Календарно-тематичне планування з англійської мови для 1 класу за підручником Л.В.Калініна (3 год. на тиждень)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 1 класу з поглибленим вивченням англійської мови за підручником Л.В.Калініна розраховане на 18 робочих тижнів ІІ семестру 2017-2018 навчального року.

Перегляд файлу

Дата

№ уроку

Підтема

Лексика

Граматика

Аудіювання

 Фонетика

Усне мовлення

Читання

Письмо

Розмовні фрази

Наочність

ТЗН

Домашнє завдання

Unit 5. APPEARANCE (Зовнішність)

 

49.

Свято алфавіту

ЛО вивчених тем

 

Ex. 1,2, p. 80

Ex. 3,4, p. 81

 

 

Ex. 5, p. 81

 

Letter …Sound…

Темат.мал., аудіозапис

 

 

50.

Зовнішність казкових героїв

Nose, face

head,  body

mouth, short

Pronoun its Structure This is ... .

Ex. 1,2, p. 84

Ex. 3, p. 85

/b/  /əʊ/

Ex. 6, p. 85

Ex. 4, 5 p. 85

Ex. 6, p. 85

Ex. 7, p. 85

His nose is... .

Her face is ... .

Тематичні малюнки, аудіозапис

 

 

 

51.

Опис зовнішності

Eyes, ears, hands, feet

Plural of the nouns

Ex. 1, p. 86

/іə/

 

Ex. 2, 3, p. 86

Ex. 4, 5, p. 87

 

Ex. 6, p. 87

 

Ex. 7, p. 87

– I have got two eyes and two ears.

– Wow!

Тематичні малюнки, аудіозапис

 

 

52.

Давай зробимо комплімент

Hair, long, black, neck, fork

Plural of the nouns

 

Ex. 1, 2,  p. 88

/і/  /k/

Ex. 3, 4, p. 89

Ex. 5, p. 89

Ex. 6, p. 89

 

– Your hair is so beautiful!

- You are very kind!

Тематичні малюнки, аудіозапис

 

 

53.

Висловлення власного ставлення

Book

Structure  He/she has got (no) ... .

Ex. 1, p. 90

/v/ /s/ /z/

Ex. 2, 3, p. 90

Ex. 4, 5 p. 91

 

Ex. 6, p. 91

 

Ex. 7, p. 91

– Your… is so…! Shame on you!

Тематичні малюнки, аудіозапис

 

 

54.

 Опис друзів

Tell, about

Structure    He/she has got...

Ex. 2, 3, p. 92

Ex. 4, p. 93

/i:/

Ex. 2, 3 p. 92

Ex. 4, p. 93

 

Ex. 5, p. 93

 

Ex. 6, p. 93

 

Tell me about ... , please. – He has got... He is funny.

Тематичні малюнки, аудіозапис

 

 

55.

Cпівчуття

Unhappy, poor, silly, I’m sorry

Structure I have got(no) He/ she has got (no)……                         

Ex.1, p. 94

/I/

Ex. 2, 3 p. 94

Ex. 4, 5 p. 95

 

Ex. 6, p. 95

 

Ex. 7, p. 95

 

Silly boy!

Poor girl!

I’m so sorry!

Тематичні малюнки, аудіозапис

 

 

56.

Зовнішність та риси характеру

Real, lovely, heart, pretty, round

Structure

 In the picture I can see ... .

Ex. 1, p. 96

Ex. 3, p. 97

/aʊ/

Ex. 2, p. 96 Ex. 4, 5 p. 97

 

Ex. 6, p. 97

 

Ex. 7, p. 97

 

– He has got a lovely face and kind heart.

Тематичні малюнки

 

 

57.

Опис-порівняння казкових героїв

T- shirt

Structure

I have got ... He/she has got ... .

Ex. 1, p. 98

Ex. 2, p. 98 Ex. 3, 4, p. 99

 Ex. 5, p. 99

Ex. 6, p. 99

 

– I have got a short nose.

