Календарно-тематичне планування з алгебри для 9 класу розроблено за програмою педагогічної технології "Росток". Календарно-тематичне планування розраховане на 4 годин на тиждень, разом за рік 140 годин
Календарне планування з математики. 9 клас. Росток. Вчитель Чусов С.Є.
Алгебра, 9 клас (140 годин, 4 години на тиждень)
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
Тема 1. Повторення /07 годин/ |
|||||
1 |
1 |
Дробові раціональні вирази. |
1 |
|
|
2 |
2 |
Додавання та віднімання раціональних дробів. |
1 |
|
|
3 |
3 |
Множення та ділення раціональних дробів. |
1 |
|
|
4 |
4 |
Тотожні перетворення раціональних виразів. |
1 |
|
|
5 |
5 |
Квадратні рівняння. |
1 |
|
|
6 |
6 |
Рівняння, що зводяться до квадратного. |
1 |
|
|
7 |
7 |
Раціональні рівняння. |
1 |
|
|
Тема 2. Нерівності /28 годин/ |
|||||
2.1. Числові нерівності. Нерівності зі змінною /16 годин/ |
|||||
8 |
1 |
Числові нерівності. |
1 |
|
|
9 |
2 |
Основні властивості числових нерівностей. |
1 |
|
|
10,11 |
3,4 |
Доведення нерівностей. |
2 |
|
|
12 |
5 |
Почленне додавання і множення нерівностей. |
1 |
|
|
13 |
6 |
Застосування властивостей числових нерівностей для оцінювання значення виразу. |
1 |
|
|
14 |
7 |
Нерівності зі змінними. Числові проміжки. |
1 |
|
|
15 |
8 |
Числові проміжки. |
1 |
|
|
16 |
9 |
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності. Розв'язок нерівності. |
1 |
|
|
17-20 |
10-13 |
Розв'язування лінійних нерівностей з однією змінною. |
4 |
|
|
21 |
14 |
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
22 |
15 |
Контрольна робота №1. Числові нерівності. Лінійні нерівності з однією змінною. |
1 |
|
|
23 |
16 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
2.2. Системи лінійних нерівностей з однією змінною /12 годин/ |
|||||
24 |
1 |
Об'єднання та переріз числових проміжків. |
1 |
|
|
25 |
2 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною. |
1 |
|
|
26-28 |
3-5 |
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною. |
3 |
|
|
29,30 |
6,7 |
Розв'язування подвійних нерівностей. |
2 |
|
|
31,32 |
8,9 |
Розв'язування нерівностей з модулем. |
2 |
|
|
33 |
10 |
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
34 |
11 |
Контрольна робота №2. Системи лінійних нерівностей. |
1 |
|
|
35 |
12 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 3. Квадратична функція /55 годин/ |
|||||
3.1. Функції та їх властивості /12 годин/ |
|||||
36 |
1 |
Функція. Основні поняття функції. |
1 |
11.11 |
|
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
37 |
2 |
Знаходження області визначення функції. |
1 |
|
|
38 |
3 |
Побудова графіків функцій. |
1 |
|
|
39 |
4 |
Властивості функції: нулі функції. |
1 |
|
|
40 |
5 |
Властивості функції: проміжки знакосталості. |
1 |
|
|
41 |
6 |
Властивості функції: зростання і спадання функції. |
1 |
|
|
42 |
7 |
Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
43 |
8 |
Найпростіші перетворення графіків функцій: паралельний переніс вздовж осі абсцис, осі ординат. |
1 |
|
|
44 |
9 |
Найпростіші перетворення графіків функцій: стиск і розтягнення графіка. |
1 |
|
|
45 |
10 |
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
46 |
11 |
Контрольна робота №3. Функції та їх властивості. |
1 |
|
|
47 |
12 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
3.2. Квадратична функція /14 годин/ |
|||||
48 |
1 |
Функція у = ах2 + bх+ с, її властивості. |
1 |
|
|
49-51 |
2-4 |
Побудова графіка квадратичної функції. |
3 |
|
|
52 |
5 |
Визначення властивостей квадратичної функції за її графіком. |
1 |
|
|
53,54 |
6,7 |
Побудова графіка квадратичної функції та визначення ії властивостей. |
2 |
|
|
55 |
8 |
Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
56 |
9 |
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
57 |
10 |
Контрольна робота №4. Квадратична функція. |
1 |
|
|
58 |
11 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
59-61 |
12-14 |
Розв'язування вправ на повторення. Підсумковий урок першого семестру. |
3 |
|
|
3.3. Метод інтервалів /12 годин/ |
|||||
62 |
1 |
Квадратна нерівність. Розв'язування квадратних нерівностей графічним способом. |
1 |
|
|
63 |
2 |
Розв'язування квадратних нерівностей графічним способом. |
1 |
|
|
64 |
3 |
Метод інтервалів. |
1 |
|
|
65,66 |
4,5 |
Розв'язування квадратних нерівностей методом інтервалів. |
2 |
|
|
67,68 |
6,7 |
Розв'язування квадратних нерівностей. |
2 |
|
|
69,70 |
8,9 |
Розв’язування систем нерівностей другого степеня з двома змінними. |
2 |
|
|
71 |
10 |
