Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 клас за Несвіт.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 клас за Несвіт Планування містить очікувані результати. Розраховано на 2 години в тиждень.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 7 класі

 - І семестр – (2 години на тиждень)

Підручник – Несвіт А.  Англійська мова: Підручник для 7 класу загальноосвітніх шкіл., 201

Дата

Тема

Сфера спілкування

Очікувані результати

Мовний інвентар - граматика

Мовний інвентар - лексика

Ключові компетентності

Повторення. Я, моя сім’я та друзі

1

 

Знову до школи.

Особистісна

 

 

Висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватися думками

I`m happy…

I`m glad…

I`m excited…

Happy, excited, cheerful, interested,

glad, calm

Соціальна та громадянська компетентності

2

 

Літні канікули.

Особистісна

 

Описувати свої літні канікули, запитувати та надавати інформацію

 

 

 

3

 

Новий шкільний рік.

Особистісна

 

Характеризувати шкільні традиції, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Will I find…?

Will I get on…?

Will I Like?

Flexible, back-to-school, share the attention, ruin, upset

Соціальна та громадянська компетентності

4

 

На уроці англійської мови.

 

 

Запитувати та надавати інформацію про урок англ..мови

I like it.

I don`t like it

 

Уміня вчитися упродовж життя

5

 

Моя сім’я.

Особистісна

Описувати, розповідати, характеризувати членів родини

T

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

6

 

Моя сім’я, людина, якою я захоплююся.

Особистісна

Розпитувати про сімейні обов’язки з метою роз’яснення та уточнення інформації

 

 

 

7

 

Моя сім’я.

Особистісна

 

Аргументувати свій вибір, точку зору щодо домашніх справ та побуту.

Obs

Get on well with, a lot of things in common

 

8

 

Домашні обов’язки.

Особистісна

 

 

Аргументувати свій вибір, точку зору щодо домашніх справ та побуту.

What do you

usually do?

What do you do well?

Household chores, dust the furniture, vacuum the carpet

 

9

 

Домашні обов’язки.

Особистісна

Аргументувати свій вибір, точку зору щодо домашніх справ та побуту.

 

Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place

 

10

 

Новий літній котедж.

Особистісна

Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам та діям героям оповідання.

Qug

 

 

11

 

Сімейні традиції та звичаї.

Особистісна

 

Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам та діям героям оповідання.

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

12

 

Я, моя сім’я та друзі

ТО 1

Особистісна

 

Описувати, розповідати, характериз

 

 

 

Їжа

13

 

Їжа.

Особистісна

 

 

Називати продукти,

характеризувати їх.

I lik

Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables, a hamburger, ice cream

Ініціативність і підприємливість

14

 

Здорова їжа.

Особистісна

 

 

Називати улюблену їжу, аргументуати свій вибір

Ld

Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert

Ініціативність і підприємливість

 

15

 

Наша кухня.

Особистісна

 

Називати кухонні меблі та посуд. Запитувати та надавати інформацію.

 

Впр.1, с.42

Ініціативність і підприємливість

16

 

Кухонні предмети.

Особистісна

 

Називати кухонні меблі та посуд. Запитувати та надавати інформацію.

 

Впр.1, с.44

 

17

 

Приготування їжі, сервіровка столу.

Особистісна

 

Пропонувати, приймати пропозиції щодо складання меню. Висловлювати свої враження.

Making Suggestions

 

Ініціативність і підприємливість

18

 

На кухні з дідусем.

Особистісна

 

Оцінювати стан речей, обмінюватись думками

The Past perfect Tense

Smell, home-smoked, jelly, taste, cleared, dry, neither, removed,

 

19

 

Їжа

ТО 2

Особистісна

 

Аргументувати свою точку зору, висловити свою думку щодо прочитаного

 

Classmate, attachment, email address, website, look forward

 

 

Змістова лінія

Зорове сприймання

(читання

Сприймання на слух (аудіювання)

Усна взаємодія та усне продукування

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Екологічна безпека

 

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

 

 

 

Наводить
приклади внеску
своєї родини у
сталий розвиток.

Наводить
приклади внеску
своєї родини у
сталий розвиток.

Наводить
приклади внеску
своєї родини у
сталий розвиток.

 

 

Наводить
приклади внеску
своєї родини у
сталий розвиток.

 

 

Наводить
приклади
взаємодопомоги
членам родини.

