Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 3 класу за новою програмою для 2018-2019 н.р.
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 3 класу за новою програмою для 2018-2019 н.р.
І семестр
Навчальна програма з інформатики для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів (ОНОВЛЕНО) 2016-2017 навчальний рік, затверджена Наказом МОН №948 від 05.08.2016 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
За підручником: Сходинки до інформатики для 3 кл. загальноосвітн. навч. Закладів/ Г.В.Ломаковська, Г.О.Проценко, Й.Я.Ривкінд, Ф.М.Ривкінд.-К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. – 160с.
За зошитом: Інформатика, 3клас: робочий зошит / Г.В.Ломаковська, Г.О.Проценко, Й.Я.Ривкінд.-К.: Видавничий дім «Освіта», 2017. – 64с.
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Фактично проведено |
Тема 1. Інтернет (6 годин) |
|||
|
04.09 |
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними. |
|
|
11.09 |
Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера. |
|
|
18.09 |
Поняття веб-сторінки, її адреси. |
|
|
25.09 |
Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки. |
|
|
02.10 |
Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів). |
|
|
09.10 |
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео. |
|
Тема 2. Людина та інформація (5 годин) |
|||
|
30.10 |
Роль інформації в житті людини. |
|
|
06.11 |
Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео. |
|
|
13.11 |
Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією. |
|
|
20.11 |
Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями. |
|
|
27.11 |
Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню. |
|
Тема 3. Графіка (5 годин) |
|||
|
04.12 |
Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними. |
|
|
11.12 |
Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах. |
|
|
18.12 |
Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону. |
|
|
25.12 |
Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з геометричних фігур. Підведення підсумків навчання за І семестр. |
|
|
|
Доповнення малюнка підписом чи коментарем.
|
|
Тема 4. Алгоритми і виконавці (6 годин) |
|||
|
|
План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців. |
|
|
|
Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем. |
|
|
|
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах. |
|
|
|
Істинні й хибні висловлювання. |
|
|
|
Логічне слідування. |
|
|
|
Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або». |
|
Тема 5. Текст (6 годин) |
|||
|
|
Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. |
|
|
|
Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів. |
|
|
|
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. |
|
|
|
Доповнення текстів зображеннями. |
|
|
|
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць. |
|
|
|
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів). |
|
Тема 6. Презентації (7 годин) |
|||
|
|
Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. |
|
|
|
Середовище створення презентацій. |
|
|
|
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. |
|
|
|
Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах. |
|
|
|
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. |
|
|
|
Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
1