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
72 |
11 |
Контрольна робота №5. Метод інтервалів. |
1 |
|
|
73 |
12 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
3.4. Системи рівнянь другого степеня з двома змінними /17 годин/ |
|||||
74 |
1 |
Системи двох рівнянь другого степеня з двома змінними |
1 |
|
|
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
75,76 |
2,3 |
Розв'язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними графічним способом. |
2 |
|
|
77-79 |
4-6 |
Розв'язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними способом підстановки. |
3 |
|
|
80,81 |
7,8 |
Розв'язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними способом додавання. |
2 |
|
|
82,83 |
9,10 |
Розв'язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними. |
2 |
|
|
84-87 |
11-14 |
Розв'язування текстових задач за допомогою системи рівнянь. |
4 |
|
|
88 |
15 |
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
89 |
16 |
Контрольна робота №6. Системи рівнянь другого степеня з двома змінними. |
1 |
|
|
90 |
17 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 4. Числові послідовності /22 години/ |
|||||
4.1. Арифметична прогресія /11 годин/ |
|||||
91 |
1 |
Числові послідовності. Обчислення членів числових послідовностей. |
1 |
|
|
92 |
2 |
Арифметична прогресія та її властивості. |
1 |
|
|
93 |
3 |
Формула n-го члена арифметичної прогресії. |
1 |
|
|
94 |
4 |
Сума перших п членів арифметичної прогресії. |
1 |
|
|
95 |
5 |
Використання формул загальних членів і суми прогресії для знаходження невідомих елементів прогресії. |
1 |
|
|
96 |
6 |
Розв'язування задач на прогресії. |
1 |
|
|
97,98 |
7,8 |
Розв'язування задач прикладного змісту на прогресії. |
2 |
|
|
99 |
9 |
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
100 |
10 |
Контрольна робота №7. Арифметична прогресія. |
1 |
|
|
101 |
11 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
4.2. Геометрична прогресія /11 годин/ |
|||||
102 |
1 |
Геометрична прогресія та її властивості. |
1 |
|
|
103 |
2 |
Формула n-го члена геометричної прогресії. |
1 |
|
|
104 |
3 |
Сума перших n членів геометричної прогресії. |
1 |
|
|
105 |
4 |
Нескінченна геометрична прогресія (<1) та її сума. |
1 |
|
|
106 |
5 |
Використання формул загальних членів і суми прогресії для знаходження невідомих елементів прогресії. |
1 |
|
|
107 |
6 |
Запис періодичного десяткового дробу у вигляді звичайного. |
1 |
|
|
108, 109 |
7,8 |
Розв’язування задач прикладного змісту на прогресії. |
2 |
|
|
110 |
9 |
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
111 |
10 |
Контрольна робота №8. Геометрична прогресія. |
1 |
|
|
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
112 |
11 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 5. Елементи прикладної математики /11 годин/ |
|||||
113 |
1 |
Елементи прикладної математики. Математичне моделювання. |
1 |
|
|
114 |
2 |
Відсоткові розрахунки. |
1 |
|
|
115 |
3 |
Відсоткові розрахунки. Формула складних відсотків. |
1 |
|
|
116 |
4 |
Формула складних відсотків. |
1 |
|
|
117 |
5 |
Випадкова подія. Ймовірність випадкової події. |
1 |
|
|
118 |
6 |
Статистичні дані. Способи подання даних. |
1 |
|
|
119 |
7 |
Частота. Середнє значення. |
1 |
|
|
120 |
8 |
Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
121 |
9 |
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
122 |
10 |
Контрольна робота №9. Елементи прикладної математики. |
1 |
|
|
123 |
11 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 6. Повторення та систематизація навчального матеріалу /17 годин/ |
|||||
124 |
1 |
Дії з раціональними числами. Степінь. |
1 |
|
|
125 |
2 |
Арифметичний квадратний корінь і його властивості. |
1 |
|
|
126 |
3 |
Многочлени. Формули скороченого множення. Розкладання многочленів на множники. |
1 |
|
|
127 |
4 |
Тотожні перетворення раціональних виразів. |
1 |
|
|
128 |
5 |
Розв'язування квадратних рівнянь. |
1 |
|
|
129 |
6 |
Розв'язування раціональних рівнянь. |
1 |
|
|
130 |
7 |
Відсотки. Відсоткові розрахунки. |
1 |
|
|
131 |
8 |
Функції. Властивості та графіки функцій. |
1 |
|
|
132 |
9 |
Квадратична функція. |
1 |
|
|
133 |
10 |
Розв'язування нерівностей та їх систем. |
1 |
|
|
134 |
11 |
Розв'язування систем рівнянь. |
1 |
|
|
135,136 |
12, 13 |
Розв'язування текстових задач за допомогою рівнянь |
2 |
|
|
137,138 |
14, 15 |
Розв'язування текстових задач за допомогою систем рівнянь. |
2 |
|
|
139,140 |
16, 17 |
Розв'язування вправ. Підсумковий урок. |
2 |
|
|