– And I have got a long nose.

Тематичні малюнки

 

 

58.

Повторення теми «Зовнішність»

ЛО теми

Дієслово

have got/has got

/h/, /æ/

Ex. 1, 2,  p. 100

 

Картки

Картки

I have got…/ He (she) has got

Тематичні малюнки, картки

 

 

59.

Повторення

Ex. 1, p. 101

 

Займенники

/ɛə/, /iə/, /aʊ/

Ex. 2, 3 p. 102

 

Ex. 4 p. 103

 

Ex. 4 p.103

 

– You are so…!

Тематичні малюнки

 

 

60.

Повторення

ЛО теми

Дієслово has got

Ex. 6 p. 103

Ex. 5 p. 103

Ex. 5 p. 103

Ex.7 p.103

He (she) has got...

Темат. мал. аудіозапис

 

 

61.

Проектна робота «Зовнішність мого друга»

ЛО теми

Дієслово has got

Текст учителя

Розповіді учнів

Картки

Картки

He (she) has got...

Тематичні малюнки

 

 

62.

Зовнішність

ЛО теми

Дієслово has got

Розповіді учнів

Презентація проектних робіт

Картки

Картки

He (she) has got...

Малюнки, фото, картки

 

 

Дата

№ уроку

Підтема

Лексика

Граматика

Аудіювання

Фонетика

Усне мовлення

Читання

Письмо

Розмовні фрази

Наочність

ТЗН

Домашнє завдання

Unit 6. ANIMALS (Тварини)

 

63.

Свійські тварини

duckling

chicken, pig, here, there

cow, horse

Structure Where is ... ?

Pronoun  They are over there.

Ex. 1, 3, p. 104

/w/ /d/ /eə/

Ex.2, p.104

Ex. 4, 5,p. 105

 

Ex. 6, p. 105

 

Ex. 7, p. 105

 

– Where are the ducklings?

– They are over there.

Тематичні малюнки, аудіо запис, фонет.стенд

 

 

64.

Де знаходяться тварини

Bench, barn

box

Prepositions

under , in, on

Ex. 1, p. 106

Ex. 2, 3 p. 106

Ex. 4, 5 p. 107

 

Ex. 6, p. 107

 

Ex. 7, p. 107

 

– Where is the horse? – It is under the tree.

Тематичні малюнки, аудіозапис

 

 

65.

Свійські тварин

turkey

goat

sheep

Plural of
the nouns

sheep – sheep

Pronoun we

Ex. 1, 3, p. 108

/əʊ/, /i:/

Ex. 2,  p. 108

Ex. 4,5, p. 109

 

Ex. 6, p. 109

 

Ex. 7, p. 109

 

– Have you got any turkeys?

– Sure. We have got six turkeys.

– Good for you!

Тематичні малюнки, аудіозапис, фонетичний стенд

 

 

66.

Доручення

basket, sure

say hello

Наказовий спосіб дієслова

Ex. 1, p. 110

Ex. 3,p. 111/S/,/r/

Ex. 2 p. 110

Ex. 4,5, p. 110

Ex. 6, p. 111

Ex. 7, p. 111

 

- Say hello to ... .

- Sure I will. 

Темат.мал., аудіозапис

 

 

67.

Виконання доручень

wolf, fox

squirrel, wood

hedgehog

Прохання та накази

Ex. 1, 2, p. 112

/g/, /w/

Ex. 3, p. 112

Ex. 4, p. 113

 

Ex. 6, p. 113

 

Ex. 7, p. 113

 

- I’m on my way to ... .

Тематичні малюнки, аудіозапис

 

 

68.

Дикі тварини

jolly

cowardly

nut, sly

Вказівний займенник  These

Ex. 1, p. 114

/l/, /i/

Ex. 2, p. 114

Ex. 3,4, p. 115

 

Ex. 6, p. 115

 

Ex. 7, p. 115

 

These nuts are for you.

Тематичні малюнки, аудіозапис

 

 

69.