Наводить
приклади
взаємодопомоги
членам родини.

Наводить
приклади
взаємодопомоги
членам родини.

Розповідає про
розподіл
обов’язків у
родині.

Розповідає про
розподіл
обов’язків у
родині.

Планує
траєкторію
власного життя.

Порівнює сімейні
традиції.

 

 

Аргументує
необхідність
дотримання
особистої гігієни.

Ілюструє
необхідність
здорового
способу життя на
прикладі своєї
родини.

Ілюструє
необхідність
здорового
способу життя на
прикладі своєї
родини.

Демонструє
розуміння впливу
звичок на стан
здоров’я

Демонструє
розуміння впливу
звичок на стан
здоров’я

 

 

 

 

Демонструє
розуміння
цінності праці та
працьовитості
для досягнення
добробуту.

Демонструє
розуміння
цінності праці та
працьовитості
для досягнення
добробуту.

Демонструє
розуміння
цінності праці та
працьовитості
для досягнення
добробуту.

Розповідає про
доцільне
використання
кишенькових
грошей.

Розповідає про
доцільне
використання
кишенькових
грошей.

Розповідає про
доцільне
використання
кишенькових
грошей.

Впр.2, с.5

Впр.3, с.5

Впр.2, с.5

Впр.1, с.5

Впр.4, с.6

Впр.5, с.6

Впр.6, с.6

 

Впр.7, с.6

Впр.2, с.8

Впр.3, с.8

 

 

Впр.1, с.8

Впр.4, с.9

 

Впр.5, с.9

Впр.2, с.10

 

Впр.1, с.10

Впр.3, с.11

 

 

Впр.4, с.11

Впр.5, с.11

Впр.2, с.12

Впр.2, с.12

Впр.1, с.12

Впр.3, с.13

Впр.4, с.13

 

 

Впр.6, с.13

Впр.2, с.16

Впр.3, с.17

 

Впр.1, с.16

Впр.5, с.18

 

Впр.4, с.17

Впр.6, с.18

Впр.4, с.19

Впр.2, с.19

Впр.1, с.18

Впр.3, с.19

Впр.4, с19

 

 

Впр.6, с.19

Впр.2, с.20

Впр.3, с.20

 

Впр.1, с.20

Впр.5, с.21

 

Впр.4, с.21

 

Впр.6, с.21

Впр.2, с.22

Впр.3, с.23

Впр.1, с.22

Впр.4, с.23

Впр.5, с.23

 

 

 

Впр.6, с.23

Впр.2, с.24

 

Впр.5, с.24

Впр.3, с.25

Впр.4, с.26

Впр.5, с.26

Впр.6, с.26

Впр.2, с.27

Впр.3, с.28

 

Впр.1, с.27

Впр.4, с.28

 

Впр.5, с.29

Впр.6, с.29

Впр.2, с.30

Впр.2, с.30

Впр.1, с.30

Впр.3, с.31

 

Впр.4, с.31

Впр.5, с.31

Впр.2, с.33

 

Впр.4, с.34

Впр.1, с.32

Впр.3, с.33

 

 

Впр.5, с.34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює різні
способи
приготування їжі
для збереження
здоров’я та
дотримання
безпеки

Обговорює різні
способи
приготування їжі
для збереження
здоров’я та
дотримання
безпеки

 

 

 

 

Розподіляє кошти
на продукти
харчування.

 

 

 

 

 

 

 

Впр.2, с.39

 

Впр.1, с.38

Впр.3, с.39

Впр.4, с.39

 

 

Впр.5, с.39

Впр.2, с.40

Впр.3, с.41

 

 

Впр.1, с.40

Впр.4, с.41

Впр.5, с.41

Впр.6, с.41

Впр.2, с.42

Впр.1, с.42

Впр.4, с.43

Впр.3, с.43

 

 

Впр.5, с.43

Впр.3, с.44

Впр.5, с.45

Впр.4, с.45

 

 

Впр.2, с.44

Впр.6, с.45

Впр.8, с.46

Впр.3, с.47

 

 

Впр.1, с.46

Впр.2, с.47

Впр.4, с.48

Впр.5, с.48

Впр.6, с.48

Впр.2, с.49

Впр.3, с.49

 

 

Впр.1, с.49

Впр.5, с.50

 

Впр.6, с.51

Впр.1, с.51

Впр.2, с.51

Впр.4, с.52

 

Впр.3, с.51

Впр.5, с.53

Впр.6, с.53

 

Здоров’я

20

 

Здоров’я,  як ти себе почуваєш?

