задачі, і визначати їх допустимі значення
-
створювати інформаційну, математичну моделі
-
визначати і обґрунтовувати прості причиннонаслідкові зв’язки у готовій моделі, використовуючи шаблон “якщо, то”, “що треба зробити, щоб”
-
використовувати програмне забезпечення для простих розрахунків і візуалізації результатів
-
створювати електронні таблиці з арифметичними обчисленнями
-
подавати дані, створюючи таблиці, схеми, діаграми тощо, з виконанням необхідних проміжних перетворень
-
подавати дані з схем і діаграм в таблицях
-
пояснювати та аналізувати схеми і діаграми систем реального і віртуального світу
-
планувати і реалізовувати експерименти з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези, формулювати висновки, наскільки отримані результати експерименту з моделлю відповідають гіпотезі/прогнозу
|
Наскрізна лінія «Підприємливість та фінансова грамотність»
Використання інструментів планування та спільної роботи, робота в команді. Розвиток уміння визначати всі можливі варіанти розв’язання проблеми та перевіряти результати
|
-
|
Поняття моделі. Види моделей.
|
|
|
-
|
Гіпотеза. Перевірка гіпотези з використанням моделі. Експеримент
|
|
|
-
|
Табличний процесор. Арифметичні обчислення
|
|
|
-
|
Табличний процесор. Стовпчасті та кругові діаграми
|
|
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
|
|
-
|
Комп’ютерний експеримент. Опрацювання результатів експерименту
|
|
|
-
|
Планування експериментів з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези
|
|
|
-
|
Реалізація експериментів з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези
|
|
|
Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування»
Тема 6. Алгоритми та програми
|
Очікувані результати:
Учень/учениця знає
-
поняття та види алгоритму, базових структур, для розв’язання задач
-
процес створення інформаційних продуктів
-
поняття «середовище програмування»
-
візуальні середовища програмування
Учень/учениця вміє:
-
складати і редагувати алгоритми, що містять розгалуження і цикли
-
обґрунтовувати вибір необхідних алгоритмічних структур
-
планувати роботу в процесі створення проєкту
-
складати, редагувати і тестувати проєкти, що містять розгалуження і цикли, у тому числі вкладені. Редагування проєктів Тестування проєктів
-
розкладати задачі на під задачі
-
створювати проєкти з окремих модулів
-
обґрунтовувати відповідність алгоритму поставленій задачі
-
складати анімаційні проєкти
|
-
|
Алгоритми і програми з вкладеними циклами
|
|
|
-
|
Алгоритми і програми з вкладеними розгалуженнями.
|
|
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
|
|
-
|
Алгоритми і програми з циклами з передумовою
|
|
|
-
|
Алгоритми і програми з вкладеними циклами і розгалуженнями
|
|
|
-
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
|
|
|
-
|
Планування роботи в процесі створення групового проєкту
|
|
|
-
|
Розкладання задач на під задачі. Створення проєктів з окремих модулів.
|
|
|
-
|
Колективна робота по створенню і налагодженню проєкту
|
|
|
-
|
Представлення анімаційних проєктів
|
|
|
Тема 7. Практикум з використання інформаційних технологій
|
Очікувані результати:
Учень/учениця знає
-
правила участі у спільному проекті (он-лайн та оф-лайн) із створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів
-
принципи організації власного інформаційного середовища на основі доступних пристроїв і технологій
-
пояснює роль членів групи і користь співробітництва для виконання спільного завдання із створення інформаційного продукту
-
пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту
-
алгоритм складання плану виконання своєї роботи із створення інформаційного продукту відповідно до ролі в групі
-
різні типи дозволів на використання чужих інформаційних ресурсів і дотримується їх у власній чи груповій роботі
-
зазначає джерела, використані у своїх роботах
-
онлайн-сервіси та онлайн-ресурси для індивідуальної або групової діяльності і комунікації
-
спектр засобів і способів комунікації, які використовує, враховуючи потреби свої та інших осіб
-
основні правила кібербезпеки та етикету спілкування у цифрових мережах
Учень/учениця вміє:
-
визначати та вибирати ролі для виконання групового проєкту
-
складати план виконання проєкту
-
здійснювати пошук матеріалів для проєкту, їх збереження та аналіз
-
вибирати програмні засоби для опрацювання даних різних типів і створення відповідних інформаційних продуктів
-
оцінювати якість розроблених інформаційних продуктів на основі критеріїв
-
використовувати онлайн ресурси для комунікації та обміну матеріалами проєкту з учасниками групи
-
подавати результати проєкту.
|
-
|
Складання плану виконання проєкту. Визначення завдань проєкту
|
|
|
-
|
Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту
|
|
|
-
|
Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту
|
|
|
-
|
Вибір засобів для подання результатів проєкту.
|
|
|
-
|
Подання та оцінювання результатів виконання проєкту
|
|
|
-
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
|