Прохання про допомогу

hunter

quick

Модальне дієслово  can

Ex. 1, p. 116

/b/

Ex. 2,3, p. 116

Ex. 4, p. 117

 

 

Ex. 6, p. 117

 

Ex. 7, p. 117

 

I can help you.

Тематичні малюнки, аудіозапис

 

 

70.

Подяка за допомогу

any time

thanks

Structure            – Any time.

Ex. 1, p. 118

Ex. 3, p. 119 /θ/

Ex. 2, p. 118

Ex. 4, p. 119

Ex. 5, p. 119

Ex. 6, p. 119

 

– Thanks a million!

– Thanks a lot. –

Аудіозапис  фонет.стенд

 

 

71.

Де живуть тварини. Повторення

ЛО теми

Structure    Where is / are.?

 

/ w/, /ð/

Ex. 1,2,3, p. 120, 121

 

Картки

Картки

– Where is the? – It  is                                            – Where are the .?

– They are

Тематичні малюнки, картки, фонет.стенд

 

 

72.

Тварини дикі та свійські

Ex. 1, p. 121

 

Дієслово                            have got

/æ/, /ɔ/

Ex. 2,3, p.122

 

Картки

Картки

– Have you got any…? -  We have got… .

Тематичні малюнки, картки

 

 

73.

Лісові друзі

ЛО теми

Дієслово                   has got

Ex. 6, p.123

 

Картки

Ex. 4, p.123

 

Ex. 5,7, p.123

 

It has got…

Темат.мал., аудіозапис

 

 

 

74.

Повторення

ЛО теми

Дієслово                   has got

Ex. 1, p.124

 

Ex. 2, p.124

 

Картки

Ex. 2, p.124

 

He/she has got…

Темат.мал., аудіозапис

 

 

 

75.

Зовнішність казкових героїв

ЛО теми

Питальні речення

Ex. 3,4, p. 125

Ex. 3,5, p. 125

Картки

Ex. 5 p. 125

– Where is the? – Have you got...?

Темат.мал., аудіо запис

 

 

76.

Проектна робота «Улюблені тварини».

ЛО теми

Дієслово                   has got

Текст учителя

Розповіді учнів

Картки

Картки

This is a                               It has got…

Тематичні малюнки, картки

 

Дата

№ уроку

Підтема

Лексика

Граматика

Аудіювання

Фонетика

Усне мовлення

Читання

Письмо

Розмовні фрази

Наочність

ТЗН

Домашнє завдання

Unit 7. SCHOOL (Школа)

 

77.

Поговоримо про навчання

count , read

write, school

Constructions

Can you ... ?

Yes, I can/No, I can’t.    Let’s ...

Ex.1, p. 126

/k/

 

Ex. 2,3, p. 126

 

Ex.4, p. 127

 Ex.5, p. 127

 

 

– Can you count?

– No, I can’t.

Тематичні малюнки, аудіозапис фонет.стенд

 

 

78.

Шкільні речі

pencil , pen

copybook

Structure

I’ve got ... .                   I can ... .Let’s ...

Ex. 1, p. 128

Ex. 6 p. 129

 /і/, /w/

Ex. 2, 3, 4,

p. 128

Ex. 5, p. 129

Ex. 7, p. 129

 

– Let’s draw a picture. – How interesting!

Тематичні малюнки, аудіозапис

 

 

79.

Як ми навчаємося в школі

use computer

learn

in the evening

in the morning

in the afrernoon

Structure

This is the way I ... .

Ex. 1, 2,  p. 130

/ŋ/, /ə/

Ex. 3,p. 131

Ex. 4, 5, p. 131

Ex. 6, p. 131

 

– This is the way I read the book.

– I like to learn.

– Me, too.

Тематичні малюнки, аудіозапис, фонет.стенд

 

 

80.

Класна кімната

desk

classroom

welcome

schoolbag

board

Structure Welcome to ... .