Особистісна

                          

Називати хвороби та їх симптоми, характеризувати їх

 He looks tired    I feel  He feels cold.

 She feels hot.

 

Соціальна та громадянська компетентності

21

 

Хвороби.

Особистісна

 

Обмінюватися думками, шукати та надавати інформацію, оцінювати факти

 

Earache, a backache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough, a sore throat, a headache,  a high temperature, a pain in the knee

a pain in the elbow

 

22

 

Хвороби.

Особистісна

 

Обмінюватися думками, шукати та надавати інформацію, оцінювати факти

Ho?

A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache

 

23

 

У лікаря.

Особистісна

 

Написати листа про перебування у лікарні, обгрунтовувати свою відповідь, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

 

To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. To go to the chemist’s, to take the medicine (pills), to  fell better

Соціальна та громадянська компетентності

24

 

Здоровий спосіб життя.

Особистісна

 

                            

Розповідати про надання першої допомоги при нещасних випадках та давати оцінку своїм діям

You must/musn`t

Must/mustn`t

Should/

shouldn`t

Соціальна та громадянська компетентності

25

 

Форми лікувальних засобів.

Особистісна

 

Розповідати про надання першої допомоги при нещасних випадках та давати оцінку своїм діям

 

An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon, an ointment, a heating pad, an ice pack, a lotion

 

26

 

Хвороби та їх лікування.

Особистісна

 

Написати листа про перебування у лікарні, обгрунтовувати свою відповідь, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

What o?

Bleeding, a small bur or scald, choking, a broken bone, a shock, to press a clean piece of cloth, to tie a bandage, to swallow smth/to hit smb on the back, to call an ambulance

 

27

 

У лікарні.

Контроль письма

Особистісна

 

Оцінювати стан речей та подій

обмінюватись власними думками

 

Anmer

 

 

28

 

У лікарні

ТО 3

Особистісна

 

Оцінювати стан речей та подій

обмінюватись власними думками

 

 

 

29

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

30

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

31

 

Повторення

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

32

33

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дискутує довкола
питань екології
життя та здоров’я
людини.

Дає поради щодо
правил поведінки
під час епідемії.

Обговорює шляхи
профілактики
захворювань.

 

Впр.4, с.58

Впр.1, с.56

Впр.2, с.56

 

 

Впр.3, с.57

Впр.5, с.59

Впр.4, с.60

Впр.2, с.60

Впр.5, с.61

 

 

 

 

 

 

 

Впр.3, с.60

 

Впр.6, с.61

Впр.2, с.62

Впр.3, с.63

 

Впр.4, с.63

Впр.5, с.63

 

 

 

 

Впр.6, с.63

Впр.3, с.64

Впр.1, с.64

Впр.2, с.64

Впр.4, с.64

Впр.5, с.65

 

 

 

 

 

 

Впр.6, с.65

Впр.2, с.66

Впр.3, с.66

Впр.1, с.65

Впр.4, с.67

 

 

 

Впр.5, с.67

Впр.5, с.67

Впр.3, с.69

Впр.2, с.68

Впр.1, с.68

Впр.4, с.69

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.5, с.69

Впр.2, с.70

 

Впр.1, с.70

Впр.4, с.71

Впр.5, с.72

 

 

 

 

 

 

Впр.3, с.71

Впр.6, с.72

Впр.3,с.73

Впр.5, с.73

 

Впр.1, с.72

Впр.2, с.72

Впр.4, с.73

 

с.74

Впр.6., с.74

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.2, с.74

Впр.4, с.75

Впр.5, с.75

Впр.1, с.74

Впр.6, с.76

За завданнями вчителя.

(тестові завдання)

 

За завданнями вчителя.

(тестові завдання)

 

За завданнями вчителя.

(тестові завдання)

 

За завданнями вчителя.

(тестові завдання)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 7 класі

 - І семестр – (2 години на тиждень)

Підручник – Несвіт А.  Англійська мова: Підручник для 7 класу загальноосвітніх шкіл., 201

Дата

Тема

Очікувані результати

Сфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар - граматика

Ключові компетентності

The World of Cinema and Theatre (Світ кіно та театру)

34

 

Наш вільний час

 

Публічна

A theatre, a cinema, an opera, a ballet

What are you going to do?

Соціальна та
громадянська
компетентності

35

 

Види фільмів

Називати жанри фільмів, описувати свої улюблені фільми

Публічна

An action film, an adventure film, a comedy, a fantasy, a horror film,

 

Обізнаність та
самовираження у
сфері культури

36

 

У кінотеатрі

Називати жанри фільмів

Публічна

A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand

 

Обізнаність та
самовираження у
сфері культури

37

 

Про фільм

Називати жанри фільмів

Публічна

 

 

Спілкування
державною (і рідною
у разі відмінності)
мовами

38

 

Відвідування театру

Висловлювати свою думку щодо переглянутих вистав

Публічна

The lights, the curtain, the spotlight, the scenery, the stage, the chorus, a dancer, an actrees, an actor, an

 

Спілкування
державною

 

 

Відвідування театру

Висловлювати свою думку щодо переглянутих вистав

Публічна

 

 

Соціальна та
громадянська
компетентності

39

 

Дивлячись виставу

Висловлювати свою думку щодо переглянутих вистав

Публічна

 

 

Соціальна та
громадянська
компетентності

40

 

Світ кіно та театру, повторення

Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал

Публічна

 

 

Обізнаність та
самовираження у
сфері культури

41

 

«Світ кіно та театру»

ТО 4

Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал

 

 

 

 

Sport (Спорт)

42

 

Спорт в нашому житті

Називати види спорту, розрізняти відмінність вживання дієслів play, go, do

Публічна

 

 

Екологічна
грамотність і
здорове життя

43

 

Як довго ти займаєшся спортом

Ставати розділові запитання та відповідати на них

Публічна

 

The Present Perfect Continuous Tense

Екологічна
грамотність і
здорове життя

44

 

Успортивному центрі

Ставати розділові запитання та відповідати на них

Публічна

 

 

Екологічна
грамотність і
здорове життя

45

 

Ми займаємося спортом

Розповідати про різні види спорту

Публічна

Види спорту

I go in for…

Екологічна
грамотність і
здорове життя

46

 

Золоті правила спорту

Ставити розділові питання, відповідати на них

Публічна

 

The Present Perfect and Present Perfect Conti

Екологічна
грамотність і
здорове життя

47

 

Глядачі

Розповідати про улюблені види спорту

Публічна

Excited, attend, competition, won a victory, cheer up,

A report about a Sporting Event

 

48

 

Відомі спортсмени

Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал

Публічна

An attacker, defense, goal, save, took part in sporting, competition, dead,

 

 

49

 

Спорт, повторення

Читати з метою виділення загальної та детальної інформації

Публічна

 

 

 

50

 

Спорт

ТО 5

 

 

 

 

 

 

 

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання

(читання

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Екологічна безпека

 

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

 

 

 

.

Пояснює правила
поведінки у
закладах
культури.

Пояснює правила
поведінки у
закладах
культури.

Пояснює правила
поведінки у
закладах
культури.

 

 

 

 

Обговорює
можливості
замовлення
квитків онлайн

Обговорює
можливості
замовлення
квитків онлайн.

 

Впр. 1, 2 с. 80, Впр. 4, с. 82

 

 

 

Впр. 3, с. 81

 

Впр. 5, с. 82

Впр. 1-2, с. 82-83, Впр. 4-5, с. 84

Впр. 3, с. 83

 

Впр. 6(а), с. 84

Впр. 6(б), с. 84

Впр. 3-4, с. 86-87

 

Впр. 1, с. 85

Впр. 2, с. 86

 

Впр. 5, с. 87

Впр. 1, 2, с. 88, Впр. 5-6, с. 89

 

 

 

 

 

 

Впр. 3, с. 88

 

Впр. 7, с. 89

Впр. 2, с. 90

Впр. 1, с. 90

Впр. 3, 4, 5, с. 91-93

 

 

Впр. 2, с. 90

Впр. 6, с. 93-94

Впр. 1-3, с. 94-95, Впр. 6, с. 96

 

 

Впр. 5, с. 96

Впр. 4, с. 96

Впр. 7, с. 96

Впр. 3, 4 с. 97-98

 

 

Впр. 1, с. 97

Впр. 2, с. 97

 

Впр. 5, с. 98

 

 

Впр. 2, с. 99

Впр. 1, с. 98, Впр. 3, с. 99, Впр. 4, с. 100

Впр. 5, с. 100

За завданнями вчителя

(тестові завдання)

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

Визначає власні
спортивні
уподобання та
потреби.

Визначає власні
спортивні
уподобання та
потреби

Визначає власні
спортивні
уподобання та
потреби

Наводить
приклади впливу
відомих
спортсменів на
популяризацію
фізичної культури
і спорту.

Переконує в
необхідності
дотримання
особистої гігієни,
займаючись
спортом.

Переконує в
необхідності
дотримання
особистої гігієни,
займаючись
спортом.

Дає поради щодо
техніки безпеки
під час
спортивних
занять і змагань.

 

 

 

Впр. 1, с. 104, Впр. 3-4, с. 105

 

 

Впр. 2, с. 104

Впр. 2, с. 104

Впр. 5, с. 105

Впр. 5, с. 105

Впр. 2, с. 106, Впр. 4, с. 108

 

 

 

Впр. 1, с. 106

Впр. 3, с. 107

 

Впр. 5, с. 108

Впр. 1, 2, с. 108-109, Впр. 4, с. 110

 

Впр. 3, с. 109

 

 

Впр. 5, с. 110

Впр. 1, с. 110, Впр. 4, с. 110

 

 

Впр. 2, с. 110

 

Впр. 6, с. 111

Впр. 4, с. 112

Впр. 1, с. 111, Впр. 2, с. 112

 

Впр. 6, с. 113

Впр. 5, с. 112

Впр. 7, с. 113

Впр. 1, с. 114, Впр. 5, с. 115

 

Впр. 2, с. 114

Впр. 3, с. 114

 

Впр. 6, с. 115

Впр. 4-5, с. 117

 

 

Впр. 1, с. 116

Впр. 2, 3, с. 116-117

 

Впр. 6, с. 117

 

 

 

 

Впр. 3-4, с. 118

 

 

Впр. 1-2, с. 118

 

Впр. 5, с. 119

 

 

 

 

За завданнями вчителя

(тестові завдання)

Повторити вивчений матеріал

 

 

Great Britain: London; Ukraine: Kyiv (Велика Британія: Лондон; Україна: Київ)

51

 

Краса Лондону

Розповідати про подорожування, використовуючи нову лексику

Публічна

 

Will or be going to

 

52

 

Це – Лондон

Розповідати про подорожування, використовуючи нову лексику

Публічна

 

So/Neither Do I

 

53

 

Старовинний Лондон

 

Розповідати про подорожування, використовуючи нову лексику

Публічна

Sovereign, residence, ceremonies, outskirts, apartments, a fabulous, collection, monarchs

 

Обізнаність та
самовираження у
сфері культури

54

 

Музеї Лондона

Розповідати про визначні місця Великобританії

Публічна

 

 

Обізнаність та
самовираження у
сфері культури

55

 

Визначні місця Лондона, узагальнення вивченого матеріалу

Розповідати про визначні місця Великобританії

Публічна

 

 

Соціальна та
громадянська
компетентності

56

 

Київ в мініатюрі

Розповідати про визначні місця України

Публічна

To see copies, recently, gorgeous picture, guide, sings

So as an adjective and a conjunction

 

57

 

Визначні місця Києва

Розповідати про визначні місця України

Публічна

Boast, attraction, contains, frescoes

 

Соціальна та
громадянська
компетентності

58

 

Старовинний Київ:Поділ

Розповідати про визначні місця України

Публічна

 

 

Обізнаність та
самовираження у
сфері культури

59

 

Серце столиці – Хрещатик

Розповідати про визначні місця України

Публічна

Capital, a stream, pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy

 

Соціальна та
громадянська
компетентності

60

 

Майдан Незалежності

Розповідати про визначні місця України

Публічна

 

 

Обізнаність та
самовираження у
сфері культури

61

 

Київ та Лондон, узагальнення вивченого матеріалу.

ТО 6

Розповідати про минулі події, використовуючи різні граматичні часи дієслів

Публічна

 

 

 

School life (Шкільне життя)

62

 

Шкільне життя

Описувати, розповідати, характеризувати

 

Освітня

 

 

 

63

 

Вільний час

Запитувати та надавати інформацію

 

Освітня

 

So and Such

 

64

 

Соціальні проекти

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

 

Освітня

 

 

Інформаційно-
цифрова
компетентність

65

 

Англійська мова – мова спілкування

Контроль читання

Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

 

Освітня

 

 

Інформаційно-
цифрова
компетентність

66

 

Позашкільна діяльність, узагальнення вивченого матеріалу.

ТО 7

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

 

Освітня

 

 

Уміння вчитися
упродовж життя

67

 

Контроль письма.

 

 

 

 

 

68

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

69

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

70

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

Описує види еко-
туризму.

Порівнює типові
для різних
культур вербальні
та невербальні
норми поведінки.

Запитує
про/пояснює
правила безпеки
пересування по
Києву

Визначає
орієнтовну
вартість
перебування в
країні виучуваної
мови.

Впр. 1, с. 122, Впр. 3, с. 123

 

 

 

 

Впр. 2, с. 123

Впр. 4, с. 124

Впр. 5, с. 124

Впр. 7, с. 125

Впр. 1, с. 126, Впр. 3, с. 127, Впр. 5, с. 129

 

Впр. 4, с. 128

Впр. 2, с. 126

 

Впр. 7, с. 129

Впр. 1, с. 130, Впр. 6,  с. 132

 

 

 

Впр. 2, с. 130, Впр. 4, с. 131

 

Впр. 7, с. 132

Впр. 1, с. 132

Впр. 3, с. 134

Впр. 2, с. 133, Впр. 4, с. 135

 

 

Впр. 5, с. 136

Впр. 1, с. 136

 

 

 

 

 

Впр. 4-5, с. 138

Впр. 2, 3, с. 137

Впр. 5, с. 138-139

Впр. 1, 2, с. 142, Впр. 4, с. 143

 

Впр. 3, с. 143

Впр. 6, с. 144

Впр. 6, с. 144

Впр. 1, с. 144

Впр. 2, с. 145

Впр. 2, с. 145, Впр. 3, с. 146

 

Впр. 4, с. 146

Впр. 5, с. 147

Впр. 2-4,  с. 148, Впр. 7, с. 149

 

Впр. 5-6, с. 148-149

Впр. 1, с. 147

Впр. 9, с. 150

Впр. 1, с. 150, Впр. 3, с. 151

 

Впр. 4, с. 152

Впр. 2, с. 151, Впр. 4, с. 152

Впр. 5, с. 152

Впр. 7, с. 153

Впр. 1, с. 153, Впр. 3, с. 154, Впр. 6, с. 155

Впр. 2, с. 153

Впр. 2, с. 153

Впр. 4-5, с. 155

Впр. 7, с. 155

Впр. 3, с. 156

 

Впр. 5, с. 158

Впр. 1, 2, с. 156, Впр. 4, с. 157

 

 

 

Впр. 6, с. 158

 

Обговорює участь
у шкільних
екологічних
заходах.

Пропонує
варіанти участі
школи/класу в
житті громади.

Впорядковує
власний робочий
день з
дотриманням
здорового
способу життя.

 

Впр. 1, с. 162, Впр. 4, с. 164

 

Впр. 6, с. 165

Впр. 3, с. 163, Впр. 5, с. 164

 

Впр. 7, с. 165

Впр. 1, с. 166

 

 

Впр. 2, с. 166

Впр. 3-4, с. 166-167

Впр. 5, с. 167

Впр. 7, с. 168

Впр. 1, 2, с. 169, Впр. 7, с. 172

 

 

Впр. 4-5, с. 170-171

 

Впр. 8, с. 172

Впр. 1, 2, с. 172-173, Впр. 5, с. 174

 

 

 

 

 

Впр. 4, с. 173

Впр. 6, с. 174

Впр. 8, с. 175

Впр. 1, с. 175, Впр. 4, с. 176

 

 

 

 

Впр. 3, с. 176

Впр. 2, с. 176

Впр. 6, с. 177

За завданнями вчителя

(тестові завдання)

 

 

 

 

 

За завданнями вчителя

(тестові завдання)

 

 

 

 

 

За завданнями вчителя

(тестові завдання)

 

 

 

 

 

За завданнями вчителя

(тестові завдання)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Несвіт А.М.)
Додано
13 жовтня 2023
Переглядів
989
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку