Погоджено Затверджую
Завідувач філії Заступник завідувача філії
« » __________20___р. « » __________20___р.
2023 -2024 н.р.
|
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість тематичних оцінювань |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зведена таблиця розподілу навчального часу
у Ісеместрі у 5 класі
Планування складено до підручників: Біленька-Свистович Л. В., Ковалевський Є., Ярмолюк М. О. Польська мова : підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою (1-й рік навчання) / Л. В.Біленька-Свистович, Є. Ковалевський,М. О. Ярмолюк. – Чернівці : Букрек, 2013. – 224 с.; іл.
№ |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
В-ння ТЗН |
Примітка |
|||
АЛФАВІТ |
|||||||||
1. |
02.09 |
Алфавіт. Читання та писання літер і, о, е, u, у, а, ó. |
|
Голосні звуки. Позначення м’якості у польській мові за допомогою літери і. Питальні займенники kto?ico? Фонетичні вправи. |
|
|
|||
2. |
04.09 |
Алфавіт. Читання та писання літер ą, ę. |
Займенники особові. |
Носові голосні. Вимова слів зę, ą. Фонетичні вправи. Особові займенники Питальні займенники kto?ico? |
|
|
|||
3. |
09.09 |
Алфавіт. Читання та писання літер j, l, m, ł. |
Улюблені ігри та забави для дітей. |
Приголосні звуки в польській мові. Тверді та м’які, дзвінкі та глухі приголосні звуки. Дієслово byćв теперішньому часі. Фонетичні вправи. |
|
|
|||
4. |
11.09 |
Алфавіт. Читання та писання літер t, k, s, ś, d. |
Дякую! Прошу! Вибачте! Диня і дуб. |
Поділ на склади. Вживання займенників oniione. Способи позначення м’якості в польській мові. Фонетичні вправи. |
|
|
|||
5. |
16.09 |
Алфавіт. Читання та писання літер r, b, p. |
Мандрівка Краковом. Пісня про Краків. |
Знайомство з частинами мови. Часові форми дієслів. Фонетичні вправи. |
|
|
|||
6. |
18.09 |
Алфавіт. Читання та писання літер w, c, ć. |
Мандрівка Варшавою. |
Способи позначення м’якості в польській мові. Вивчення дієслів iść, jechać. Фонетичні вправи.
|
|
|
|||
7. |
23.09 |
Алфавіт. Читання та писання літер z, ź, ż. |
У селі. |
Написання слів з ż – rz. Фонетичні вправи. Вивчення дієслова iść.
|
|
|
|||
8. |
25.09 |
Алфавіт. Читання та писання літер g, n, ń, f. |
Урок географії. Львів. |
Написання та позначення м’яких літер. Способи передачі м’якості в польській мові. Фонетичні вправи. |
|
|
|||
9. |
30.09 |
Алфавіт. Читання та писання літер ch, h. |
Пори року |
Написання слів з ch i h. Фонетичні вправи. Вивчення дієслова jechać.
|
|
|
|||
10. |
02.10 |
Алфавіт. Двознаки в польській мові.
|
Дуже важливі слова (слова ввічливості).
|
Написання двознаків – cz, sz, rz,dz, dź, dżch, szcz. Буквосполучення szcz. Вивчення дієслів iść, jechać. Формування елементарних навичок читання та письма (фонетичні вправи). |
|
|
|||
11. |
07.10 |
Підсумковий урок |
|
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
|
|
|||
Тематичне оцінювання №1 |
|||||||||
Я, МОЯ СІМ’Я І ДРУЗІ |
|||||||||
12. |
09.10 |
Знайомство. Моя сім’я. Привітання. Члени сім’ї |
Лексичний словник (ст. 87 підручника 1, тем. карта 3 підручника2) |
Знайомство з частинами мови. Поділ слів на склади. Наголос. Числівники 0-10 Іменники. Роди іменників. |
|
|
|||
13. |
16.10 |
Члени сім’ї. Вік.
|
Лексичний словник (ст. 87 підручника 1, тем. карта 1 підручника2) |
Знайомство з частинами мови. Вивчення дієслова mieć (теперішній час). Прикметники на позначення віку. Використання числівників 0-10. |
|
|
|||
14. |
21.10 |
Члени сім’ї. Зовнішність |
Лексичний словник (ст. 87 підручника 1, тем. карта 1 підручника2) |
Знайомство з частинами мови. Прикметники. Роди прикметників. Прикметники на позначення розміру |
|
|
|||
15. |
23.10 |
Розповідь про себе та сім’ю. |
Лексичний словник (ст. 87 підручника 1). |
Велика літера. Вивчення дієслів у теперішньому часі. Використання дієслів byći mieć (теперішній час). |
|
|
|||
16. |
04.11 |
Мій друг. Вік. Зовнішність. |
Лексичний словник (ст. 72 підручника 1). |
Знайомство з частинами мови. Використання дієслів byći mieć (теперішній час). |
|
|
|||
17. |
06.11 |
Людина. Частини тіла Обличчя |
Лексичний словник (тем. карти 2, 33, 34 підручника2) |
Використання дієслів byći mieć (теперішній час). Прикметники на позначення кольору |
|
|
|||
18. |
11.11 |
Людина. Частини тіла |
Лексичний словник (тем. карти 2, 33, 34 підручника2) |
Вивчення дієслів у теперішньому часі. Прикметники на позначення кольорута розміру |
|
|
|||
19. |
13.11 |
Людина. Частини тіла. Складання діалогів по темі. |
Лексичний словник (тем. карти 2, 33, 34 підручника2) |
Використання числівників 1-10. Використання дієслів byći mieć (теперішній час). Питальна та заперечна форма дієслова być. Використання прикметників на позначення кольору і розміру. |
|
|
|||
20. |
18.11 |
Підсумковий урок |
|
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
|
|
|||
Тематичне оцінювання №2 |
|||||||||
ВІДПОЧИНОК І ДОЗВІЛЛЯ |
|||||||||
21. |
20.11 |
Мій тиждень. Дні тижня |
Лексичний словник (ст. 102, 108 підручника 1). |
Використання дієслів być i mieć (теперішній час). Вивчення дієслів у теперішньому часі. Числівники від 10 до 20. |
|
|
|||
22 |
25.11 |
Мій тиждень. Дні тижня, пори доби |
Лексичний словник (ст. 102-103 підручника 1) |
Використання дієслів być i mieć (теперішній час). Вивчення дієслів у теперішньому часі. |
|
|
|||
23. |
27.11 |
Вільний час. Мої захоплення. (складання висловлювання про свій день) |
Лексичний словник (ст. 102 підручника 1). |
Написання слів ó i u. Використання дієслів iść, jechać Прийменники напрямку |
|
|
|||
24. |
02.12 |
Підсумковий урок |
|
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
|
|
|||
Тематичне оцінювання №3 |
|||||||||
25. |
04.12 |
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|||
26. |
09.12 |
Аналіз контрольної роботи. Мої захоплення |
Читання, обговорення прочитаного. Слухання, обговорення прослуханого. Поділ тексту на смислові частини. |
|
|
|
|||
27. |
11.12 |
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|||
28. |
16.12 |
Аналіз контрольної роботи. У вихідні |
|
|
|
|
|||
29. |
18.12 |
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|||
30. |
23.12 |
Аналіз контрольної роботи. Вільний час |
|
|
|
|
|||
31. |
30.12 |
Контроль навичок говоріння. Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|||