Pronouns                Our, we

Ex. 1, p. 132

/u/

Ex. 2, 3 p. 132

Ex. 4, p. 133

 Ex. 5, 6,

p. 133

Ex.7 p. 133

 

– Welcome to our classroom. We’ve got desks,

computers and a board. Let’s learn.

– OK.

Тематичні малюнки, аудіозапис, фонет.стенд

 

 

81.

Однокласники

schoolgirl

schoolboy

classmates

door

Structure

Where are ... ?

They are ... .

Prepositions   at, in

Ex. 1,  p. 134

/eə/, /ə:/

Ex. 2, p. 134

Ex. 3, 4,p. 135

Ex. 5, 6,

p. 135

Ex. 7, p. 135

 

– I am a schoolgirl.

– And I am a schoolboy.

– We are classmates.

– I am glad.

Тематичні малюнки,

аудіозапис фонет.стенд

 

 

 

82.

Як ми навчаємось вдома

window

TV-set, a sofa, a clock

a chair

Structure

I can ... , but I can’t ... . What can you see in the picture?

Ex. 1, 2, p. 136

Ex. 3, p. 136

Ex. 4, p. 137

Ex.5, 6, p. 137

Ex. 7, p. 137

 

I can read, but I can’t write.

– Can I help you?

– Yes, please. Thank you.                      

Тематичні малюнки, аудіозапис, фонет.стенд

 

 

 

83.

Школа та школярі

ЛО теми

Structure

I’ve got ... .                   I can ... .Let’s ...

/g/, /k/, /t/

Ex. 1, 2, 3, p. 138,139

Картки

Картки

We’ve got desks,

computers and a board. Let’s learn.

Тематичні малюнки Картки

 

 

84.

Допомога в навчанні

Ex. 1, р.139

I can ... .Let’s ...

/k/, /t/

Ex. 2, 3, p. 140

Картки

Картки

I can read. I can write. Let’s learn.

Тематичні малюнки

 

 

85.

Класна кімната

ЛО теми

Structure

I’ve got ... .                 I can ...

Ex. 6, p. 141

Ex. 4, p. 141

Ex. 4, p. 141

Ex. 5,7, p. 141

We can see… We have got… I can...

Тематичні малюнки

 

 

86.

Проектна робота «Моя класна кімната»

ЛО теми

Structure                         this is

Текст учителя

Розповіді учнів

Картки

Картки

We can see… We have got…

Темат. мал., картки

 

 

 

87.

Школа. Повторення

ЛО теми

Повторення структур

Розповіді учнів

Презентація проектних робіт

Картки

Картки

We can see… We have got… I can...

Темат. мал., картки

 

Дата

№ уроку

Підтема

Лексика

Граматика

Аудіювання

Фонетика

Усне мовлення

Читання

Письмо

Розмовні фрази

Наочність

ТЗН

Домашнє завдання

Unit 8. NATURE AND WEATHER (Природа та погода)

 

88.

Поговоримо про погоду

Warm,sunny

outside

weather

Structure

Is it ... . outside?

It is ... outside.

Ex. 1, 2, p. 142

/w/,/ð/

Ex. 3, 5, 6,

p. 143

Ex. 4, p. 143

 

Ex. 7, p. 143

 

– It is warm and sunny outside.

– Yes, the weather is so lovely.

Тематичні малюнки, аудіозапис фонет.стенд

 

 

89.

Природа влітку

sun , bright

sky, summer

cloud, grass

Structure

Look at ... .

It is so ...

Ex. 1,  2, p. 144

/ʊ/, /əʊ/

Ex. 3, 5,p. 145

Ex. 6, p. 145

Ex. 4, p. 145

Ex. 7, p. 145

 

– Look at the sun! It is so bright!

– And the sky is so blue!

Тематичні малюнки, аудіозапис фонет.стенд

 

 

90.

Чим зайнятися в певну погоду

rainy, windy

build

good idea

have a walk

Structure

It’s ... today.

Let’s ... .

Ex. 1, 2, p. 146

/i/, /аі/

 

Ex.3, p. 146

Ex. 5, 6,p. 146

Ex. 4, p. 145

Ex. 7, p. 147

 

– It is rainy and windy. – Let’s build a house.

– Good idea!

Тематичні малюнки, аудіозапис, фонет.стенд

 

 

91.

Збудуймо будинок

Straw, sticks

bring

Structure

May I ... ?

Ex. 1, 3, p. 148

Ex. 2, p. 148

 

Ex. 4, p. 149

Ex. 7, p. 148

 

– Excuse me, may I have some straw?

– Take it, please.

– Thank you so much.

Тематичні малюнки, аудіозапис

 

 

92.

Мій будинок

ЛО теми

Structure

Is it ... .

Текст учителя

Ex. 5,6, p. 149

Картки

Картки

The house is

Темат. мал., картки

 

 

 

93.

Чий це будиночок?

ЛО теми

Structure

Whose ... is this? It’s mine.

Ex. 1, 2, p. 156

/h/, /ð/

Ex. 3, p. 150

 

Картки

Картки

– Whose house is this?

– It’s mine.

Тематичні малюнки, аудіозапис

 

 

94.

Прохання дозволу

ЛО теми

Structure

May I ... ?

/h/, /еі/

Ex. 5, 6,p. 151

Ex. 4,p. 151

Ex. 7, p. 151

 

- May I ... ?     Yes, you may./ No, you may not.

Тематичні малюнки, фонет.стенд

 

 

95.

Почуття та емоції

strong

scared

Structure

We are ... .

Ex. 1, 2 p. 152

Ex. 6 p. 153

 

Ex. 3 p. 152

Ex. 5 p. 153

Ex. 4 p. 153

 

Ex. 7 p. 153

– We are so happy!

Тематичні малюнки, аудіозапис

 

 

96.

Природа та погода

ЛО теми

Повторення структур

Текст учителя

Ex. 1, 2 p. 154

 

Картки

Картки

– It is warm .  It is rainy. Тhe weather is…  Тhe sky is…

Тематичні малюнки, картки

 

 

97.

Природа та погода. Повторення

ЛО теми

Повторення структур

Текст учителя

Ex. 1, 2, 3, p. 155

Ex. 4 p. 156

 

Ex. 4 p. 156

 

- May I ... ?     Yes, you may.

Тематичні малюнки, картки

 

 

98.

Природа влітку

ЛО теми

Structure

This is/These are

Ex. 6 p. 156

 

Ex. 5 p. 156

 

Ex. 5 p. 156

 

Ex. 5, 7,  p. 156

 

The weather is… The sky is… The sun is… It is…

Тематичні малюнки, аудіозапис

 

 

99.

Казкові герої Повторення.

ЛО теми

Structure

May I ... ?                                               I can ... .Lets ...

Ex. 1 p. 157

 

Ex. 2 p. 157

 

Картки

Ex. 2 p. 157

 

I can read, but I can’t write.

 

Тематичні малюнки, аудіозапис

 

Дата

№ уроку

Підтема

Лексика

Граматика

Аудіювання

Фонетика

Усне мовлення

Читання

Письмо

Розмовні фрази

Наочність

ТЗН

Домашнє завдання

 

100.

Природа в казковій країні

ЛО теми

Structure

It is/This is ...               You can ...

Ex. 3 p. 157

Ex. 4 p. 157

Ex. 4 p. 157

Ex. 4 p. 157

This is your English Fairy Land.

Тематичні малюнки, аудіозапис

 

 

101.

Природа та погода. Проектна робота

ЛО теми

Повторення структур

Текст учителя

Розповіді учнів

Картки

Картки

The weather is… The sky is… The sun is… It is…

Тематичні малюнки

 

 

 

 

102.

Повторення

ЛО тем

Повторення структур

Повторення звуків

Картки

Картки

Картки

Повторення

Тематичні малюнки

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для /спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови). 1 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
20 січня 2018
Переглядів
1070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку